Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zakoupený SW mi byl zaslán bez slíbeného odkazu na stránku stažení. Ačkoliv je udávána pracovní doba do 17 hodin, tak ve firmě nebyla ani noha cca od 15:30, ani následující den mi nic nepřišlo a na můj mail vůbec žádná reakce. Takže XEVOS tedy příště ani náhodou...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekvalitní zboží

    Reakce obchodu XEVOS Store

    Dobrý den,

    kvalitu výrobků značek, které se v našem portfoliu nachází bohužel nejsme schopni ovlivnit. Značky, u kterých evidujeme vysokou míru reklamací či vratek z důvodu výrobních vad nebo nekompatibility samozřejmě z nabídky odstraňujeme, jelikož je našim cílem prodávat výhradně kvalitní produkty.
    V případě vaší objednávky a objednaného produktu bych rozhodně doporučil řešit případné problémy s podporou XEVOS Store. Může se jedna o vadný kus, který budeme samozřejmě neprodleně reklamovat.

    Moc se omlouváme za případné vzniklé potíže.

    Za tým XEVOS Store, Dan

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • objdnal jsem elektronickou licenci, kterou konkurence doručuje téměř okamžitě, zde jsem musel čekat celý den

    Reakce obchodu XEVOS Store

    Dobrý den,

    na procesu okamžitého doručovaní elektronických licencí aktuálně pracujeme. Věříme, že již brzy bude možné objednat elektronické licence na našem webu s okamžitým doručením.

    Moc se omlouváme za vzniklé potíže a věříme, že nám v budoucnu dáte další šanci.

    Za tým XEVOS Store, Dan

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Doprava tragédie, balení katastrofa. Baterie do ntb přišla v krabici o velikosti krabice od bananu. 20 minut čekání na vydání , dle slov obsluhy “zase jim nefunguje systém”. U této společnosti již žádná objednavka

    Reakce obchodu XEVOS Store

    Dobrý den,

    Velice nás mrzí negativní zkušenost při převzetí zásilky. Dohledal jsem, že jste zásilku přebíral na výdejním místě WEDO, což je síť jednoho z našich dopravců. Moc se za tuto nepříjemnost omlouváme, avšak konkrétně tento problém bohužel nemáme možnost ovlivnit, jelikož WEDO používá vlastní systém.

    Za tým XEVOS Store, Dan

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod neodpovídá na emaily
    • některé dny nezvedají telefony
    • Něco slíbí pracovnice obchodu, což následně potom neudělá

    XEVOS Store neumí řešit reklamace

    Reakce obchodu XEVOS Store

    Dobrý den,

    po kompletaci veškerých informací o této objednávce jsme zjistili, že problém nenastal přímo u této objednávky.
    Za poslední období jste na našem e-shopu objednal vícekrát, následně jste některé objednávky vracel a žádal o započítání ceny z předchozí vrácené objednávky do nově vytvořené. Tuto možnost z důvodu přehlednosti a zjednodušení procesu běžně nenabízíme.
    Za vámi vrácenou objednávku vám již byla nebo brzy bude vrácena platba. U případných nových objednávek je nutné platbu provést běžným způsobem, které jsou na našem e-shopu podporovány.

    Za případné komplikace se omlouváme.

    Děkujeme a přejeme pěkný den.
    Za XEVOS Store, Dan

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na eshopu pisou ze je zbozi skladem, ale vice nez den po objednani prijde mail ze dodani je 14 dni.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Objednaná kamera a zatím nepřišla

    Reakce obchodu XEVOS Store

    Dobrý den,

    vaše objednávka obsahovala produkt, který nebyl skladem. Na e-shopu byla tato informace uvedena a jeho dostupnost byla 7.3. V době, kdy jste nám tuto zpětnou vazbu předal jsem tedy produkt stále skladem neměli. Nyní je již produkt dostupný.

    Děkujeme a přejeme pěkný den.
    Za XEVOS Store, Dan

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nepřišla se zbožím faktura ani do emailu.

    Reakce obchodu XEVOS Store

    Dobrý den,

    fakturu posíláme vždy elektronicky mailem. Pokud vám nedorazila, zkuste prohledat složku spam. V případě, že ani tam není, velice rádi vám ji zašleme znovu. Stačí se nám ozvat.

    Děkujeme a přejeme pěkný den.
    Za XEVOS Store, Dan

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží ještě nedorazilo
    Minimální komunikace s firmou

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Čím dražší tím horší. Tak bych mohl okomentovat nákup flash disku Adata 256gb od Xevosu.
    Neustále padá ,půl minuty nahráváte a na 1 minutu to spadne a nic.
    Nikdy víc.. Jsem velmi nespokojen!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    6 flash disk a tentokrát šmejd. Zároveň nejdražší co jsem kupoval .Skoro 500kč.Půl minuty nahrává pak na minutu spadne a znova tak dokola, 3gb nahrávám 10minut..hrůza A data už mi nesmí do baráku!
    A Xevos radši taky už ne.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží "skladem". Zaplatil jsem online. Objednávka ve stavu "zpracovává se" více než týden. Komunikace obchodu žádná, zboží nedorazilo.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Cena

    Objednáno 16.10 dnes 22.11 objednávka 2023920660 stále nevyřízená na zboží které je dle obchodu skladem. Na dotaz emailem neodpovězeno a na telefoní lince pouze automa kam chci přepojit, po čekaní opět automat.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • ceny
    • sortiment co jinde nevedou
    • naprosto příšerný eshop, neumí třídit ani filtrovat
    • často nefunkční náhledy obrázků

    pokud nemáte přímý odkaz z vyhledávače a chcete na eshopu něco setřídit nebo vyfiltrovat, běžte jinam.
    zachraňují to jen rozumné ceny.

    Reakce obchodu XEVOS Store

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši recenzi.
    Jsme velice rádi, že jste spokojen s cenami a celkově sortimentem našeho e-shopu.
    Ohledně technické části recenze - neustále pracujeme na zlepšování poskytovaných služeb a to nejen webu, ale celkového zážitku z nákupu. Za zpětnou vazbu děkujeme, velice nám pomáhá neustále se zlepšovat.

    Věřím, že i přes vzniklé technické obtíže toto nebude váš poslední nákup na našem e-shopu a v budoucnu nám dáte další šanci.

    Děkuji a za tým XEVOS Store přeji pěkný den, Dan.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jen špatna zkušenost.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Ceny
    • již jsem tam dřív nakupoval
    • komunikace
    • doba dodání
    • po vrácení zboží vám vyplatí peníze zpět přesně až po 14 pracovních dnech

    Na zboží jsem čekal přes dva týdny, vše bylo skladem, po telefonickém dotazu jsem byl ujištěn, že se stala chyba u nich a na vyřízení se již pracuje. Další týden se nic nedělo, na email nikdo neodepsal a dovolat se jim byl nadlidský výkon, pomohlo až volání z cizího čísla. Co musím uznat, že k objednané IP kameře zajistili chybějící držák.

    • Nespolehlivý

    Katastrofa

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ceny
    • naprostá neochota něco řešit

    V obchodě jsem kupoval několik let, ceny byly poměrně dobré a většinou vše dorazilo v rámci možností včas. Bohužel při poslední zkušenosti, což byl první případ za ty roky, kdy bylo nutné něco řešit, se ukázalo, že obchod je velice neprofesionální a má špatný přístup k zákazníkům. Objednal jsem si monitor, z kterého mne bolely oči a chtěl jsem jej vrátit. Obchod nejprve vůbec nereagoval, musel jsem volat i psát opakovaně, až mi bylo nakonec řečeno, že kvůli tomu, že je monitor objednaný na IČO, není vrácení možné. Ze zákona je možnost vrácení odmítnout, ale Alza, CZC ani Mironet nemají problém s vrácením i když je to na IČO. Za ty roky jsme objednali jako FO i přes firmy zboží určitě přes 2 000 000 Kč a při prvním problému nevyjdou vstříc naprosto v ničem. To je naprosto neprofesionální a už zde určitě nenakoupíme.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Dost chaoticky obchod. Chcel som ako dopravu, nech mi to daju do vydejneho miesta(PPL napr.), to sa vsak neda zvolit, takze clovek nema sajnu ako balik dorazi. Po odoslani z eshopu Vam nedaju info, komu ten balik dali a uz vobec nie daky sledovaci link. Ked mi balik nakoniec prisiel kurierom(co som rozhodne nechcel), tak chybala vacsina objednavky. O tom ze to rozdelili na dva baliky mi opat dali vediet az ked som sa stazoval ze mi neprisla polka objednavky. Zazil som lepsie zorganizovane fetky na bazosi ako tento eshop.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Obchod potvrdil objednávku a od té doby nekomunikuje.