Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    nejde se dovolat nebo vyvěšený telefon , nekomunikují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace e-shop/zákazník
  • Recenzi nesmí psát konkurenční obchody. Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • I want to return the order, meanwhile the return form has been submitted online but no body is attending to my return request
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Obchod má dobré ceny, ale komunikace je hodně mizerná. Když se mi nikdo neozýval několik dní, zda je ojednávka vyřízená a odeslaná, zavolal jsem do obchodu a až poté došlo k odeslání zboží. Při tom zboží bylo skladem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nulová komunikace
    • nedoručení zboží

    Během týdne se nezměnil status objednávky, zboží nedorazilo, nedorazilo žádné info, objednávku jsme odvolal o objednal jinde, kde zboží dorazilo za 2 dny.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • cena
    • rychlost objednání
    • komunikace
    • pán co to má na starosti dneska přijde později
    • několik asi tak 5 dní nic se neděje
    • Najít jiný kontaktní telefon je trochu obtížnější
    • osobní vyzvednutí za 29,-
    • skladem ???

    Je to škoda. Mezitím jiný obchod který měl zboží také skladem skladem -druhý den dodáno.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednávku jsem neobdržel. Žádná dodávka se nekonala. Byly tam dva zmeškané hovory a to bylo vše. Nevím, jestli šlo o doručovací hovor. A to jsem byl v práci. Nikdo jiný mě nekontaktoval. Nepřišla mi žádná zpráva ani e-mail, že mám zavolat zpět nebo něco podobného.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    po 9 dnech jsem se konečně dovolal do firmy a tam mi sdělili, že telefon nemají. Rozhodně nedoporučuji

    Reakce obchodu XEVOS Store

    Dobrý den,

    v tomto případě se bohužel jednalo o produkt, se kterým jsme zaznamenali potíže ve skladovosti. Aktuální stav produktu na skladu se nám neaktualizoval na webu, tudíž bylo možné objednat zboží, které fyzicky již skladem nebylo.

    Moc se za vzniklý problém omlouváme a věříme, že nám v budoucnu dáte možnost reputaci napravit.

    V případě dotazů nás kontaktujte na mailu [email protected].

    Přeji pěkný den.

    Za tým XEVOS Store, Dan

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Uvádí téměř vše SKLADEM, ale mělo by být uvedeno SKLADEM U DODAVATELE. Na prodejně nic nemají, zboží dorazilo na prodejnu v pátek v 18:45, objednáno bylo v pondělí v 9:42 ! Vyzvednout je tedy možné až v pondělí… SKLADEM TADY ZNAMENÁ ZA TÝDEN !!!

    Reakce obchodu XEVOS Store

    Dobrý den,

    velice nás mrzí vaše negativní zkušenost s nákupem.
    Konkrétně u vaší objednávky máme nahlášen problém s odesláním informační zprávy o možnosti vyzvednutí zboží.
    Objednávka byla připravena k vyzvednutí již následující den po objednání, bohužel z důvodu interní chyby se tato informace nedostala k vám.
    Určitě se nejedná o běžnou chybu. Za tento ojedinělý případ se velice omlouváme a věříme, že nám ještě v budoucnu dáte příležitost vše napravit.

    Informace, zda je zboží skladem na prodejně nebo na centrálním skladě je u každého produktu na XEVOS Store dostupná po najetí na symbol otazníku.

    V případě dotazů nás kontaktujte na mailu [email protected].

    Přeji pěkný den.

    Za tým XEVOS Store, Dan

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po 2 měsících jsem nedostal daňový doklad o platbě
    • Termín zboží se posouvá už 2 měsíce a není stale jasné kdy bude

    Komunikace po telefonu příjemná, ne vždy se dovolám. A když se dovolám nic nevyřeším

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Rychle doručení, druhý den od objednání. Bohužel komunikace s firmou není žádná, na emaily nereagují a na uvedené telefonní číslo se nedá dovolat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Čékání týden na zboží které je skladem
    • Obchod absolutně nereaguje, máme zaplacenou objednávku, nemáme informaci kdy zboží bude a jestli vůbec. na emailu absolutní ignor, nejspíše podvodný eshop a všem doporučuji se vyvarovat nákupu.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dosud od objednání nezaslali zprávu o vyřízení zásilky, ani fakturu,ani že zásilka byla předána k dopravě.

    Reakce obchodu XEVOS Store

    Dobrý den,

    notifikační maily mohou čas od času propadnout do složky spam.
    V tomto případě vidím, že byla zásilka v pořádku doručena.
    V případě dalších dotazů nás kontaktujte na mailu [email protected].

    Přeji pěkný den.

    Za tým XEVOS Store, Dan

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Tuctovy obchod bez přidané hodnoty. Poprvé v zivote jsem měl obavu, že jsem naletel. Obchod absolutně nekomunikuje, telefony nikdo nebere, nikomu se prostě nedovolate. Na email s urgenci, že zaslat elektronický klíč k software není start raketoplánu obchod zareagoval splněním nákupu a zásadním klíče bez jakékoliv reakce. Myslím, že ti co si zde koupi něco drazsiho a reklamuji to, jsou v pasti.
    • Tuctovy obchod bez přidané hodnoty. Poprvé v zivote jsem měl obavu, že jsem naletel. Obchod absolutně nekomunikuje, telefony nikdo nebere, nikomu se prostě nedovolate. Na email s urgenci, že zaslat elektronický klíč k software není start raketoplánu obchod zareagoval splněním nákupu a zásadním klíče bez jakékoliv reakce. Myslím, že ti co si zde koupi něco drazsiho a reklamuji to, jsou v pasti

    Obchod do kterého se nedovolate ani na jedno z uvedených čísel je obchod bez tváře, bez možnosti čehokoliv co zákazník požaduje od obchodu v 21.stoleti.Bohuzel dnes se takový přístup začíná stávat standardem a jediné co se dá v tomto udělat je to odkumunikovat viz. teď a nikdy si už tam nic nekoupit. NE komunikace nemusí být pro někoho překážkou, ale pro mě je to PROBLÉM, který nehodlám nikdy při utrácení svých peněz AKCEPTOVAT.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží bylo na stránkách vyobrazené tak pro kontrolu jsem mluvil s prodejcem z obchodu ten mi potvrdil že zboží je skladem do konce 2kusy tak jsem jej objednal ale bohužel za 2-3dny byla objednávka stornovaná tak nic

    Reakce obchodu XEVOS Store

    Dobrý den,

    velice nás mrzí vaše negativní zkušenost s objednávkou.
    Dle mailové komunikace vidím, že vám kolegové z obchodního oddělení psali a omlouvali se za dočasnou nedostupnost zboží a to z důvodů, že obal posledního kusu skladem byl fyzicky poškozen. Zboží v takovém stavu neodesíláme.
    V případě jakýchkoli dotazů nás, prosím, kontaktujte na mailu [email protected].

    Přeji pěkný den.

    Za tým XEVOS Store, Dan

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka vůbec nedorazila

    Reakce obchodu XEVOS Store

    Dobrý den,

    velice nás mrzí vaše negativní zkušenost s doručením objednávky. Při vytváření objednávky jste zadal adresu, kterou jste po expedování zboží požadoval změnit. Tak se také stalo, zde bohužel z důvodu vrácení balíčku zpět na náš sklad došlo k časové prodlevě. Aktuálně máme informaci od dopravce, že jste si balíček nechal uložit na DPD Pickup výdejním místě.
    V tomto případě tedy nevidím žádný problém, který by byl zaviněn z naší strany.
    Pokud je cokoli v nepořádku, prosím, kontaktujte nás na mailu [email protected].

    Přeji pěkný den.

    Za tým XEVOS Store, Dan

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zadny doklad o nákupu

    Reakce obchodu XEVOS Store

    Dobrý den,

    doklady o nákupu zasíláme automaticky formou PDF mailem v den expedice objednávky (nejpozději pak do 24 hodin - v pracovních dnech v případě problémů ručně).
    Pokud Vám faktura nedorazila, prosím, zkontrolujte také složku spam ve své schránce.
    V každém případě nechávám fakturu zaslat znovu na mail uvedený u objednávky.

    Omlouváme se za vzniklé komplikace a přeji pěkný den.

    Za tým XEVOS Store, Dan

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace obchodu

    Objednal jsem zboží skladem ale ani po 6 dnech nebyl obchod schopen říci kdy mi zboží doručí. Dovolat se do společnosti byla hra na kočku a myš kdy Vy jste kočka a musíte chytit zrovna chvilku kdy má pracovník chuť zvednout telefon a komunikovat s Vámi.

    Reakce obchodu XEVOS Store

    Dobrý den,

    velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost s nákupem u nás - konkrétně s komunikací.
    V tomto případě se bohužel jednalo o zboží na předobjednávku, u kterého jsme neměli potvrzené datum neskladnění od výrobce.
    Za nedostupnost kontaktních čísel se velice omlouváme, jednalo se o mimořádný technický výpadek.

    Omlouváme se za vzniklé komplikace, děláme vše pro to, aby se podobné scénáře neopakovaly. Přeji pěkný den.

    Za tým XEVOS Store, Dan