Obchod byl blokován z důvodu zvýšené nespokojenosti zákazníků.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednáno 2 kusy velkých akvarií
    • Nedodržení termínu- 12.8 objednávka, 14.8 e-mail o doručení, 15.8 omluva za chybný e-mail objednávka nedorazí, 19.8 e-mail . Z logistických důvodů bude expedována orientačně v průběhu 35. kalendářního týdne dobře počkám do 35 týdne - ale už je to na hranici ryby jsou objednané, 28.8 domlouváme se na poslání alespoň půl zásilky údajně mají 1ks skladem ( paní chce po mě poštovné za rozdělení zásilky, ač se u této položky neplatí - další e-mail přichází omluva) , píši dotaz( jelikož v telefonu se dozvíme pokaždé něco jiného)zda stačí přijít do pátku, jelikož objednané ryby už jsou týden doma a bohužel začínají postupně odcházet Dnes 29.8 e-mail Z logistických důvodů bude expedována orientačně v průběhu 36. - 37. kalendářního týdne. Jako vážně?
    • Každý týden e-mail s omluvou, že zboží bude další týden
    • Do telefonu vám řeknou něco jiného,v e-mailu je zase úplně něco jiného
    • Pozor na objednávání velkých a dražších věcí

    Při objednání malých a levných věcí problém nebyl. Bohužel velké a dražší věcí už problém jsou.

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den,

    ohledně těch dvou akvárek jsme to vyřešili. Jedno jak jste žádala se bude dneska předávat dopravci a to druhé se bude expedovat jak dorazí, jak jsme se domluvili.

    Ten e-mail o zpoždění byl na to druhé akvárium, které se bude posílat až ho budeme mít na expedičním skladě.

    O tom poštovném jsme se vám omluvili a vyřešili to.

    Ještě jednou se moc omlouváme.

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Potvrzení platby dorazilo pět dní od provedení.
    • Sedm dní pryč a zboží stále nemám.

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den,

    moc se omlouváme, ale expediční lhůta je 1-5 pracovnách dní. Informovali jsme vás o zpoždění 5. expediční den.

    Ještě jednou se moc omlouváme.

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nakupuji poprvé a dodací lhůta je delší a obchod zatím nekomunikuje.

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den,

    moc se omlouváme, ale v e-mailu neevidujeme žádnou zprávu od vás. Pokud jste nám volala, tak zákaznická linka je od 10:00 do 14:00.

    Ještě jednou se moc omlouváme.

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • Zboží skladem a po týdnu napsali, že dodají za 14 dní

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den,

    moc se omlouváme, ale expediční lhůta je 1-5 pracovních dní.

    Konkrétně u vaší položky se stalo, že došlo k vyprodání zásob na expedičním skladu.
    Došlo k zpoždění při svozu z centrálního skladu.

    Ještě jednou se moc omlouváme.

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedrží slovo o dodání zboží
    • Prvních 14 nedali vědět že zboží vůbec nemají

    Objednané pletivo ani po měsíci nebylo doručeno, každých 14 dní prodlužovali termín dodání o dalších 14 dní,po měsíci znovu prodloužili termín o dalších 14 dní,tak ruším objednávku, myslím že to není solidní firma.

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den,

    moc se omlouváme, ale o zpoždění jsme vás informovali 6. expediční den. Poté jsme vás informovali podle informací, co jsme dostali.

    Ještě jednou se moc omlouváme.

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Musel jsem nekolikrat urgovat o vraceni penez

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den,

    moc se omlouváme, paní účetní měla technické problémy.

    Ještě jednou se moc omlouváme.

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Doporučuji zakázat obchodování!

    Objednáno a zaplaceno dne 23.7.2024, slíbeno dodání nejpozději do pěti dnů.
    Mail dne 29.7.2024: …..velice se omlouváme za zpoždění při vyřizování Vaší objednávky. Z logistických důvodů bude expedována orientačně v průběhu 31. / 32. kalendářního týdne……
    Můj mail dne 30.7.2024:……. Děkuji za zprávu! Ruším z logistických důvodů objednávku! Moji platbu obratem vraťte na můj účet!
    Mail dne 30.7.2024:……. vaše objednávka byla stornovaná…..
    Můj mail dne 23.8.2024:……. Stále čekám na vrácení platby 358,- Kč za zrušenou objednávku č. 240023076 dne 30.7. 2024!
    Mail dne 26.8.2024:……. Dobrý den, znovu jsme zaurgovali na účtárně. Omlouváme se za zpoždění.

    Dnes, 27.8.2024, stále nemám platbu vrácenu!

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den,

    moc se omlouváme, ale paní účetní měla technické púroblémy. Platba vám byla vrácena 29.08.

    Ještě jednou se moc omlouváme.

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    20.8. jsem z tohoto obchodu objednal kryt na akvárium. K dnešnímu dni 27.8. zásilka nedorazila přestože na webu bylo zboží skladem a objednávku jsem obratem zaplatil online kartou. Po přečtení recenzí na tento obchod lituji, že jsem objednávku uskutečnil právě zde. Pokud obchod reaguje na recenze, tak má vždy opakující se výmluvy, že na odeslání mají 1-5 dní a že zásilka byla odeslána 6-tý den a za zpoždění se omlouvají, apod. Za tuto dobu bych už pomalu měl zásilku doma z Aliexpressu z Číny. Takže stále čekám - z obchodu žádná odezva. Pravděpodobně jsem přišel o cca 1700.- a rybičky o osvětlení. Čekám do konce týdne a předávám na ČOI !

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den,

    moc se omolouváme, ale expediční lhůta je 1-5 pracovních dní. O zpoždění jsme vám informovali až 6. expediční den, za což se omolouváme.
    Platba vám byla vrácena 2 dny po stornovaní objednávky.

    Ještě jednou se moc omlouváme.

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Špatný popis.Spatna komunikace, neochota.

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den,

    moc se omlouváme, ale u výrobků Drabest je uvedená expediční lhůta 1-21 dní. Vaší objednávku jsme poslali ještě v expediční lhůtě.

    Žádný e-mail jsme od vás nedostali pouze hovor, kde jsme vám řekli o expediční lhůtě a poté máme další hovor, kde jste volal ohledně zboží.Tuto informaci jsme předali na reklamační oddělení a vytvořili jsme vám novou objednávku na delší žebřík.

    Ještě jednou se moc omlouváme.

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Široká nabídka zboží
    • dodací lhůta

    Jelikož jsem objednávala poprvé, nemám žádné zkušenosti. Zboží jsem objednala a hned zaplatila před 6 dny, ale dosud nedorazilo. Jen e mail, že z logistických důvodú bude zboží orientačně za dodáno až za týden nebo 2

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den,

    moc se omlouváme, ale o zpoždění jsme vás informovali 5 expediční den, jen co jsme dostali informace.

    Objednávku jsme o 2 dny později na vaší žádost stornovali.

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo a pak přišla omluva, že přijde nejdříve za tři týdny.

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den,

    moc se omlouváme, ale o zpoždění jsme vám dali vědět 5. expediční den. Den poté jste objednávku stornovala.

    Ještě jednou se moc omlouváme.

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Rychlé nalezení produktu
    • Vyřízení objednávky

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den,

    Pokud jste měli jakýkoliv problém, měli jste nás informovat, jistě bychom společně našli nějaké adekvátní řešení.

    Jsme tu pro Vás.

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Skladové zboží nemají skladem

    Objednal jsem a zaplatil zboží označené jako skladem. Po 1. týdnu emailová zpráva, že se budou expedovat za 1-2 dny. První zmíněný den email, že se dodávka zpozdí o týden až dva. Po dalších čtyřech týdnech email s informací prodloužení o další 2-3 týdny.
    Celková doba od objednání skladového zboží by dle poslední zprávy měla být 7-8 týdnů. A to kdo ví, zda by nedorazil další email s prodloužením termínu....objednávku jsem zrušil.
    Zpětnou platbu jsem musel několikrát urgovat. Peníze dorazily po 20ti dnech.
    Nechápu, že jsem si na tento obchod nepřečetl recenze a neřídil se dle toho. Alespoň, že obchod reagoval...jediný pozitivní na tomto eshopu.

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den,

    moc se omlouváme, ale v průběhu procesu vaší objednávky jsme obdželi informaci od výrobce ohledně 3 týdenního zpoždění.

    Pracovali jsme v tu danou chvíli pouze s dostupnými informacemi. Z tohoto důvodu jsme vás informovali 2 krát o zpoždění.

    Ještě jednou se velice omlouváme.

    Děkujeme za pochopení.

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • přez upozornění ,že nebylo zboží dodáno kompletní se nikdo neozval ani neposlali chybějící zboží

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za vzniklou komplikaci.

    Kolegyně z reklamačního se vám ozve co nejdříve a problém s vámi vyřeší ku vaší spokojenosti.

    Děkujeme za pochopení.

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouhou dobu zboží ani neposlali a pak, když jsem si přečetla recenze od jiných lidí, objednávku jsem raději zrušila. Byla na dobírku, tak jsem o peníze nepřišla..

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den,

    moc se omlouváme, ale na stránkách je už od 12. 07. změněná dostupnost na 2-3 týdny, kvůli výpadku výrobní linky.

    Ještě jednou se moc omlouváme.

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přišla mi objednávka někoho jiného a ta jeho dorazila mně...mají tam hezký bordel.

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za vzniklou komplikaci.

    Kolegyně z reklamačního se vám ozve co nejdříve a problém s vámi vyřeší ku vaší spokojenosti.

    Děkujeme za pochopení.

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Žádná
    • Dlouhá doba doručení
    • Špatná komunikace obchodu
    • Zboží přišlo rozbité

    Zakoupeno světlo do akvária, které odesílali asi týden. Po rozbalení bylo zjištěno že je světlo rozbité. Po třech dnech nikdo na e-mail ohledně reklamace neodpověděl. Světlo do akvária jsem potřeboval co nejdříve, tak jsem musel na konec zakoupit jinde. Celkově mám z obchodu špatný dojem a rozhodně zde další nákup neplánuji a nikomu nedoporučuji.

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za vzniklou komplikaci.

    Kolegyně z reklamačního se vám ozve co nejdříve a problém s vámi vyřeší ku vaší spokojenosti.

    Děkujeme za pochopení.

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • Velký výběr
    • Zboží zatím nedorazilo
    • Dlouhá doba čekání

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den,

    informovali jsme vás ohledně zpoždění expedice hned jakmile jsme se to dozvěděli. Na základě komunikace byla vaše objednávka stornovaná.

    Ještě jednou se omlouváme, děkujeme za pochopení.

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Smůla mi nepřišlo tak jsem přišel o korunky ani žádný email..........

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den,

    standardní expediční lhůta je 1-5 pracovních dnů, s termínem doručení do 2 pracovních dnů od přepravce.

    Vaši objednávku jsme předali dopravci 5. pracovní den, je tedy zcela v termínu.

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Chyběla polovina objednávky
    • Nedostatečná komunikace při řešení reklamace

    Objednal jsem si výrobek dvakrát a přišel pouze jednou. Chyby se stávají, ale ještě nedošlo k nápravě. Pokud se situace vyřeší, recenzi změním.

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za vzniklou komplikaci.

    Kolegyně z reklamačního se vám ozve co nejdříve a problém s vámi vyřeší ku vaší spokojenosti.

    Děkujeme za pochopení.

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz