Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Chyběla polovina objednávky
- Nedostatečná komunikace při řešení reklamace
Objednal jsem si výrobek dvakrát a přišel pouze jednou. Chyby se stávají, ale ještě nedošlo k nápravě. Pokud se situace vyřeší, recenzi změním.
Reakce obchodu Vyprodeje24.cz
Dobrý den,
omlouváme se za vzniklou komplikaci.
Kolegyně z reklamačního se vám ozve co nejdříve a problém s vámi vyřeší ku vaší spokojenosti.
Děkujeme za pochopení.
Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz -
Nedoporučuje obchod
Pokud mám něco skladem, tak předpokládám, že to taky skladem opravdu je... Objednávku jsem po týdnu stornoval, protože stále nebylo ani odesláno...
Reakce obchodu Vyprodeje24.cz
Dobrý den,
zboží uvedeno s dostupností skladem - odesíláme v rozmezí 1 až 5 pracovních dnů od jejich přijetí. Na základě vašeho e-mailu jsme stornovali objednávku v 5. expedičním dnu.
Ještě jednou se omlouváme, děkujeme za pochopení.
Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz -
Nedoporučuje obchod
Zbozi neprislo, na sledovani zasilky zadna zmena, zadna informace, jestli objednavka dorazi a kdy...
Reakce obchodu Vyprodeje24.cz
Dobrý den,
standardní expediční lhůta je 1-5 pracovních dnů, s termínem doručení do 2 pracovních dnů od přepravce.
Vaši objednávku jsme s malým zpožděním předali dopravci 7. pracovní den a za to se omlouváme.
Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz -
Nedoporučuje obchod
- Webové stránky a přehled zboží vytecnr
Zboží údajně na skladě neposilaji ihmed, neaktualizuji stav objednávky ,ani nepotvrdi převzetí peněz, nekonunikuji
Reakce obchodu Vyprodeje24.cz
Dobrý den,
zboží uvedeno s dostupností skladem - odesíláme v rozmezí 1 až 5 pracovních dnů od jejich přijetí. Na základě vašeho e-mailu jsme stornovali objednávku ve 4. expedičním dnu.
Ještě jednou se omlouváme, děkujeme za pochopení.
Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz -
Nedoporučuje obchod
- Skladem udávané zboží ve skutečnosti nebylo skladem
Reakce obchodu Vyprodeje24.cz
Dobrý den,
informovali jsme vás ohledně zpoždění expedice hned jakmile jsme se to dozvěděli. Na základě komunikace byla vaše objednávka stornovaná.
Ještě jednou se omlouváme, děkujeme za pochopení.
Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz -
Nedoporučuje obchod
- Nedodržena lhůta dodání i když je zboží skladem. zákazník se musí sám informovat na stav objednávky . Nedoporučuji
Nedoporučuji
Reakce obchodu Vyprodeje24.cz
Dobrý den,
standardní expediční lhůta u výrobce Springos je 1-7 pracovních dnů, s termínem doručení do 2 pracovních dnů od přepravce.
Vaši objednávku jsme předali dopravci 6. pracovní den, je tedy zcela v termínu.
Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz -
Nedoporučuje obchod
Předností jsou šneci, jeden možná, vyřizuje mou objednávku. Matraci, jsem chtěl použít na akci, která již proběhla a skončila.
Reakce obchodu Vyprodeje24.cz
Dobrý den,
standardní expediční lhůta je 1-5 pracovních dnů, s termínem doručení do 2 pracovních dnů od přepravce.
Vaši objednávku jsme s malým zpožděním předali dopravci 6. pracovní den a za to se omlouváme.
Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz -
Nedoporučuje obchod
Je to již více jak týden, co jsem si objednal zboží a ze strany obchodu není žádná komunikace, jak to vypadá s dodáním zboží. Zboží je zaplaceno, ale nic se neději. Kdyby byla alespoň komunikace co se děje a proč se to děje. Ane není žádná komunikace. Až když se sám připomenu, tak pak dostanu odpověď, že zásilku kterou jsem si objednal 10.7. budete posílat 19.7. nebo nejpozději 22.7. Takováto (ne)komunikace se mi nelíbí.
Reakce obchodu Vyprodeje24.cz
Dobrý den,
standardní expediční lhůta je 1-5 pracovních dnů, s termínem doručení do 2 pracovních dnů od přepravce.
Vaši objednávku jsme předali dopravci 5. pracovní den, je tedy zcela v termínu.
Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz -
Nedoporučuje obchod
- Podvodně uvádějí "skladem"
- Při zrušení objednávky vracejí peníze co nejpozději
To, že na odeslání zboží "skladem" se dozvíte až z potvrzujiciho emailu objednavky. Když nestihnou, prodlužují dodání o další týden. Při následném zrušení objednávky vrací peníze za dalších 14dnů. V mém případě tedy 3-4 týdny než jsem se k vlastním penězům po 2 urgencích dostal. Za mě tedy překupníci a podvod.
Reakce obchodu Vyprodeje24.cz
Dobrý den,
informovali jsme vás ohledně zpoždění expedice hned jakmile jsme se to dozvěděli. Na základě komunikace byla vaše objednávka stornovaná.
Omlouváme se za pozdní vrácení peněz, paní učetní měla technické problémy.
Ještě jednou se omlouváme, děkujeme za pochopení.
Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz -
Nedoporučuje obchod
- Volala jsem a nikdo nebere. Pak obsazeno a nakonec vyvěšeno.
- Na email nikfo nereaguje.
Reakce obchodu Vyprodeje24.cz
Dobrý den,
omlouváme se, ale máme změněnou provozní dobu linky, uvedeno v kontaktech na našich webových stránkách.
Přes email jsme spolu poté komunikovali a na základě komunikace jsme vám objednávku stornovali, platba vám byla vrácena zpět na BÚ.
Děkujeme za pochopení.
Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz -
Nedoporučuje obchod
Nemohu hodnotit to, co nemám. Čas dodání je hrůzostrašný.
Reakce obchodu Vyprodeje24.cz
Dobrý den,
standardní expediční lhůta je 1-5 pracovních dnů, s termínem doručení do 2 pracovních dnů od přepravce.
Vaši objednávku jsme předali dopravci již 3. pracovní den, je tedy zcela v termínu.
Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz -
Nedoporučuje obchod
Prodejce opakovaně nereagoval na telefon ..
Reakce obchodu Vyprodeje24.cz
Dobrý den,
Provozní doba linky je Po - Pá od 10:00 do 14:00 hod
Kapacita operátorů je omezena. Nemůžete-li se na číslo dovolat, objednejte si prosím garantované zpětné volání. Odkaz naleznete pod modrým symbolem telefonu v pravém spodním rohu obrazovky. Případně můžete využít mailový kontakt.
Děkujeme za pochopení.
Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží zatím nedorazilo, doufám že brzy přijde, objednáno a zaplaceno 20.6.24 dnes je 4.7.24
Reakce obchodu Vyprodeje24.cz
Dobrý den,
omlouváme se za vzniklou situaci, byl vám zaslán email ohledně zpoždění objednávky.
Ohledně expedice vás budeme ještě informovat emailem.
Děkujeme za pochopení.
Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz -
Nedoporučuje obchod
Napsáno:dorucění do 3 dní,dodnes nic nepřišlo.
Reakce obchodu Vyprodeje24.cz
Dobrý den,
omlouváme se za vzniklou situaci, byl vám zaslán email ohledně zpoždění objednávky.
Na základě komunikace vám byla objednávka stornovaná.
Děkujeme za pochopení.
Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
byla mi doručena úplně jiná lupa bez osvětlení a levnější ale na faktuře je lupa kterou jsem si objednala, na moje volání a e-mail se nikdo neozývá.
Reakce obchodu Vyprodeje24.cz
Dobrý den,
omlouváme se za vzniklou komplikaci, již jsme spolu po telefonu hovořili a email byl předán na naše reklamační oddělení.
Kolegyně se vám ozve co nejdříve a problém s vámi vyřeší ku vaší spokojenosti.
Děkujeme za pochopení.
Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz -
Nedoporučuje obchod
- Nereagují, zboží skladem neodešlou, pozor na ně hlavně neplatit nic předem
Zboží označené skladem objednáno v pondělí relativně brzo ráno, dnes je úterý následující týden, zboží má status z minulého pondělí objednávka se zpracovává. Žádná odezva z obchodu(třeba upozornění na pozdější dodání), prostě nic. V pátek jsem do obchodu volal (respektive si objednal hovor), zde mi sdělili, že sice zboží je skladem, ale někde jinde a že v pátek nebo v pondělí bude odesláno a nic. Jinak objednávka kloubový žebřík s podestou.
OBCHOD ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI, HLAVNĚ NEPLAŤTE PŘEDEM AŽ BUDE RUŠIT OBJEDNÁVKU AŤ NEMÁTE PROBLÉM Z NICH DOSTAT PENÍZE ZPĚT
Jen slušné vychování mi brání, abych nebyl sprostý za tu dobu bych měl doma zboží i od číňana. HrůzaReakce obchodu Vyprodeje24.cz
Dobrý den,
omlouváme se, ohledně zpoždění objednávky jsme vás informovali hned jakmile jsme se tuto informaci dozvěděli. Zboží se nám sváželo z centrálního skladu na sklad expediční a dodávka byla zpožděna.
Ještě jednou se omlouváme, děkujeme za pochopení.
Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz -
Nedoporučuje obchod
- Poslali jste mi štafle2x7 místo žebříku 2x7
Reakce obchodu Vyprodeje24.cz
Dobrý den,
omlouváme se za vzniklou komplikaci.
Prosím kontaktujte tedy naše reklamační oddělení na email: [email protected] a s kolegyní se domluvíte na dalším postupu ku vaši spokojenosti.
Děkujeme za pochopení a ještě jednou se omlouváme.
Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz -
Nedoporučuje obchod
- zboží objednáno před týdnem, uhrazeno, nedorazilo, nikdo nekomunikuje
Reakce obchodu Vyprodeje24.cz
Dobrý den,
standardní expediční lhůta je 1-5 pracovních dnů, s termínem doručení do 2 pracovních dnů od přepravce.
Za malé zpoždění u vyřizování objednávky se vám velice omlouváme, komunikovali jsme spolu přes email a termín expedice vám byl sdělen.
Děkujeme za pochopení.
Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz -
Nedoporučuje obchod
jste vřídilové, kdybych si mohl vybrat tak ho s touto dodací dobou nechci, makejte na sobě
Reakce obchodu Vyprodeje24.cz
Dobrý den,
omlouváme se, ohledně zpoždění objednávky jsme vás informovali hned jakmile jsme se tuto informaci dozvěděli. Zboží se nám sváželo z centrálního skladu na sklad expediční a dodávka byla zpožděna.
Ještě jednou se omlouváme, děkujeme za pochopení.
Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz -
Nedoporučuje obchod
Zaslána omluva, problém údajně v nedostatečné kapacitě dopravce. Nevím co k tomu říct.