Obchod byl blokován z důvodu zvýšené nespokojenosti zákazníků.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nespolehlivé dodavatel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na začátku každého týdne přijde e-mail, že se objednávka o další týden zpozdí. Takže bych čekal již 3 týdny až měsíc na zboží, které je ale skladem. Nakoupil jsem jinde a rychleji.
    • Špatná komunikace. Neposkytnutí podrobnějších informací ohledně objednávky.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po týdnu nic nedorazilo, v sekci sledování objednávek žádná není, přišly 2 emaily první potvrzení objednávky,druhý objednávka se zpracovává, takže si udělejte obrázek sami...

  • Nedoporučuje obchod

    • Nespolehlivost
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboří objednáno na konci roku a obchod mi napsal, že mají do 10 ledna inventura a zboží neposílají a je 19 ledna ani nic.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Místo zboží jsem držel dva emaily proč mě zboží nebude odesláno.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Od listopadu pouze 1 email s omluvou, že objednávka přijde 5 týden v roce 2025

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Do dnešního dne zboží nedorazilo a ani žádná omluva. Potřeboval jsem zboží kvůli práci a práci jsem musel oddálit začátek protože zboží nemám
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přišlo jiné zboží, reklamační oddělení nereaguje.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nespolehlivost, zboží nedodáno

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Pokud na zboží pospícháte nebo ho chcete mít aspoň do týdne doma, tak tady neobjednávat. Od 28.12. kdy přišlo pouze automatické potvrzení objednávky, první kontakt až 6.1., kde psali, že do 10.1. mají inventuru a že expedice začne 14.1. Dnes (13.1.) jsem obdržela email, že objednávka bude se expedovat v průběhu 5. kalendářního týdne... Kdyby hned na webu psali, že bude dodací doba cca 2-4 týdny, tak bych neobjednala. Doufám, že zboží dorazí aspoň do konce ledna.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    U zboží skladem a vyzvednutí na pobočce po 4 dnech sděleno , že to bude za měsíc

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží již týden objednáno zatím ani nevyexpedováno, přijde mi absurdní posílat dotazní když nebylo vyexpedováno zboží, které je skladem

  • Nedoporučuje obchod

    • Zboží objednáno 19.12. nabízeno skladem.Po objednání a zaplacení informace, že skladem není a mohu objednávku stornovat. Zaslán email, že je objednávka zrušena. Do dnešního dne nevrátili peníze,jen výmluvy pouze emailem, že zaurgovali na účtárně. Telefon nikdo nezvedá. NEDOPORUČUJI něco koupit, takto se solidní prodejce nechová.
  • Nedoporučuje obchod

    • Zboží ještě nedorazilo a už tu mám dotazník spokojenosti????
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    nic mi nebylo ještě doručeno a neustále se mě ptáte jak jsem spokojený!!! Udělejte si tam pořádek!!!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Chápu, že zboží nejni na skladě už je vyprodáno. Tak jsem tam volal, aby jsem se dohodl a nedovolal. Mají uvedenou dobu volání, kdy volat a já to zkoušel několikrát a nikdo to nebral. Tak jsem poslal email, že ruším objednávku, a oni že mě vrátí hned peníze a více jak týden čekám a nic nepřišlo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přišel mi naprosto jiný koš na pradlo
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Již více než měsíc a zboží stále nedorazilo. Pouze informace o odkladu z dúvodu ......
    Přitom stejný produkt mi stále chodí v nabídce s možností objednání.
    Počkíme na výsledek a pak doplním tuto informaci. Takto nelze více hodnotit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží z tohoto obchodu mám objednané a zaplacené již 22 dnů a zatím nebylo dodáno.