Reklama

Obchod byl blokován z důvodu zvýšené nespokojenosti zákazníků.

Přihlásit se a přidat příspěvek
  • ZCELA NEDOPORUČUJI !!! A nejsem jediný v řadě. Zboží vůbec nedorazilo a až po mých urgencích mi bylo sděleno, že zboží není a neví se, kdy bude. Že mám poslat číslo účtu a budou mi vráceny peníze. Jsem zvědavý, za jak dlouho budou peníze připsány na účet. Podle předchozích reakcí mám pocit, že firma pouze střádá poplatky na svůj účet a živí se úroky. Mnou objednané zboží je dosud na e-shopu. Nechápu. Pokud položku nemám a neví se, kde bude dostupná, tak ji přeci z e-shopu stáhnu. Leda bych očekával platby dalších napálených, jako jsem byl já.

  • Dobrý den. Bohužel mi byla dodána nekompletní objednávka. Kupovala jsem zavěsnou houpačku s polštáři, tm. šedou(vánoční dárek)A došla krémová, což by až tak nevadilo,ale bez POLŠTÁŘŮ. Podala jsem reklamaci,tak uvidíme...

  • NEDOPORUČUJI nákup u této firmy. Zboží o kterém tvrdí že mají skladem nejsou schopní odeslat ani za předpokladu že bylo placeno předem. Až když jsem se začal o zboží zajímat, tak mi bylo sděleno že za 2 dny by asi mohlo být odesláno a za další 2-3 dny doručeno...
    Objednávku jsem zrušil tak jsem zvědavý za kolik dní, týdnu, nebo snad měsíců dostanu peníze zpátky!!!
    NEDOPORUČUJI!!!

  • Před 4-mi dny mi dorazilo zboží.... Jenže dorazilo úplně jiné, než jsem si objednal. Na faktuře je sice uvedeno zboží, které jsem si objednal, to ovšem vůbec nekoresponduje s tím, co mi dorazilo ve skutečnosti. Cena byla sice za původně objednané zboží, leč cena toho, co mi dorazilo ve skutečnosti je třetinová. A tak jsem se jal problém řešit. A ejhle! Telefon mi nikdo nebere ani po opakovaném volání. Píši tedy email, dodnes bez odpovědi. Jal jsem se tedy komunikovat skrze jejich "kecálka", dodnes bez reakce! Obchod, který s Vámi nekomunikuje ihned po té, co Vás přiravil o peníze je opravdu k pohledání. Jednoznačně tento obchod NEDOPORUČUJI!

  • Obchod vůbec nedoporučuji, jelikož zboží přišlo v polepené krabicia zabalené v novinách, jak kdyby ho už někdo vracel. A po rozbalení jsme zjistili, že zboží nefunguje. Tak jsem obratem posílala reklamační email na jejich stránkách cca před 5 dny a dodnes mi nepřišla žádná odpověď.

  • I já plně NEDOPORUČUJI!!!
    Objednáno zboží které všechno bylo skladem, ale ani po 4 dnech jsem nebyl kontaktován o tom že by byla objednávka nějak expedována. Až po mém kontaktování mi řekli že jedna z věcí prý nebyla na hlavním skladu a že ji musí přeskladnit...
    Což jim i přes víkend trvalo další dva dny navíc. Nejhorší že jim člověk musel co chvílí volat či psát jinak by nebyly ani slušní odpovědět že mají nějaký problém a že zásilka přijde se zpožděním. Jak byla psáno o nich vícekrát, dělají mrtvého brouka.
    Raději jsem si naplánoval pracovní cestu kolem abych si své zboží nakonec vyzvedl osobně jinak bych ho ani nedostal do 2 týdnů.
    A výsledný produkt? Jimi vyzdvihovaná značka akvária Diversa totální propadák, zpracování silikonem nepěkné a dělané někým do s tím snad nikdy nedělal a kvalita skla taktéž pofidérní. Sklo po 2 měsících jako by zakalené, či přesněji spálené po silné zářivce a nejde nikterak umýt ničím čím bych sklo úplně nezničil či nepoškrábal.
    Otázka zní, měl bych reklamovat?! Za mě pochybuji, po zkušenosti s nimi už jen při objednání reklamace bude ještě horší.
    Za mě tedy děkuji a u vás již nikdy více.

  • ABSOLUTNĚ NEDOPORUČUJI !!!

    MRKNĚTE NA RECENZE !!!

    NECHÁPU, JAK MŮŽE BÝT OVĚŘENO ZÁKAZNÍKY S 90% DOPORUČENÍM, ASI VŠICHNI, KDO TAKTO HODNOTILI, JSOU NA DROGÁCH..

    ZBOŽÍ OBJEDNÁTE V PONDĚLÍ A ONI ODESÍLAJÍ VE ČTVRTEK !! PODLE NICH POHODA..

    ČILI, POKUD CHCETE NAPŘÍKLAD, JAKO JÁ, NAFUKOVACÍ MATRACI DO STANU NA PLÁNOVANÝ VÝLET NA VODU, POSUŇTE SI RADĚJI VÝLET MINIMÁLNĚ O TÝDEN, ABY TO TITO NÝMANDI STIHLI POSLAT !!

    (SILNĚ POCHYBUJI, ŽE NABÍZENÉ VĚCI VŮBEC DRŽÍ SKLADEM)

  • Super obchod, profesionální a rychlé jednání. Rychlé dodání. Bohužel se časem vyskytl problém s výrobkem. Reklamace proběhla rychle a nestálo mě to ani korunu, ani teoreticky žádný můj čas. Podotýkám, že se jednalo o větší a neskladný výrobek (elektro koloběžka). Měl jsem z reklamace větší obavy, ale způsob a rychlostí kterou byla vyřízena jsem byl velice mile překvapen! Připadalo mi, že snad ani nejsem v České republice....

  • Dnes jsem se opravdu namíchla!
    Potřebovala jsem koupit pumpičku k balanční podložce a tak jsem objednala ještě jednu balanční podložku, kterou nabízeli levně a v ceně je i pumpička. Tak to stojí i na faktuře i na obrázku. Zboží mi dnes došlo , ale bez pumpičky! Kdybych to věděla, objednám si to jinde. T eď budu zase dlouho čekat, než se vyřídí reklamace.
    Balanční podložka je mi k ničemu, když jí nemám čím nafouknout!

  • Objednávka byla zaplacena 6.1., vše bylo skladem, na e-shopu zvýrazněná informace, že fungují 24 hodin denně.

    Na webu je uvedeno "Průměrná doba doručení zboží činí 3 pracovní dny ode dne objednání."

    Zásilka byla doručena 18.1. a obchod to dle zdejších reakcí považuje za zcela bezproblémové! Dokonce jsem zatím neobdržel zpět ani peníze za doručení, což je u většiny obchodů v případě takových problémů zcela automatické!

  • Tento eshop nedoporučuji.
    První objednávka =
    sice doručená celkem rychle, ale v objednávce bylo jiné zboží, než jsem si objednala, poslala jsem zpátky a poslali mi Teda správné, takže doručení zase tak rychle nebylo, jelikož jsem musela čekat na doručení zboží co jsme si opravdu objednala.
    Druhá objednávka =
    Nebylo nikde napsané že zboží není skladem, dobře, psala jsem mail. Bylo mi řečeno, že zboží mi přijde do 30 dní.. Bylo to 34 dní a psala jsem znovu mail co se tedy děje a kdy objednávka přijde... Na to mi odpověděli, že výrobce co jim zboží dodává má dovolenou od 1.12. A zboží přijde v půli ledna... Objednávala jsem v půlce listopadu, potřebovala jsem to rychle. A ještě si vymysleli, že se preklepli a místo 15.12. Mi zboží doručí 13.1... Jediné plus je asi rychlá odpověď, jinak to stojí za prd... Za mě - nikdy si už z tohoto eshopu nic ne objednám. Nevěřím jim.

  • Reaguji na příspěvek, který jsem psala dne 18. 11. 2020 (Soňa). Tohoto dne jsem psala na tento obchod velice špatnou recenzi - zaslouženě. Dne 19. 11. mi volala, myslím, Bc. Pavla Sedláková a nabídla objednávku zopakovat s tím, že objednávka přijde včas a v pořádku. Tento den jsme se domluvily na objednávce stejných výrobků a dokonce mi paní nabídla slevu a poštovné zdarma, což oceňuji, ale prioritou pro mě bylo včasné dodání a neponičené zboží. Píši tuto recenzi z důvodu, že tento obchod po této zkušenosti můžu vřele doporučit. Hold se stalo. Objednávka zadána dne 19. 11. a do ruky mi dorazila dne 25. 11. v pořádku. Vše dobře zabalené a pěkné zboží. Děkuji ;-)

  • Můj první nákup a spokojenost . V úterý objednáno ,ve čtvrtek dovezeno. Předem napsali ,kdy to přivezou . Perfektně zabaleno ,bez poškození. Doporučuji.

  • Nakoupila jsem zde poprvé a naposledy. Objednané věci mi byly odeslány, načež nic ani po 2 dnech nepřišlo. Psala jsem jim a oni, že prý nemají zboží skladem. Jak je tedy možné, že už to odesílali???? Ptala jsem se zdá to dorazí alespoň do Vánoc. Opět nic.... děkuji za "zkažené" Vánoce......... Obchod nedoporučuji a budu doufat, že objednané zboží přijde alespoň po Novém roce. Nikdy víc. Dejte si pozor.

  • tak muj prvni a posledni nakup, vsechno zbozi skladem co jsme objedna, ale ani 7. den zadna reakce obchodu,

  • Zboží mi stále nedorazilo a bylo mi řečeno že dorazí až za 12dni od maximální doby dodání. Nejsem moc spokojený s přístupem a už vůbec ne s dobou dodání. Měl jsem zboží objednané jinde a zrušil to kvůli nadstandardně dlouho době dodání. Myslel jsem si že u obchodu výprodeje 24 se setkám s lepším přístupem a dodržení termínu. Bohužel.. S pozdravem [email protected]

  • : )

  • Honza Rous: ano uplne stejná zkušenost jen ne 3 dny ale uz cca měsíc

  • Dobrý den,

    rádi bychom váš příspěvek uvedli na pravou míru,. Obdželi jsme vás požadavek na odstoupení od kupní smlouvy, který jste nám bez jakékoliv předchozí konzultace doručila spolu s poškozeným zbožím na adresu naší provozovny. Viditelné znaky poškození vykazoval i přepravní obal zásilky.

    Váš nárok na odstoupení od kupní smlouvy jsme nijak nezpochybnili. V rámci 14 denní lhůty máte přímo ze zákona možnost vrátit zakoupené zboží v jakémkoliv, tedy i použitém, případně poškozeném. Odpovídáte však prodávajícímu za snížení hodnoty na zboží a to až do výše jeho pořizovací ceny.

    Současně jste uplatnila reklamaci dodávky zboží, u které je nutné postupovat zcela odlišně. Viditelně poškozenou zásilku vůbec nepřebírat, případně s výhradou do přepravního listu. Toto jste bohužel NEUČINILA.
    Kontrolou doručeného zboží jste zjistila jeho poškození, další správný postup by byl kontaktovat naše reklamační oddělení. To by vás mj. upozornilo na nutnost oznámit poškození na zásilce dopravci a sepsat s ním zápis o škodě, případně by zmíněné vyřídilo za vás. Toto jste bohužel opět NEUČINILA.

    Shora uvedené kroky slouží zejmnéna k jednoznačnému prokázání za jakých okolností a kdy k poškození na zásilce došlo. Odesláním poškozené zásilky zpět prodávajícímu jakákoliv průkaznost mizí.

    Chápeme, že mnoho našich zákazníků neví, jak se v obdobných situacích správně zachovat. I proto veškeré potřebné informace uvádíme v Obchodním podmínkách, dále jsou viditelně zveřejněny na našich stránkách a také součástí informačních mailů v den odeslání zásilky. Omlouváme se, ale více pro informovanost již udělat nemůžeme.

    Z vaší strany jsme se setkali pouze s výhrůžkami a hrozbou medializace, pokud vašemu požadavku kladně nevyhovíme. I v tomto bodě se omlouváme, ke všem zákazníkům přistupujeme stejně, vždy ve snaze v maximání možné míře vyhovět.

    Vaši reklamaci s požadavkem na odstoupením od kupní smlouvy jsme znovu prošli. S ohledem na vaši bezprostřední, byť ne zcela správnou, reakci jsme se rozhodli ji uznat a vaše odstoupení bez sankcí vyřídit.

    V nejbliších dnech obdžíte na vrácené zboží opravný daňový doklad spolu s uvedením data, ke kterému vám bude nazpět poukázána přijatá platba.

    Při dalších nákupech vás žádáme, aby jste důkladněji četla reklamační podmínky daného obchodu, vyhnete se mnohým nedorozuměním.

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz


  • Dobry den preji. Obchod nedoporucuji. Zbozi me prislo poskozene, ikdyz krabice byla neposkozena. Po zaslani zbozi obratem nazpet me odpovedeli, ze reklamaci zamitaji a zbozi zasilaji zpet, ikdyz jsem dodrzela zakonem stanovenou lhutu na 14 dnu. Neseriozni jednani, se kterym jsem se doposud nesetkala. Vyhnete se tomuto obchodu obloukem.