Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    - komunikace obchodu je zcela nevyhovující

    Reakce obchodu VseNaVareni.cz

    Vážený pane Kratino,

    20.11.2019 jste učinil objednávku na e-shopu

    21.11. byla objednávka odeslána z našeho skladu

    22.11. Vám byla objednávka doručena

    29.11. jste nás kontaktoval na kontaktním e-mailu, že jste nám již 21.11. zaslal zprávu, s tím, že chcete objednávku stornovat. Bohužel jste 21.11. použil pro komunikaci jiný e-mail než je kontaktní adresa a původní zpráva o stornu Vaší objednávky k nám nedorazila, proto byla Vaše objednávka odeslána.

    30.11. a 1.12. víkend

    2.12. jsme Vám zaslali informace, jak a kam nám můžete zboží vrátit s poznámkou, že jakmile nám zboží dorazí, vrátíme Vám peníze. V e-mailu bylo také uvedeno, zda nám můžete zaslat sken podacího lístku, abychom Vám mohli proplatit i zpáteční poštovné. Sken podacího lístku nám slouží i jako kontrola, jelikož pomocí podacího čísla lze pohyb balíku sledovat on-line.

    2.12. jste nás informoval, že jste balík již odeslal a podací lístek nemůžete zaslat oskenovaný, jelikož jste jej umístil do balíku.

    V mezičase došlo bohužel k prodlení při zpracování vráceného zboží na našem skladě z důvodu velkého množství objednávek v předvánočním čase.

    Tímto se Vám omlouváme za prodlení při zpracování vráceného zboží.

    9.12. byla vracející se objednávka zpracována a částku jsme Vám zaslali zpět na Váš bankovní účet.

    S pozdravem

    Tým VseNaVareni.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • -
    • Deklarované zboží skladem vůbec skladem nebylo. Matení klientů. Po objednávce bez reakce asi 4 dny az jsem musela volat, zda se objednávka vyrizuje. Nakonec zbozi neni a objednavka byla zrusena.

    Reakce obchodu VseNaVareni.cz

    Vážený WD SERVIS s.r.o.
    zboží bylo na objednávku od dodavatele, tato informace byla jasně uvedena u zboží s delší dobou trvání. Bohužel při objednání jsme zjistili, že dodavatel uvádí chybný počet dostupných kusů v xml feedu a tím pádem zboží ani dodavatel neměl. Tímto se vám ještě jednou omlouváme za komplikace. Zboží s dostupností x dní není na našem skladě, zboží uváděné s dostupností skladem máme skladem v našem centrálním skladu v areálu Pod Šancemi 444/1 na Praze 9

    S pozdravem
    Svoboda Karel

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nepasují díly,reklamace

    Reakce obchodu VseNaVareni.cz

    Dobrý den pane Kvítku,
    děkujeme za Váš názor a omlouváme se Vám za vzniklé komplikace.

    Vaše reklamace je ve zrychleném řešení a o stavu vyřízení s Vámi průběžně komunikujeme. Již pro Vás máme připravený náhradní díl.

    S pozdravem
    Tým VseNaVareni.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přestože byl produkt nabízen v e-shopu nebyl ho obchod schopen dodat.

    Reakce obchodu VseNaVareni.cz

    Vážený pane Chmelaři,

    dne 15.6.2019 jste si objednal tento produkt https://www.vsenavareni.cz/elektricka-vaha-a-minutka-uma-stribrna-casa-bugatti ve žluté barvě. U produktu zřetelně uvádíme, že je na objednávku s dobou „dodání 7-21 dní“.

    Dne 19.6.2019 jsme Vás informovali telefonicky i e-mailem, že dle informace od výrobce se jakékoliv spotřebiče značky Casa Bugatti bohužel již nevyrábí ve žluté barvě a že objednávky na produkty ve žluté barvě přijímá od 500 kusů.

    Nabídly jsme Vám možnost objednat si tentýž produkt v jiné barvě (bílé, krémové, červené, zelené, černé, fialové či chromové), což jste odmítl a potvrdil jste nám na e-mail, že můžeme objednávku stornovat.

    Chápeme, že je to pro Vás nepříjemné a mrzí nás to, nicméně z naší strany jsme udělali maximum, pro to aby jste byl spokojený. Informovali jsme Vás v nejkratší možné době, za nedostupnost jsme se Vám omluvily a nabídly jsme Vám alternativní produkt. Rozhodnutí jste učinil sám a objednávka byla stornována s Vaším souhlasem.

    S pozdravem

    Tým VšeNaVaření.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • komunikace s obchodem = 0
    • doba dodání

    Reakce obchodu VseNaVareni.cz

    Vážený pane Prušo,

    Zboží k vám dorazilo během 4 pracovních dní a na e-mail jsme vám reagovali během 3 hodin.

    20.4. - sobota - jste si udělal objednávku

    21.4. - neděle není pracovní den

    22.4. Velikonoční pondělí

    23.4. jsme začali vyřizovat objednávku - zjistili jsme poškození u produktu a produkt byl doobjednán

    24.4. 8:42 jste nám zaslal dotaz zda byla objednávka expedována a zda se stihne dodat do pátku tj 26.4.

    24.4. 13:26 jsem vás e-mailem informoval o problému s poškozením zboží a potvrdil jsem vám, že zboží k vám 26.4. dorazí

    26.4. https://www.zasilkovna.cz/vyhledavani/6295852392 - jste si objednávku vyzvedl

    S pozdravem
    Karel Svoboda

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Telefon mi nikdo nezvedal, u smaltovaného kastrůlku , ketrý jsem si vybrala , bylo uvedeno, že není vhodný na indukci , u stejného , jen v jiném rozměru je uvedeno v popisu, že je vhodný na indukci. Na dotaz mailem jsem dostala odpověď , že platí co je v popisu , což je nesmysl . Není možné aby měl úplně jiné vlastnosti .

    Reakce obchodu VseNaVareni.cz

    Dobrý den paní Rotreklová,
    v nabídce máme více než deset smaltovaných kastrůlků podobného typu. Odpověděli jsme Vám na kastrůlek na který jste se ptala a odpověď byla správná, produkt opravdu není na indukci.

    To, že jiný produkt má jiné vlastnosti opravdu nejde vztahovat na jiné produkty a vyžadovat aby měl stejné vlastnosti. Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    Tým VseNaVareni.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Absolutně tragická komunikace a přístup e-shopu. Po třech dnech od objednávky jsem se dotázal, jak to vypadá, jelikož u zboží bylo uvedeno, že je Skladem a připraveno k odeslání.
    Teprve poté se tím očividně začal někdo zabývat, telefon a informace o tom, že jeden druh zboží asi mají na obchodě, který je zavřený do konce týdne atd. Odsouhlasil jsem, že počkám.

    Zabalení zboží velmi smutné - vše naházeno jedno přes druhé pouze v obalech, nebo bez nich, pokud to nebylo od výrobce zabaleno a nahoře nad tím vším pouze kusy kartonu, které tam byly k ničemu.

    Ve srovnání s ostatními e-shopy za poslední dobu je to opravdu parodie.

    Reakce obchodu VseNaVareni.cz

    Dobrý den pane Studýnko,

    mrzí nás Vaše negativní vnímání našeho e-shopu.

    Ano, uznáváme, že došlo k mírnému prodlení v expedici zboží, za kterou jsme se Vám omlouvili. Každou objednávkou se zabýváme bezprostředně poté co ji obdržíme od zákazníka. Ve Vašem případě však došlo ke zjištění, že se jedná o chybějící kus na skladě, který můžeme převézt na sklad z prodejny, která však byla v daném týdnu zavřená. O celé věci jste byl informován a souhlasil jste, že vyčkáte.

    Pokud k Vám dorazil nějaký produkt rozbitý, samozřejmě Vám zašleme náhradní kus či vrátíme peníze. Děláme to v takovýchto situacích vždy. Doposud jsme však od Vás neobdrželi jedinou zprávu, že by jste obdržel zboží poškozené při přepravě.

    S pozdravem
    Tým VseNaVareni.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Za objednávku jsem chtěl zaplatit kartou, což se mi nepovedlo - nefunkční platební brána. Nakonec jsem zaplatil jsem příkazem z účtu. Platbu jsem zatím neobdržel zpět.

    Reakce obchodu VseNaVareni.cz

    Vážený pane Petrčko,
    platební brána je provozována přes gopay.com a je funkční, pokud se vám platba nedařila měl jste nás konatktovat. Platbu na účet jsme přijali a spárovali. Bohužel jak jsme vás informovali při balení bylo zjištěno poškození zboží, objednávku jsme tedy po dohodě sotronovali, peníze jsme vám samozřejmě vrátili zpět na váš účet.

    Ještě jednou se vám omlouváme za koplikace.

    Svoboda Karel

  • Recenzi nesmí psát konkurenční obchody. Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek.

  • obchod dobrý doprava katastrofalni

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nezvládl dostát svým inzerovaným cenám, takže raději poslal vymluvný dopis, že se jim pokazil objednávkový server, který pak přijímal objednávky ačkoliv bylo vyprodané. Slušný výmluva jak vycouvat z trapasu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    pouze potvrzena obj ale dále nic

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • obchod komunikoval i v případě poškozeného zboží
    • v případě reklamace zaplatíte poštovné a čekáte jestli vám ho někdo vrátí nebo ne. Zboží poškozeno při přepravě

    Pokud nemáte chuť stále chodit na poštu, kupte si zboží radši v kamenné prodejně.

    Reakce obchodu VseNaVareni.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste obdržela objednávku, která byla poškozena při přepravě. Jak jsme Vás již informovali e-mailem, poškozená zásilka je již v řešení s přepravcem a společně připravujeme opatření, aby se takovéto případy minimalizovali.

    Poštovné u reklamace zasíláme zpravidla jedenkrát týdně. Omlouváme se, pokud jste jej ještě neobdržela, dorazí během několika dní na účet, ze kterého byla hrazena objednávka. Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    Tým VseNaVareni.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Balíček přišel nepoškozen, avšak zboží uvnitř bylo přišlo zničené. Některé úlomky plastu chyběly! Z toho usuzuji, že zboží bylo posláno již z obchodu poškozené! Již nikdy více! Nemám chuť ani peníze výrobek posílat zpět a reklamovat!

    Reakce obchodu VseNaVareni.cz

    Vážená paní Václavková,
    omlouváme se vám za komplikace.
    Věřte, že poškozené zboží rozhodně neposíláme, peníze vám samozřejmě zašleme zpět (poškozené zboží zasílat zpět nemusíte, vše s vámi domluvím po e-mailu)

    S pozdravem
    Karel Svoboda

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem vrátil, odstoupil od smlouvy, dodnes neposlali peníze.Hrnec z Turecka byl nepoužitelný tak prohnuté dno jsem ještě neviděl, dosedací plocha hrubě odrásána, nechápu jak někdo může dovážet takový odpad, nekupujte turecké hrnce je to šunt.

    Reakce obchodu VseNaVareni.cz

    Vážený pane Gottwalde,
    vrácené zboží jsme od vas obdrželi dne 10.07. dle zákona máme 14dní na vrácení peněz. Reklamace a vrácené zboží zpracováváme hromadně několikrát týdně a poté se předává účetnímu oddělení, které vrací peníze. Peníze jsme vám dnes odeslali na váš účet. Tedy po 4 dnech od obdržení zboží.

    Ohledně zboží máte pravdu, že je dno prohnuté a budeme to řešit s výrobcem. Vzhledem k tomu, že jich prodáváme měsíčně desítky i do profesionálních kuchyní a nikdy nebyl žádný problém domníváme se, že jde o vadu jednoho produktu.

    S pozdravem
    Karel Svoboda

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nebyl jsem s nákupem spokojen, zboží mi přišlo poškozené.
    Smaltovaný džbán měl prasklý smalt a nebyl ani v krabici nějak šetrně uložen nebo zabalen. Snažil jsem se komunikovat s obchodem, ale bez reakce. Zboží mělo být dárek, a protože jsem záložní dárek neměl, musel jsem ho předat s omluvou.

    Reakce obchodu VseNaVareni.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že došlo k poškození produktu při přepravě. U vybraných odchozích objednávek namátkově kontrolujeme způsob balení. Na náchylnost poškození smaltovaného zboží při přepravě byly všichni skladníci důrazně upozorněni a byla okamžitě přijata opatření abychom možnost tohoto poškození eliminovali.

    Na Váš dotaz týkající se postupu reklamace, který jsme přijali na e-mail „[email protected]“ jsme odpověděli v pondělí 28.5.2018, kde jsme Vás s celým postupem výměny zboží/vrácení peněz seznámili. Následně jsme již od Vás žádnou reakci neobdrželi. Pokud tedy chcete reklamaci dokončit, kontaktujte nás prosím na výše uvedeném (již jednou použitém) e-mailu a domluvíme se na dalším postupu. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod prodava zbozi se standardnimi vadami

    Reakce obchodu VseNaVareni.cz

    Vážená paní Popadincová,

    mrzí nás Vaše zkušenost s naším e-shopem. Nicméně, vzhledem k tomu, že jsme s Vámi již rozsáhle komunikovali ohledně vzniklého problému (zboží, které bylo velmi pravděpodobně potlučeno při přepravě), omluvily jsme se Vám za tuto skutečnost (i přestože na ni nemáme přímý vliv) a nabídnuli jsme Vám finanční kompenzaci, kterou jste sama z vlastního rozhodnutí akceptovala, nerozumíme Vaší opětovné stížnosti v recenzi zde na heuréce.cz.

    Požadovala jste zaslání zboží zpět a vrácení zaplacené částky v plné výši. Vyrozuměli jsme Vás s omluvou za vzniklou situaci a informací, že částku Vám samozřejmě vrátíme (oproti vrácenému zboží). Následně jste změnila svůj názor, že již zboží vracet nechcete, ale že požadujete slevu z prodaného zboží (vrácení části uhrazené částky, s tím, že si zboží ponecháte), čemuž jsme po vzájemné dohodě opět vyhověli. Citujeme Vaše vyjádření „děkuji za odpověď, slevu akceptuji.“

    Nerozumíme tedy Vaší opětovné nespokojenosti, i přestože jsme se vynasnažili vyjít Vám vstříc.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Doteraz mi nebolo oznámené, že si možem prísť po objednávku, iba že bola expedovaná na predajňu. Tak som tam bola osobne, objednávka tam nebola, nakúpila som si tam veci ako v obyčajnom obchode. Samozrejme nemali všetko, čo som potrebovala, resp. mala objednané. Tým pádom som svoju objednávku ani nevyzdvihla....

    Reakce obchodu VseNaVareni.cz

    Vážená paní Butelová,

    Vaše objednávka byla vyřízena a přepravena na výdejní místo následující pracovní den po objednání. Toto je standardní doba dodání, jelikož sklad pro e-shop a prodejna se nachází na různých místech, a uvádíme tuto skutečnost na e-shopu v sekci „Doprava a platba“. Zřejmě jste dorazila do obchodu ještě v den objednání, v opačném případě by již byla objednávka zcela jistě připravena k vyzvednutí.

    U každé objednávky vyrozumíme zákazníka o připravenosti zboží k osobnímu odběru dvojím způsobem. Zasláním zprávy na e-mail a zasláním sms na telefonní číslo, které uvede sám zákazník v objednávce. Ve Vašem případě bylo uvedeno v objednávce telefonní číslo začínající 910 … ... Po rozeslání informační sms na zadané telefonní číslo, jsme obdrželi zpětnou sms s informací, že použité telefonní číslo neexistuje a zpráva nemohla být doručena. Také jsme Vám zaslali e-mailovou zprávu s informací, že se zboží připravuje na výdejní místo. Provedli jsme kontrolu odesílání e-mailových zpráv a neobdrželi jsme žádné chybové hlášení, ani jsme neobdrželi zprávu o nedoručitelnosti e-mailu, ve kterém jsme Vás informovali o stavu objednávky. Pokud jste tedy zprávu neobdržela, pravděpodobně tak došlo k chybnému rozřazení příchozí pošty v e-mailovém klientu, zřejmě do složky SPAM či Hromadné. Doporučujeme pro tyto případy nastavit výjimku pro e-mail „[email protected]“. Na základě výjimky již nemůže dojít k chybnému zařazení zprávy do spamu. Děkujeme za pochopení.