Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nemá český návod!!!!!!!!

    Reakce obchodu VseNaVareni.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se Vám za komplikace, pokud nebyl přiložen, zašleme vám ho na e-mail.

    Svoboda Karel

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednala jsem si a zaplatila zboží a za dva dny mi napsali ,že zboží není skladem, takže velké zklamání. Převod peněz zpátky trvat tři dny.

    Reakce obchodu VseNaVareni.cz

    Dobrý den,
    ano, zboží bohužel nebylo skladem, z důvodu, který jsem posílal na e-mail viz níže. Ohledně vrácení peněz pro příjem online plateb používáme firmu gopay u které vrácení opravdu 3 dny trvá.

    Dobrý den,

    omlouváme se za komplikace, vzhledem k velkému nárůstu počtu objednávek vámi objednané zboží nejsme schopni dodat, peníze vám vracíme dnes zpět na kartu.

    Provozujeme více eshopů v případě kdy zákazníci objednaní na více eshopech totožné zboží v podobný čas, systém nedokáže zavčas dané zboží zarezervovat. Objednávek tedy přijde na daný proudkt více než je skutečný stav na skladě.

    Ještě jednou se omlouváme za komplikace.
    --
    S pozdravem
    Svoboda Karel

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Silikonová forma na hvězdičky je uvedena v nabídce ve větším formátu, ve skutečnosti pouze 20 ks na formě.

    Reakce obchodu VseNaVareni.cz

    Vážená paní Burianková,
    objednala jste si tuto formu na 25 hvězdiček. Na internetu uvádíme 25kusů a dostala jste formu na 25 kusů. prověřoval jsem na skladu a na obalu dané formy je uvedeno 20kusů. Ale pokud formu vyndáte z krabice a hvězdičky přepočítáte na formě je opravdu 25kusů hvězdiček.

    Svoboda Karel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Koupila jsem hodně, ale poslali mi špatně. A ani se neomlouvily, ze mi poslali místo květ formičky mi poslali dvakrát pracicky formičky. Nejsem spokojená

    Reakce obchodu VseNaVareni.cz

    Dobrý den,
    budeme vás kontaktovat, a dořešíme vše k vaší spokojenosti.
    Svoboda Karel

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • rychlost
    • OBJEDNAL JSEM SI ELEKTRICKÝ GRIL, ALE PŘIŠEL NEKOMPLETNÍ-CHYBĚL ODKAPÁVACÍ TÁCEK NA TUK. OBCHOD MI ALE NENÍ SCHOPEN CHYBĚJÍCÍ ČÁST DODAT DODATEČNĚ, MUSÍM POSLAT NEÚPLNÝ GRIL ZPĚT (POŠTOVNÉ NAVÍC) A PAK TEPRVE MI POŠLOU JINÝ, SNAD KOMPLETNÍ. COŽ JSOU I PRO OBCHOD ZVÝŠENÉ NÁKLADY, NEBOŤ JE ROZDÍL POSÍLAT VELKÝ A MALÝ BALÍK.

    Reakce obchodu VseNaVareni.cz

    Vážený pane Lve,
    řešili jsme tuto věc spolu po e-mailu, bohužel dodavatel po nás požaduje vrátit celé zboží, na skladě již další nemáme, jinak by jsme vám samozřejmě zaslali náhradní kus. Poštovné vám samozřejmě uhradíme.

    Svoboda Karel

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Slbují na co nemají!!!!!!

    Reakce obchodu VseNaVareni.cz

    Vážený pane Frimle,
    omlouváme se Vám za komplikace, ano máte pravdu na skladě jsme měli 1 kus, který jste si objednal společně s dalším zákazníkem, bohužel než se nám stihli sehrát sklady objednal jste si zboží, které již není.
    Bohužel u tohoto dodavatele je dlouhá doba naskladnění cca 1měs, samozřejmě vám můžeme zboží objednat a čekání vám můžeme kompenzovat.

    Zboží máme na vlastním skladě v Praze 9 https://www.vsenavareni.cz/gastro-velkoobchod , kde skladujeme tisíce položek, bohužel se může někdy stát chyba.

    Ještě jednou se omlouváme

    Svoboda Karel

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • pěkné webové stránky
    • Dlouhé dodací termíny

    Reakce obchodu VseNaVareni.cz

    Vážená paní Jírovcová,
    objednal jste si zboží, které je na objendávku od dodavatele s dostupnosti 4-8 dní tato informace ja jak u produktu zboží tak v košíku. Toto zboží není na našem skladě a je objednáno od dodavatele.


    V případě, že na zboží nechcete čekat, vyberte se zboží, u kterého je uvedeno skladem, toto zboží expedujeme z našeho skladu téměř okamžitě.

    S pozdravem
    Karel Svoboda

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Forma na chleba byla na jedné z delších hran prohnutá a plech byl pokrčený. Musela jsem ji opravit, abych ji nemusela reklamovat a procházet znovu peripetiemi odesílání a reklamace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    - komunikace obchodu je zcela nevyhovující

    Reakce obchodu VseNaVareni.cz

    Vážený pane Kratino,

    20.11.2019 jste učinil objednávku na e-shopu

    21.11. byla objednávka odeslána z našeho skladu

    22.11. Vám byla objednávka doručena

    29.11. jste nás kontaktoval na kontaktním e-mailu, že jste nám již 21.11. zaslal zprávu, s tím, že chcete objednávku stornovat. Bohužel jste 21.11. použil pro komunikaci jiný e-mail než je kontaktní adresa a původní zpráva o stornu Vaší objednávky k nám nedorazila, proto byla Vaše objednávka odeslána.

    30.11. a 1.12. víkend

    2.12. jsme Vám zaslali informace, jak a kam nám můžete zboží vrátit s poznámkou, že jakmile nám zboží dorazí, vrátíme Vám peníze. V e-mailu bylo také uvedeno, zda nám můžete zaslat sken podacího lístku, abychom Vám mohli proplatit i zpáteční poštovné. Sken podacího lístku nám slouží i jako kontrola, jelikož pomocí podacího čísla lze pohyb balíku sledovat on-line.

    2.12. jste nás informoval, že jste balík již odeslal a podací lístek nemůžete zaslat oskenovaný, jelikož jste jej umístil do balíku.

    V mezičase došlo bohužel k prodlení při zpracování vráceného zboží na našem skladě z důvodu velkého množství objednávek v předvánočním čase.

    Tímto se Vám omlouváme za prodlení při zpracování vráceného zboží.

    9.12. byla vracející se objednávka zpracována a částku jsme Vám zaslali zpět na Váš bankovní účet.

    S pozdravem

    Tým VseNaVareni.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • -
    • Deklarované zboží skladem vůbec skladem nebylo. Matení klientů. Po objednávce bez reakce asi 4 dny az jsem musela volat, zda se objednávka vyrizuje. Nakonec zbozi neni a objednavka byla zrusena.

    Reakce obchodu VseNaVareni.cz

    Vážený WD SERVIS s.r.o.
    zboží bylo na objednávku od dodavatele, tato informace byla jasně uvedena u zboží s delší dobou trvání. Bohužel při objednání jsme zjistili, že dodavatel uvádí chybný počet dostupných kusů v xml feedu a tím pádem zboží ani dodavatel neměl. Tímto se vám ještě jednou omlouváme za komplikace. Zboží s dostupností x dní není na našem skladě, zboží uváděné s dostupností skladem máme skladem v našem centrálním skladu v areálu Pod Šancemi 444/1 na Praze 9

    S pozdravem
    Svoboda Karel

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nepasují díly,reklamace

    Reakce obchodu VseNaVareni.cz

    Dobrý den pane Kvítku,
    děkujeme za Váš názor a omlouváme se Vám za vzniklé komplikace.

    Vaše reklamace je ve zrychleném řešení a o stavu vyřízení s Vámi průběžně komunikujeme. Již pro Vás máme připravený náhradní díl.

    S pozdravem
    Tým VseNaVareni.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přestože byl produkt nabízen v e-shopu nebyl ho obchod schopen dodat.

    Reakce obchodu VseNaVareni.cz

    Vážený pane Chmelaři,

    dne 15.6.2019 jste si objednal tento produkt https://www.vsenavareni.cz/elektricka-vaha-a-minutka-uma-stribrna-casa-bugatti ve žluté barvě. U produktu zřetelně uvádíme, že je na objednávku s dobou „dodání 7-21 dní“.

    Dne 19.6.2019 jsme Vás informovali telefonicky i e-mailem, že dle informace od výrobce se jakékoliv spotřebiče značky Casa Bugatti bohužel již nevyrábí ve žluté barvě a že objednávky na produkty ve žluté barvě přijímá od 500 kusů.

    Nabídly jsme Vám možnost objednat si tentýž produkt v jiné barvě (bílé, krémové, červené, zelené, černé, fialové či chromové), což jste odmítl a potvrdil jste nám na e-mail, že můžeme objednávku stornovat.

    Chápeme, že je to pro Vás nepříjemné a mrzí nás to, nicméně z naší strany jsme udělali maximum, pro to aby jste byl spokojený. Informovali jsme Vás v nejkratší možné době, za nedostupnost jsme se Vám omluvily a nabídly jsme Vám alternativní produkt. Rozhodnutí jste učinil sám a objednávka byla stornována s Vaším souhlasem.

    S pozdravem

    Tým VšeNaVaření.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • komunikace s obchodem = 0
    • doba dodání

    Reakce obchodu VseNaVareni.cz

    Vážený pane Prušo,

    Zboží k vám dorazilo během 4 pracovních dní a na e-mail jsme vám reagovali během 3 hodin.

    20.4. - sobota - jste si udělal objednávku

    21.4. - neděle není pracovní den

    22.4. Velikonoční pondělí

    23.4. jsme začali vyřizovat objednávku - zjistili jsme poškození u produktu a produkt byl doobjednán

    24.4. 8:42 jste nám zaslal dotaz zda byla objednávka expedována a zda se stihne dodat do pátku tj 26.4.

    24.4. 13:26 jsem vás e-mailem informoval o problému s poškozením zboží a potvrdil jsem vám, že zboží k vám 26.4. dorazí

    26.4. https://www.zasilkovna.cz/vyhledavani/6295852392 - jste si objednávku vyzvedl

    S pozdravem
    Karel Svoboda

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Telefon mi nikdo nezvedal, u smaltovaného kastrůlku , ketrý jsem si vybrala , bylo uvedeno, že není vhodný na indukci , u stejného , jen v jiném rozměru je uvedeno v popisu, že je vhodný na indukci. Na dotaz mailem jsem dostala odpověď , že platí co je v popisu , což je nesmysl . Není možné aby měl úplně jiné vlastnosti .

    Reakce obchodu VseNaVareni.cz

    Dobrý den paní Rotreklová,
    v nabídce máme více než deset smaltovaných kastrůlků podobného typu. Odpověděli jsme Vám na kastrůlek na který jste se ptala a odpověď byla správná, produkt opravdu není na indukci.

    To, že jiný produkt má jiné vlastnosti opravdu nejde vztahovat na jiné produkty a vyžadovat aby měl stejné vlastnosti. Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    Tým VseNaVareni.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Absolutně tragická komunikace a přístup e-shopu. Po třech dnech od objednávky jsem se dotázal, jak to vypadá, jelikož u zboží bylo uvedeno, že je Skladem a připraveno k odeslání.
    Teprve poté se tím očividně začal někdo zabývat, telefon a informace o tom, že jeden druh zboží asi mají na obchodě, který je zavřený do konce týdne atd. Odsouhlasil jsem, že počkám.

    Zabalení zboží velmi smutné - vše naházeno jedno přes druhé pouze v obalech, nebo bez nich, pokud to nebylo od výrobce zabaleno a nahoře nad tím vším pouze kusy kartonu, které tam byly k ničemu.

    Ve srovnání s ostatními e-shopy za poslední dobu je to opravdu parodie.

    Reakce obchodu VseNaVareni.cz

    Dobrý den pane Studýnko,

    mrzí nás Vaše negativní vnímání našeho e-shopu.

    Ano, uznáváme, že došlo k mírnému prodlení v expedici zboží, za kterou jsme se Vám omlouvili. Každou objednávkou se zabýváme bezprostředně poté co ji obdržíme od zákazníka. Ve Vašem případě však došlo ke zjištění, že se jedná o chybějící kus na skladě, který můžeme převézt na sklad z prodejny, která však byla v daném týdnu zavřená. O celé věci jste byl informován a souhlasil jste, že vyčkáte.

    Pokud k Vám dorazil nějaký produkt rozbitý, samozřejmě Vám zašleme náhradní kus či vrátíme peníze. Děláme to v takovýchto situacích vždy. Doposud jsme však od Vás neobdrželi jedinou zprávu, že by jste obdržel zboží poškozené při přepravě.

    S pozdravem
    Tým VseNaVareni.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Za objednávku jsem chtěl zaplatit kartou, což se mi nepovedlo - nefunkční platební brána. Nakonec jsem zaplatil jsem příkazem z účtu. Platbu jsem zatím neobdržel zpět.

    Reakce obchodu VseNaVareni.cz

    Vážený pane Petrčko,
    platební brána je provozována přes gopay.com a je funkční, pokud se vám platba nedařila měl jste nás konatktovat. Platbu na účet jsme přijali a spárovali. Bohužel jak jsme vás informovali při balení bylo zjištěno poškození zboží, objednávku jsme tedy po dohodě sotronovali, peníze jsme vám samozřejmě vrátili zpět na váš účet.

    Ještě jednou se vám omlouváme za koplikace.

    Svoboda Karel

  • Recenzi nesmí psát konkurenční obchody. Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek.

  • Nedoporučuje obchod

    obchod dobrý doprava katastrofalni