Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nezvládl dostát svým inzerovaným cenám, takže raději poslal vymluvný dopis, že se jim pokazil objednávkový server, který pak přijímal objednávky ačkoliv bylo vyprodané. Slušný výmluva jak vycouvat z trapasu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    pouze potvrzena obj ale dále nic

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • obchod komunikoval i v případě poškozeného zboží
    • v případě reklamace zaplatíte poštovné a čekáte jestli vám ho někdo vrátí nebo ne. Zboží poškozeno při přepravě

    Pokud nemáte chuť stále chodit na poštu, kupte si zboží radši v kamenné prodejně.

    Reakce obchodu VseNaVareni.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste obdržela objednávku, která byla poškozena při přepravě. Jak jsme Vás již informovali e-mailem, poškozená zásilka je již v řešení s přepravcem a společně připravujeme opatření, aby se takovéto případy minimalizovali.

    Poštovné u reklamace zasíláme zpravidla jedenkrát týdně. Omlouváme se, pokud jste jej ještě neobdržela, dorazí během několika dní na účet, ze kterého byla hrazena objednávka. Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    Tým VseNaVareni.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Balíček přišel nepoškozen, avšak zboží uvnitř bylo přišlo zničené. Některé úlomky plastu chyběly! Z toho usuzuji, že zboží bylo posláno již z obchodu poškozené! Již nikdy více! Nemám chuť ani peníze výrobek posílat zpět a reklamovat!

    Reakce obchodu VseNaVareni.cz

    Vážená paní Václavková,
    omlouváme se vám za komplikace.
    Věřte, že poškozené zboží rozhodně neposíláme, peníze vám samozřejmě zašleme zpět (poškozené zboží zasílat zpět nemusíte, vše s vámi domluvím po e-mailu)

    S pozdravem
    Karel Svoboda

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem vrátil, odstoupil od smlouvy, dodnes neposlali peníze.Hrnec z Turecka byl nepoužitelný tak prohnuté dno jsem ještě neviděl, dosedací plocha hrubě odrásána, nechápu jak někdo může dovážet takový odpad, nekupujte turecké hrnce je to šunt.

    Reakce obchodu VseNaVareni.cz

    Vážený pane Gottwalde,
    vrácené zboží jsme od vas obdrželi dne 10.07. dle zákona máme 14dní na vrácení peněz. Reklamace a vrácené zboží zpracováváme hromadně několikrát týdně a poté se předává účetnímu oddělení, které vrací peníze. Peníze jsme vám dnes odeslali na váš účet. Tedy po 4 dnech od obdržení zboží.

    Ohledně zboží máte pravdu, že je dno prohnuté a budeme to řešit s výrobcem. Vzhledem k tomu, že jich prodáváme měsíčně desítky i do profesionálních kuchyní a nikdy nebyl žádný problém domníváme se, že jde o vadu jednoho produktu.

    S pozdravem
    Karel Svoboda

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nebyl jsem s nákupem spokojen, zboží mi přišlo poškozené.
    Smaltovaný džbán měl prasklý smalt a nebyl ani v krabici nějak šetrně uložen nebo zabalen. Snažil jsem se komunikovat s obchodem, ale bez reakce. Zboží mělo být dárek, a protože jsem záložní dárek neměl, musel jsem ho předat s omluvou.

    Reakce obchodu VseNaVareni.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že došlo k poškození produktu při přepravě. U vybraných odchozích objednávek namátkově kontrolujeme způsob balení. Na náchylnost poškození smaltovaného zboží při přepravě byly všichni skladníci důrazně upozorněni a byla okamžitě přijata opatření abychom možnost tohoto poškození eliminovali.

    Na Váš dotaz týkající se postupu reklamace, který jsme přijali na e-mail „[email protected]“ jsme odpověděli v pondělí 28.5.2018, kde jsme Vás s celým postupem výměny zboží/vrácení peněz seznámili. Následně jsme již od Vás žádnou reakci neobdrželi. Pokud tedy chcete reklamaci dokončit, kontaktujte nás prosím na výše uvedeném (již jednou použitém) e-mailu a domluvíme se na dalším postupu. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod prodava zbozi se standardnimi vadami

    Reakce obchodu VseNaVareni.cz

    Vážená paní Popadincová,

    mrzí nás Vaše zkušenost s naším e-shopem. Nicméně, vzhledem k tomu, že jsme s Vámi již rozsáhle komunikovali ohledně vzniklého problému (zboží, které bylo velmi pravděpodobně potlučeno při přepravě), omluvily jsme se Vám za tuto skutečnost (i přestože na ni nemáme přímý vliv) a nabídnuli jsme Vám finanční kompenzaci, kterou jste sama z vlastního rozhodnutí akceptovala, nerozumíme Vaší opětovné stížnosti v recenzi zde na heuréce.cz.

    Požadovala jste zaslání zboží zpět a vrácení zaplacené částky v plné výši. Vyrozuměli jsme Vás s omluvou za vzniklou situaci a informací, že částku Vám samozřejmě vrátíme (oproti vrácenému zboží). Následně jste změnila svůj názor, že již zboží vracet nechcete, ale že požadujete slevu z prodaného zboží (vrácení části uhrazené částky, s tím, že si zboží ponecháte), čemuž jsme po vzájemné dohodě opět vyhověli. Citujeme Vaše vyjádření „děkuji za odpověď, slevu akceptuji.“

    Nerozumíme tedy Vaší opětovné nespokojenosti, i přestože jsme se vynasnažili vyjít Vám vstříc.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Doteraz mi nebolo oznámené, že si možem prísť po objednávku, iba že bola expedovaná na predajňu. Tak som tam bola osobne, objednávka tam nebola, nakúpila som si tam veci ako v obyčajnom obchode. Samozrejme nemali všetko, čo som potrebovala, resp. mala objednané. Tým pádom som svoju objednávku ani nevyzdvihla....

    Reakce obchodu VseNaVareni.cz

    Vážená paní Butelová,

    Vaše objednávka byla vyřízena a přepravena na výdejní místo následující pracovní den po objednání. Toto je standardní doba dodání, jelikož sklad pro e-shop a prodejna se nachází na různých místech, a uvádíme tuto skutečnost na e-shopu v sekci „Doprava a platba“. Zřejmě jste dorazila do obchodu ještě v den objednání, v opačném případě by již byla objednávka zcela jistě připravena k vyzvednutí.

    U každé objednávky vyrozumíme zákazníka o připravenosti zboží k osobnímu odběru dvojím způsobem. Zasláním zprávy na e-mail a zasláním sms na telefonní číslo, které uvede sám zákazník v objednávce. Ve Vašem případě bylo uvedeno v objednávce telefonní číslo začínající 910 … ... Po rozeslání informační sms na zadané telefonní číslo, jsme obdrželi zpětnou sms s informací, že použité telefonní číslo neexistuje a zpráva nemohla být doručena. Také jsme Vám zaslali e-mailovou zprávu s informací, že se zboží připravuje na výdejní místo. Provedli jsme kontrolu odesílání e-mailových zpráv a neobdrželi jsme žádné chybové hlášení, ani jsme neobdrželi zprávu o nedoručitelnosti e-mailu, ve kterém jsme Vás informovali o stavu objednávky. Pokud jste tedy zprávu neobdržela, pravděpodobně tak došlo k chybnému rozřazení příchozí pošty v e-mailovém klientu, zřejmě do složky SPAM či Hromadné. Doporučujeme pro tyto případy nastavit výjimku pro e-mail „[email protected]“. Na základě výjimky již nemůže dojít k chybnému zařazení zprávy do spamu. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednala jsem si hrnec o obsahu 2 l, tak jak je v nabídce, ale obdržela jsem hrnec o obsahu cca 1,5 l, ovšem za cenu dvoulitrového. Nechtěla jsem jej vracet, protože by to znamenalo další náklady.

    Reakce obchodu VseNaVareni.cz

    Vážená paní Šragová,

    objednala jste si a byl Vám zaslán produkt "Nerezový hrnec Astra 2 l - Korkmaz" jak sama uvádíte "o obsahu 2 l". Veškeré údaje přebíráme přímo od výrobce produktů a i ten uvádí na obalu stejnou litráž, viz foto obalu zde - https://drive.google.com/file/d/13k9pLN-Tu0yiar_wi4x2Yy3TbMSwz1aS/view?usp=sharing

    Nejsme si tedy vědomi pochybení na naší straně. Pokud jste přesvědčena, že je produkt chybný, kontaktujte nás prosím, abychom mohli situaci dořešit. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlost
    • poškozené zboží

    Reakce obchodu VseNaVareni.cz

    Vážený pane Škeříku,

    objednal jste si jediný produkt "Jedlý papír Spiderman - 21cm - Florensuc" v počtu 1 kus a nechal si jej přepravit přepravcem Zásilkovna.cz.

    Mrzí nás, že jste nebyl spokojen s balíčkem a obdržel jste jak uvádíte "poškozené zboží". Na způsob přepravy konkrétního balíku však bohužel nemá náš obchod přímý vliv. Zboží vždy řádně zabalíme v souladu s požadavky přepravce a po vyzvednutí přepravcem u nás ve skladu je již vše pouze v jeho řežii. Pokud je obsah balíku poškozen při přepravě, je potřeba reklamovat tuto skutečnost při převzetí. Pokud toto neprovedete, samozřejmě se můžete obrátit na náš e-shop jako prodejce a my s Vámi situaci dořešíme. V těchto případech nás tedy prosím kontaktujte, pokud o vzniklé situaci nevíme, nemůžeme Vám pomoci.

    Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    • Po 10dnech od objednávky jsme stále neměli ani zboží ani vyjádření k tomu, za jak dlouho bude doručeno. Nedoporučuji

    Reakce obchodu VseNaVareni.cz

    Vážená paní Hošková,
    objednala jste si zboží s dostupností 7 - 14 dní, na toto jste byla i upozorněna e-mailem.

    Informaci o dostupnosti jste tedy měla :
    1) Přímo u zboží nad cenou
    2) Po kliknutí na tlačítko přidat do košíku
    3) Kontaktovali jsme vás i e-mailem

    S pozdravem
    Karel Svoboda

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • totální obchodní neschopnost , neochota , nekomunikace ,neschopnost sebereflexe

    řádně objednané a předem zaplacené zboží nedodal obchod v daný avizovaný termín , absolutní obchodní neschopnost , neschopnost sebereflexe

    Reakce obchodu VseNaVareni.cz

    Vážený pane Jeřábku,
    rád bych níže shrnul celou vaší objednávku, aby si každý zákazník udělal na vaší recenzi svůj názor.

    12.1. (pátek) Jste si objednal nůž za 164kč jako platbu jste zvolil online kartou
    Poté jste nám napsal, aby jsme změnili platbu převodem, peníze jsme na náš účet dostali 15.1. - poté jak jsem vás informoval probíhá párování plateb 1x denně zpětně. Tedy vaši platbu jsme v našem systému zaregistrovali 16.1.
    2) 16.1. v 8:14 se začala vyřizovat objednávka a vám přišla sms s informací že se balík expeduje na prodjenu - toto není výzva k odběru!
    3) 16.1. Jste si přišel na prodejnu, žádná výzva k odběru vám ale nebyla zaslána. Takže jste zde neměl připravené zboží.
    4) 16. . 17.1. jsme si spolu vyměnili několik e-mailů
    5) Platbu za zboží jsme vám vrátili hned 17.1.

    S pozdravem
    Svoboda Karel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • zboží dorazilo poškozené
    • zboží zasláno na reklamaci, balík se ale vrátil zpět odesílateli- obchod jej nevyzvednul
    • nedostatečná komunikace, nízká ochota ze strany obchodu situaci řešit
    • vánoční dárek, který skončí v popelnici
    • rozhodně obchod nedoporučuji

    Reakce obchodu VseNaVareni.cz

    Dobrý den, zboží bylo poškozeno při přepravě, za což se Vám omlouváme. S ohledem na celozávodní dovolenou během vánočních svátků, která byla avizována na e-shopu jsme byly schopni reagovat na Vaši stížnost až po Novém roce a ve firmě tedy nebyl nikdo, kdo by byl schopen balík s reklamovaným zbožím převzít v tomto období. Již jsme Vás žádaly o číslo účtu, jakmile nám jej zašlete, obratem Vám na něj vrátíme celou částku. Mrzí nás Vaše zkušenost, nicméně na poškození zboží při přepravě bohužel nemáme vliv.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Problematicke vraceni zbozi
    • Spatna komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Obchod neaktualizuje stav zboží na skladě - objednané zboží již nebylo dostupné. Dostupnost neznámá.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    na urgence nikdo neodpovídá, zboží nedorazilo

    Reakce obchodu VseNaVareni.cz

    Vážená paní Škopková,
    objednala jste si zboží, které není skladem s dodací lhůtou 2 týdny. Vaše objednávka bude tedy doručena v uvedeném termínu.

    S pozdravem
    Karel Svoboda

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nákup byl zřejmě odložen do doby než bude k dispozici jedna jeho součást - tlak. hrnec, který ač inzerován k prodeji údajně není na skladě

    nespolehlivý partner k obchodu

    Reakce obchodu VseNaVareni.cz

    Vážený pan Kalivodo,
    hned jak jsme zjistili, že daný hrnec není skladem jsme vás kontaktovali a domluvili jsme se s vámi, že vám zašleme kompletní objednávku. Zboží jsme tedy znovu naskladnili a dle dohody zaslali vše co jste si objednal.

    S pozdravem
    Karel Svoboda

  • Nedoporučuje obchod

    Vykrajovátko, sice přišlo, ale úplně jiné než jsem si objednala . To které jsem chtěla prostě nemají ( asi špatná fotka) a to co mi přišlo na e-shopu také není :(

    Reakce obchodu VseNaVareni.cz

    Dobrý den,
    máte pravdu omlouváme se náš dodavatel nám zaslal k tomuto produktu špatnou fotku, samozřejmě vám zboží můžeme vyměnit a nebo vrátit peníze.

    (správná fotografie je na eshopu již změněná)

    S pozdravem
    Karel Svoboda

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbožá rozměrově neodpovídalo popisu

    Reakce obchodu VseNaVareni.cz

    Vážená paní Bergnerová,
    zjistili jsme, že nám dodavatel poskytl špatné údaje. Po přeměření jsme zjistli, že plech má opravdu jiné rozměry a to Plech na pečení smalt - 42 x 36,5 x 2,5 cm naše zákaznické centrum vás bude kontaktovat ohledně vyřešení této reklamace.

    Omlouváme se za komplikace
    Svoboda Karel

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Balík byl zdemolovaný.

    Reakce obchodu VseNaVareni.cz

    Dobrý den,
    bohužel za služby dopravce, ve vašem případě české pošty, neručíme. V případě, že byl balík zdemolovaný, dle podmínek přepravce a měla vás na to upozornit i pracovnice české pošty jste ho neměla přebírat případně jste ho měla překontrolovat u přepážky.
    Případně nás prosím kontaktujte, ať celou věc vyřešíme k vaší spokojenosti.

    S pozdravem
    Karel Svoboda