Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Čekám na zaslání peněz za vrácenou moka konvičku. Byla mi doručena jiná konvička, než byla na objednávce.

    Reakce obchodu VseNaVareni.cz

    Dobrý den,
    vrácená platba byla odeslána 25.10. na váš účet.

    S pozdravem
    Karel Svoboda

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem objednal a zaplatil. V průběhu 30dnů zboží nebylo dodáno ani po telefonních urgencích. Po 30ti dnech na telefonní dotaz zda zboží odešlo či nikoli, mne prodejna nebyla schopna mne informovat.

    Reakce obchodu VseNaVareni.cz

    Dobrý den,
    objednla jste si zboží, které není skladem. O tomto jste byl informován před objednávkou. Dnes po telefonické dohodě jste souhlasil, že si na zboží počkáte. Bohužel se zdrželo vyřízení u našeho dodavatele.

    S pozdravem
    Karel Svoboda

  • Nedoporučuje obchod

    • Žádná komunikace s obchodem. Dokonce jsem obtěžovala, když jsem po 14 dnech chtěla vědět, kdy bude zakázka vyřízená.

    Už nikdy více.

    Reakce obchodu VseNaVareni.cz

    Dobrý den,
    objednala jste si zboží u kterého byla uvedena dostupnost za 7-14 dní bohužel nám náš dodavatel dané zboží nedodal v uvedeném termínu. Pokud jste nebyla informována omlouváme se je to naše chyba. Aktuálně pracujeme na automatizovaném systému, který vás bude informovat o aktuálním stavu vaší objednávky.

    S pozdravem
    Karel Svoboda

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    zbozi bylo castecne pouzite!!

    Reakce obchodu VseNaVareni.cz

    Vážená paní Kro,
    nejsem si jistý pravdivostí vaší recenze, objednala jste si dřevěné drtítka na mojito na toto zboží za posledních několik let nebyla ani jedna reklamace tudíž se k nám do skladu použité zboží nedostalo. Psal jsem vám o fotografie, aby jsme mohli vše prověřit. Samozřejmě máte nárok na vrácení peníze ve 14 denní lhůtě.
    Mohu vám osobně garantovat, že na eshopu nebylo nikdy prodáno použité zboží.

    S pozdravem
    Karel Svoboda

  • Nedoporučuje obchod

    Nespolehlivost, nezájem o komunikaci se zákazníkem

    Reakce obchodu VseNaVareni.cz

    Dobrý den,
    objednala jste si zboží českou poštou, a platba bankovním převodem. Přišel vám e-mail s údaji pro platbu, vzhledem k tomu, že jste nezaplatila objednávka nebyla expedována. Bohužel vám nepřišlo, ani žádné další upozornění pro opakovanou platbu - předal jsem k řešení programátorům, aby tuto funkci naprogramovali. Poté pokud zapomenete zaplatit přijde vám upozornění.

    S pozdravem
    Karel Svoboda

  • Nedoporučuje obchod

    Po téměř měsíci, kdy jsme objednávku zadali nebyla s obchodem žádná komunikace. Nereagovali na telefonáty ani na maily. Objednávku ruším.

    Reakce obchodu VseNaVareni.cz

    Vážená paní Lamačová,
    omlouvámese za komplikace, ale objednala jste si zboží, které nebylo skladem s dobou dodání 21 dní. Bohužel nám zboží nedodal ani výrobce o tomto stavu jsme vás informovali požadavala jste i změnit platbu, kterou jsme vám změnili a domluvili terín dodání do 21.8.
    Telefonáty prověříme.
    Svoboda Karel

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží bylo perfektně zabalené, přepravou nemohlo dojít k poškození. Důvodem vrácení byla malá oděrka na vnitřním povrchu pekáče - zboží bylo evidentně vědomě s touto malou vadou již baleno a odesláno.

    Reakce obchodu VseNaVareni.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za komplikace, určitě jsme vám vědomě nezaslali poškozené zboží, bohužel, nemáme kapacity každý kus vybalovat a kontrolovat. Zboží Vám samozřejmě vyměníme, nebo vám vrátíme peníze.

    Omlouváme se za komplikace.

    Svoboda Karel

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo v pořádku ale je nepoužitelné.Je to zakoupené v Polsku a naprosto nefunkční.

    Reakce obchodu VseNaVareni.cz

    Dobrý den,
    v nabídce máme přes 50 značek z celé Evropy jedna z nich je Biowin z Polska, vámi zakoupený produkt prověříme, v případě, že bude opravdu nepoužitelný vyřadíme ho z nabídky. Samozřejmě máte nárok na vrácení peněz.

    S pozdravem
    Karel Svoboda

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Za hlavni slabinu povazuji zejmena lzivou informaci o produktu. Objednana konvice ma dle webu i udaje na krabici mit obsah 1,2 litru - proto jsem si ji vybrala. Ve skutecnosti ma ale objem cca 1 litr. Vzhledem k tomu, ze to bylo hlavni kriterium vyberu zbozi, jsem velmi nespokojena. Obchod uvedl klamavou informaci a tim me uvedl v omyl.

    Obchod poskytuje klamave informace o produktech, nakup rozhodne nedoporucuji.

    Reakce obchodu VseNaVareni.cz

    Vážená paní Komasová,
    rozhodně neuvádíme naše zákazníky v omyl a ani neuvádíme klamavé informace. Tuto informaci má i výrobce na svých webových stránkách :
    http://www.ibilimenaje.com/eng/catalogo/ver-producto/teapot-cast-iron-blue/2979/ ( rozbalí se po kliknutí na information table)
    Pokud se zbožím nejste spokojena samozřejmě vám vrátíme peníze.
    Zboží otestujeme a pokud bude mít skutečně objem 1litr budeme kontaktovat i výrobce.

    S pozdravem
    Karel Svoboda

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • široký sortiment zboží
    • Nulová komunikace, žádná odezva

    Nabídka sortimentu je více než dostatečná, ale délka dodací lhůty a žádná komunikace nevyhovující

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • klasický e-shop
    • Po zaplaceni zboží s váma nikdo nekomunikuje

    Velmi špatný....po dotazu na moji objednávku se se mnou nikdo nebavil s tím,že se mám obrátit na dodavatele aby reklamoval zásilku na poště....
    Ten se taky neobtěžuje odpovědět....takže netuším zda objednané zboží dostanu,nebo ne....rozhodně nedoporučuji a já sama nakupuji naposledy!!!!

    Reakce obchodu VseNaVareni.cz

    Vážený pane Peturssone,
    dne 12.11. jste si objednal zboží (sobota) hned v pondělí 14.11. bylo zboží odesláno českou poštou na vámi uvedenou adresu.

    Dne 21.11. jste nás kontaktoval s tím, že vám stále nedorazil balíček, ten samý den jsme vám odpověděli zda se můžete dotázat na vaší poště zda tam náhodou balíček není.

    Dne 22.11. jste nás kontaktoval s tím, že pošta balík přijala, ale zřejmě je ztracen - reklamaci nyní řešíme, než se vše vyjasní zboží vám samozřejmě zasílem znovu s dárkem a omluvou i když ztracený balíček není naše vina. O tomto jsme vás také informovali.

    S pozdravem
    Karel Svoboda

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • netuším
    • nedodání zboží, nulová komunikace.

    kupujte jinde.

    Reakce obchodu VseNaVareni.cz

    Vážený pane Charváte,
    objednal jste si část zboží, které nebylo skladem s dobou dodání 14 - 21 dní.
    Tuto informaci lépe zvýrazníme, aby zboží na objednávku bylo více rozeznatelné.
    Po telefonu jsme se s vámi již domluvili na vyřízení objednávky.
    Omlouváme se za komplikace.

    Svoboda Karel

  • Nedoporučuje obchod

    zboží objednáno před 10 dny s tím, že je na skladě. Bylo mi týž den doručeno automatické potvrzení objednávky a přiděleno číslo a to byla veškerá reakce obchodu. Proto tento obchod nedoporučuji a nechápu proč mají internetový obchod, když nemají zájem prodávat

    Reakce obchodu VseNaVareni.cz

    Dobrý den,
    pro objednávku jste si byla na obchodě, kde jste zjistila, že vám e-mail spadl do spamu a informační sms jste přehlédla.


    Svoboda Karel

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Obchod uvádí u daného typu zboží nepravdivé informace.

    Reakce obchodu VseNaVareni.cz

    Dobrý den,
    všechny informace, které uvádíme na svém webu jsou data přímo od výrobce. Několikrát jsme se vás snažili kontaktovat, aby jste nám sdělil u jakého zboží si myslíte, že je chyba.

    Pokud se zbožím nejste spokojen samozřejmě nám ho můžete zaslat zpět, obratem vám vrátíme peníze.

    Svoboda Karel

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • na zboží jsem dlouho čekala, nefungoval jim systém odesílání zpráv, při osobním dotazu v prodejně jsem byla odkázána, že bez SMS nebo mailu tam nemám co dělat, přitom zboží už tam podle všeho dávno bylo a další den dorazil mail s tím, že mají problém, a tak zprávy odesílají znovu. Vstřícnost prodavaček (tedy té jedné konkrétní, se kterou jsem v daný den mluvila) byla minimální. Před Vánoci opravdu situace pro vylepšení nálady.

    Reakce obchodu VseNaVareni.cz

    Vážená paní Fuksová,
    máte pravdu. Zjistili jsme, že nám opravdu neodešlo několik informativních e-mailů. Chyba jak píšete byla napravena a byla jste znovu upozorněna a zboží jste si převzala.

    Požadované heslo - zřejmě došlo k nedorozumění, naše prodavačky si mysleli, že jste zákaznice zasilkovny (z důvodu zkvalitnění servisu budeme rušit zasilkovna.cz - odběrné místo pro ostatní eshopy, aby jsme se mohli věnovat našim zákazníkům a k těmto nedorozuměním nedocházelo)

    S pozdravem
    Karel Svoboda

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • -zaplatil jsem kartou, obchod zboží nemá, volali mi druhý den, ať napíši kam mi mají peníze poslat.Informace jem zasla obratem, znovu jsem po týdnu napsal žádost o vrácení peněz, ale zboží ani peníze jsem dosud nedostal zpět.

    Holá fakta: obchod si nechá zaplatit kartou, zavolá, že zboží nemá a využívá peníze zákazníků. Jsem zvědavý zda uvidím své peníze zpět, samozřejmě by mi bylo milejší dostat objednané zboží.
    Obchod nereaguje na emailovou komunikaci.

    Reakce obchodu VseNaVareni.cz

    Vážený pane Ledvoňi,
    omlouváme se za vzniklé komplikace, pochybení je na naší straně. Peníze jsme vám samozřejmě vrátili na Váš účet. Učinili jsme opatření, aby se již tato situace neopakovala.

    S pozdravem
    Karel Svoboda

  • Nedoporučuje obchod

    • I přes urgenci stále nedorazil český návod ani k jednomu produktu.

    Reakce obchodu VseNaVareni.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za komplikace, návody Vám okamžitě dopošleme.

    S pozdravem
    Karel Svoboda

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zajímavý sortiment.
    • Objednala jsem 2x sklenice s klipem 1,7l a přišla jedna správně a druhá jiný typ, menší (1,5l až po okraj) chybně označená.
    • Rozdíl na první pohled!

    Reakce obchodu VseNaVareni.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za koplikace, zasíláme vám sklenici zdarma.

    Ve skladu se používají čtečky kódů, pokud je sklenice chybně označena již od dodavatele, skladník na tuto věc nemůže přijít.

    Děkuji za pochopení.

    Svoboda Karel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Další eshop se zbozim "skladem".

    Reakce obchodu VseNaVareni.cz

    Vážený pane Stránký,
    zřejmě jste si nepřečetl dodací informace : http://www.vsenavareni.cz/doprava-a-platba

    Objednávku jste vytvořil 30.9. v 16:02 a následně jste si pro ní přišel 1.10. v 9:30 na naší prodejnu. Zboží tedy pro vás nemohlo být připraveno na prodejnu se zboží zaváží každý den v 16hod.

    Zveme Vás na návštěvu do našeho skladu na adrese Apolo77 s.r.o., Pod Šancemi 444/1, 190 00 Praha 9, aby jste se přesvědčil, že vše co máme označeno skladem máme opravdu skladem.

    S pozdravem
    Karel Svoboda






  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.