Jako přihlášený uživatel máte možnost nastavit si zobrazení Heureky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30.10. Jsem si objednala Halloweenskou objednávku. Zatím mi objednávka nedorazila a ani žádný email ani SMS. Nevím co se stalo, protože už jsem si medy objednala párkrát a vždy dorazila objednávka do 3 dnů až na tuhle Halloweenskou která mi stále bohužel nedorazila.

    Reakce obchodu Včelařství Domovina

    Dobrý den,
    rozesílali jsme zákazníkům email o zpoždění.
    Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Omlouváme se za zpoždění Vaší objednávky. Vzhledem k velkému zájmu o produkty ve slevě došlo k dočasnému přetížení našeho systému. Znovu potvrzujeme, že Vaše objednávka je v procesu zpracování a bude Vám doručena co nejdříve. Do konce dalšího týdne budou veškeré objednávky odbavené. Ještě jednou s omluvou a pozdravem
    Lenka

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Čekám,čekám a nic

    Reakce obchodu Včelařství Domovina

    Dobrý den,
    rozesílali jsme zákazníkům email o zpoždění.
    Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Omlouváme se za zpoždění Vaší objednávky. Vzhledem k velkému zájmu o produkty ve slevě došlo k dočasnému přetížení našeho systému. Znovu potvrzujeme, že Vaše objednávka je v procesu zpracování a bude Vám doručena co nejdříve. Do konce dalšího týdne budou veškeré objednávky odbavené. Ještě jednou s omluvou a pozdravem
    Lenka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednane zbozi ani po 6 dnech nedorazilo…

    Reakce obchodu Včelařství Domovina

    Dobrý den,
    rozesílali jsme zákazníkům email o zpoždění.
    Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Omlouváme se za zpoždění Vaší objednávky. Vzhledem k velkému zájmu o produkty ve slevě došlo k dočasnému přetížení našeho systému. Znovu potvrzujeme, že Vaše objednávka je v procesu zpracování a bude Vám doručena co nejdříve. Do konce dalšího týdne budou veškeré objednávky odbavené. Ještě jednou s omluvou a pozdravem
    Lenka

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Objednávka 30.10.a zaplacena ,dnes je 6 .11.a ještě nic nedorazilo.Byla to velká objednávka za 1700,-po 50% akci.

    Reakce obchodu Včelařství Domovina

    Dobrý den,
    rozesílali jsme zákazníkům email o zpoždění.
    Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Omlouváme se za zpoždění Vaší objednávky. Vzhledem k velkému zájmu o produkty ve slevě došlo k dočasnému přetížení našeho systému. Znovu potvrzujeme, že Vaše objednávka je v procesu zpracování a bude Vám doručena co nejdříve. Do konce dalšího týdne budou veškeré objednávky odbavené. Ještě jednou s omluvou a pozdravem
    Lenka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nákup ohodnotit nedokážu, protože objednávku jsem zatím stále neobdržela, ani nemám info kdy bude odesláná

    Reakce obchodu Včelařství Domovina

    Dobrý den,
    rozesílali jsme zákazníkům email o zpoždění.
    Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Omlouváme se za zpoždění Vaší objednávky. Vzhledem k velkému zájmu o produkty ve slevě došlo k dočasnému přetížení našeho systému. Znovu potvrzujeme, že Vaše objednávka je v procesu zpracování a bude Vám doručena co nejdříve. Do konce tohoto týdne budou veškeré objednávky odbavené. Ještě jednou s omluvou a pozdravem
    Lenka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Žádná komunikace o termínu dodání.

    Reakce obchodu Včelařství Domovina

    Dobrý den,
    rozesílali jsme zákazníkům email o zpoždění.
    Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Omlouváme se za zpoždění Vaší objednávky. Vzhledem k velkému zájmu o produkty ve slevě došlo k dočasnému přetížení našeho systému. Znovu potvrzujeme, že Vaše objednávka je v procesu zpracování a bude Vám doručena co nejdříve. Do konce tohoto týdne budou veškeré objednávky odbavené. Ještě jednou s omluvou a pozdravem
    Lenka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zatím žádná zboží od 30.10. ještě nedorazilo
    • Dost vysoké ceny a drahá doprava a to mají vše uhrazeno předem. Doufám že mi něco pošlou

    Reakce obchodu Včelařství Domovina

    Dobrý den, Dalibore,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Omlouváme se za zpoždění Vaší objednávky. Vzhledem k velkému zájmu o produkty ve slevě došlo k dočasnému přetížení našeho systému. Znovu potvrzujeme, že Vaše objednávka je v procesu zpracování a bude Vám doručena co nejdříve. Do konce tohoto týdne budou veškeré objednávky odbavené. Ještě jednou s omluvou a pozdravem
    Lenka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po týdnu po objednání žádná reakce .až po mém emailu.zbozi zatím nedorazilo

    Reakce obchodu Včelařství Domovina

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Omlouváme se za zpoždění Vaší objednávky. Vzhledem k velkému zájmu o produkty ve slevě došlo k dočasnému přetížení našeho systému. Znovu potvrzujeme, že Vaše objednávka je v procesu zpracování a bude Vám doručena co nejdříve. Do konce tohoto týdne budou veškeré objednávky odbavené. Ještě jednou s omluvou a pozdravem
    Lenka

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Rychlé dodání
    Jedinečný sortiment

    Reakce obchodu Včelařství Domovina

    Dobrý den, milá Kateřino,

    velice Vám děkujeme za krásné hodnocení.
    Budeme se těšit na Vaše další objednávky.
    S pozdravem Lenka

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží mi stále po 7 dnech od objednání nedorazilo... : ( Takže nemůžu ani hodnotit kvalitu produktu, bohužel.

    Reakce obchodu Včelařství Domovina

    Dobrý den, paní Emo,
    omlouváme se za zpoždění při odeslání vašeho balíčku. Uvědomujeme si, že dodržení termínu je pro vás důležité a litujeme, že jsme vás v tomto ohledu zklamali. Vynaložili jsme veškeré úsilí, abychom balíček odeslali co nejrychleji.
    Děkujeme za vaši trpělivost a ujišťujeme vás, že se budeme snažit, aby se podobná situace neopakovala. Příště budeme dbát na ještě pečlivější plánování a koordinaci, abychom vám mohli zajistit včasné dodání. Věříme, že chuť vynahradí čekání.

    S pozdravem,
    Zdeňka

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Jak mám hodnotit něco, či ještě nemám.

    Reakce obchodu Včelařství Domovina

    Dobrý den, milá Jani,

    velice se Vám omlouváme za zpoždění Vaši objednávky. Pokusím se ji zaurgovat, aby jste měla medíky co nejrychleji u sebe.
    Zpoždění nastalo bohužel díky velkému nárůstu objednávek a tak se ještě jednou omlouvám, usilovně na tom pracujeme. Věřím, že až Vám dorazí, budou Vám chutnat. S pozdravem Lenka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávku zrušil obchod, i když peníze dorazily. Rozhodně na mě tento obchod nepůsobí důvěryhodně. Tady už nakupovat nebudu.

    Reakce obchodu Včelařství Domovina

    Milá paní Jíťo,
    děkujeme za Vaši recenzi a zájem o naše produkty. Je nám líto, že se s Vaší objednávkou vyskytla komplikace.
    Vaše platba k nám nedorazila a proto objednávka byla zrušena. Pokud jste již platbu provedla, prosím, zašlete nám potvrzení o platbě na e-mail info@vcelarstvi-domovina.cz. Rádi vše prověříme.

    V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat na čísle 566 466 050.

    S přáním hezkého dne,
    Zdeňka

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Při otevření balíčku jsem byla zklamaná z tak malých skleniček. Dost předražené

    Reakce obchodu Včelařství Domovina

    Dobrý den,

    Vaše zklamání nás mrzí, ale medy máme v různých variantách a hmotnostech. Stačí si zadat dle svých potřeb. Malé balení je určené spíše pro domácnosti, kde se nespotřebuje tak velké množství a také pokud nemáte jasno, jaký med Vám bude zrovna chutnat a bude Váš oblíbený. Z důvodů aby zákazník nezjistil, že si vybere nějaký velký a potom to třeba nebude jeho oblíbená příchuť, je vhodné si zkusit objednat více malinkých a zjistíte jaký Vám vyhovuje nejvíce a poté už můžete jít na jistotu do velkých gramáží.
    Zde zasílám link na výhodné balíčky: https://www.vcelarstvi-domovina.cz/vcelaruv-vyber/ a nebo nás můžete sledovat na našich sociálních sítích facebooku a instagramu, kde také dáváme aktuální slevy a slevové kody a další užitečné infromace.

    S pozdravem Lenka

  • Nedoporučuje obchod

    Ačkoli jsem se na produkty moc těšila, bohužel nám nebyly doručeny do slibovaného data. Musely jsme tak řešit dárečky pro učitelky na poslední chvíli jinak. Dokážu pochopit spoždění, obzvlášť takhle na konci školního roku to je pochopitelné, ale čekala bych, že nás bude prodávající kontaktovat, že nestíhá doručit včas. Navíc jsem v aplikaci balíček sledovala, a nerozumím tomu, proč na prodejně čekal na vyzvednutí přepravcem čtyři dny. Mrzí mě to, kvalitu produktů nehodnotím (a věřím, že budou skvělé), ale kvůli servisu okolo nemůžu doporučit.

    Reakce obchodu Včelařství Domovina

    Vážená paní,
    Velmi nás mrzí, že jste s námi nebyla spokojená a že vám medíky nebyly doručeny včas. Chápeme Vaše zklamání a omlouváme se za způsobené nepříjemnosti.
    Máte pravdu, v tomto období na konci školního roku je o mediky skutečně velký zájem a my jsme bohužel zaznamenali neočekávaně vysoký počet objednávek. To vedlo k dočasnému zpoždění doručení některých produktů.
    Snažíme se co nejlépe zvládat nárůst poptávky a děláme maximum pro to, abychom co nejdříve doručili všechny objednané produkty. V současné době pracujeme na posílení našich logistických kapacit a věříme, že se nám podaří ji zlepšit.Snažíme se o to, aby se naši zákazníci o případných problémech s doručením dozvěděli co nejdříve emailem. V tomto případě se bohužel stala chyba a za to se Vám ještě jednou omlouváme. Co se týče sledování balíčku v aplikaci, rozumíme Vašemu rozčarování.
    I přes tuto nepříjemnou zkušenost doufáme, že nám dáte ještě jednu šanci a že se s námi v budoucnu setkáte s lepším dojmem. Kvalita našich produktů je pro nás prioritou a děláme maximum pro to, abychom Vám nabídli co nejlepší servis.
    Krásné léto a zaslouženou dovolenou Vám přeje za celý tým Včelařství Domovina,
    Zdeňka Paštiková

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Hezky zabalené.
    • Semínka pro podporu včel.
    • Med je příliš tuhý - špatně se maže.

    Reakce obchodu Včelařství Domovina

    Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu, které si velice vážíme. Jsme rádi, že jste s námi zapojil o podporu včel a těší nás, že medíky přišly v pořádku zabalené. Ohledně tuhosti medu pastovaný med přirozeně tuhne, suchá složka v podobě ovoce tento proces ještě urychlí. Po pár dnech v pokojové teplotě by měl medík povolit. Pro rychlejší výsledek je možné ho opatrně nahřát ve vodní lázni. Posíláme návod, jak na to :) https://www.vcelarstvi-domovina.cz/blog/jak-na-povoleni-medu-ve-vodni-lazni/
    Krásný den, Zdeňka

  • Nedoporučuje obchod

    • Zboží mi vůbec nedorazilo.

    Reakce obchodu Včelařství Domovina

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že Vám balíček ještě nebyl doručen, ale věřím, že už brzy bude u Vás. Krásný den, Zdeňka

  • Nedoporučuje obchod

    Nešlo mi zaplatit.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Posílají zkrystalizované medy

    Reakce obchodu Včelařství Domovina

    Dobrý den,

    krystalizace medu je přirozený proces a ukazatel kvality. Nicméně chápeme, že vám nevyhovuje, když vám med dorazí zkrystalizovaný. Med lze jednoduše ztekutit ve vodní lázni. Med tak získá zpět tekutou konzistenci a jiskru :-)

    Pokud vám toto nevyhovuje, napište na josef@vcelarstvi-domovina.cz a pošlu vám med tekutý znovu :-)

    Mějte se prima a děkuju za zpětnou vazbu. Josef, včelař

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Hnusný med.

    Reakce obchodu Včelařství Domovina

    Dobrý den,

    to mě mrzí, že to takto vnímáte. Mohu vás poprosit o více informací co konkrétně vám nevyhovovalo třeba přímo mě na email josef@vcelarstvi-domovina.cz? Rád s vámi vše proberu, Josef, včelař :-)

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Dle recenzí bude med asi výborný,ale objednávka vytvořena 12.10. dnes je 25.10 a ještě ji nemám,medy jsem měla jako dárek a kdybych tušila,že to potrvá tak dlouho,tak bych je nebrala.
    "Výhodou" je upozornění na veliké zatížení,ale to člověku moc nepomůže.