Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Zboží dorazilo jak mělo, vše bylo bez problému
Naprostá spokojenost
-
Nedoporučuje obchod
Objednal jsem si několik medů, po týdnu jsem volal co je s mou objednávkou a bylo mi řečeno že ještě pár dnů musím počkat. Zrušil jsem tedy objednávku. Je to 14 dní a peníze ještě nebyly vráceny.
-
Doporučuje obchod
Krasne zabaleno, doručeno vcas
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
Vše funguje jak má až trochu nadstandartně.Veb OK komunikace obchodu perfektní až po odeslání zboží.Pak už je to na přepravci.Ale i tam nebyl sebemenší problém.
Reakce obchodu Včelařství Domovina
Dobrý večer,
děkujeme za skvělé hodnocení. Jsme velmi rádi, že jste byli spokojeni s naším obchodem a komunikací. Vaše spokojenost je pro nás na prvním místě, a jsme rádi, že vše probíhalo hladce i při doručení.
Těšíme se na vaši další návštěvu a medovou objednávku.
S pozdravem Lenka -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Medíky v krabici je nutné lépe chránit. Málo vyprofilované spodní patro krabice se ukázalo být pro jednoho z nich osudným :-(
Můj první nákup, medík ochutnám až na Štědrý večer, pak podám zprávu :-)
Reakce obchodu Včelařství Domovina
Dobrý večer, pane Ivo,
děkujeme za vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za poškození medíku během přepravy. Určitě se zaměříme na lepší ochranu produktů, aby k podobným situacím nedocházelo. Velmi nás mrzí, že jste měl takovou zkušenost, a rádi bychom zajistili, aby váš příští nákup probíhal bez problémů. Určitě nás kontaktujte na telefonu +420 566 466 050 nebo emailu: [email protected] a vyřešíme to k Vaši maximální spokojenosti, jako reklamaci.
Těšíme se na vaši zpětnou vazbu ohledně chutí našich medíků na Štědrý večer!
S pozdravem Lenka -
Doporučuje obchod
Velmi příjemný přístup paní na telefonu, poradila i doporučila. O jednotlivých krocích vyřízení objednávky jsem pravidelně informována moc hezkými emaily.
Reakce obchodu Včelařství Domovina
Dobrý den, milá Lenko,
děkujeme za krásné, pozitivní hodnocení. Jsme velmi rádi, že jste byla spokojená s přístupem našeho týmu a s informacemi, které jste obdržela. Vaše spokojenost je pro nás na prvním místě.
Těšíme se na Vaši další medovou objednávku.
S pozdravem
Lenka -
Nedoporučuje obchod
25.11. objednáno, vše skladem, a zboží stále nedorazilo, ani nemám žádný mail o předpokládaném termínu doručení. Chápu, že v období před Vánoci můžou být dodací lhůty delší, ale vlastně nikde na stránkách jsem se nedočetla, jaká je standartní dodací lhůta.
Reakce obchodu Včelařství Domovina
Dobrý den, Martino,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, která je pro nás velmi cenná a omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Velmi nás mrzí, že jste se setkali s prodlevou při doručení Vaší objednávky. Snažíme se objednávky zpracovávat co nejrychleji, ale v předvánočním období může být zboží odesláno později než obvykle.
Pro více informací o stavu vaší objednávky, nám neváhejte zavolat +420 566 466 050 , napsat na náš email: [email protected], ráda Vám sdělím stav Vaši objednávky a napravíme celou situaci k Vaší maximální spokojenosti.
Ještě jednou se omlouváme za zpoždění a děkujeme za pochopení. S pozdravem
Lenka -
Nedoporučuje obchod
Velká reklama a nestíhají, sice omluvný mail, ale když se přihlásím a chci udělat objednávku znovu, píše se, že všechny produkty skladem ....
Reakce obchodu Včelařství Domovina
Dobrý den,
děkuji za Vaši zpětnou vazbu a upřímně se omlouvám za nepříjemnou zkušenost s naším e-shopem. Velmi nás mrzí, že jsme Vaše očekávání nenaplnili, a chápeme, že situace byla frustrující. Tento problém jsme již začali řešit a podnikáme kroky k tomu, aby se podobná situace v budoucnu neopakovala.
Vaše důvěra je pro nás důležitá
Ještě jednou se omlouvám a doufám, že nám dáte ještě šanci.
S pozdravem,
Zdeňka -
Doporučuje obchod
- Rychlost,přehlednost
Reakce obchodu Včelařství Domovina
Dobrý den, Jano,
děkujeme za vaše hodnocení. Jsme rádi, že jste ocenili rychlost a přehlednost našeho obchodu https://www.vcelarstvi-domovina.cz/. Vaše spokojenost je pro nás velmi důležitá.
Těšíme se na vaši příští medovou objednávku.
S pozdravem
Lenka -
Doporučuje obchod
Skvělý výběr ochucených medů, spolehlivé doručení, přehledný web a super komunikace obchodu. ♥
Reakce obchodu Včelařství Domovina
Dobrý den, milá Petro,
moc děkujeme za nádherné hodnocení. Jsme opravdu rádi, že jste byli spokojeni s naším výběrem medů, doručením i komunikací. Vaše spokojenost je pro nás na prvním místě. ❤️
Těšíme se na vaši další medovou objednávku!
S pozdravem
Lenka -
Doporučuje obchod
Super medíky, jen na dodání nesmíte příliš spěchat, jak loni, tak letos trvá dodání cca 10 dní
Reakce obchodu Včelařství Domovina
Dobrý den, Jitko,
děkujeme za vaše hodnocení a za pochvalu našich medíků. Jsme rádi, že vám naše produkty chutnají. Omlouváme se za delší dobu dodání, kterou jste zažila. Snažíme se, aby objednávky dorazily co nejrychleji, ale někdy může být doručení ovlivněno externími faktory. Vaše zpětná vazba nám pomáhá se zlepšovat.
Doufáme, že i přes tuto zkušenost nás opět navštívíte a budeme se těšit na Vaši další medovou objednávku.
S pozdravem a poděkováním. Lenka -
Doporučuje obchod
Velmi rychle doručení, krásně zabaleno. Velmi chutné! Moc děkuji!❤️
Reakce obchodu Včelařství Domovina
Dobrý den, milá Lenko,
moc děkujeme za krásné hodnocení. Jsme rádi, že jste byli spokojeni s rychlým doručením, balením i chutí našich medových produktů. Vaše spokojenost nás opravdu těší. ❤️
Těšíme se na vaši příští medovou objednávku.
S pozdravem
Lenka -
Doporučuje obchod
- Ochota a vstřícnost
- Rychlá komunikace
Velmi kvalitní produkty, vstřícnost a ochota personálu
Reakce obchodu Včelařství Domovina
Dobrý den, milá Jano,
děkujeme za skvělé hodnocení, Jsme rádi, že jste byli spokojeni s naší komunikací i kvalitou produktů. Vaše spokojenost je pro nás prioritou a těší nás, že jste ocenili i ochotu našeho personálu.
Budeme se těšit na vaši další medovou objednávku.
S pozdravem
Lenka -
Nedoporučuje obchod
Již jsem od tohoto obchodu jednou medy kupovala a vše bylo OK, teď (v listopadu) však na doručení stále čekám, už je to týden, a nemám od obchodu žádné informace....
Reakce obchodu Včelařství Domovina
Dobrý den, Petro,
děkujeme za Váš email a za to, že jste nás na situaci upozornila. Je nám líto, že Vaše objednávka ještě nedorazila. Chápeme, že čekání na dodání může být nepříjemné, obzvláště když jste u nás již dříve nakoupila a byla spokojená.
Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Pokud budete mít jakékoliv další otázky, neváhejte nás kontaktovat na [email protected]
Děkujeme za Vaši trpělivost.
S pozdravem, Zdeňka -
Doporučuje obchod
- Výborné produkty a rychlé dodání.
Reakce obchodu Včelařství Domovina
Dobrý den,
děkujeme za skvělé hodnocení. Jsme moc rádi, že jste s našimi produkty i rychlostí dodání spokojeni. Těšíme se na vaši další medovou objednávku a přejeme spoustu radosti z našich medových dobrot.
S pozdravem
Lenka -
Nedoporučuje obchod
Začínám mít pocit, že jde o podvod.
Reakce obchodu Včelařství Domovina
Dobrý den,
velmi nás mrzí, že máte takový pocit, a chtěli bychom vás ujistit, že to rozhodně není náš záměr. Omlouváme se za zpoždění a jakékoli nepříjemnosti, které vám naše nedostatečná komunikace způsobila.
Okamžitě prověříme stav vaší objednávky a uděláme vše, co je v našich silách, abychom ji co nejdříve doručili. Prosím, kontaktujte nás na [email protected] či na tel. čísle 566 466 050 od 08:00-20:00 v pracovní dny,abychom mohli situaci rychle vyřešit.
Rozumíme, že vaše důvěra je nyní otřesena, a velmi nás to mrzí. Uděláme maximum, abychom ji získali zpět.
Děkujeme za pochopení a ještě jednou se omlouváme.
S úctou,
Zdeňka -
Doporučuje obchod
Rychlé dodání
Reakce obchodu Včelařství Domovina
Dobrý den,
moc děkujeme za skvělé hodnocení. Jsme rádi, že jste byli spokojeni s rychlým dodáním. Vaše spokojenost je pro nás prioritou. Těšíme se na Vaši příští objednávku a přejeme spoustu radosti z našich medů.
S pozdravem Lenka -
Nedoporučuje obchod
ZBOŽÍ OBJEDNÁNO A ZAPLACENO 24.11. 2024. DNES 1.12. 2024 ZBOŽÍ NEMÁM. OBCHOD NEKOMUNIKUJE. MED MÁ BÝT VÁNOČNÍ DÁREK. SNAD SE LETOS DOČKÁM.
Reakce obchodu Včelařství Domovina
Dobrý den,
velice se omlouváme za zpoždění vaší objednávky a za to, že jsme vás dostatečně neinformovali o jejím stavu. Rozumíme, že med měl být vánočním dárkem, a situace vás právem zklamala.
Okamžitě prověříme stav vaší zásilky a zajistíme, aby byla co nejrychleji doručena. Zároveň podnikneme kroky, abychom zlepšili naši komunikaci.
Uděláme maximum, abychom situaci napravili.
Děkujeme za vaši trpělivost a omlouváme se za vzniklé komplikace.
S úctou,
Zdeňka -
Nedoporučuje obchod
Produkty objednány 19.11.!!! a stále nedoručeny (30.11.) a očividně ani nepředány dopravci, protože od něj zatím e-mail o převzetí nemám. Délka dodalní je v této době za mě opravdu nepřijatelná!
Reakce obchodu Včelařství Domovina
Dobrý den,
děkujeme, že jste nás upozornila na tuto situaci, a velice se omlouváme za zpoždění vaší objednávky. Rozumíme, že čekání na dodání od 19. 11. je velmi nepříjemné, a mrzí nás, že jsme nesplnili vaše očekávání.
Ještě jednou se omlouváme za nepříjemnosti a věříme, že tuto situaci co nejrychleji vyřešíme k vaší spokojenosti. Pokud máte další otázky, neváhejte nás kontaktovat na [email protected]
Děkujeme za trpělivost.
S úctou,
Zdeňka -
Doporučuje obchod
- Jediná nevýhoda je, že produkty jsou těžce návykové
Reakce obchodu Včelařství Domovina
Dobrý den, milá Ivano,
děkujeme za Vaše hodnocení. Jsme rádi, že Vám naše medové dobroty chutnají – je pravda, že naše produkty jsou tak dobré, že se mohou stát neodolatelnými. :)
Pokud budete potřebovat cokoliv dalšího, rádi Vám opět připravíme naše sladké produkty.
Děkujeme a přejeme hezký den,
S pozdravem
Lenka