Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Zboží dorazilo jak mělo, vše bylo bez problému

    Naprostá spokojenost

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem si několik medů, po týdnu jsem volal co je s mou objednávkou a bylo mi řečeno že ještě pár dnů musím počkat. Zrušil jsem tedy objednávku. Je to 14 dní a peníze ještě nebyly vráceny.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Krasne zabaleno, doručeno vcas

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Vše funguje jak má až trochu nadstandartně.Veb OK komunikace obchodu perfektní až po odeslání zboží.Pak už je to na přepravci.Ale i tam nebyl sebemenší problém.

    Reakce obchodu Včelařství Domovina

    Dobrý večer,
    děkujeme za skvělé hodnocení. Jsme velmi rádi, že jste byli spokojeni s naším obchodem a komunikací. Vaše spokojenost je pro nás na prvním místě, a jsme rádi, že vše probíhalo hladce i při doručení.

    Těšíme se na vaši další návštěvu a medovou objednávku.

    S pozdravem Lenka

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Medíky v krabici je nutné lépe chránit. Málo vyprofilované spodní patro krabice se ukázalo být pro jednoho z nich osudným :-(

    Můj první nákup, medík ochutnám až na Štědrý večer, pak podám zprávu :-)

    Reakce obchodu Včelařství Domovina

    Dobrý večer, pane Ivo,
    děkujeme za vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za poškození medíku během přepravy. Určitě se zaměříme na lepší ochranu produktů, aby k podobným situacím nedocházelo. Velmi nás mrzí, že jste měl takovou zkušenost, a rádi bychom zajistili, aby váš příští nákup probíhal bez problémů. Určitě nás kontaktujte na telefonu +420 566 466 050 nebo emailu: [email protected] a vyřešíme to k Vaši maximální spokojenosti, jako reklamaci.
    Těšíme se na vaši zpětnou vazbu ohledně chutí našich medíků na Štědrý večer!

    S pozdravem Lenka

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Velmi příjemný přístup paní na telefonu, poradila i doporučila. O jednotlivých krocích vyřízení objednávky jsem pravidelně informována moc hezkými emaily.

    Reakce obchodu Včelařství Domovina

    Dobrý den, milá Lenko,
    děkujeme za krásné, pozitivní hodnocení. Jsme velmi rádi, že jste byla spokojená s přístupem našeho týmu a s informacemi, které jste obdržela. Vaše spokojenost je pro nás na prvním místě.

    Těšíme se na Vaši další medovou objednávku.

    S pozdravem
    Lenka

  • Nedoporučuje obchod

    25.11. objednáno, vše skladem, a zboží stále nedorazilo, ani nemám žádný mail o předpokládaném termínu doručení. Chápu, že v období před Vánoci můžou být dodací lhůty delší, ale vlastně nikde na stránkách jsem se nedočetla, jaká je standartní dodací lhůta.

    Reakce obchodu Včelařství Domovina

    Dobrý den, Martino,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, která je pro nás velmi cenná a omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Velmi nás mrzí, že jste se setkali s prodlevou při doručení Vaší objednávky. Snažíme se objednávky zpracovávat co nejrychleji, ale v předvánočním období může být zboží odesláno později než obvykle.
    Pro více informací o stavu vaší objednávky, nám neváhejte zavolat +420 566 466 050 , napsat na náš email: [email protected], ráda Vám sdělím stav Vaši objednávky a napravíme celou situaci k Vaší maximální spokojenosti.
    Ještě jednou se omlouváme za zpoždění a děkujeme za pochopení. S pozdravem
    Lenka

  • Nedoporučuje obchod

    Velká reklama a nestíhají, sice omluvný mail, ale když se přihlásím a chci udělat objednávku znovu, píše se, že všechny produkty skladem ....

    Reakce obchodu Včelařství Domovina

    Dobrý den,

    děkuji za Vaši zpětnou vazbu a upřímně se omlouvám za nepříjemnou zkušenost s naším e-shopem. Velmi nás mrzí, že jsme Vaše očekávání nenaplnili, a chápeme, že situace byla frustrující. Tento problém jsme již začali řešit a podnikáme kroky k tomu, aby se podobná situace v budoucnu neopakovala.

    Vaše důvěra je pro nás důležitá

    Ještě jednou se omlouvám a doufám, že nám dáte ještě šanci.
    S pozdravem,
    Zdeňka

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost,přehlednost

    Reakce obchodu Včelařství Domovina

    Dobrý den, Jano,
    děkujeme za vaše hodnocení. Jsme rádi, že jste ocenili rychlost a přehlednost našeho obchodu https://www.vcelarstvi-domovina.cz/. Vaše spokojenost je pro nás velmi důležitá.
    Těšíme se na vaši příští medovou objednávku.

    S pozdravem
    Lenka

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Skvělý výběr ochucených medů, spolehlivé doručení, přehledný web a super komunikace obchodu. ♥

    Reakce obchodu Včelařství Domovina

    Dobrý den, milá Petro,
    moc děkujeme za nádherné hodnocení. Jsme opravdu rádi, že jste byli spokojeni s naším výběrem medů, doručením i komunikací. Vaše spokojenost je pro nás na prvním místě. ❤️
    Těšíme se na vaši další medovou objednávku!

    S pozdravem
    Lenka

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Super medíky, jen na dodání nesmíte příliš spěchat, jak loni, tak letos trvá dodání cca 10 dní

    Reakce obchodu Včelařství Domovina

    Dobrý den, Jitko,
    děkujeme za vaše hodnocení a za pochvalu našich medíků. Jsme rádi, že vám naše produkty chutnají. Omlouváme se za delší dobu dodání, kterou jste zažila. Snažíme se, aby objednávky dorazily co nejrychleji, ale někdy může být doručení ovlivněno externími faktory. Vaše zpětná vazba nám pomáhá se zlepšovat.

    Doufáme, že i přes tuto zkušenost nás opět navštívíte a budeme se těšit na Vaši další medovou objednávku.

    S pozdravem a poděkováním. Lenka

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Velmi rychle doručení, krásně zabaleno. Velmi chutné! Moc děkuji!❤️

    Reakce obchodu Včelařství Domovina

    Dobrý den, milá Lenko,
    moc děkujeme za krásné hodnocení. Jsme rádi, že jste byli spokojeni s rychlým doručením, balením i chutí našich medových produktů. Vaše spokojenost nás opravdu těší. ❤️

    Těšíme se na vaši příští medovou objednávku.

    S pozdravem
    Lenka

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Ochota a vstřícnost
    • Rychlá komunikace

    Velmi kvalitní produkty, vstřícnost a ochota personálu

    Reakce obchodu Včelařství Domovina

    Dobrý den, milá Jano,
    děkujeme za skvělé hodnocení, Jsme rádi, že jste byli spokojeni s naší komunikací i kvalitou produktů. Vaše spokojenost je pro nás prioritou a těší nás, že jste ocenili i ochotu našeho personálu.
    Budeme se těšit na vaši další medovou objednávku.
    S pozdravem
    Lenka

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Již jsem od tohoto obchodu jednou medy kupovala a vše bylo OK, teď (v listopadu) však na doručení stále čekám, už je to týden, a nemám od obchodu žádné informace....

    Reakce obchodu Včelařství Domovina

    Dobrý den, Petro,

    děkujeme za Váš email a za to, že jste nás na situaci upozornila. Je nám líto, že Vaše objednávka ještě nedorazila. Chápeme, že čekání na dodání může být nepříjemné, obzvláště když jste u nás již dříve nakoupila a byla spokojená.
    Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Pokud budete mít jakékoliv další otázky, neváhejte nás kontaktovat na [email protected]

    Děkujeme za Vaši trpělivost.

    S pozdravem, Zdeňka

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Výborné produkty a rychlé dodání.

    Reakce obchodu Včelařství Domovina

    Dobrý den,
    děkujeme za skvělé hodnocení. Jsme moc rádi, že jste s našimi produkty i rychlostí dodání spokojeni. Těšíme se na vaši další medovou objednávku a přejeme spoustu radosti z našich medových dobrot.

    S pozdravem
    Lenka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Začínám mít pocit, že jde o podvod.

    Reakce obchodu Včelařství Domovina

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že máte takový pocit, a chtěli bychom vás ujistit, že to rozhodně není náš záměr. Omlouváme se za zpoždění a jakékoli nepříjemnosti, které vám naše nedostatečná komunikace způsobila.

    Okamžitě prověříme stav vaší objednávky a uděláme vše, co je v našich silách, abychom ji co nejdříve doručili. Prosím, kontaktujte nás na [email protected] či na tel. čísle 566 466 050 od 08:00-20:00 v pracovní dny,abychom mohli situaci rychle vyřešit.

    Rozumíme, že vaše důvěra je nyní otřesena, a velmi nás to mrzí. Uděláme maximum, abychom ji získali zpět.

    Děkujeme za pochopení a ještě jednou se omlouváme.

    S úctou,
    Zdeňka

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlé dodání

    Reakce obchodu Včelařství Domovina

    Dobrý den,
    moc děkujeme za skvělé hodnocení. Jsme rádi, že jste byli spokojeni s rychlým dodáním. Vaše spokojenost je pro nás prioritou. Těšíme se na Vaši příští objednávku a přejeme spoustu radosti z našich medů.
    S pozdravem Lenka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    ZBOŽÍ OBJEDNÁNO A ZAPLACENO 24.11. 2024. DNES 1.12. 2024 ZBOŽÍ NEMÁM. OBCHOD NEKOMUNIKUJE. MED MÁ BÝT VÁNOČNÍ DÁREK. SNAD SE LETOS DOČKÁM.

    Reakce obchodu Včelařství Domovina

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za zpoždění vaší objednávky a za to, že jsme vás dostatečně neinformovali o jejím stavu. Rozumíme, že med měl být vánočním dárkem, a situace vás právem zklamala.

    Okamžitě prověříme stav vaší zásilky a zajistíme, aby byla co nejrychleji doručena. Zároveň podnikneme kroky, abychom zlepšili naši komunikaci.

    Uděláme maximum, abychom situaci napravili.

    Děkujeme za vaši trpělivost a omlouváme se za vzniklé komplikace.

    S úctou,
    Zdeňka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Produkty objednány 19.11.!!! a stále nedoručeny (30.11.) a očividně ani nepředány dopravci, protože od něj zatím e-mail o převzetí nemám. Délka dodalní je v této době za mě opravdu nepřijatelná!

    Reakce obchodu Včelařství Domovina

    Dobrý den,

    děkujeme, že jste nás upozornila na tuto situaci, a velice se omlouváme za zpoždění vaší objednávky. Rozumíme, že čekání na dodání od 19. 11. je velmi nepříjemné, a mrzí nás, že jsme nesplnili vaše očekávání.
    Ještě jednou se omlouváme za nepříjemnosti a věříme, že tuto situaci co nejrychleji vyřešíme k vaší spokojenosti. Pokud máte další otázky, neváhejte nás kontaktovat na [email protected]

    Děkujeme za trpělivost.

    S úctou,
    Zdeňka

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Jediná nevýhoda je, že produkty jsou těžce návykové

    Reakce obchodu Včelařství Domovina

    Dobrý den, milá Ivano,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Jsme rádi, že Vám naše medové dobroty chutnají – je pravda, že naše produkty jsou tak dobré, že se mohou stát neodolatelnými. :)
    Pokud budete potřebovat cokoliv dalšího, rádi Vám opět připravíme naše sladké produkty.
    Děkujeme a přejeme hezký den,
    S pozdravem
    Lenka