Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
Včelařství Domovina má mizernou organizaci distribuce zboží a komunikaci se zákazníkem. 15. dubna jsem objednal a zaplatil, teprve 20. dubna mi sdělili e-mailem, že předali zásilku dopravci, což nebyla pravda, neboť když jsem se 25. dubna dotázal, kde je zásilka, bylo mi sděleno, že byla právě předána k dopravě, což mi potvrdil dopravce, který doručil zásilku následující den. Takže od objednání a on-line platby jsem čekal na zásilku 11 dní, přičemž jsem během nich dostal od včelařství jednu falešnou zprávu.
Reakce obchodu Včelařství Domovina
Dobrý den,
omlouvám se za problém, který na naší straně vznikl.
Mám informaci, že Vás kolegyně o všem průběžně informovala, že objednávka odjede déle a že došlo k přepnutí stavu, že je již předána dopravci.
Doufám, že na nás nezanevřete a že Vám budou výrobky chutnat.
Josef -
Nedoporučuje obchod
- Nevýhoda je rozhodně přepravce Zasilkovna. Objednávka z 29.10 jde teprve dnes do přepravy (Zasilkovna zadržuje zásilky a nedodává včas). Zbytek zatím nemohu ohodnotit.
Nevýhoda Zasilkovna
Výhoda zatím žádná, doposud zboží nedorazilo -
Nedoporučuje obchod
- Nevim
- Asi teda dodaci doba :(
-
Nedoporučuje obchod
Med mám jako dárek, ještě nevím, jaký je.
Myslela jsem, že malé skleničky budou dárkově baleny třeba v krabičce.
Cena, vzhledem k množství, je dle mého názoru, moc vysoká!!! -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
Zboží bylo posláno zasilkovnou, ale nebylo označeno, jako křehké, což OPRAVDU nechápu. Bohužel dvě sklenice s medem byly rozbité!
Reakce obchodu Včelařství Domovina
K tomuto případu nebyla přijata nikdy žádná reklamace od zákazníka. Pouze toto negativní hodnocení. Josef
-
Nedoporučuje obchod
Na e-shopu u zboží se nezobrazují jiná než kladná hodnocení. Má negativní recenze se nezapočítala mezi ostatní pětihvězdičkové ovace. Problém jsem měla s kvalitou pastovaného medu, jinak komunikace s obchodem proběhla v pořádku.
Reakce obchodu Včelařství Domovina
Dobrý den,
je nám líto, že nejste spokojena s kvalitou pastovaného medu. Asi lze argumentovat tím, že chuť je subjektivní a nelze se zavděčit úplně všem. Vše vyrábíme pro co nejlepší kvalitu s co nejlepším zpracováním. Nicméně budeme rádi, když nám napíšete na [email protected] a popíšete nám problém s kvalitou.
Co se týče Vašeho hodnocení - žádná u Vás ani Vaší objednávky neevidujeme, jste si proto opravdu jistá, že odeslání hodnocení proběhlo v pořádku? Veškerá hodnocení, která uvedete na eshopu jsou stejně dostupná pro všechny jako zde na Heurece.
Josef Kölbl, včelař
EDIT: jakmile jsem napsal odpověď Vám zde, přešel jsem do administrace eshopu, vyskočila na mě nové hodnocení včetně vašeho tříhvězdičkového. Všechna hodnocení je potřeba za nás ručně potvrdit a zveřejnit, Vaše hodnocení je u výrobku veřejné. -
Nedoporučuje obchod
Zásilku expedují po pěti dnech,i když mají zaplaceno kartou hned a stejně ještě 9.8.zásilka není doručena
Reakce obchodu Včelařství Domovina
Dobrý den, děkujeme za reakci. Na vždy se podaří odeslat objednávku hned druhý den. Objednávka k nám dorazila 2. 8. Expedována byla 4. 8. a dopravci byla předána 5. 8. Bohužel dle trasování zásilka leží druhý den na tom samém podacím místě. Zjistíme kde je zakopaný pes a budeme Vás informovat.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží hodně předražené!
Reakce obchodu Včelařství Domovina
Dobrý den,
děkujeme za hodnocení. Mrzí nás, že máte pocit, že jsou naše produkty hodně předražené. Za Vaše peníze jste dostala prvotřídní med s prvotřídními surovinami - kořením či lyofilizovaným ovocem mrazem sušeným. Lyofilizace je nejšetrnější ze všech způsobů sušení. V lyofilizovaném ovoci se zachovávají veškeré vitamíny apod. a v tomto se také odráží cena oproti klasickému způsobu sušení.
Doufáme alespoň, že Vám naše medové produkty chutnají.
Josef Kölbl