Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    • nedorazily platební podmínky

    Reakce obchodu Včelařství Domovina

    Dobrý den, děkujeme za Váš čas a zpětnou vazbu. Chápeme, že nejste spokojená s průběhem Vaší objednávky. Není to pro nás příjemné a rádi bychom to napravili. Kontaktujte nás prosím co nejdříve, abychom mohli společně najít řešení. Naši pracovníci jsou Vám k dispozici od pondělí do pátku 8:00 - 20:00 na 566 466 050 nebo na e - mailu [email protected] S pozdravem, Zdeňka

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    objednáno 30.10., zaplaceno 2.11. - zboží mi stále nedorazilo :-(

    Reakce obchodu Včelařství Domovina

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, která je pro nás velmi cenná. Tato situace ohledně zpoždění je výjimečná a již se nebude opakovat. Omlouváme se za způsobené komplikace, ale věříme, že balíček medových dobrot Vám vykompenzuje delší čekací dobu. Děláme vše proto, aby u Vás byla co nejrychleji. S pozdravem a omluvou Lenka

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží ještě nedorazilo. Strašně dlouho jim to trvá.

    Reakce obchodu Včelařství Domovina

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Tato situace ohledně zpoždění je výjimečná a již se nebude opakovat. Omlouváme se za způsobené komplikace, ale věříme, že balíček medových dobrot Vám vykompenzuje delší čekací dobu. Děláme vše proto, aby u Vás byla co nejrychleji. S pozdravem a omluvou Lenka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nepříjemná komunikace…

    Reakce obchodu Včelařství Domovina

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme za vzniklé komplikace, které věřím, že s Vámi kolegyně vyřešila k Vaší maximální spokojenosti. V případě nejasností nebo dotazů, nás neváhejte kontaktovat na telefonním čísle +420 566 466 050
    v pracovní dobu od osmi ráno do osmi večer nebo na našem emailu [email protected]. S pozdravem Lenka

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zásilka po týdnu ještě nedorazila a už přišel dotazník spokojenosti.

    Reakce obchodu Včelařství Domovina

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme za vzniklé komplikace, které u nás nastaly bohužel výjimečně a již se to nebude opakovat. Děláme maximum proto, aby Vaše objednávka odešla co nejrychleji k Vám. S omluvou a pozdravem Lenka

  • Nedoporučuje obchod

    Možná, že obchodu křivdím , ale dosud jsem objednávku NEDOSTALA ( je to již týden), a to ani zprávu, že ji zasílají. Nebo také může na vině doprava..Proto nemohu ani ochutnat med..

    Reakce obchodu Včelařství Domovina

    Vážená zákaznice,

    velice nás mrzí, že jste svou objednávku ještě neobdržela. Chápeme Vaše zklamání a očekávání. děláme maximu, aby vaše objednávka odešla od nás co nejdříve.

    Děkujeme za Vaši trpělivost a pochopení, Zdeňka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Balíček ze dne 12. 11. zatím nebyl ani odeslán, je to můj první a poslední nákup, velké zklamání.

    Reakce obchodu Včelařství Domovina

    Dobrý den,

    velmi se Vám omlouváme za vzniklé komplikace a zpoždění, které je u nás výjimečné. Ve velkém zájmu máme nečekané zpoždění, které do budoucna jistě nenastane. Věříme, že chuť medových dobrot Vám vykompenzuje aktuální nespokojenost. Pokud by jste měla další dotazy, určitě nás neváhejte kontaktovat na telefonním čísle +420 566 466 050 nebo našem emailu: [email protected]. Ráda Vám poradím, pomůžu. Pracujeme na tom, aby u Vás Vaše objednávka byla co nejdříve. S pozdravem a omluvou Lenka

  • Nedoporučuje obchod

    Byla to moje první objednávka, zboží objednáno 14.11, zatím nepřišel ani mail o odeslání zboží. Dnes budu kontaktovat obchod, jak to z objednávkou vypadá. Celkem mě to mrzí, pokud eshop pise ze jsou produkty skladem, nevidím důvod proč věci ještě nebyly odeslány. ?

    Reakce obchodu Včelařství Domovina

    Děkujeme za Vaši upřímnou zpětnou vazbu. Vaše zkušenost s objednávkou z 14.11. nás velmi mrzí. Bereme Vaše připomínky vážně a pracujeme na tom, abychom podobným situacím v budoucnu předešli. Získali jsme cenné informace, které nám pomohou zlepšit naše procesy. Děkujeme za Vaši důvěru, Zdeňka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    převzali objednávku před týdnem napsali že na balení intenzivně pracují a od té doby nic až dotazník spokojenosti

    Reakce obchodu Včelařství Domovina

    Dobrý den, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Omlouváme se za zdržení s Vaší objednávkou. Chápeme, že toto zpoždění je frustrující. Rádi bychom Vás ujistili, že na Vaší objednávce intenzivně pracujeme a brzy ji odešleme. . Děkujeme za Vaši trpělivost a přejeme krásný den, Zdeňka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná komunikace - nereaguji na e mail, po 17 dnech od objednávky mi ještě zaplacené zboží nepřišlo.

    Reakce obchodu Včelařství Domovina

    Dobrý den, Jano,

    děkujeme, že jste si vybrala právě nás. Je nám líto, že jsme Vás zklamaly delším čekáním na Vaši sladkou odměnu.

    Na Váš e-mail jsme již odpověděli. Prosím, zkontrolujte také složku spamu.

    Rádi bychom Vám nabídli jako omluvu [např. slevu na další nákup].

    V případě dalších dotazů jsme Vám k dispozici na telefonním čísle 566 466 050 (Po-Pá 8:00-20:00).

    S přáním příjemného dne,
    Zdeňka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží ještě nedorazilo a už ho chcete ohodnotit, nestala se někde chyba?

    Reakce obchodu Včelařství Domovina

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Omlouváme se za zpoždění Vaší objednávky. Vzhledem k velkému zájmu o produkty došlo k dočasnému přetížení našeho systému. Znovu potvrzujeme, že Vaše objednávka je v procesu zpracování a bude Vám doručena co nejdříve. Do konce dalšího týdne budou veškeré objednávky odbavené. Ještě jednou s omluvou a pokud by jste potřebovala zjistit více informací, určitě nám zavolejte +420 566 466 050 s pozdravem a poděkováním
    Lenka

  • Nedoporučuje obchod

    Nemohu nic hodnotit, když jste mi zboží ještě nedoručili přesto, že je zaplacené.

    Reakce obchodu Včelařství Domovina

    Dobrý den, paní Stanislavo,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Omlouváme se za zpoždění Vaší objednávky. Vzhledem k velkému zájmu o produkty došlo k dočasnému přetížení našeho systému. Znovu potvrzujeme, že Vaše objednávka je v procesu zpracování a bude Vám doručena co nejdříve. Do konce dalšího týdne budou veškeré objednávky odbavené. Ještě jednou s omluvou a pokud by jste potřebovala zjistit více informací, určitě nám zavolejte +420 566 466 050
    S pozdravem a poděkováním
    Lenka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nejsou schopni dodat zboží v nějaké rozumné domě. Ani po 10 dnech stále nic nedorazilo. Je možné, že mají hodně objednávek, ale nemají se pouštět do něčeho, na co nemají kapacity. Kazí to reputaci obchodu.

    Reakce obchodu Včelařství Domovina

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši trpělivost. Omlouváme se za zdržení s dodáním Vaší objednávky.
    V současné době máme opravdu velké množství objednávek a děláme vše pro to, abychom je všechny vyexpedovali co nejrychleji. Chápeme, že čekání může být dlouhé a znovu se omlouváme za jakékoliv nepříjemnosti, které Vám tato situace způsobila. Kdyby cokoliv jsme tu pro vás od pondělí do pátka na tel. čísle 566 466 050 od 08:00-20:00 nebo na emailu: [email protected] S pozdravem, Zdeňka

  • Nedoporučuje obchod

    30.10. Jsem si objednala Halloweenskou objednávku. Zatím mi objednávka nedorazila a ani žádný email ani SMS. Nevím co se stalo, protože už jsem si medy objednala párkrát a vždy dorazila objednávka do 3 dnů až na tuhle Halloweenskou která mi stále bohužel nedorazila.

    Reakce obchodu Včelařství Domovina

    Dobrý den,
    rozesílali jsme zákazníkům email o zpoždění.
    Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Omlouváme se za zpoždění Vaší objednávky. Vzhledem k velkému zájmu o produkty ve slevě došlo k dočasnému přetížení našeho systému. Znovu potvrzujeme, že Vaše objednávka je v procesu zpracování a bude Vám doručena co nejdříve. Do konce dalšího týdne budou veškeré objednávky odbavené. Ještě jednou s omluvou a pozdravem
    Lenka

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Čekám,čekám a nic

    Reakce obchodu Včelařství Domovina

    Dobrý den,
    rozesílali jsme zákazníkům email o zpoždění.
    Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Omlouváme se za zpoždění Vaší objednávky. Vzhledem k velkému zájmu o produkty ve slevě došlo k dočasnému přetížení našeho systému. Znovu potvrzujeme, že Vaše objednávka je v procesu zpracování a bude Vám doručena co nejdříve. Do konce dalšího týdne budou veškeré objednávky odbavené. Ještě jednou s omluvou a pozdravem
    Lenka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednane zbozi ani po 6 dnech nedorazilo…

    Reakce obchodu Včelařství Domovina

    Dobrý den,
    rozesílali jsme zákazníkům email o zpoždění.
    Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Omlouváme se za zpoždění Vaší objednávky. Vzhledem k velkému zájmu o produkty ve slevě došlo k dočasnému přetížení našeho systému. Znovu potvrzujeme, že Vaše objednávka je v procesu zpracování a bude Vám doručena co nejdříve. Do konce dalšího týdne budou veškeré objednávky odbavené. Ještě jednou s omluvou a pozdravem
    Lenka

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Objednávka 30.10.a zaplacena ,dnes je 6 .11.a ještě nic nedorazilo.Byla to velká objednávka za 1700,-po 50% akci.

    Reakce obchodu Včelařství Domovina

    Dobrý den,
    rozesílali jsme zákazníkům email o zpoždění.
    Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Omlouváme se za zpoždění Vaší objednávky. Vzhledem k velkému zájmu o produkty ve slevě došlo k dočasnému přetížení našeho systému. Znovu potvrzujeme, že Vaše objednávka je v procesu zpracování a bude Vám doručena co nejdříve. Do konce dalšího týdne budou veškeré objednávky odbavené. Ještě jednou s omluvou a pozdravem
    Lenka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nákup ohodnotit nedokážu, protože objednávku jsem zatím stále neobdržela, ani nemám info kdy bude odesláná

    Reakce obchodu Včelařství Domovina

    Dobrý den,
    rozesílali jsme zákazníkům email o zpoždění.
    Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Omlouváme se za zpoždění Vaší objednávky. Vzhledem k velkému zájmu o produkty ve slevě došlo k dočasnému přetížení našeho systému. Znovu potvrzujeme, že Vaše objednávka je v procesu zpracování a bude Vám doručena co nejdříve. Do konce tohoto týdne budou veškeré objednávky odbavené. Ještě jednou s omluvou a pozdravem
    Lenka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Žádná komunikace o termínu dodání.

    Reakce obchodu Včelařství Domovina

    Dobrý den,
    rozesílali jsme zákazníkům email o zpoždění.
    Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Omlouváme se za zpoždění Vaší objednávky. Vzhledem k velkému zájmu o produkty ve slevě došlo k dočasnému přetížení našeho systému. Znovu potvrzujeme, že Vaše objednávka je v procesu zpracování a bude Vám doručena co nejdříve. Do konce tohoto týdne budou veškeré objednávky odbavené. Ještě jednou s omluvou a pozdravem
    Lenka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zatím žádná zboží od 30.10. ještě nedorazilo
    • Dost vysoké ceny a drahá doprava a to mají vše uhrazeno předem. Doufám že mi něco pošlou

    Reakce obchodu Včelařství Domovina

    Dobrý den, Dalibore,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Omlouváme se za zpoždění Vaší objednávky. Vzhledem k velkému zájmu o produkty ve slevě došlo k dočasnému přetížení našeho systému. Znovu potvrzujeme, že Vaše objednávka je v procesu zpracování a bude Vám doručena co nejdříve. Do konce tohoto týdne budou veškeré objednávky odbavené. Ještě jednou s omluvou a pozdravem
    Lenka