Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Vadí mě, že platba za zboží musela proběhnout ihned, ale ani po týdnu zboží nedorazilo.
Reakce obchodu Včelařství Domovina
Dobrý den, pane Luboši,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, která je pro nás velmi cenná.
Velmi nás mrzí, že jste musel čekat na doručení zboží. Chápeme, že platba probíhá okamžitě, a omlouváme se za to, že doručení nebylo včasné. Důvodem zpoždění je vysoký objem objednávek.
Rádi bychom Vás ujistili, že Vaše objednávka je v procesu a uděláme vše pro to, aby co nejdříve dorazila. Pokud máte jakékoli další otázky nebo potřebujete pomoc, neváhejte nás kontaktovat.
Omlouváme se za způsobené komplikace a děkujeme za Vaši trpělivost.
S pozdravem Lenka -
Nedoporučuje obchod
Zatím obchod nemůžu doporučit. 26.11.jsem si zboží objednala a hned uhradila a zboží zatím nikde.
Reakce obchodu Včelařství Domovina
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí, že Vaše objednávka zatím nedorazila, a omlouváme se za způsobené komplikace. Pokud budete mít jakékoli další dotazy nebo potřebujete více informací, prosím, kontaktujte nás na [email protected]
Vaší spokojenosti si velmi vážíme a doufáme, že nám dáte příležitost situaci napravit.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem, Zdeňka -
Nedoporučuje obchod
Objednal jsem si několik medů, po týdnu jsem volal co je s mou objednávkou a bylo mi řečeno že ještě pár dnů musím počkat. Zrušil jsem tedy objednávku. Je to 14 dní a peníze ještě nebyly vráceny.
Reakce obchodu Včelařství Domovina
Dobrý den, Petře,
děkujeme za Vaše hodnocení a zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí, že Vaše zkušenost s naším e-shopem nesplnila Vaše očekávání. Rádi bychom se Vám omluvili za zpoždění, které nastalo, a také za prodlení při vrácení peněz. Zároveň podnikáme kroky, abychom podobným situacím do budoucna předešli a zajistili hladší průběh objednávek i refundací.
Pokud budete mít jakékoli dotazy k vrácení platby prosím obraťte se na [email protected] nebo potřebujete další informace, neváhejte se na nás obrátit. Velice si vážíme Vaší trpělivosti a doufáme, že nám dáte příležitost Vaši důvěru znovu získat.
Děkujeme za pochopení.
S přáním hezkého dne, Zdeňka -
Nedoporučuje obchod
25.11. objednáno, vše skladem, a zboží stále nedorazilo, ani nemám žádný mail o předpokládaném termínu doručení. Chápu, že v období před Vánoci můžou být dodací lhůty delší, ale vlastně nikde na stránkách jsem se nedočetla, jaká je standartní dodací lhůta.
Reakce obchodu Včelařství Domovina
Dobrý den, Martino,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, která je pro nás velmi cenná a omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Velmi nás mrzí, že jste se setkali s prodlevou při doručení Vaší objednávky. Snažíme se objednávky zpracovávat co nejrychleji, ale v předvánočním období může být zboží odesláno později než obvykle.
Pro více informací o stavu vaší objednávky, nám neváhejte zavolat +420 566 466 050 , napsat na náš email: [email protected], ráda Vám sdělím stav Vaši objednávky a napravíme celou situaci k Vaší maximální spokojenosti.
Ještě jednou se omlouváme za zpoždění a děkujeme za pochopení. S pozdravem
Lenka -
Nedoporučuje obchod
Velká reklama a nestíhají, sice omluvný mail, ale když se přihlásím a chci udělat objednávku znovu, píše se, že všechny produkty skladem ....
Reakce obchodu Včelařství Domovina
Dobrý den,
děkuji za Vaši zpětnou vazbu a upřímně se omlouvám za nepříjemnou zkušenost s naším e-shopem. Velmi nás mrzí, že jsme Vaše očekávání nenaplnili, a chápeme, že situace byla frustrující. Tento problém jsme již začali řešit a podnikáme kroky k tomu, aby se podobná situace v budoucnu neopakovala.
Vaše důvěra je pro nás důležitá
Ještě jednou se omlouvám a doufám, že nám dáte ještě šanci.
S pozdravem,
Zdeňka -
Nedoporučuje obchod
Již jsem od tohoto obchodu jednou medy kupovala a vše bylo OK, teď (v listopadu) však na doručení stále čekám, už je to týden, a nemám od obchodu žádné informace....
Reakce obchodu Včelařství Domovina
Dobrý den, Petro,
děkujeme za Váš email a za to, že jste nás na situaci upozornila. Je nám líto, že Vaše objednávka ještě nedorazila. Chápeme, že čekání na dodání může být nepříjemné, obzvláště když jste u nás již dříve nakoupila a byla spokojená.
Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Pokud budete mít jakékoliv další otázky, neváhejte nás kontaktovat na [email protected]
Děkujeme za Vaši trpělivost.
S pozdravem, Zdeňka -
Nedoporučuje obchod
Začínám mít pocit, že jde o podvod.
Reakce obchodu Včelařství Domovina
Dobrý den,
velmi nás mrzí, že máte takový pocit, a chtěli bychom vás ujistit, že to rozhodně není náš záměr. Omlouváme se za zpoždění a jakékoli nepříjemnosti, které vám naše nedostatečná komunikace způsobila.
Okamžitě prověříme stav vaší objednávky a uděláme vše, co je v našich silách, abychom ji co nejdříve doručili. Prosím, kontaktujte nás na [email protected] či na tel. čísle 566 466 050 od 08:00-20:00 v pracovní dny,abychom mohli situaci rychle vyřešit.
Rozumíme, že vaše důvěra je nyní otřesena, a velmi nás to mrzí. Uděláme maximum, abychom ji získali zpět.
Děkujeme za pochopení a ještě jednou se omlouváme.
S úctou,
Zdeňka -
Nedoporučuje obchod
ZBOŽÍ OBJEDNÁNO A ZAPLACENO 24.11. 2024. DNES 1.12. 2024 ZBOŽÍ NEMÁM. OBCHOD NEKOMUNIKUJE. MED MÁ BÝT VÁNOČNÍ DÁREK. SNAD SE LETOS DOČKÁM.
Reakce obchodu Včelařství Domovina
Dobrý den,
velice se omlouváme za zpoždění vaší objednávky a za to, že jsme vás dostatečně neinformovali o jejím stavu. Rozumíme, že med měl být vánočním dárkem, a situace vás právem zklamala.
Okamžitě prověříme stav vaší zásilky a zajistíme, aby byla co nejrychleji doručena. Zároveň podnikneme kroky, abychom zlepšili naši komunikaci.
Uděláme maximum, abychom situaci napravili.
Děkujeme za vaši trpělivost a omlouváme se za vzniklé komplikace.
S úctou,
Zdeňka -
Nedoporučuje obchod
Produkty objednány 19.11.!!! a stále nedoručeny (30.11.) a očividně ani nepředány dopravci, protože od něj zatím e-mail o převzetí nemám. Délka dodalní je v této době za mě opravdu nepřijatelná!
Reakce obchodu Včelařství Domovina
Dobrý den,
děkujeme, že jste nás upozornila na tuto situaci, a velice se omlouváme za zpoždění vaší objednávky. Rozumíme, že čekání na dodání od 19. 11. je velmi nepříjemné, a mrzí nás, že jsme nesplnili vaše očekávání.
Ještě jednou se omlouváme za nepříjemnosti a věříme, že tuto situaci co nejrychleji vyřešíme k vaší spokojenosti. Pokud máte další otázky, neváhejte nás kontaktovat na [email protected]
Děkujeme za trpělivost.
S úctou,
Zdeňka -
Nedoporučuje obchod
- Žádná
- Extrémní dodací lhůty, přestože klamou, že objednáváte zbozi skladem
- Doručí nakonec jiné zboží a místo, aby se omluvili, klient je nucen trávit čas doručením do zasilkovny
- Nenabidnou odškodnění
Naprosti diletanti, kteří by se neměli zabývat obchodem a logistikou! Kupte si med v kamenném obchodě!
Reakce obchodu Včelařství Domovina
Dobrý večer, Marie,
velice nás mrzí, že jste měla takto negativní zkušenost s naším obchodem. Omlouváme se za vzniklé komplikace, které jsme Vám způsobili. Rozumíme, že dlouhá dodací lhůta a nesprávně doručené zboží mohou být frustrující, a rozhodně to není standard, který bychom si přáli.
Snažíme se neustále zlepšovat naše služby, a proto si velmi vážíme každé zpětné vazby. Rádi bychom Vás ujistili, že veškeré nedorozumění kolem dodání i zboží se budeme snažit co nejrychleji vyřešit. Já jsem Vám nyní volala s tím, že Vám správně zboží dodáme a špatné Vám prosím odeslat (za naše náklady zpět), bohužel jste mi sdělila, že zpět zboží nebudete vracet a berete si ho jako dárek, což je protizákonné. Vaše zboží Vám doručíme a opět prosím přátelskou prosbou o vrácení zboží zpět pod kódem, který jsem Vám zaslala.
Je nám líto, že naše služby nesplnily Vaše očekávání. Doufáme, že v budoucnu dostaneme příležitost ukázat, že se dokážeme z těchto zkušeností poučit a zlepšit.
Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. S pozdravem Lenka -
Nedoporučuje obchod
Dotazník přišel dříve než objednané a zaplacené zboží. Začínám tušit problémy. Šnajdrová
Reakce obchodu Včelařství Domovina
Dobrý den, paní Šnajdrová,
děkujeme za vaše sdělení. Bereme vaše připomínky velmi vážně.
Situaci důkladně analyzujeme, abychom předešli podobným situacím v budoucnu.
Už se těšíme až vám sladký balíček doručíme. Pokud by se tak nestalo, neváhejte nás kontaktovat na tel. čísle 566 466 050 v pracovní dny od 08:00 -20:00 a nebo na emailu [email protected]
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem, Zdeňka -
Nedoporučuje obchod
Zaplaceno …. Čekám na dodání …. Komunikace 1x že jsou překvapivě překvapeni z množství objednávek ….a já zas z dodací lhůty
Reakce obchodu Včelařství Domovina
Dobrý den, Karlo,
děkujeme za Vaši objednávku a trpělivost. Chápeme, že zpoždění dodání je nepříjemné a upřímně se za něj omlouváme. Velký zájem o naše produkty nás mile překvapil, ale zároveň zkomplikoval proces expedice. Pracujeme na tom, abychom Vaši objednávku odeslali co nejdříve. Děkujeme za pochopení a věříme, že nám dáte ještě šanci, ať vám ukážeme, že umíme být i rychlíci, s pozdravem, Zdeňka -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Zboží dorazilo včas . Bylo velmi špatně zabaleno. Lahvicky s medem se volně pohybovaly v krabici, nebyly nijak zajištěné. Tím došlo k rozbití jedne lahvičky a celý její obsah je znehodnocen. Věnujte, prosím, větší péči při balení zboží.
Reakce obchodu Včelařství Domovina
Dobrý den, Olgo,
omlouváme se za tuto nepříjemnost. Bereme vaše připomínky vážně a budeme pracovat na zlepšení obalových materiálů a postupů, abychom předešli podobným situacím v budoucnu. Rádi bychom vám zašleme nové medy v perfektní kvalitě, prosím obraťte se na nás na [email protected] a nebo na tel. čísle 566 466 050 od pondělí do pátka v čase 08:00 - 20:00 a komplikace vyřešíme k vaší spokojenosti. Kdyby cokoliv jsem vám k dispozici, Zdeňka -
Nedoporučuje obchod
- zatím nemohu zhodnotit zkušenost s produktem, protože mi nebyl doručen, každopádně nápad se mi líbí, jako dárek to vypadá nádherně a přijde mi to jako úžasný nápad.
- na dnešní dobu dlouhá dodací doba, na to jakou má obchod reklamu a propagaci, měli by být schopni reagovat rychleji
Reakce obchodu Včelařství Domovina
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu, která je pro nás velmi cenná. Omlouváme se za nečekanou delší dobu dodání, která již nenastane. Snažíme se ze všech sil, aby jste ji měla co nejdříve u sebe. Pracovní síla je od rána do večera, včetně víkendů. Děláme maximum pro odeslání Vaši zásilky. Děkujeme za pochopení a v případě dotazů, nás neváhejte kontaktovat. Ráda Vám sdělím stav Vaší objednávky. S pozdravem
Lenka -
Nedoporučuje obchod
- Nemohu bohužel hodnotit.
- Klamavá reklama na datum dodání! Čekám týden a ještě týden budu čekat. Kvalitu produktů bohužel ohodnotit zatím nemohu.
Reakce obchodu Včelařství Domovina
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu, která je pro nás velmi cenná. Omlouváme se za nečekanou delší dobu dodání, která již nenastane. Snažíme se ze všech sil, aby jste ji měla co nejdříve u sebe. Pracovní síla je od rána do večera, včetně víkendů. Děláme maximum pro odeslání Vaši zásilky. Děkujeme za pochopení a v případě dotazů, nás neváhejte kontaktovat. Ráda Vám sdělím stav Vaší objednávky. S pozdravem
Lenka -
Nedoporučuje obchod
- Velká nabídka výrobků
Zásilku jsem objednala již 21.11.2024. Dodnes zboží nebylo předáno přepravci.
Reakce obchodu Včelařství Domovina
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu, která je pro nás velmi cenná. Omlouváme se za nečekanou delší dobu dodání, která již nenastane. Snažíme se ze všech sil, aby jste ji měla co nejdříve u sebe. Pracovní síla je od rána do večera, včetně víkendů. Děláme maximum pro odeslání Vaši zásilky. Děkujeme za pochopení a v případě dotazů, nás neváhejte kontaktovat. Ráda Vám sdělím stav Vaší objednávky. S pozdravem
Lenka -
Nedoporučuje obchod
dlouha dodací lhuta aneochota stím něco dělat.
Reakce obchodu Včelařství Domovina
Dobrý den, milá Věro,
děkujeme za zpětnou vazbu, která je pro nás velmi cenná. Omlouváme se za nečekanou delší dobu dodání, která již nenastane. Nyní jsem se ale dívala na stav Vaši objednávky, která je již ve Vašich rukách. Věřím, že delší doba čekání, Vám vykompenzuje chuť medových dobrot. S pozdravem
Lenka -
Nedoporučuje obchod
- Ani po týdnu předem zaplacené zboží nedorazilo.
Reakce obchodu Včelařství Domovina
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši trpělivost. Jsme si vědomi, že dlouhá čekací doba není ideální a omlouváme se za jakékoli nepříjemnosti, které Vám tímto způsobíme.
Děkujeme za pochopení a věříme, že se Vám objednané zboží brzy dostane do rukou.
S pozdravem,
Zdeňka -
Nedoporučuje obchod
Ještě jsem nic nedostala
Reakce obchodu Včelařství Domovina
Dobrý večer,
děkujeme za zpětnou vazbu, která je pro nás velmi cenná. Omlouváme se za nečekanou delší dobu dodání, která již nenastane. Snažíme se ze všech sil, aby jste ji měla co nejdříve u sebe. Pracovní síla je od rána do večera, včetně víkendů. Děláme maximum pro odeslání Vaši zásilky. Děkujeme za pochopení a v případě dotazů, nás neváhejte kontaktovat. Ráda Vám sdělím stav Vaší objednávky. S pozdravem
Lenka -
Nedoporučuje obchod
Zboží dosud nedorazilo. Až na moje urgence napsali, že nestíhají odbavovat objednávky. Toto měli učinit hned, když nestíhali.
Reakce obchodu Včelařství Domovina
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu, která je pro nás velmi cenná. Omlouváme se za nečekanou delší dobu dodání, která již nenastane. Snažíme se ze všech sil, aby jste ji měla co nejdříve u sebe. Pracovní síla je od rána do večera, včetně víkendů. Děláme maximum pro odeslání Vaši zásilky. Děkujeme za pochopení a v případě dotazů, nás neváhejte kontaktovat. Ráda Vám sdělím stav Vaší objednávky. S pozdravem
Lenka