Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.
Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Skvělé výrobky a výborná komunikace s dodavatelem
Určitě doporučuji, budu objednávat znovu.
-
Nedoporučuje obchod
- nedorazily platební podmínky
Reakce obchodu Včelařství Domovina
Dobrý den, děkujeme za Váš čas a zpětnou vazbu. Chápeme, že nejste spokojená s průběhem Vaší objednávky. Není to pro nás příjemné a rádi bychom to napravili. Kontaktujte nás prosím co nejdříve, abychom mohli společně najít řešení. Naši pracovníci jsou Vám k dispozici od pondělí do pátku 8:00 - 20:00 na 566 466 050 nebo na e - mailu [email protected] S pozdravem, Zdeňka
-
Doporučuje obchod
Miluji tenhle eshop. Kvalitni a chutne produkty, vse mi zatim dorazilo v poradku a vcelku rychle.
Reakce obchodu Včelařství Domovina
Dobrý den, milá Evičko,
děkujeme za krásné, pozitivní hodnocení. Milujeme, že jste naše věrná zákaznice a hlavně spokojená. Budeme se těšit na Vaše další medové objednávky. S pozdravem
Lenka -
Doporučuje obchod
Naprostá spokojenost
Reakce obchodu Včelařství Domovina
Dobrý den,
děkujeme za krásné, pozitivní hodnocení. Spokojenost je tedy i na naši straně, nepřejeme si nic víc, než takto spokojené zákazníky. Budeme se těšit na Vaše další medové objednávky. S pozdravem Lenka -
Nedoporučuje obchod
objednáno 30.10., zaplaceno 2.11. - zboží mi stále nedorazilo :-(
Reakce obchodu Včelařství Domovina
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, která je pro nás velmi cenná. Tato situace ohledně zpoždění je výjimečná a již se nebude opakovat. Omlouváme se za způsobené komplikace, ale věříme, že balíček medových dobrot Vám vykompenzuje delší čekací dobu. Děláme vše proto, aby u Vás byla co nejrychleji. S pozdravem a omluvou Lenka -
Doporučuje obchod
Malinovy top
Reakce obchodu Včelařství Domovina
Dobrý den, milá Haničko,
děkujeme za krásné hodnocení a pochvalu Maliny v medu, které jsou oblíbené snad u všech zákazníků. Budeme se těšit, jaké další medové dobroty vyzkoušíte příště. S pozdravem Lenka -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Krásné zabalené .
Reakce obchodu Včelařství Domovina
Dobrý den,
děkujeme za pochvalu ohledně zabalení a plný počet hvězdiček. Budeme se moc těšit na Vaši další medovou objednávku. S pozdravem Lenka -
Nedoporučuje obchod
Zboží ještě nedorazilo. Strašně dlouho jim to trvá.
Reakce obchodu Včelařství Domovina
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Tato situace ohledně zpoždění je výjimečná a již se nebude opakovat. Omlouváme se za způsobené komplikace, ale věříme, že balíček medových dobrot Vám vykompenzuje delší čekací dobu. Děláme vše proto, aby u Vás byla co nejrychleji. S pozdravem a omluvou Lenka -
Doporučuje obchod
- rychlé vyřízení objednávky
Reakce obchodu Včelařství Domovina
Dobrý den,
děkujeme za pozitivní hodnocení. Rychle vyřídíme i Vaši další medovou objednávku. Budeme se těšit. S pozdravem Lenka -
Doporučuje obchod
- Rychlost, kvalita
Výborné lahodné medy i vše ostatní. Doporučuji
Reakce obchodu Včelařství Domovina
Dobrý den,
děkujeme moc za pozitivní, krásné hodnocení a pochvalu ohledně kvality a rychlosti. Děkujeme za doporučení nás dál a budeme se těšit na Vaši další medovou objednávku. S pozdravem Lenka -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Nakoupila jsem poprvé super
Reakce obchodu Včelařství Domovina
Dobrý den, milá Haničko,
děkujeme za Vaši důvěru a jsme nadšení, že je vše super. Budeme se těšit na Vaši další medovou objednávku. S pozdravem Lenka -
Doporučuje obchod
Opravdu dlouhá dodací doba.
Reakce obchodu Včelařství Domovina
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Tato situace ohledně zpoždění je výjimečná a již se nebude opakovat. Omlouváme se za způsobené komplikace, ale věříme, že balíček medových dobrot Vám vykompenzuje delší čekací dobu. S pozdravem a omluvou Lenka -
Doporučuje obchod
+ rychle doručení, krásně balení
Reakce obchodu Včelařství Domovina
Dobrý den, milá Haničko,
děkujeme za krásný, pozitivní komentář a pochvalu ohledně rychlosti doručení a balení. Budeme se těšit na Vaše další medové objednávky. S pozdravem Lenka -
Nedoporučuje obchod
Nepříjemná komunikace…
Reakce obchodu Včelařství Domovina
Dobrý den,
velmi se omlouváme za vzniklé komplikace, které věřím, že s Vámi kolegyně vyřešila k Vaší maximální spokojenosti. V případě nejasností nebo dotazů, nás neváhejte kontaktovat na telefonním čísle +420 566 466 050
v pracovní dobu od osmi ráno do osmi večer nebo na našem emailu [email protected]. S pozdravem Lenka -
Nedoporučuje obchod
Zásilka po týdnu ještě nedorazila a už přišel dotazník spokojenosti.
Reakce obchodu Včelařství Domovina
Dobrý den,
velmi se omlouváme za vzniklé komplikace, které u nás nastaly bohužel výjimečně a již se to nebude opakovat. Děláme maximum proto, aby Vaše objednávka odešla co nejrychleji k Vám. S omluvou a pozdravem Lenka -
Nedoporučuje obchod
Možná, že obchodu křivdím , ale dosud jsem objednávku NEDOSTALA ( je to již týden), a to ani zprávu, že ji zasílají. Nebo také může na vině doprava..Proto nemohu ani ochutnat med..
Reakce obchodu Včelařství Domovina
Vážená zákaznice,
velice nás mrzí, že jste svou objednávku ještě neobdržela. Chápeme Vaše zklamání a očekávání. děláme maximu, aby vaše objednávka odešla od nás co nejdříve.
Děkujeme za Vaši trpělivost a pochopení, Zdeňka -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Výborné a všechno super
- Objednávám opakovaně
Reakce obchodu Včelařství Domovina
Dobrý den, milá Janičko,
děkujeme za pozitivní, krásné hodnocení a také děkujeme za to, že jste naší věrnou zákaznicí. Budeme se těšit na Vaše další medové objednávky. S pozdravem
Lenka -
Doporučuje obchod
Již po několikáté ve Vašem obchodě nakupují.
Ochucené medy jsou famózní. Jsem vždy spokojenáReakce obchodu Včelařství Domovina
Dobrý den, milá Zdeno,
velmi děkujeme za pozitivní, krásné hodnocení a jsme nadšení, že jste naší věrnou zákaznicí a také, že jsou pro Vás medové dobroty od nás famózní. Spokojenost je i na naši straně, nemůžeme si přát nic víc, než takto spokojenou zákaznici. Budeme se těšit na Vaše další medové objednávky. S pozdravem Lenka -
Nedoporučuje obchod
Balíček ze dne 12. 11. zatím nebyl ani odeslán, je to můj první a poslední nákup, velké zklamání.
Reakce obchodu Včelařství Domovina
Dobrý den,
velmi se Vám omlouváme za vzniklé komplikace a zpoždění, které je u nás výjimečné. Ve velkém zájmu máme nečekané zpoždění, které do budoucna jistě nenastane. Věříme, že chuť medových dobrot Vám vykompenzuje aktuální nespokojenost. Pokud by jste měla další dotazy, určitě nás neváhejte kontaktovat na telefonním čísle +420 566 466 050 nebo našem emailu: [email protected]. Ráda Vám poradím, pomůžu. Pracujeme na tom, aby u Vás Vaše objednávka byla co nejdříve. S pozdravem a omluvou Lenka -
Doporučuje obchod
Dlouhá doba dodání
Reakce obchodu Včelařství Domovina
Dobrý den,
děkujeme za vaše hodnocení. Bereme si ho k srdci. Z letošních chyb se ponaučíme a věřím, že příště budeme rychlejší.
S pozdravem, Zdeňka