• Nedoporučuje obchod

    30 %

    Při převzetí zboží v Doručence jsem si bohužel nevšiml toho, že je přerušená přelepka na krabičce telefonu. Vrchní přepravní obal byl v pořádku (neporušený). Doma už bylo pozdě z tohoto důvodu dodávku reklamovat, to by mi asi nikdo nevěřil. Je to vánoční dárek, takže teprve zjistím, jestli bude nějaký problém. Ale těžko se budu vracet, to je prostě faul.

    Reakce obchodu uMobil

    Dobrý den.
    Telefony před odesláním kontrolujeme ( to víte z obchodních podmínek ) proto aby Vám domů nepřišel např. nefunkční telefon. To by nebyl faul, ale na ježíška velký prů...r.
    Děkujeme za hodnocení...

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Dobré ceny, rychlé dodání

    Vše v pořádku, zboží dorazilo na druhý pracovní den. Bohužel jsem potřeboval zboží vrátit, telefon jsem kupoval na firmu a nebyla u něj možnost odečíst DPH (tato skutečnost je uvedena v obchodních podmínkách, ale nevšiml jsem si toho).
    Nabídl jsem osobní vrácení nerozbaleného telefonu s neporušenou pečetí na výdejní místo eshopu.
    Bylo mi sděleno, že můžu telefon vrátit, ale pouze za storno poplatek 10 procent z kupní ceny.
    A navíc je na přiložené faktuře dopsána záruka pouze tři měsíce.
    Bohužel je pro tento eshop důležitější prodej, než spokojený zákazník a jiného přístupu, než dle jejich obchodních podmínek se pravděpodobně nedočkáte. Doporučuji před koupí řádně prostudovat.

    Reakce obchodu uMobil

    Vážená společnosti Martin Bystřický , Hostašovice 174 , Nový Jičín 7401 , IČ 73932396 , DIČ CZ7704125242.
    Záruka se FIRMÁM nemusí poskytovat žádná. S délkou záruky jste byli seznámeni před uzavřením kupní smlouvy. Tato informace je pro kupující, který není spotřebitelem uvedená v obchodních podmínkách. Odpočet DPH NENÍ možný. Tato informace je uvedená pro plátce DPH hned jako první tučně vypsaná věta obchodních podmínek. S tímto faktem byla Vaše společnost před nákupem seznámena. Zrušení kupní smlouvy Vám bylo nabídnuto v souladu s obchodními podmínkami a to jste odmítli. Chcete-li nakupovat zboží s možností odpočtu DPH je třeba nejprve takového dodavatele zvolit. Jako obchodního partnera, který si u nás koupil jeden telefon bychom si Vás rádi vážili, ale je potřeba uvést Vámi nesprávně podané informace na pravou míru.
    Děkujeme Vaší společnosti za férové hodnocení...

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dle predbeznych informaci skrze mail mi bylo potvrzeno ,ze bude zbozi nerozbaleno originalne zabaleno vyrobcem a pri dodani byl telefon jiz pouzity.

    Reakce obchodu uMobil

    Rádi bychom reagovali...
    Telefon byl nový a originál zabalený. Tak jako všude jinde. Zákazníkovi se zdála nálepka na krabičce málo originální a telefon málo nový. I přes tyto nedostatky si jej pán ponechal... tak tomu vlastně moc nerozumíme.

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Objednala jsem mobilní telefon, přišel bez jakéhokoliv návodu, rozbalený, s polskými aplikacemi. Nechtěla jsem polský telefon, nikde to nebylo uvedeno. Telefon nebyl za nějakou výraznější slevu. Já v tomto obchodě již nenakoupím.

    Reakce obchodu uMobil

    Dobrý den.
    Veškeré Vámi požadované informace naleznete na našich stránkách.
    CZ návod, jak je uvedeno, je prosím ve výrobku mimo jiné i nahrán přímo z výroby a to v jazyce, který si zvolíte - např. čeština. Také si jej můžete stáhnout z našich stránek, kde je umístěn přímo u výrobku a také v sekci "návody" - též v češtině.
    Dále jak je prosím uvedeno v bodě 12. obchodních podmínek:
    U mobilních telefonů je před expedicí objednávky ověřena funkčnost a kompletnost balení.
    Je to výsledek letité zkušenosti. Raději vše před odesláním kontrolujeme. Bylo by špatné, kdyby telefon po rozbalení nejel, nebo tam něco chybělo... To se totiž může stát. A když je něco špatně, tak telefon neposíláme zákazníkovi,ale vracíme dodavateli.
    Vše výše uvedené naleznete v obchodních podmínkách, které jste si četla. Nechápeme tedy v čem je problém...
    Aplikace ve Vašem telefonu jsou dodány výrobcem zdarma a to v podobě jakou výrobce zvolí. Můžete se tedy setkat s aplikacemi, které nejsou v češtině. Převážně s aplikacemi cizojazyčnými.
    Děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Plus - Rychlá komunikace a rychlé doručení.
    • Mínus - Otevřený bezpečnostní pásek od krabičky telefonu! Což asi nemá být...

    Objednávala jsem telefon. Zboží sice dorazilo v pořádku, ale byl rozlepený ten bezpečnostní pásek od krabičky telefonu. Nevím jestli to firma jen kontrolovala, nebo se v tom někdo záměrně hrabal. Je to dárek a tak jsem zboží raději vyzkoušela, telefon snad funguje bez problémů. Tak jsem to víc neřešila. Ale podle mě by to mělo přijít originálně zabalené bez poškození bezpečnostní pásky! Jinak vše bez problémů.

    Reakce obchodu uMobil

    Dobrý den.
    Ano jak je uvedeno v bodě 12. obchodních podmínek:
    U mobilních telefonů je před expedicí objednávky ověřena funkčnost a kompletnost balení.
    Je to výsledek letité zkušenosti. Raději vše před odesláním kontrolujeme. Bylo by špatné, kdyby telefon po rozbalení nejel, nebo tam něco chybělo... To se totiž může stát. A když je něco špatně, tak telefon neposíláme zákazníkovi,ale vracíme dodavateli.
    Děkujeme.

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • informování zákazníka

    objednal jsem si xperii z3 compact. na stránkách byla skladem. po 3 dnech nic nepřišlo.jako zákazník musím zjistit kde to vázne,neuvěřitelný zájem o zákazníka... po 3denním čekání volám zákaznickou linku, kde se dozvím že zboží není skladem,i když na stránkách skladem bylo,a at´si počkám.nepochopím proč nedokáže někdo poslat mail (práce na 1minutu) že zboží nedokážou dodat. nakonec jsem tel. objednal u *konkurenční obchod* ,vyšel o 600kč levněji,a byl doma druhý den.

    Reakce obchodu uMobil

    Dobrý den.
    Stááááášně jsme se Vám omluvily a omlouváme se zase. Telefon v barvě, kterou jste chtěl Vám někdo před nosem vyfoukl - byl rychlejší než Vy a objednal dřív s rozdílem pár minut. Na vánoce je to vždy histerie...
    Ještě jednou omluva.

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Lacnejsie ako kamenny obchod. Rychle dodanie.
    • Pristup k reklamacii (fixny poplatok aj ked reklamacia je opravnena), podstatne zmluvne podmienky a pasaze niesu nijak zvyraznene (ze sa pravne jedna o "pouzity" tovar, adt). Celkovo zakaznik je zle informovany + vypnite si ten blby Caps Lock ked odpovedate na prispevky, je to az nechutne + celkovo pri odpovediach na prispevky by sa hodilo pisat trochu profesionalnejsie.
    • Telefon je evidentne prisposobeny na polskeho operatora Plus+, ale po troche cistenia aplikacii a nastaveni je to v pohode.

    Ceny su velmi dobre, a celkovo to vyzera ako dobre fungujuci internetovy obchod. Reklamacia moze byt problem ale ak ste ochotny to risknut tak ja som s obchodom nemal ziaden problem.

    (Ospravedlnte ze moju gramatiku, nechce sa mi nad tym rozmyslat, predsa len je trochu neskoro)

    Reakce obchodu uMobil

    DOBRÝ DEN.
    ŽÁDNÝ POPLATEK ZA REKLAMACI SI NEÚČTUJEME. TO JE NESMYSL. A REKLAMACI NA VÁŠ TELEFON VÁM VYŘEŠÍME JAK U NÁS, TAK VE ZNAČKOVÉM SERVISE NOKIA. NEJPRVE SE PROSÍM SEZNAMTE SE VŠEMI DOSTUPNÝMI INFORMACEMI A VAŠIMI PRÁVY A POTOM PIŠTE... TO CO UVÁDÍTE ZDE A PROČ NÁS HODNOTÍTE JAKO "NEDOPORUČUJI" SE NEZAKLÁDÁ NA PRAVDĚ. MOCKRÁT DĚKUJEME ZA VÁŠ FÉROVÝ NÁZOR....
    CAPS LOCK SE LEPŠIE ČÍTA A JE KONKRÉTNĚJŠÍ.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Telefon měl rozbalenou krabičku. Jedná se o polskou distribuci. Obsahuje polské aplikace, které se nedají odinstalovat.

    Reakce obchodu uMobil

    DOBRÝ DEN.
    JAK JE UVEDENO V OBCHODNÍCH PODMÍNKÁCH: VŠECHNY TELEFONY PŘED ODESLÁNÍM KONTROLUJEME. VŠECHNY TELEFONY TEDY MAJÍ ROZBALENOU KRABIČKU. V TELEFONU SE MŮŽETE SETKAT S APLIKACEMI VŠEMOŽNÝCH JAZYKŮ, TEDY I S POLSKÝMI APLIKACEMI. OBRAŤTE SE PROSÍM NA SAMSUNG. TŘEBA POLŠTINU VYNECHAJÍ... DOPORUČUJEME VÁM NEVYHOVUJÍCÍ APLIKACE NEPOUŽÍVAT A HODIT TŘEBA DO KOŠE. DĚKUJEME...

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Cenove dostupny
    • Kdyz prodavam zboží tak napisi nebo zdelim prodavajicim,ze sejedna o produkt v jiné reci nez je cz

    Nakup ok ale potom shanet české manuali to jjee problem

    Reakce obchodu uMobil

    DOBRÝ DEN.
    SAMSUNG GALAXY S4 MÁ V SOBĚ SYSTÉM ANDROID. TEN OBSAHUJE ČEŠTINU A DALŠÍCH ASI 40 JAZYKŮ. JAZYK, KTERÝ CHCETE UŽÍVAT SI MUSÍTE PROSÍM PO ZAPNUTÍ TELEFONU ZVOLIT. TŘEBA ČEŠTINU. NÁVOD OBSAHUJE ROZVNĚŽ TELEFON Z VÝROBY JAKO NAPŘ. UŽIVATELSKOU PŘÍRUČKU. NÁVOD TAKÉ NALEZNETE NA NAŠICH STRÁNKÁCH UMÍSTĚN PŘÍMO U VÝROBKU, NEBO JE V SEKCI NÁVODY KE STAŽENÍ ZDARMA. GALAXY S4 SE DO EU ANI BEZ ČEŠTINY NEDODÁVÁ.
    TELEFON ZAPNETE, ZVOLÍTE JAZYK A MRKNETE DO UŽIVATELSKÉ PŘÍRUČKY...
    DĚKUJEME.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Nízké ceny
    • Dostal jsem dle mého názoru použité nebo reklamované zboží

    Objednal jsem si mobil Sony Experia J.
    - Mobil přišel v rozlepené potrhané krabici
    - Krabice od jiného modelu
    - Celý v polštíně včetně čísel na servis, přednastavené internetové stránky apod.
    - V mobilu nafocené zkušební soukromé fotky
    - Občas nefunguje zvonění
    - Balení neobsahuje manuál

    Pravděpodobně použitý nebo reklamovaný mobil. Pokud se závada bude opakovat, budu vracet nebo reklamovat.

    Reakce obchodu uMobil

    S POTRHANOU KRABICÍ JE TŘEBA SE OBRÁTIT NA DOPRAVCE A ZÁSILU REKLAMOVAT JAKO POŠKOZENOU. V LEPŠÍM PŘÍPADĚ POTHANOU KRABICI VŮBEC NEPŘEBÍRAT.
    KRABICE JE ORIGINÁL SONY XPERIA J A SEDÍ NÁM I VÝROBNÍ ČÍSLA - IMEI. JAK JSME TAK ZJISTILI PO TELEFONU ŽE?
    ČESKÝ JAZYK JE TŘEBA SI NASTAVIT PŘI SPUŠTĚNÍ. POKUD ODKLIKENET JINÝ ,TAK JE TAM JINÝ. VŠE JE VĚCÍ NASTAVENÍ. POLŠTINA JEŠTĚ DOBRÉ, ALE ČÍNŠTINA BY BYL VĚTŠÍ PROBLÉM. CO SI NASTAVÍTE TO TAM MÁTE.
    KAŽDÁ APLIKACE JE ODKAZEM NA NĚJAKÉ STRÁNKY. POUD SE VÁM NELÍBÍ NAPIŠTE VÝROBCI AŤ JE TAM NEDÁVÁ. JINAK DOPORUČUJEME OŠKLIVÉ APLIKACE A NEVYHOVUJÍCÍ INTERNETOVÉ STRÁNKY NEPOUŽÍVAT.
    MANUÁL NALEZNETE MIMO JINÉ V TELEFONU JAKO UŽIVATELSKOU PŘÍRUČKU - JIŽ Z VÝROBY A TAKÉ NA NAŠICH STRÁNKÁCH. ZDARMA KE STAŽENÍ V PDF U VÝROBKU, NEBO V SEKCI NÁVODY.
    K ÚDAJNÝM FOTKÁM A OBČASNÉMU NEZVONĚNÍ: FOTKY TĚŽKO ,TO JE NESMYSL A ZVONĚNÍ POKUD JE ŠPATNÉ - NEPOUŽÍVAT A DO 14 DNÍ MŮŽETE VÝROBEK VRÁTIT V NEZMĚNĚNÉM STAVU. JINAK DOPORUČUJEME REKLAMOVAT POKUD TO TAK OPRAVDU JE. MÁTE 2 ROKY ZÁRUKU.
    DĚKUJEME.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • velmi neochotný prodavač, měla jsem objednané dva stejné mobily a druhý by mi ani nevydal, kdybych ho opakovaně nepřesvědčovala, že mám objednané skutečně dva

    Reakce obchodu uMobil

    DOBRÝ DEN.
    JAKO ESHOP NEMÁME PRODEJNU. NEMÁME PROTO ANI PRODAVAČE. ONEN NEOCHOTNÝ PRODAVAČ JE ZAMĚSTNANEC JINÉ SPOLEČNOSTI - NAPŘ. POŠTY, VÝDEJNY, DOPRAVCE ATD.... NENÍ NAŠIM ZAMĚSTNANCEM. ALE VYŘÍDÍME...
    DĚKUJEME.