Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Recenze:
    Před dvěma týdny zakoupila moje maminka v tomto eshopu mobil Samsung Galaxy A52 (A525F). Vše ze začátku vypadalo slibně, na email přišlo potvrzení o objednávce. Vše sedělo. Za dva dny nám byl doručen mobil Samsung Galaxy A52, akorát jiný model, než jsme si objednali. V popisu produktu je sice napsáno, že uváděný model může být nahrazen novějším modelem. Neměl by ale o tomto rozhodnutí vědět spotřebitel?

    Možná bychom spolu s maminkou rozbalili mobil (navíc novější model, hurá!) a nic nereklamovali, kdyby nebyla jedna „výrobní“ pečeť porušena a na krabičce nebyla nálepka LEHCE OPOTŘEBENÉ. To u nás opravdu vzbudilo podezření. Prodejce sice obratem zareagoval, že je tato nálepka na krabičce omylem. Když jsem ale mobil pozorněji prokoumal, všimnul jsem si, že jsou původní pečetě přelepené jinými. Originální pečetě od Samsungu jsou psány anglicky. Lze je najít na internetu.

    Podobný problém řešil jeden uživatel Heureky před 6 lety! Stále se prodejce nepoučil...
    Odkaz na diskuzi: https://mobilni-telefony.heureka.cz/samsung-galaxy-s7-g930f-32gb/poradna-otazka/479351/
    Stejná diskuse: 8. 1. 2017, uživatel mystik, https://obchody.heureka.cz/umobil-cz/diskuse/?f=2

    Jak už to bývá, podvodník někde zadní vrátka mívá. Reklamace nám sice uznána byla, peníze za dopravu nám bohužel vráceny nebyly. V obchodních podmínkách totiž stojí toto:
    Nabízíme i dopravu zdarma v případě platby předem převodem na náš účet (vhodné např. pro větší společnosti). Tuto službu je možné zrealizovat po dohodě a to na žádost kupujícího před uzavřením kupní smlouvy. Dodání zboží je v tomto případě cca 20 dní od zaúčtování platby a to dopravcem, kterého zvolí prodávající.

    Nejlevnější doprava je tedy ZDARMA, což obchodníkovi při reklamaci umožňuje nic nevracet (podle zákona). Jak promyšlené!

    Pokud si přejete počkat 20 dní, abyste se při reklamaci nemuseli dohadovat o 120 Kč (minimální cena dopravy nabízená při nákupu), a pokud věříte, že s novým mobilem, který jste si objednali, nikdo nemanipuloval, tak hodně štěstí. Za mě je toto naprosto očividné a záměrné neuvádění důležitých informací spotřebiteli. Klamavá obchodní praktika.

    Vás, pane Mitáši, zdravím.

  • Dobrý den, objednali jsme si Samsung S21 FE 5G GRAPHITE DISTRIBUCE CZ a jedná se o polskou distribuci. Potvrdil nám to servis. Prověřili jsme i dříve kupované telefon y zjistili jsme, že se jedná většinou o polskou distribuci. V tom bych neviděl žádný problém, kdyby obchod všude neměl napsáno DISTRIBUCE CZ. Tudíž je to opravdu PODVOD jak už tady někdo psal.

  • Kdyz prijdu do Samsungu tak jejich CZ distribuci neuznaji, jedna se o EU distribuci je to podvod !!! Mela by zakrocit COI

    • Záruku poskytuje ze zákona prodejce a je 2 roky.
      Záruku uplatňuje kupující ze zákona u prodejce.
      Koupíte-li u nás - reklamujete u nás - ne u samsungu, nebo jinde.
      Koupíte-li u samsungu - reklamujete u samsungu - ne u nás, nebo jinde.
      Nelíbí se vám zákony? Jděte k volbám...nebo do politiky.

    • A na čoi si prosím zavolejte, pokud nám nevěříte....

  • Mám špatnou zkušenost s obchodem, co se týče vrácení zboží ve 14 denní zákonné lhůtě. Peníze za zboží vám vrátí, ale peníze za dopravu, která činí 120 Kč již ne, jelikož mají v podmínkách možnost dodání zboží zdarma po domluvě ve lhůtě 14 - 30 dní. Nejlevnější varianta je tedy zdarma a tudíž vám nic vracet za dopravu nemusí. Musím ovšem ocenit krásnou kličku pro obchod, který tímto nepřichází o peníze. Gratuluji, loučím se se 120 Kč, ale zato jsem obohacen o další zkušenost.

    • Buďme prosím objektivní.
      Můžete vrátit zboží do 14 dní a můžete chtít vrátit cenu zaplacenou za toto zboží. Podle zákona.
      Při vrácení zboží neproplácíme poštovné. Podle stejného zákona.
      O peníze přicházíme už tím, že zboží na 14 dní zdarma půjčíme a nic z toho nemáme....
      Dál smysluplnost některých ustanovení Občanského zákonaíku raději nerozebírat nebudeme.

  • Mobilní tel. Samsung Galaxy note 10 dorazil v pořádku. Česká distribuce. Jen pro info pro ty kteří tvrdí opak, bez poškození.
    Zatím spokojený. Příště objednám zas. :)

  • Tak jsem si vyzkoušel i reklamaci u této firmy a nemám co vytknout. Snad jen možná to, že reklamace trvala přesně těch 30 dní a ne méně. Nicméně vše proběhlo bez problémů. Za mě rozhodně plusové body pro umobil.cz

    • Dobrý den.
      Rádi bychom reklamace řešili rychleji..
      Délka vyřízení reklamace je především výsledkem rychlosti opravy v autorizovaného servisu, který Vaši reklamaci řešil.
      Děkujeme za hodnocení.
      umobil.cz

  • Koupil jsem si z obchodu mobil k vánocům (Sony Xperia XZ2) a po roce mi odešel nabíjecí USB-C port. Jelikož si za opravu místní servisy účtovaly 1000 - 1500 Kč, zkusil jsem raději využít záruční lhůtu. Bylo mi řečeno, že na reklamaci nemám nárok z důvodu mechanického poškození, ale byla mi nabídnuta hrazená oprava za solidní cenu 400 Kč. Mobil už je témeř měsíc zpátky u mě, celá záležitost byla vyřešena rychle a výborně, všechno funguje jak má. Za mě rozhodně velká spokojenost. Moc děkuji.

    • Dobrý den.
      Zlomeného portu je nám líto, ale reklamaci výrobce neuznal.
      Cena pro Vás je vysloveně jen cena pro naše zákazníky. Normálně výměna portu vyjde opravdu minimálně na dvojnásobek. Toto je cena bez marže a poštovného....
      Děkujeme za hodnocení.
      umobil.cz

  • Pokud budete od této společnosti kupovat telefon na firmu vězte, že máte záruku pouze 3 měsíce. Po necelém roce mi odešla čtečka SIM, která je navíc součástí základní desky, takže telefon na vyhození. Moje chyba, že jsem tady nakupoval, aniž bych se podrobně seznámil s kupní smlouvou, kde jsou tyhle netradiční podmínky zakotveny. Miloslav Matějíček

    • Dobrý den.
      Pro spotřebitele je záruka 24 měsíců ze zákona.
      Pro firmu - ič - právnická osoba zákon nestanovuje žádnou záruku.
      Záruka při obchodování mezi firmami se řeší dohodou. Vaše firma souhlasila se třemi měsíci záruky.
      Je tedy pravdou , že po roce od zakoupení již nemůže Vaše firma uplatnit záruku.
      Děkujeme za pochopení.
      umobil.cz

  • Serióznost obchodu se pozná většinou až při řešení reklamace. Odmítání reklamace obchodem kvůli vniknutí kapaliny a následné oxidaci je bohužel často používaná výmluva obchodů s "levnými telefony" (rozuměj levnějšími proti konkurenci).

    • Dobrý den.
      Vyrábí se pro všechny v eu ty samé telefony. Záleží kolik chce, nebo spíš musí na Vás obchodník vydělat.
      Pokud telefony nemají IP krytí proti vodě nelze oxidaci uznat jako výrobní vadu. Oxidace nemá s pořizovací cenou výrobku nic společného. Až si vytopíte telefon od alzy bude postup naprosto stejný. Nic Vám zadarmo na vytopeném telefonu nikdo nopraví.
      Děkujeme. umobil.cz

    • Kdopak je pisálek JOHANES ? Je zajímavé jak si tento člověk krátí čas vypisováním neuvěřitelného množství recenzí, které najdete snad u všech intrnetových obchodů... to musí být placené jinak to není možné... Moudrosti od JOHANES jsme našli snad všude na netu...

  • Tento obchod silně nedoporučuji. V mém případě odmítali řešit reklamaci.Reklamace ve 30 denní lhůtě nevyřízena,peníze odmítají vrátit.Rozhodně to nevzdávám a pokračuji v boji.Peníze jim nenechám.Telefon odmítl fungovat po krátké době a řešit reklamace je jejich povinnost.

    NEDOPORUČUJI.

    • Pojďme se spojit a dát společnou žalobu ! Já už s právníkem mluvil.
      Mám s nimi stejný problém.
      Jenže já měl telefon před nimi v autorizovaném servisu LG kde mi dali doklad že MT splňuje záruční podmínky. Kdyby jsem to poslal rovnou do Umobilu , tak bych asi přemýšlel kde jsem mohl telefon namočit a zlomit a nechal to být. Takto vím že je to neseriózní jednání Umobilu s cílem se vyhnout odpovědnosti.
      Takové firmy nemají na trhu co dělat. Pojďme to řešit!

  • Reklamace mi byla zamítnuta.Nechápu proč,oni však vysvětlení mají...Prý oxidace.je to nesmysl a budu trvat na přehodnocení mé neuznané reklamace.Mobil jsem měl dva měsíce a vím že nepřišel do styku se žádnou kapalinou. Začínám si myslet,že mi prodali nějaký repasovaný kus který už měl něco za sebou.Tady už bych nenakoupil ani omylem!
    Nedoporučuji.

    • Pojďme se spojit a dát společnou žalobu ! Já už s právníkem mluvil.
      Mám s nimi stejný problém.
      Jenže já měl telefon před nimi v autorizovaném servisu LG kde mi dali doklad že MT splňuje záruční podmínky. Kdyby jsem to poslal rovnou do Umobilu , tak bych asi přemýšlel kde jsem mohl telefon namočit a zlomit a nechal to být. Takto vím že je to neseriózní jednání Umobilu s cílem se vyhnout odpovědnosti.
      Takové firmy nemají na trhu co dělat. Pojďme to řešit!

  • uMobil nadále odmítá mé právo na odstoupení od smlouvy u vadného telefonu, kterému každé 3 měsíce přestane fungovat čtečka otisků a tlačítko vypnutí/zapnutí..
    Jejich přístup k reklamaci je napsat zákazníkovi, že telefon špatně používá..
    Podrobně jsem jim vysvětlil, že tomu tak není, moje data a aplikace se bez problémů obnovily a fungují na dvou jiných telefonech).
    Firma má velmi vysoké hodnocení, ale to je zřejmě díky tomu, že dotazník lze vyplnit jen po objednávce, nikoli po reklamaci (!). Jediný způsob jak se ozvat v případě nevyhovujícího řešení reklamace je bohužel tato diskuse.
    Doporučuji držet se od firmy dále. Jejich přístup k mé reklamaci není ojedinělý. Jinému zákazníkovy např. odmítli vyměnit nabíječku, pokud jim nepošle na reklamaci i telefon, který byl v pořádku..

    • Umobil asi zásadně žádné reklamace neřeší. Respektive řeší tak aby je to nic nestalo.
      Mě přestala fungovat GPS. Odnesl jsem telefon do autorizovaného servisu LG kde mi ho po 30 dnech vrátili že nedorazil náhradní díl a ať u prodejce žádám dobropis. Telefon byl funkční a mám na to od LG doklad že splňuje záruční podmínky. Kromě navigace vše fungovalo bezvadně.
      Poslal jsem telefon do Umobilu a po 28 dnech přišlo vyjádření že telefon byl neodborně otvírán, je zlomený,vytopený atd. Prostě šrot a reklamace se neuznává.
      Když dorazil zpět tak telefon nefunguje vůbec.
      Takže reklamace se u nich řeší stylem :
      "Tady to zlom, tady kápni kyselinu ať to vypadá jako vytopený vodou a je to, posiláme zpět, že si to zničil sám a nic nedostane"

    • Občanský zákoník § 2172 : Práva z vady se uplatňují u prodávajícího, u kterého věc byla koupena.
      Telefon je zlomený a navíc vytopený. To nesparví žádný papír ...
      Nechal jste si někde na uvedený šrot napsat papír od někoho kdo telefon ani neviděl? Co Vás k tomu vedlo?
      umobil.cz

    • Ten telefon byl v autorizovaném servisu LG.To vaše" pravidlo" že telefon se reklamuje u prodejce je přesně dělané pro tento případ. Vy to schválně zničíte.( telefon než šel k vám fungoval, jen nešla GPS ,mohl jsem ho mít jako rezervní, po vašem " řešení" je nefunkční) a člověk nemá žádný důkaz že to nebylo jeho vinou.
      Já ho ale mám !

    • A v tom autorizovaném servisu , když jsem jim řekl co jste mi napsali do mailu mi bylo řečeno že oni jsou jediní v ČR kdo má oprávnění řešit záruční opravy LG a vy jste je měli kontaktovat výrobce na základě dokumentu který jsem vám jako kopii přiložil. Mohli jste náhradu požadovat od LG...

  • Během roku se mi u Sonz XPERIA Z5 Premium za 12 tisíc třikrát porouchala hardwarová tlačítka.. Přestal fungovat snímač otisků prstů v zapínacím tlačítku, ovládání hlasitosti tlačítky, hardwarové tlačítko na kameru, a telefon nešel tlačítkem ani vypnout ani zapnout. Musel jsem si koupit náhradní telefon a na něm všechno nastavit, abych měl jak fungovat, po dobu měsíce, který si vždycky vezmou.. Teď už jsem tu XPERii úplně odstavil, zablokoval ji na Google i na bankách a pořídil si nový hlavní telefon raději někde jinde.. I před tím jsem samozřejmě telefon musel znovu dvakrát nastavovat od začátku po továrním restartu..
    Poprvé jsem se spokojil opravou, podruhé jsem požadoval nechybový kus. Potřetí chci peníze zpět. Podle jejich vlastních obchodních podmínek
    http://www.umobil.cz/obchodni-podminky
    - jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží právo odstoupit od kupní smlouvy.
    mám nárok odstoupit od smlouvy.
    uMobil tvrdí, že můj požadavek na vrácení peněz je neoprávněný. Uvidíme, jestli to budou tvrdit dál, až začnu odstoupení od smlouvy vymáhat soudně pomocí svého pojištění právní ochrany..

    • Dobrý den.
      Po uvedení do továrního nastavení vždy vše OK. Nevíme co s tím telefonem všechno děláte a je to vaše věc, ale chce to opatrně. I např. u PC a jakéhokoliv zařízení s OS se Vám může dost věcí pokazit, když tam budete instalovat kde co a do všeho vrtat... známe jistě všichni z vlastní zkušenosti (něco mi přestalo fungovat po instalaci něčeho.. atd.)
      Doporučení: Výrobek - SW telefonu může být ovlivněn i uživatelem nainstalovanými aplikacemi. Při instalaci aplikací třetích stran doporučujeme vždy věnovat zvýšenou pozornost kontrole kompatibility a jejich vlivu na celkové chování SW telefonu. Doporučujeme používat a instalovat pouze originální a certifikované aplikace, hry, soubory, MP3 atd. Na internetu se pohybovat pokud možno jen na bezpečných stránkách a vyvarovat se chybnému zápisu dat či virům. Funkčnost zařízení může být také ovlivněna přeplněnou pamětí. Doporučujeme pravidelně paměť kontrolovat a promazávat a také ukládat data na velkokapacitní paměť případně na paměťovou kartu. V opačném případě může dojít k poškození SW telefonu a na takto vzniklé vady a odchylky se záruka nevztahuje. Aby jste ředešli možným chybám neobnovujte zálohu dat! Až bude na telefonu skutečně co opravovat nebude jen slušně řečeno pozpřeházený SW tak se můžeme bavit o výměně, nebo vrácení peněz dle zákona. Starejte se prosím o svoje zařízení dobře a ono se Vám odvděčí bezproblémovým fungováním.
      Děkujeme.
      umobil.cz

    • Na telefonu jsem nenainstaloval nic mimo Google Play. Paměť nebyla nikdy přeplněná, data jsem pravidelně přesunoval na 64GB SD kartu.
      Opakovaná stejná vada mi brání telefon používat, to že se vše vyřeší továrním restartem není argument. Nekoupil jsem si telefon za 12 tisíc, abych na něm každé tři až čtyři měsíce musel všechno nastavovat znovu. Trvám na odstoupení od kupní smlouvy, protože telefon nejde normálně používat..
      Zdravím dF

    • Aplikace i data šlo bez problémů obnovit a používat na 2 jiných telefonech. XPERIA kterou jste prodali mě je vadná a budete mi muset vrátit peníze..

  • Po době 15 měsíců nabíječka přestala fungovat /má 24 měsíční záruku/, obchod vyžaduje odeslaní nabíječky spolu s mobilem. Nedoporučuji jejich výrobky, protože pák zboží nejde reklamovat. Věc se odevzdala ČOI k posudku.

    • Dobrý den.
      Nefunkčnost nabíječky může být způsobena vadou na nabíječce, vadou na telefonu, vadou na baterii, přepětím v síti atd... Např. vada na telefonu může zničit baterii, nebo nabíječku a těchto variant může být samozřejmně více... Na dálku toto posoudit nelze a už vůbec ne na základě Vaše osobní diagnostiky. Bylo by dobré z výše uvedených důvodů nám zaslat výrobek k reklamaci, tak abychom byli schopni vadu řádně přezkoumat, zjistit skutečný stav věci a reklamaci vyřídit.
      Děkujeme za pochopení.
      umobil.cz
      Děkujeme za pochopení.

    • Mám také špatnou zkušenost s reklamováním zboží u uMobil. Dodání nového je v pohodě, ale vyřízení reklamace trvá vždy celý měsíc a je vesměs neuspokojivé..

  • Zakoupil jsem Nokia 5 Single SIM - BLUE + UNI FOLIE NA LCD .Po aplikaci folie jsem zjistil že překrývá- Snímač otisků prstů / Domů-Sluchátko-Přední fotoaparát.Na šířku folie shodná s telefonem ale telefon má zaoblené hrany.Jedná se o rovnou variantu ochranného skla. V případě, že má displej telefonu zaoblené hrany (a to i minimálně), sklo zakryje pouze zcela rovnou část displeje a tedy nezakryje displej zařízení až do jeho krajů. Folie se dodává k telefonu asi zdarma,bohužel na jiný telefon. Miloslav Bláha

    • Dobrý den.
      UNI FILIE NA LCD dodávaná jako dárek je větší. Tuto folii je třeba napotřebný rozměr upravit např.zastřižením. Předmětné folie jsme obdrželi také zdarma od našeho dodavatele, a tak je posíláme jako dárek i dál. Jiné folie k dispozici nemáme.
      Děkujeme za pochopení.
      uMobil s.r.o.

  • Záruka při při nákupu na IČ pouze 3 měsíce ? Není to překlep ?

    • Dobrý den.
      Záruka pro spotřebitele je ze zákona 2 roky. Záruka pro právnické osoby je smluvní. Tedy ze zákona žádná. Pokud máte u nás zájem nakoupit na firmu kontaktujte nás a určitě se nějak domluvíme ke spokojenosti všech.
      Děkujeme. umobil.cz

  • Tobi Zeman: Mate 10 lite blue dnes nějaké přišla ajsou tam i CZ. Můžete objednat... děkujeme.

  • Dobrý den.
    Mate 10 lite máme dle nebídky nyní jen BLACK v provedení CZ i EU distribuce. Telefony se nikterak neliší. V krabičce je vždy ten samý telefon. Blue nyní vyprodán. Co přijde příště nevíme... Dodavatelé uvádí dle stanov EU vždy jen EU distribuci a co je konrétně na krabičkách nalepené ( CZ, DE, PL, SK atd... ) dopředu nikdy nevíme. Nicméně telefony jsou v celé EU stejné...
    Děkujeme.
    uMobil s.r.o.

  • Dobrý den, chci se zeptat, zda-li u mobilního tlefonu Huawei Mate 10 lite Blue je také CZ distribuce nebo je to jen u černé varianty? Na stránkách máte totiž napsáno, že Prodáváte Huawei Mate 10 lite black CZ distribuce nebo Huawei Mate 10 lite Black/Blue s Uni LCD fólií na displej

  • Dobrý den anonyme.
    Dovolíme si reagovat.
    Telefony dodávané na trh EU jsou vcelé EU stejné. Jsou na to zákony a stanovy EU. Jak jsme Vám doporučili věc s pomalým nabíjením reklamovat, tak jste k reklamaci výrobek dodnes neposlal. Pokud výrobek má po roce užívání problém s nabíjením bylo by dobré jej reklamovat. Tvrdíte nám po roce od zakoupení, že jsme Vám dodali špatnou nabíječku. Myslíme si, že jsme Vám dodali správnou nabíječku a pokud je po roce problém s nabíjením je třeba toto reklamovat. Může být vada i na telefonu. Opět doporučujeme reklamovat. Nabíječka je v balení od výrobce vždy originál a jakou tam výrobce dá ,taková tam je. Pokud nabíječka k telefonu nenabíjí jiné Vaše zařízení není to s prominutím náš problém. Doporučujeme Vám koupit si S8+ jinde. Může být sice i o 10,000,-Kč,- dražší, ale za to je o hodně stejnější než S8+ od nás. Zeptejte se v samsungu kolik variant S8+ pro Evropu dělají? Zjistíte ,že jen jednu... G955F (ale předpokládáme ,že budou mít v samsungu zase nějakou tu doměnku o tom , že je to vlastně všechno úplně jinak...) Heurece děkujeme, že vyřešila na svoje náklady Váš problém s nabíjením jiného zařízení, které jste u nás nekoupil.
    uMobil s.r.o.