Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Zboží jsem objednával v úterý ráno do středy mi nepřišel žádný email, zboží mělo být skladem, tak jsem ve středu volal na obchod a majitel mi řekl že to odesílá.... čtvrtek opět žádný mail opět jsem volal obchod a prý že to včera odeslali ...... poté asi po 2 hodinách první mail že zboží bylo vyzvednuto na prodejně...... z toho plyne že mi majitel lhal že zboží bylo odesláno den před tím. Jinak do 2 dne jsem ho měl.

    Reakce obchodu trendmobil

    dobrý den píšete že jste měli mobil doručený do 2 dnů tak nechápeme proč píšete že jsme ho neodeslali. trošku nelogické. prodejnu ani nemáme tak jak jste si ho mohli vyzvednout jste si asi spletli obchod

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednávka byla zrušena bez jakékoliv komunikace

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Podezřelé okolnosti

    Velmi pochybný prodejce. Na prosbu o zaslání kopie faktury reaguje sdělením, že to není jeho povinnost. Při fakturaci používá (pravděpodobně neoprávněně) režim zboží osvobozeného od DPH. Je snadné si představit, jaký asi bude jeho přístup při případné reklamaci. Rozhodně nedoporučuji!!!

  • Nedoporučuje obchod

    Prodejce uváděl,že zboží mají skladem aniž by to byla pravda.Neměli ani slušnost po 4 dnech napsat nebo zavolat.Stále odkládání ,že zboží příjde další den.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Zboží je nekvalitní, komunikace s obchodem obtížná, jednání nefér.
    • Nekupovat tady už nikdy!
    • Neberou telefony.

    Nebrat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • špatná (žádná) komunikace
    • nereagují na stížnost ohledně špatně doporučeného příslušenství k telefonu

    Hrůza, k telefonu na webu nabízí špatné příslušenství (pro jiný telefon) a po přijetí objednávky nereagovali na dotaz, zda jim jej mohu zaslat na jejich náklady. Zůstalo mi proto ležet doma zbytečné příslušenství, jejich vinou. NEDOPORUČUJI a situaci budu řešit s ČOI. Nechci aby se podobné nepříjemnosti děly dalším lidem.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Okamžité vrácení zaplacených peněz.
    • Na internetu uvádí cenu včetně DPH, pak se omlouvají, že DPH neodečítají
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Chtěl jsem zaslat fakturu elektronicky, firma nevyhověla.

    Obchod se tváří, že je ze Slovenska, ale zboží přišlo ze Zlína.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednávka měla dorazit do 2 pracovních dnů, podle stavu skladu. Po 5 dnech stále ani zmínka o protažení, přišel akorát nemístný dotazník.

    Reakce obchodu trendmobil

    pan misiarz když si nepřevezmete balíček tak vám samozřejmě nebude doručen to je logické. Pro info číslo balíku v PPL 40895185183

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ignorace

    Musím se smát, když si čtu na stránkách obchodu, že dělají maximum pro své zákazníky. Objednávám celkem často a ráda, ale s takovým jednáním jsem se ještě nesetkala. Obchod nekomunikuje, neposílá potvrzení objednávky, hrůza. Rozhodně bych nikdy neplatila nic dopředu, člověk se může jenom domnívat, zda by zboží skutečně dorazilo.

    Reakce obchodu trendmobil

    Paní H. Filipčíková co vlastně hodnotíte když jste ani objednávku neuhradili? Asi komplex že jste si objednali něco na co asi očividně nemáte peníze.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nepravdivé informace v e-shopu

    E-shop inzeruje zboží s odpočtem DPH, který pak ale následně není schopen provést a zboží prodává bez možnosti odpočtu. Což se dozvíte až po nákupu velmi lakonickým mailem. Bez podpisu, telefonu a možnosti někoho kontaktovat...
    Myslel jsem, že podobné obchody už skončily v propadlišti dějin, bohužel ale ne...
    Tady opravdu nenakupujte.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Divná faktura. Tváří se jako plátce DPH a na faktuře za 4080 je DPH 81 Kč? Jsem zvědavý co na to účetní
    • Super dárek k nákupu zdarma, - nefunkční magnetický držák na mobil
    • Dárek zdarma už někdo rozbaloval
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedodaná faktura k telefonu Xiaomi
    • Arogantní chování

    Na emailovou žádost o doposlání faktury e-shop odpověděl, že faktura musela být jistě v balíku a že žádnou další mi rozhodně vystavovat nebude.

  • Nedoporučuje obchod

    Mobil se seká, dělá si co chce. Za tu cenu co stojí nedoporučuji!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • (!) Použité zboží je prodáváno jako "nové"
    • Zboží bylo zasláno pouze v bublinkové obálce, což u ne zrovna levné elektroniky považuji za poněkud nedostatečné

    Zboží je prodáváno jako nové, byť jde zcela zřejmě (poškozený obalový materiál a nečistoty uvnitř balení, otisky prstů na displeji apod.) o vratky z e-shopů, příp. reklamovaná zařízení po servisu. Kdyby na tuto skutečnost byl zákazník předem řádně upozorněn, bylo by vše v pořádku, ovšem toto se neděje - obchod zboží vydává za "nové". Ze strany obchodu jde o značně neseriózní jednání.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Cenu nabízeli jako základ plus DPH, ale den po objednání mi napsali, že se DPH nedá odečíst. U nákupu na firmu problém. Ptali se, zda přesto chci nakoupit, odpověděl jsme, že nikoliv. Poté objednávku zrušili.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velmi neochotný přístup. Objednávka potvrzena, včetně dokladu s výší DPH. Poté mě obchod kontaktoval s tím, že nemá tablety s možnosti odečtu DPH. Když jsem požádal o vysvětlení, obchod mi objednávku zrušil bez jakékoliv omluvy. Když jsem opět žádal o vysvětlení, obchod přestal reagovat. Velmi špatná zkušenost.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Hrozná komunikácia s obchodom.

    Zvolila som možnosť zaplatiť v českých korunách, ale zaslať objednávku na Slovensko, keďže som si to už nestíhala prevziať v ČR a osobne priviezť na SK. Potešilo ma, že obchod takúto možnosť pri zadávaní objednávky umožňoval. Po zaplatení objednávky mi prišla informácia, že moja objednávka bola odoslaná. O pár hodín na to ďalší mail od niekoho z tohto obchodu, že PPL nedoručuje na SK a že mám zadať ČR adresu. Každý problém sa dá vyriešiť, ale to ako so mnou dotyčný komunikoval po maily je nehorázne a ešte bez toho aby sa nejako podpísal. Človek nevie či si z neho robia srandu, keď oficiálne mu príde mail o odoslaní objednávky a potom príde ďalší mail, kde nie je nikto podpísaný ani nič a píše, že potrebuje ČR adresu. Podvody sa dnes dejú kadejaké. Čakala som teda slušnejšiu komunikáciu. Na moju otázku prečo teda majú takúto možnosť, keď mi potom píšu, že to nejde odoslať na SK mi prišla iba odpoveď, že mám dať ČR adresu lebo to stojí PPL na depe a nemôžu to odoslať. Ja som v čase doručenia objednávky bola už na SK takže ďalší problém s tým kto objednávku prevezme a ako ju dostať včas do Vianoc na SK. S tovarom som spokojná, ale obchod by mal ešte zapracovať na slušnej komunikácii so zákazníkmi.

    Reakce obchodu trendmobil

    Dobry den kde mame taku moznost ze dorucujeme na Slovensko? Ak ju niekde vidite tak nam ju prepošlite, ďakujeme

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nekomunikace, nikdo nedal vědět, že zboží je na cestě. Po dotazu arogantní odpověď a dále se nestarali. Takže vše proběhlo ve stylu hledej šmudlo. Za mě nikdy více.

    Reakce obchodu trendmobil

    dobrý den vše dorazilo jen je třeba se umět domluvit s kurýrem a to z Vaší strany nebylo možné takže nevíme co si o Vaší recenzi myslet asi jen to jaký jste člověk

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod prodává sluchátka jako nové, ale zřejmě se jedná o zboží již jednou opravované či servisované, případně použité. Proto na základě §90 zákona o DPH neumí odečíst DPH. Toto však na stránkách neuvádí a po provedení objednávky, kde bylo DPH i vyčísleno a jejím zaplacení jsem byl kontaktován, že při nákupu na firmu si nemohu odečíst DPH a zda chci objednávku zrušit. Zrušit jsem ji nechtěl, ale obchod mě celkem hrubě odkázal na stránky, kde je napsáno, že při nákupu na firmu je nutno kontaktovat prodejce a DPH si zkrátka odečíst nemohu. Celé mi to přijde jako velmi neprofesionální a jako klamání zákazníka.