Přihlásit se a přidat příspěvek
  • STRAŠNÁ ZKUŠENOST. Před objednávkou sem se výslovně ujistil, jestli mi přijde mobil v originálním stavu. Šlo o iphone 13. Na první pohled se vše jevilo dobře, ale reproduktor trochu chrčel. Podotýkám že vše přišlo zabalené jako v originální krabici! Po návštěvě autorizovaného servisu jsem zjistil že mobil je poskládaný z nějakých divných dílů! Snažil jsem se s obchodem domluvit na reklamaci ale telefony nikdo nezvedal. Až po pohrození ČOI mi peníze vrátili, takže nakonec se to vyřešilo, ale nikomu bych to nepřál.

  • Pozor! Taky jsem se nechal napálit a uvěřil jsem obchodu že mi přijde nové zboží. Přišel mi polofake iphone. V prosinci jsem zakoupil iphone a v lednu mi na něm prasklo sklo. Navštívil jsem autorizovaný servis a jaké překvapení mě čekalo, když jsem zjistil že zboží je poskládané. Podle IMEI byl iphone aktivován už v roce 2022 takže ho přede mnou používalo už hodně lidí. To že mi na mobilu chyběl OLED panel je jenom špička ledovce. Základová deska sice byla pravá takže mobil nebyl úplný fake, ale ostatní díly byli neoriginální. To nemluvě o tom že pominu to že kapacita baterie ukazovala 88% po 2 týdnech od koupení. Reklamace je u nich naprosto bezradná, trvalo mi týdny než jsem vůbec obdržel nějakou reakci a vesměs jsem slyšel jen výmluvy. Až po pohrození ČOI vrátili peníze, takže je jasné že vidí že páchají nekalé praktiky. Je tu již hodně lidí co se obrací na ČOI a divím se že s tím ještě ČOI nic neudělala. Hlavně se divím, že Heureka trpí na svém webu takovou špínu jako toto. Heuréce jde jen o peníze a takový obchod tu trpí. To mi přijde úplně neuvěřitelné. Ještě si dovolí jim dát ověřeno zákazníky.

  • POZOR!!! PODVOD! Obchod prodává repasované zboží. Po objednávce Samsungu mi bylo sděleno, že uvnitř jsou neoriginální součástky. Ve věci se chystám obrátit přinejmenším na ČOI. Obchod mi na dotazy reaguje velmi pomalu, ale před objednávkou mi bylo opakovaně potvrzeno, že zboží bude odeslané nové a originální. Byl mi zaslán nějaký šmejd. Tento obchod by měl být blokován.

  • Katastrofa. S firmou se skoro nedá spojit prodává vadné zboží které je p podivného původu. Přijde vám mobil apple evidentně použitý s propadlou zárukou a do firmy se skoro nedá dovolat. Firma MERKAD s.r.o. má základní kapitál jen 10 tisíc!, jednatel je nějaký mladý slovák.
    MICHAL KRIŽEK, dat. nar. 14. dubna 1990
    02201 Čadca, Podzávoz 1593, Slovenská republika

    Doporučuju číst diskuzi a nenakupovat tam kde je cena za každou cenu nejniší. Bohužel jsem si nepřečetla dřív.

  • !! POZOR PODVODNÝ ESHOP!!!

    V obchodě jsem si zakoupil iPhone 256GB a dodali mi verzi 64GB. Podle IMEI měl dokonce jinou barvu a měl být 256GB!!! Zkontrolujte si co kupujete dle IMEI protože toto není normální!

    • Plně souhlasím, bohužel jsem si diskuzi nepřečetla dříve. Obrátím se na ČOI.

  • https://aukro.cz/uzivatel/kamhanz

    prodejce když jsem se ptal odkud jeho zboží pochází napsal že z tohoto eshopu

  • Mobil tam nikdo nezvedá

  • Tak po přečtení příspěvků musím jen souhlasit. Firma absolutně nekomunikuje, dovolat se na tel je nadlidský výkon. Po asi týdenní komunikaci ohledně reklamace, byl telefon konečně přijat. Snaží se tomu ze všech sil vyhnout. Po měsíci telefon vrácen, bez jakéhokoliv pokusu o opravu.
    Telefon, nejde zapnout, při zapnutí pouze zavibruje a to je vše. Takže softwarová chyba. Reklamace nebyla uznána z důvodu mikroskopického škrábance na displeji, který tam nejspíše byl už při doručení. Když tu čtu ty recenze o prodeji opravovaných mobilů, tak bych se vůbec nedivil.
    V žádném případě tohoto prodejce NEDOPORUČUJI!!!

    • A ještě dodám, že telefon byl používán ani ne týden.

  • Tak koukám jak je to tady krásně nastavené, firma si tady kvete pod pozitivními hodnoceními, negativní nejde udělit, já hodnotit nemohu (napsat recenzi) protože firma, která mi prodala použitý mobil nebo opravovaný jako NOVÝ, mi neposlala odkaz na hodnocení, tak jak by taky poslala, když by věděli, že by dostali negativní hodnocení. Dokonce to na fakturu i napíšou, že prodávají zboží s § 90 ve zvláštním režimu zákona o DPH. A to je prodej použitých nebo servisovaných výrobků. Slíbili, že telefon skoro za 20 000 Kč bude zabalený a zapečetěný, ale opak byl pravdou, přišel rozbalený (odpečetěný) a v igelitovém sáčku, pravděpodobně opravovaný, (mikrofon byl slyšet jako ze sudu) a to si od vás i přes to, že porušili dohodu, nechají zaplatit dopravné zpátky do SR i přes to, že telefon přišel z ČR. Tak že za to, že vás chtěli podvést, ještě zaplatíte 300 Kč za přepravu k nim zpět. HEUREKO UŽ OTEVŘI OČI A NESHOVÁVEJ TAKOVÉ FIRMY JAKO JE TREND MOBIL ZA POZITIVNÍMI HODNOCENÍMI A NECH LIDI NAPSAT PRAVDU !! Naletěl jsem na pozitivní hodnocení, což vůbec neodpovídá tomu, jak firma praktikuje svoje obchody přes HEUREKU. Lidi zde nemohou napsat svůj skutečný názor !! LIDI dejte si POZOR !

  • Zásadně nedoporučuji.

    Nelze odečíst DPH při nákupu na DIČ, což je u nás možné jen u repasovaných telefonů. Je docela dobře možné, že přesně repasované či použité telefony prodávají a tváří se jako nové, protože o stavu zboží není na jejich webu ani zmínka. Nicméně zákaznická podpora v tomto ohledu též příšerná v poločeském poloslovenském dialektu. Podle ostatních recenzí zde mohu jen dodat, že jsem sakra rád, že jsem neobjednal.

  • Bohužel mám úplně stejnou zkušenost jako paní Kašparová. Letos v únoru jsem zakoupila mobil. Dodání i balení v mém případě rychle a zcela v pořádku. Nicméně po 8mi měsících mobil začal zlobit. Chtěla jsem se nejprve domluvit na způsobu reklamace. Přece jen se mi nechtělo zasílat mobil bez předchozí domluvy na Slovensko. Na opakovane telefonáty nikdo nereagoval. Ač jsem zkoušela volat v různou dobu,nikdy se mi nepodařilo dovolat. Po vyplnění reklamačního formuláře jsem čekala skoro dva týdny,žádná reakce. Zkusila jsem napsat přes chat,opět nic. Po dalším týdnu cekani jsem zkusila poslední zpusob napsání zprávy obchodnikovi: začala jsem vyhrožovat českou obchodní inspekci a najednou mi přišel mail do pěti minut. Mail byl velmi nepříjemný,osočili mě,že si vymýšlím a nečtu maily. Prý mi okamžitě odepsali a ještě jim prý volám po nocich...
    Jsem zvědavá,jak tato reklamace dopadne. Rozhodně by se mělo tomuto obchodu výrazně snížit hodnoceni!!!

  • Koupila jsem u firmy před rokem telefon, nyní bylo potřeba ho reklamovat, komunikace s obchodem je téměř na bodu mrazu. Na telefon se člověk dovolá až na několikátý pokus a zvedne ho opravdu nepříjemně naladěná a znuděná slečna, když popíšu můj problém, stejně musím psát email, na který buď neodpoví nebo odpoví až déle. Když telefon šel z reklamace, neproběhlo žádné info, kdy mám zásilku čekat. Nemluvě o tom, že jsem psala včas email s prosbou o odeslání na novou adresu, protože jsem se přestěhovala, email zůstal bez odpovědi a telefon odeslán dva týdny poté samozřejmě na adresu starou.
    Nemluvě o tom, že reklamace můj problém nevyřešila a budu posílat znovu. Už se moc těším až si zase popovídáme.

  • I bought a new phone for my business, expecting to be able to reclaim the VAT. The confirmation email indicated how much VAT would be charged at 21%. When the phone arrived the printed invoice says that no VAT was paid on the sale and that the company is registered as a non-payer of VAT. The company is called mobilmarket, s.r.o. and they are based in Slovakia. They claim tax law paragraph 90 means they don't have to charge VAT, but this only applies to used goods. I think this is fraudulent, at least to the tax office.

    I contacted them to ask for a proper VAT invoice, but they replied that this was not possible - I could send the phone back if I wanted to. I didn't want to deal with their returns process, so I just kept the phone and cannot reclaim the 1468Kc VAT. If you intend to reclaim VAT - do not buy from them.

    I wanted to write a review, but I think they can control who will get a review email from Heureka, hence the good review number. They do not have a google business review page, presumably it would have been full of bad reviews. I will contact Heureka to complain.

    Google translation below:

    Koupil jsem pro svou firmu nový telefon v očekávání, že budu moci vrátit DPH. V potvrzovacím e -mailu bylo uvedeno, jaká částka DPH bude účtována při 21%. Když telefon dorazil, vytištěná faktura uvádí, že při prodeji nebyla zaplacena DPH a že je společnost registrována jako neplátce DPH. Společnost se jmenuje mobilmarket, s.r.o. a mají sídlo na Slovensku. Tvrdí, že daňový zákon odstavec 90 znamená, že nemusí účtovat DPH, ale to platí pouze pro použité zboží. Myslím, že je to podvod, alespoň vůči finančnímu úřadu.

    Kontaktoval jsem je a požádal o řádnou fakturu s DPH, ale oni odpověděli, že to není možné - pokud chci, mohu telefon poslat zpět. Nechtěl jsem se zabývat jejich procesem vrácení, tak jsem si nechal telefon a nemohu získat zpět 1468Kc DPH. Pokud máte v úmyslu získat zpět DPH - nekupujte u nich.

    Chtěl jsem napsat recenzi, ale myslím, že mohou kontrolovat, kdo dostane od Heureky hodnotící e -mail, proto maji tak dobré číslo recenze. Nemají stránku s hodnocením firmy na Googlu, pravděpodobně by byla plná špatných recenzí. Kontaktuji Heureku a stěžuji si.

  • Nikde není napsáno že prodávají mobily opravované, mám za to že jsem koupil nový mobil, na stránkách mají napsaný nějaký zákon “odstavec 90 zakon pro prodej bez dph opravovanych telefonu nebo co, to jsem zjistil až poté co mi nechtějí poslat fakturu s vyčíšleným dph, nechápu proč je hodnocení na procentech tak vysoké, nedoporučuju!

    • Dobrý den. Mohl by jste mě kontaktovat? Včera jsem objednal nový iPhone 12 a absolutně bez reakce. Chtěl bych se zeptat, jak jste věc vyřešil. Předem děkuji. 727841141

  • Nikde není napsáno že prodávají mobily opravované, mám za to že jsem koupil nový mobil, na stránkách mají napsaný nějaký zákon “odstavec 90 zakon pro prodej bez dph opravovanych telefonu nebo co, to jsem zjistil až poté co mi nechtějí poslat fakturu s vyčíšleným dph, nechápu proč je hodnocení na procentech tak vysoké, nedoporučuju!

  • Mobil zakoupen,po půlroce začal zlobit příjem WiFi. Reklamační formulář vyplněn.Nikdo na něj nereaguje.Po dovolání a urgenci na reakci kde mají v ČR smluvní autorizovaný servis mi prodejce řekl ať to pošlu na vlastní náklady na Slovensko.Tady už nikdy.

  • V sobotu jsem si zde objednal mobilní telefon. Dnes 26 července 2021 mi volala nějaká Slovenka že mi ruší objednávku že telefony neprodávají Na IČO protože na něj nejde odepsat DPH.

    Zajímalo by mě tedy proč obchod uvádí ceny bez DPH když to člověk nemůže koupit na IČO?

  • Po půl roce koupený Iphone přestal jít. Když jsem volal a psal na reklamaci tak bez odezvy nebo za telefonem nechutná slovena, která podle mě ani nevěděla, že je v práci. Po pár nezdarech jsem telefon odnesl servisákovi Iphonu opravit za vlastní peníze. Když mobil rozdělal nestačil se divit všechno přepájené a poskladané asi z více telefonů. Takže trendmobil.cz určitě už nikdy a všem doporučuji taky nekupovat.

  • Jedním slovem katastrofa. Po měsíci jsem posílal mobil zpět na reklamaci , byl totálně zasekaný od začátku co jsem ho zapnul (Tatík si pořídil ten samý mobil v jiném obchodě a nemá absolutní problém ) po zaslání reklamace se mi ozvali po týdnu že vůbec neví že ten mobil je můj přitom jsem vyplnil protokol na reklamaci zaslal číslo produktu atd. Protože jsem byl naštvaný posílal jsem to hned pošta do zahraničí 300 Kč , když mi nakonec odepsali že mobil už mají u sebe tak napsali že do 3 dnů musím poslat fakturu jinak mi mobil bez reklamace pošlou zpět , fakturu jsem ani v balíku neměl , psal jsem že si mě musí vyhledat podle c. Výrobků a nakonec jsem ji poslal výpis z účtu a až poté mi mobil "vyreklamovali" mobil jsem zasílal na reklamaci protože se mi seknul a nešlo s ním nic dělat . Reklamace : dobití kapacity baterie + aktualizace SW :D přišel domů najel jsem na foťák a zase se seknul . Hnus nedoporučuji

  • Za prvé jsem ani neměl co zaplatit, když mi zboží nebylo doručeno, jelikož jsem zvolil způsob převzetí dobírku. A za druhé jste zveřejnili mé jméno k čemuž jsem Vám nedal svolení. Čímž jste porušili smlouvu, kterou jsem podepsal a odsouhlasil odesláním objednávky na Vaší stránce.

    Takže Vám radím, abyste odeslali mé objednané zboží na dobírku jak je uvedeno v objednávce a také smazali mé jméno z Vaší odpovědi nebo odpověď celou, jinak na Vás mohu podat trestní oznámení za doxxing a GDPR.