Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    Nabízí zboží,potvrdí vyskladneni a následně předání dopravci...avsak po týdnu napíší že zboží nemají...ze ho pošlou za dalších 14 dní...hnus

    Reakce obchodu TOPENILEVNE.CZ

    Dobrý den, objednaný produkt měl dorazit ze zahraničního skladu v daný termín. Bohužel dodavatel musel tento termín lehce o pár dnů oddálit, o čemž jsme Vás informovali prostřednictví emailu. Jelikož na tento email nedorazila z Vaší strany žádná odpověď, včera jsme produkt odeslali na Vaší adresu.

    Za tým TOPENILEVNE.CZ, Enge Michael

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Velice příjemný personál
    • Problémy s dodavatelem
    • Dlouhá doba dodání

    Reakce obchodu TOPENILEVNE.CZ

    Vážená paní Zimová, děkujeme za kladné textové hodnocení našeho obchodu - personálu. Vámi objednané zboží nebylo bohužel skladem u dodavatele a bylo nutné jeho přeposlání ze zahraničí. Aktuálně u produktu zobrazujeme dostupnost zboží "na dotaz". Mrzí nás, že dodací lhůta pro Vás nebyla akceptovatelná a došlo ke stornování objednávky. Příště se nám to jistě povede na 100%.

    Za tým TOPENILEVNE.CZ, Enge Michael

  • Nedoporučuje obchod

    • Obchod měl skladem, ale po kontaktování nebyl schopen výrobek do měsíce dodat

    Reakce obchodu TOPENILEVNE.CZ

    Dobrý den pane Koubek, Vámi objednané čerpadlo bylo uvedeno jako skladem u dodavatele, nikoliv skladem u naší společnosti. Bohužel objednané čerpadlo bylo atypické a nebylo skladem v ČR. Převod ze zahraničního skladu by trval 4 týdny, to jste neakceptoval a objednávku stornoval.

    Za tým TOPENILEVNE.CZ, Enge Michael

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Píšou skladem u dodavatele ale můžete si počkat měsíc nebo několik měsíců????

    Reakce obchodu TOPENILEVNE.CZ

    Dobrý den pane Fiala, pokud je uvedeno "skladem u dodavatele", může se jednat i o zahraniční sklady. Bohužel díky Coronavirové situaci byl pohyb z zahraničních skladů velmi omezen a některé termíny dodání byly delší. O všem jste byl informován a nebyl to pro Vás problém na požadované komponenty vyčkat.

    Za tým TOPENILEVNE.CZ, Enge Michael

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nespolehlivost
    • komunikace

    Sada nářadí přišla nekompletní. Opakovaně jsem na to upozorňoval, ale z obchodu mi několikrát reklamaci zamítli. Až po čtvrtém pokusu o reklamaci zboží a vyhrožování žalobou u ČOI, uznali, že mám pravdu. Nářadí jsem nemohl týdny používat, protože jsem nevěděl, zda jej nebudu kompletně vracet. Dodnes nemám chybějící část. Povýšené chování, výsměch do telefonu, argumenty typu: zákon nám to umožňuje. Pomohl mi přímo výrobce, když potvrdil, že mi opravdu prodali jinou sadu než deklarovali.

    Reakce obchodu TOPENILEVNE.CZ

    Dobrý den pane Koleta, bohužel došlo ke změně v dodaném sortimentu výrobcem o kterém nás nikdo neinformoval. Náš postup byl zcela logicky založen na kontrole skladového množství, kde došlo ke zjištění že sady jsou kompletní a dle nás tedy v pořádku. Na skladě v tu dobu již byla nová série produktu se stejným typovým označením, jako u starého modelu, který chybějící kus sady ještě obsahoval bez nutnosti jeho dokoupení. Důvodem zamítnutí Vaší reklamace byl i fakt, že jste chybějící kus ze sady reklamoval až týden po převzetí zásilky.

    Dodání chybějícího kusu nářadí v sadě Virax řešíme a bude Vám dodáno na naše náklady. Za nesrovnalosti se Vám omlouváme.

    Za tým TOPENILEVNE.CZ, Enge Michael

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Nekomunikují, ve finále posílají newsletter

    Reakce obchodu TOPENILEVNE.CZ

    Vážený pane Bobek, Vaše objednávka byla přijata ve čtvrtek 2.4.2020 v 15:17. Dne 3.4. Vám byla zaslána zálohová faktura, která byla uhrazena k 6.4. Dne 7.4. došlo k expedici zboží a dle trackingu zásilky byla tato doručena následující pracovní den 8.4. Na Váš e-mail ohledně zaplacení zálohové faktury nebylo reagováno, protože zboží expedujeme až po jeho uhrazení. Za pochybení v komunikaci společnosti DPD, která Vás měla kontaktovat o převzetí zásilky a o termínu doručení se omlouváme, ale toto neovlivníme. Zde bych toto jednání chápal pro výpadek služeb nebo přehlcení těchto služeb z důvodů probíhajícího nouzového stavu.

    Kolegyně tedy na Vámi zaslaný e-mail ohledně dotazu k expedici nereagovala, protože předpokládala, že tak již učinila přepravní společnost DPD.

    K reklamnímu sdělení jste se musel asi nechtěně přihlásit omylem při průchodu košíkem. Pokud reklamní sdělení dostávat nechcete, odhlaste se nebo zašlete požadavek na [email protected]

    Za tým TOPENILEVNE.CZ, Enge Michael

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V obchodu jsou nepravdivé informace o dostupnosti a způsobu platby za zboží. Až po objednání mi bylo telefonicky sděleno, že mám zaplatit předem, protože se kamna musí nejdřív vyrobit (?).

    Reakce obchodu TOPENILEVNE.CZ

    Dobrý den, u Vaší objednávky se jednalo o produkt, který dodavatel neměl bohužel skladem a bylo nutné vyčkat na výrobu nového kusu, mimo výrobní plán výrobce, společnosti Plamen. Jednalo by se tedy fakticky o výrobu zboží Plamen 850 Glas kuchyňský sporák, na zakázku. Bohužel není naší chybou, že nám dodavatel nesdělil aktuální dostupnost zboží a vlastně to bohužel u většiny takového sortimentu není zatím ani technicky možné.

    Omlouváme se za uvádění chybných informací i když Vašemu nespokojenému postoji nerozumím. Vše je věcí jednání a částka 4368,- s DPH, jako záloha za zadání zboží do výroby mi přijde jako adekvátní, pokud se jedná o produkt, který u žádného obchodníka skladem nekoupíte. Naše společnost je na trhu několik let, jsme členy APEK - Asociace pro elektronickou komerci, máme jedno z nejlepších hodnocení na Heurece v našem segmentu zboží a naší snahou je najít se zákazníkem ideální řešení pro obě strany. Někdy jsou ale situace, kdy je naše snažení špatně pochopeno :-(

    Za tým TOPENILEVNE.CZ, Enge Michael

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Při okamžité výměně neporušeného zboží (byla chyba v objednaném průměru poklopu) 2ks za 2ks účtoval prodejce 10% srážku. To je v dnešní době už téměř nemyslitelné. Navíc při domluvách o účetním řešení výměny místo racionálních argumentací položila vyřizující paní (paní Havelková) telefon..??

    Reakce obchodu TOPENILEVNE.CZ

    Dobrý den, jelikož Vaše objednávka byla vytvořena právnickou osobu - tedy na IČO, není možné odstoupit od kupní smlouvy ve 14 denním termínu. V rámci dobrých obchodních vztahů, jsme Vám vyšli vstříc a Vámi chybně objednané zboží jsme ochotně vzali zpět.
    10% skonto poplatek, který jsme Vám účtovali byl na pokrytí administrativních úkonů, které byly s neoprávněnou výměnou spojeny. Toto Vám pí. Havelková zopakovala ve Vaší telefonické komunikaci několikrát. Bohužel Vaše jednání bylo natolik neadekvátní ,že byla nucena komunikaci ukončit. Ani po tomto jsme Vaší požadovanou výměnu nezamítli.

    Za tým TOPENILEVNE.CZ, Enge Michael

  • Nedoporučuje obchod

    Je prvního ledna a zatím mě nic nepřišlo.

    Reakce obchodu TOPENILEVNE.CZ

    Dobrý den, vaše objednávka byla vytvořena v pátek 20.12.2019 v 14:24:53. Na eShopu i v potvrzení o objednávce, byla zobrazena informace: VZHLEDEM K PROBÍHAJÍCÍM INVENTURÁM A SVÁTKŮM, BUDE DOCHÁZET KE ZPRACOVÁNÍ A EXPEDICI OBJEDNÁVEK OD 6.1.2020. Omlouváme se za prodlevu při zpracování objednávek, ale postupně na všem pracujeme.

    Za tým TOPENILEVNE.CZ, Enge Michael

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží ještě nedodáno!

    Reakce obchodu TOPENILEVNE.CZ

    Dobrý den, dne 12.12. jste byl informován, že zboží je vyprodáno a bude naskladněno až cca 20.1.2020. Přesný text celého e-mailu přikládám:

    "Dobrý den, zboží z Vaší objednávky bude naskladněno cca 20.1.2020 O expedici a termínu doručení nebo v případě změny termínu doručení od dodavatele, Vás budeme informovat."

    Za tým TOPENILEVNE.CZ, Enge Michael

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    obchod doručil jiné zboží než bylo objednáno ,
    a tak objednaní instalatéři nemohli pracovat.

    Reakce obchodu TOPENILEVNE.CZ

    Dobrý den Miloši, za chybu se omlouváme. Nebylo naším záměrem chybně vydat zboží, ale bohužel i nám se takové chyby někdy stávají. Příště to zkusíme na 100%.

    Za tým TOPENILEVNE.CZ, Enge Michael

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Objednán kotel ve středu, navrhované doručení až další týden ve čtvrtek. Paní se sice omlovala že vozí pouze ve čtvrtek a že už to nestihli vyskladnit ale čekat v zimě 8 dní na kotel......?

    Reakce obchodu TOPENILEVNE.CZ

    Dobrý den, bohužel kotel na tuhá paliva Dakon DOR 4F 24 nemá charakter zboží jako mobilní telefon, který je možné odeslat přepravní společností do druhého dne. Vzhledem k minimalizaci poškození produktu při přepravě tento sortiment zavážíme naší vlastní dopravou a zboží rozvážíme do jednotlivých regionů v určité dny, aby bylo možné pokrýt území celé ČR. Objednávku jste bohužel odeslal ve středu 27.11.2019 v 19:42 a v tu dobu bylo vozidlo se zbožím již naloženo a na cestě do Jihlavy. Pokud by jste objednávku odeslal do 14:00, mohl jste kotel mít druhý den.

    Za tým TOPENILEVNE.CZ, Enge Michael

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá dodací lhůta,možná i 3 měsíce.

    Reakce obchodu TOPENILEVNE.CZ

    Dobrý den, bohužel ve Vaší objednávce je produkt o který je enormní zájem. Výroba zdaleka nedosahuje kapacit, které by uspokojily současnou poptávku. Proto je dodací lhůta na přestavbové sady pro kotle Viadrus U26 až 3 měsíce. U produktu je uvedena dostupnost "obvykle do měsíce".

    Za tým TOPENILEVNE.CZ, Enge Michael

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dosud jsem žádné zboží neobdržel.

    Reakce obchodu TOPENILEVNE.CZ

    Dobrý den, Vaše objednávka byla přijata do našeho systému 19.10. v 9:47:16, tedy v sobotu. V pondělí 21. 10. 2019 v 15:01 Vám byla zaslána tato informace:

    Dobrý den, zboží z Vaší objednávky bude naskladněno cca 30.10. O expedici a termínu doručení nebo v případě avízované změny termínu doručení od dodavatele, Vás budeme informovat. Následně Vám zašleme také zálohovou fakturu dle zvolené platby při zadání objednávky.

    Zboží z Vaší objednávky jste skutečně obdržet nemohl, dnes by mělo být doručeno na naše sklady, jak bylo avízováno na mailovou adresu: f.mi***@tiscali.cz a budeme dále postupovat podle zaslaných informací.

    Za tým TOPENILEVNE.CZ, Enge Michael

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tento obchod úspěšně implementoval novou strategii kontaktu se zákazníkem - tedy "zákazník je jen obtížný hmyz a je potřeba ho prostě vyignorovat".
    Telefonicky jsme se dohodli, že objednané a zaplacené zboží bude odesláno v pátek před týdnem (19.7.). Když ještě následující úterý nebylo odeslané, tak jsem vznesl dotaz, co se děje. Odpověď byla, že to prej zjistí. A od té doby opět ticho, ignorace, nezájem. Týden mlčení a nekomunikace je trochu moc i na mě...
    Není přece možné, aby se zákazník poníženě doprošoval nejzákladnějších informací, které by měl obchod poskytovat automaticky a sám od sebe.

    Reakce obchodu TOPENILEVNE.CZ

    Vážený pane Volfschutz, dle informací z obchodního oddělení jste byl kontaktován ohledně delšího termínu dodání zboží HETCOOL Cu měděná trubka měkká 6x1 mm | 50. Dále by jste byl kontaktován po naskladnění zboží, ohledně jeho expedice. Koncem minulého týdne Vám byl také zaslán informační mail na základě kterého jste objednávku stornoval a požadoval vrácení uhrazené platby. Mrzí nás delší dodací termín na Vámi objednané zboží.

    Za tým TOPENILEVNE.CZ, Enge Michael

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Poškozené zboží

    Poškozená izolace při doručení, přičemž poškození už bylo že skladu a odeslali to. Řidič, který zboží přivezl, se měl zeptat, zda to chci nebo ne. Zboží jsem přebral s tím, že to sice bylo zlomené, což mi nevadilo, ale vata je rozsklebena! Hlavně paní, která 100x volala, mě o tom poškození údajně informovala, ale přitom ani v jednom hovoru o tomto problému nepadlo ani slovo.

    Reakce obchodu TOPENILEVNE.CZ

    Dobrý den Jirko, na základě komunikace s obchodním oddělením jste byl informován o poškození zboží před jeho expedicí ze skladu a při předání zboží Vás na tuto skutečnost upozornil ještě náš řidič. Pokud jste nesouhlasit se stavem doručené izolace, nemusel jste zboží převzít a následně potvrdit, že se stavem zboží souhlasíte a že je v pořádku. Další možností je odstopení od kupní smlouvy: https://www.topenilevne.cz/reklamace/

    Za tým TOPENILEVNE.CZ, Enge Michael

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • klamavá cena plynového kotle uvedená v E-shopu

    Cena požadovaného kotle uvedená v E-shopu byla oproti konkurenci nejnižší, tato cena byla po zaslání objednávky potvrzena. Před odesláním kotle na dobírku jsem byl telefonicky kontaktován, že cena bude vyšší (výrazně), že prý výrobce zdražil, což však nebyla pravda, protože výrobce ceny od září 2018 neměnil!!!

    Reakce obchodu TOPENILEVNE.CZ

    Dobrý den Josefe,
    bohužel došlo k chybě při aktualizaci databáze a k propsání chybné ceny u tohoto produktu a chyba byla po zjištění chybné ceny obratem opravena. Z naší strany se nejednalo o záměrné klamání spotřebitele, což bylo dále konzultováno s výrobcem kotle Thermona. Vzhledem k tomu, že jste parnerem společnosti Therona a šlo o testovací objednávku, chtěl bych Vám tímto poděkovat za upozornění na takovou chybu.

    Za tým TOPENILEVNE.CZ, Enge Michael

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Objednával jsem zde asi 4x za celkovou částku do 100 tisíc korun. Ani jednou se nestalo, že by objednávla došla v pořádku. Pokaždé něco chybělo, nebo bylo vyměněno a podobně. Řešení ve stylu "ano zapomenuli jsme vám dodat některé zboží / např 5m trubky, které bez náklaďáku nikde nekoupím / ale budete muset odvolat výkopové práce, bagr a všechno, protože vám to skrz naši dopravu nedovezeme dříve, než za týden opravdu neakceptuji!!

    Reakce obchodu TOPENILEVNE.CZ

    Dobrý den Stanislave,
    omlouváme se za komplikace při dodání části zboží u Vašich 5. objednávek. Zboží od dodavatele nedorazila v avízovaný termín a vzhledem k plánovanému závozu zboží k Vám nebylo možné expedici zrušit a prioritou bylo dodat aspoň tu část zboží, která skladem byla. Dokrytí celé objednávky s dalším závozem do Vašeho regionu bylo bohužel jediným řešením vzhledem k faktu, že se jednalo o 5m trubky, které musíme zavážet naší vlastní dopravou.

    Za tým TOPENILEVNE.CZ, Enge Michael

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Rychle dodání zboží
    • Zboží neodpovídalo popisu
    • Zboží bylo použité a poničené

    Reakce obchodu TOPENILEVNE.CZ

    Dobrý den Radku,
    děkujeme za Vaši objednávku a celkové hodnocení 100%. Omlouvám se za doručení rozbaleného a použitého zboží. U dodavatele došlo patrně k vrácení zakoupeného zboží a to se dostano nedopatřením na naše sklady. Vzhledem k tomu, že zboží nerozbalujeme a zasíláme v originálním obale nebylo možné této situaci předejít. Po vrácení zboží Vám byl vystaven finanční dobropis.

    Za tým TOPENILEVNE.CZ, Enge Michael