Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
případná dodávka příští rok, bez záruky ceny!!!
Reakce obchodu TOPENILEVNE.CZ
Dobrý den, současná situace na trhu kotlů je veřejně známá:
Příklad: https://denikn.cz/724585/na-trhu-kotlu-na-tuha-paliva-prevysuje-poptavka-nabidku/
V současné době ani výrobci negarantují dodání námi objednaného zboží za původní ceny. Kotle jsou dnes, jako mnohé další zboží, prodávány formou pořadníků.
Po naskladnění zboží kontaktujeme zákazníky a vzájemně si odsouhlasíme případnou změnu prodejní ceny. V tuto chvíli může zákazník od objednávky odstoupit, pokud s aktuální cenou zboží nesouhlasí.
Kotle jsou dnes, jako mnohé další zboží, prodávány formou pořadníků. Za nedostupnost kotlů na trhu může mnoho faktorů: povinnost vyměnit kotle starých emisních tříd, ukončení prodeje dvou silných značek jako Dakon a Viadrus, situace kolem Covid-19, ...
Aktuálně se nám daří naskladňovat kotle OPOP a skladem jsou běžně kotle Atmos. Slokov bohužel nikde nekoupíte.
Za tým TOPENILEVNE.CZ, Enge Michael -
Recenze byla smazána, neboť se nejednalo o hodnocení produktu.
-
Nedoporučuje obchod
Potřebovali jsme více druhů armatur, skladem bylo od každé jen pár kusů, tak že do sestav bylo jednou 3 ks, jednou 5 jednou 7 ks, ale tak zachránilo nás to na pár dní. Co bylo zděšení, když nam pak doručili balík, který přišel bez jediného dokumentu (tak že skladníci ani netušili, co a od koho to je) a všechny armatury (cca 150 ks) byly naházené do jedné krabice?! Bylo to jak písmenková polévka, jak kdyby vám poslali spojovák domíchaný v jednom, třídili jsme na jednotlivé druhy asi hodinu :-(
Reakce obchodu TOPENILEVNE.CZ
Dobrý den, zboží bylo dodáno standardní cestou - společností DPD, která Vás informovala o převzetí zásilky do přepravy formou SMS na tel. číslo uvedené ve Vaší objednávce. Systém Balikobot, který využíváme pro expedici zboží, zaslal notifikaci o expedici zásilky na mail uvedený v objednávce s url trackingem pro její sledování v den expedice. Následně Balikobot dle informací o doručení zboží zaslal i konečnou fakturu. Na zásilce je nalepen expediční štítek, kde je uveden dodavatel a číslo objednávky. Všechny doklady zasíláme pouze elektronicky - šetříme tak životní prostředí a snižujeme zbytečné náklady.
Armatury se klasicky zasílají v krabici - pokud jste si přál každý rozměr zabalit zvlášť, měl jste v poznámce u objednávky tento požadavek zmínit.
Za tým TOPENILEVNE.CZ, Enge Michael -
Nedoporučuje obchod
- Do dnešního dne mě nekontaktovali ohledně dostupnosti
Reakce obchodu TOPENILEVNE.CZ
Dobrý den, Vaše tel. číslo uvedené v objednávce bylo přesměrováno na kolegyni z práce, která o všem byla informována. Vaše recenze je tedy zcela nerelevantní a jen si neumíte předat informace ve firmě.
Za tým TOPENILEVNE.CZ, Enge Michael -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- trvalo to týden!!!!!
Reakce obchodu TOPENILEVNE.CZ
Dobrý den, Vaše objednávka byla vytvořena 31.10. v 18:54. Závoz zboží z Vaší objednávky byl uskutečněn v pátek 5.11.. O termínu závozu jste byl informován telefonicky. Vzhledem k tomu, že Vaše objednávka obsahuje 2 kusy 80l ohřívačů vody, bylo nutné zboží zavážet naší dopravou, aby nedošlo k jejich poškození během přepravy. Pokud jste zboží potřeboval nutně, mohl jste si jej osobně vyzvednout na naší prodejně nebo jste si pro zboží mohl poslat expresně přepravní společnost na vlastní náklady.
Za tým TOPENILEVNE.CZ, Enge Michael -
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Nedoporučuje obchod
žádný kotel jsem nemohl koupit, ačkoliv starší kotel havaroval při dlouhodobém výpadku elektřiny během noci , a nový kotel mi byl nezávazně přislíben až v 05-06/2022. Obdobně to dopadlo i s kotlem
od jiného výrobce, který rovněž inzerujete se slibem dodání do 2 týdnůReakce obchodu TOPENILEVNE.CZ
Dobrý den, situace na současném obchodním trhu je bohužel taková, jaká je. Považuji za zcela v pořádku, že jste obdržel reálnou informaci o naskladnění kotle ve Vámi uvedeném termínu.
Na eShopu u většiny takových produktů uvádíme informaci o dostupnosti "Na dotaz" nebo zákazníky o dalším postupu informujeme telefonicky nebo e-mailem. Pokud na eShopu svítila informace "Obvykle do 14 dní", pak se jednalo ještě o zobrazení před propsaním změn dostupnosti kotlů na tuhá paliva na našem eShopu, nicméně současná situace není "běžná" a sdělovací prostředky o této problematice informují delší dobu. Důvodem extrémní poptávky po kotlích na tuhá paliva je způsobena nařízením: "Od září 2022 budou mít domácnosti povinnost prokázat, že jejich kotel splňuje podmínky minimálně 3. emisní třídy podle ČSN EN 303-5. Dalším faktorem je nedostatek materiálu pro výrobu a klasická problematika, kdy většina populace ČR čekala s výměnou kotle na tuhá paliva na poslední chvíli, jak je zde zvykem. Celá situace je dobře popsána třeba zde: https://denikn.cz/724585/na-trhu-kotlu-na-tuha-paliva-prevysuje-poptavka-nabidku/
Chápu Vaši negativní reakci, ale za vzniklou situaci na trhu opravdu nemůžeme a objednaný kotel Rojek KTP 20 bohužel v současnosti nikde nekoupíte.
Za tým TOPENILEVNE.CZ, Enge Michael -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Ceny
- Termín dodání
- Ochotný řidič
- Perfektně zvladnutá logistika doprav
- Laksní přístup při řešení reklamace, ale nakonec vyřešeno.
Fungující shop na úrovni. Já řešil reklamaci a myslím si, že šla vyřešit trochu líp.
Jinak není co vytknout.Reakce obchodu TOPENILEVNE.CZ
Dobrý den, chybnou expedicí Vám byla dodána jiná izolace k akumulační nádrži, než jste měl v objednávce. Bohužel Vámi objednaný model nebyl skladem a muselo se vyčkat na jeho doskladnění ze zahraničí. Vlivem komplikací s dopravou zboží v tomto období se Vaše reklamace vyřizovala 13. dní. Za chybné dodání se omlouváme.
Reklamační oddělení s Vámi celou dobu komunikovalo telefonicky i e-mailem dle svých možností. I když se jednalo o naši chybu, nebylo možné vyřešit Vaši reklamaci rychleji.
Za tým TOPENILEVNE.CZ, Enge Michael -
Nedoporučuje obchod
po dlouhém týdnu konečně alespoň zazvonil tel. z obchodu, že nemají vše skladem, pouze něco. Po dohodě, že potřebuji dělat topení a né čekat dohodnuto, že mi pošlou objednané potřebné věci, co jsou skladem a co není, dodají později.
Dodnes nic, ani zboží, ani nějaká zpráva, ani vyrozumění, jen teď hodnocení na firmu.
Doma zima, nemůžu kvůli rozdvojce a spojce, které jsem objednával, že byli skladem už 14 dní dodělat a spustit topení.Reakce obchodu TOPENILEVNE.CZ
Dobrý den, v den vytvoření objednávky Vás kontaktovalo naše obchodní oddělení:
"Dobrý den, zboží z Vaší objednávky bude kompletně naskladněno cca 7.10. O expedici a termínu doručení nebo v případě výrazné změny avízovaného termínu doručení od dodavatele, Vás budeme informovat."
8.10. Vám volala kolegyně s tím, že zboží ještě není kompletně skladem a omylem zařadila objednávku do expedice až po jejím kompletním naskladnění, i když se s Vámi domluvila o zaslání zboží, které skladem již je. Za tuto chybu se omlouváme: Jsme jen lidé a lidé ani stroje nejsou neomylní.
Dnes 15.10. se Vám kolegyně telefonicky omluvila za svou chybu a předala Vaši objednávku do expedice, dle Vaší domluvy.
Ještě jednou se tedy omlouváme za vzniklé komplikace.
Za tým TOPENILEVNE.CZ, Enge Michael -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Informace o času droučení dorazila v nedostatečném předstihu, dopravce byl velmi neochotný a údajně nový bojler navíc dorazil umazaný od mouru.
Reakce obchodu TOPENILEVNE.CZ
Dobrý den, o termínu doručení zboží a orientačním čase příjezdu řidiče, jste byl informován den před jeho závozem. Přesný čas doručení není bohužel možné určit, protože je ovlivněn aktuální dopravní situací.
Ohřívač vody Vám byl dodán v originálním obale od výrobce. Při manipulaci se zbožím ve skladech nebo na vozidle mohlo dojít k "umazání" obalu (nevozíme mobilní telefony, ale převážně topenářské zboží). Vzhledem k tomu, že od Vás neevidujeme žádnou reklamaci na poškozený ohřívač, předpokládáme, že bylo vše v pořádku.
Za chování řidiče se OMLOUVÁME, aktuálně tuto situaci u jedinců, kterých se to týká aktivně řešíme.
Za tým TOPENILEVNE.CZ, Enge Michael -
Nedoporučuje obchod
- Bohužel pan skladník zřejmě nezná technologické postupy při pájení
Objednávka, dodací lhůta všechno v pořádku! Objednal jsem si soupravu na pájení měděných trubek . Bohužel pan skladník evidentně nezná pracovní postupy při pájení a zaslal mi jiný cín než který se používá. Tím mě vyřadil na dva dny od práce. Je každému jasné , že v září je člověk ve spěchu , aby vše dodělal a mohl se s topení ohřát v zimě! Takže jsem musel jít ke konkurenci ,která je v místě bydliště. Sice dražší , ale lze na místě ihned vyměnit! Nějakou výměnu jsem odmítl již řešit. Nemám na to čas a těch 286.-Kč raději oželím. Firma topení levně jinak funguje. Reklamaci paní chtěla řešit, byla příjemná , ale po tomto excesu jsem to již nechtěl řešit.
Reakce obchodu TOPENILEVNE.CZ
Dobrý den, i mistr tesař, ale to znáte...
OMLOUVÁME SE za chybně dodané zboží. Místo cínu S-Sn97Cu3/2mm Vám byl dodán vlastnostmi lepší a o 291,- Kč dražší cín s příměsí stříbra S-Sn97Ag3/3mm, za cenu toho původně objednaného. Pro pájení měděného potrubí jste jej použít klidně mohl, spoj by byl pevnější. Výměnu zboží jste odmítl, jak píšete. Máte však pravdu v tom, že skladník při vyskladnění zboží měl být pozornější.
Věřím, že příště to bude na 100% a k Vaší plné spokojenosti.
Za tým TOPENILEVNE.CZ, Enge Michael -
Nedoporučuje obchod
- Zboží uvádějí že je skladem i nic nepřišlo
Reakce obchodu TOPENILEVNE.CZ
Dobrý den, Vaše objednávka byla vytvořena 2.9. v 9:32:57. V ten samý den (14:34) Vám byl zaslán mail s informací, že zboží bude doskladněno 9.9. Přesné znění e-mailu: "Dobrý den, zboží z Vaší objednávky bude kompletně naskladněno cca 9.9. O expedici a termínu doručení nebo v případě výrazné změny avízovaného termínu doručení od dodavatele, Vás budeme informovat."
V době vytvoření Vaší objednávky byla skladem na eShopu pouze jedna položka. Ostatní položky mají dostupnost "skladem u dodavatele". Dnes 10.9. Vaše objednávka byla expedována.
V době kdy není zboží si myslím, že jak naše práce, tak hlavně i naše komunikace je více než perfektní. Od vytvoření objednávky až po expedici zboží jste nás nekontaktoval s tím, že by jste nebyl informován o termínu doručení zboží. Vaší recenzi tedy nerozumím...
Pokud o zboží již nemáte zájem, prosím nepřebírejte ho.
Za tým TOPENILEVNE.CZ, Enge Michael -
Nedoporučuje obchod
- Doporučuji: změnit název na "TOPENI DRAHÉ. CZ"
- Mnou zakoupené radiátory všude jinde byly levnější.
Radiátory "Radik Korado" mají drahé.
Reakce obchodu TOPENILEVNE.CZ
Dobrý den, náš obchod dodržuje základní ceny výrobců dle aktuálních ceníků. Ve srovnání s prodejem z "garážových eShopů" kde NEJSOU většinou tedy aktuální ceny, je zde ještě jeden podstatný rozdíl a to jsou skladové zásoby.
Zboží z Vaší objednávky, kterou jste udělal sám dle svého svobodného rozhodnutí bylo v našem eShopu SKLADEM a celá objednávka Vám byla dodána bez ZMĚNY CENY po jejím vytvoření.
V dnešní situaci na trhu, kdy není téměř co prodávat, vázne výroba a dodávky materiálů, po zboží je extrémní poptávka, ceny v tomto roce raketovou rychlostí stoupají vzhůru, reagujeme na změny cen výrobců a dodavatelů.
Pokud o zboží zájem nemáte, můžete odstoupit od kupní smlouvy dle platných obchodních podmínek a zboží nám na vlastní náklady doručit zpět: https://www.topenilevne.cz/reklamace/
V takovém případě se ale připravte na fakt, že na jinde objednané zboží můžete čekat klidně 2-3 měsíce a s největší pravděpodobností Vás bude prodejce informovat o nutnosti navýšení ceny objednaného zboží, pokud Vám jej vůbec bude schopen dodat.
Za tým TOPENILEVNE.CZ, Enge Michael -
Nedoporučuje obchod
- místo skleněné zástěny s bílými rámečky na vanu přišla plastová se stříbrným rámečkem. Po dvou mailech s žádostí o nápravu se mě nikdo neozval.
Reakce obchodu TOPENILEVNE.CZ
Dobrý den, Vaše objednávka obsahuje zboží: Ravak Vanová zástěna VS2 105 satin+rain s kódem výrobce 796M0U0041. Zboží Vám bylo dodáno přesně dle Vaší objednávky a ve správném provedení. Zde bohužel platí stejné pravidlo jako v zákoně: neznalost neomlouvá. Pokud jste si nebyl jistý tím, co objednáváte, měl jste kontaktovat naši technickou podporu nebo kdykoli v procesu zpracování Vaší objednávky projevit zájem o upřesnění, zda jste si objednat správné zboží.
"Objednávka dle všeho byla vytvořena na portále Heureka.cz, kde mohlo dojít ke špatnému zařazení zboží. Toto ale není naše chyba. Hanit náš eShop za chybu při vytvoření objednávky nemůžete, produkt jste si do košíku vložil sám."
Mailovou komunikaci se nám nepodařilo dohledat na obchodě ani v reklamacích. Pokud jste ji skutečně zasílal, prosím o její přeposlání s hlavičkou, kdy bylo původně odesláno na [email protected]
Případně Vás budu kontaktovat, zda-li a jaké jsou podmínky možnosti výměny za jiné zboží. Dále jste mohl využít možnost odstoupení od kupní smlouvy dle platných obchodních podmínek a zboží nám na vlastní náklady doručit zpět: https://www.topenilevne.cz/reklamace/
Za tým TOPENILEVNE.CZ, Enge Michael -
Nedoporučuje obchod
- Nic nepřišlo a to už je cca měsíc !!!
Reakce obchodu TOPENILEVNE.CZ
Dobrý den, Vaše objednávka byla vytvořena 30.8.2021 v 8:41 a 27 vteřin. Po vytvoření objednávky jste byl informován o tom, že výrobce Slokov stejně jako další výrobci díky nedostatku materiálu, výpadku nabídky kotlů Viadrus a Dakon na našem trhu jsou zcela zahlceni a že Vaše objednávka s největší pravděpodobností bude dodána až v roce 2022.
Moc tedy Vaší recenzi nerozumíme. Kotel máte objednán 7 dní a všechny informace jste obdržel. Žádnou další objednávku u Vás v evidenci nemáme.
Za tým TOPENILEVNE.CZ, Enge Michael -
Nedoporučuje obchod
- Sedm dní a zboží nikde
Reakce obchodu TOPENILEVNE.CZ
Dobrý den, objednal jste si zboží, které bylo vedeno jako "NEDOSTUPNÉ". Z tohoto důvodu byla Vaše objednávka následně stornována a o tomto kroku jste byl informován.
Za tým TOPENILEVNE.CZ, Enge Michael -
Nedoporučuje obchod
Poslali uplne jinej tovar než sem objednal
Reakce obchodu TOPENILEVNE.CZ
Dobrý den, i mistr tesař se někdy utne. Omlouváme se, určitě to nebyl záměr a zboží Vám bylo v rámci reklamačního řízení zasláno znovu.
Za tým TOPENILEVNE.CZ, Enge Michael -
Nedoporučuje obchod
Dne 16.72021 jsem uhradil fakturu a dodnes jsem zboží nedostal!
Reakce obchodu TOPENILEVNE.CZ
Dobrý den, po vytvoření objednávky jste byl kontaktován paní Urbanovou i panem Svobodou o tom, že zboží z Vaší objednávky bude dostupné cca za 7-14 dní. Vaše platba byla připsána na náš účet dne 19.7. a objednávka je v režimu zpracování. Vaši recenzi tedy nerozumíme. Zboží bude dodáno po jeho naskladnění, jak bylo avízováno. Pokud o zboží zájem již nemáte, můžeme objednávku stornovat.
Za tým TOPENILEVNE.CZ, Enge Michael -
Nerelevantní příspěvek byl odstraněn. Nejedná se o hodnocení obchodu.
-
Nedoporučuje obchod
- Naprostá neznalost sortimentu!Pak dělá,že nerozumí co si přeji!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reakce obchodu TOPENILEVNE.CZ
Dobrý den, zboží Vám bylo dodáno dle Vaší objednávky, bez zásahu do jejího obsahu.
Po doručení zboží jste kontaktoval naše reklamační oddělení: paní Havelková z komunikace nechápala, jaký máte problém a chtěla po Vás fotodokumentaci daného problému. Vaše reakce byla taková, že jste ji označil za dámský orgán a choval jste se arogantně. Po následné komunikace s jednatelem společnosti Vám bylo zasláno další zboží na naše náklady. Skrz veškerou naši snahu Vám nebylo možné evidentně vyhovět.
Za tým TOPENILEVNE.CZ, Enge Michael