Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jak se můžete ptát, když musíte vědět, že zboží ještě nedorazilo!!! Toto je vážný nedostatek v komunikaci obchodu!

    Reakce obchodu TOPENILEVNE.CZ

    Dobrý den, formulář hodnocení obchodníka zasílá přímo Heureka dle určitých specifikací, po vytvoření objednávky. Rozumím tomu, že pokud ještě zboží nemáte u sebe a přijde hodnocení obchodu, nepůsobí to zcela dobrým dojmem. Nicméně s hodnocením můžete vyčkat, po doručení produktu nebo obchodníka hodnotit na základě předešlé komunikace a ta byla z naší strany dostatečná.

    O zpracování objednávky a závozu zboží jste byl informován, stačilo tedy jen vyčkat s hodnocením po doručení zboží.

    Na vylepšení nastavení procesů stále pracujeme a optimalizujeme je. Děkujeme tedy za podnět k řešení úpravy zasílání hodnocení obchodu.

    Za tým TOPENILEVNE.CZ, Enge Michael

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednal jsem si 2kusy adaptéru 1/2" na 1/4". Dodali jste jeden, druhý byl
    3/8" na 10mm, který jsem nechtěl. Než si komplikovat život reklamací, tak jsem si ho nechal, třeba se někdy hodí.

    Reakce obchodu TOPENILEVNE.CZ

    Dobrý den, za chybu při expedici zboží se přirozeně omlouváme. Na mail jsem Vám zaslal možnosti kompenzace.

    Za tým TOPENILEVNE.CZ, Enge Michael

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednal jsemsi zboží,přišlo úplně něco jiného.

    Reakce obchodu TOPENILEVNE.CZ

    Dobrý den, na základě dohledatelných dat a komunikace:

    Vytvořil jste si dvě objednávky (jednu s platbou na dobírku 12.3.22 11:26:20 a druhou s platnou zálohovou fakturou 12.3.22 11:51:02).

    Při zaslání zálohové faktury v PDF a ISDOC formátu, jste tuto přílohu nemohl otevřít, aby jste ji mohl uhradit. Kolegyně Vám zaslala tedy zálohovou fakturu ve formě textu, kde Vám vložila chybně do mailu zálohovou fakturu pro jiného zákazníka, ale toho jste si všiml, kolegyni na tuto skutečnost upozornil a došlo k zaslání správného dokladu do přílohy.

    V další komunikaci uvádíte, že objednávky sloučit nechcete, zboží zakoupíte u Vašeho lokálního prodejce nebo v jiném obchodě, protože termín dodání je pro Vás nevyhovující a objednávky jste stornoval.

    Usuzuji tedy, že jste patrně reagoval v recenzi na zboží dodané jiným obchodem a tato recenze nám vůbec nepatří.

    Na telefonní hovory jste bohužel nereagoval.

    Za tým TOPENILEVNE.CZ, Enge Michael

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Inzerují zboží které nemají.

    Reakce obchodu TOPENILEVNE.CZ

    Dobrý den, na eShopu je uvedena u kotle Rojek dostupnost "Na dotaz".

    Současná situace na trhu kotlů je veřejně známá: https://denikn.cz/724585/na-trhu-kotlu-na-tuha-paliva-prevysuje-poptavka-nabidku/

    Kotle jsou dnes, jako mnohé další zboží, prodávány formou pořadníků. Za nedostupnost kotlů na trhu může mnoho faktorů: povinnost vyměnit kotle starých emisních tříd, ukončení prodeje dvou silných značek jako Dakon a Viadrus, situace kolem Covid-19, speciální vojenská operace na Ukrajině a celkově situace ve světě.

    Aktuálně se nám celkem daří naskladňovat kotle OPOP a Atmos. Rojek bohužel nikde nekoupíte.

    Za tým TOPENILEVNE.CZ, Enge Michael

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Byť mohu chápat situaci na TRHU, nicméně bylo by příhodnější napsat prostě nemáme na skladě.

    Reakce obchodu TOPENILEVNE.CZ

    Dobrý den, na eShopu je uvedena u kotle Rojek dostupnost "Na dotaz". Zbytečně haníte naši snahu informovat zákazníka o dostupnosti zboží, když informace je uvedena správně, již několik měsíců.

    Současná situace na trhu kotlů je veřejně známá: https://denikn.cz/724585/na-trhu-kotlu-na-tuha-paliva-prevysuje-poptavka-nabidku/

    Kotle jsou dnes, jako mnohé další zboží, prodávány formou pořadníků. Za nedostupnost kotlů na trhu může mnoho faktorů: povinnost vyměnit kotle starých emisních tříd, ukončení prodeje dvou silných značek jako Dakon a Viadrus, situace kolem Covid-19, speciální vojenská operace na Ukrajině a celkově situace ve světě.

    Aktuálně se nám celkem daří naskladňovat kotle OPOP a Atmos. Rojek bohužel nikde nekoupíte.

    Za tým TOPENILEVNE.CZ, Enge Michael

  • Nedoporučuje obchod

    Na webu uvádějí že mají zboží skladem, když si objednáte, přijde Vám email, že zboží bude na skladě v druhé polovině roku 2023. To je hodně platný, když Vám kotel na topení přijde za cca 1,5 roku.

    Reakce obchodu TOPENILEVNE.CZ

    Dobrý den, na eShopu je uvedena u kotle Slokov dostupnost "Na dotaz". Zbytečně haníte naši snahu informovat zákazníka o dostupnosti zboží, když informace je uvedena správně, již několik měsíců.

    Současná situace na trhu kotlů je veřejně známá: https://denikn.cz/724585/na-trhu-kotlu-na-tuha-paliva-prevysuje-poptavka-nabidku/

    Kotle jsou dnes, jako mnohé další zboží, prodávány formou pořadníků. Za nedostupnost kotlů na trhu může mnoho faktorů: povinnost vyměnit kotle starých emisních tříd, ukončení prodeje dvou silných značek jako Dakon a Viadrus, situace kolem Covid-19, speciální vojenská operace na Ukrajině a celkově situace ve světě.

    Aktuálně se nám celkem daří naskladňovat kotle OPOP a Atmos. Slokov bohužel nikde nekoupíte.

    Za tým TOPENILEVNE.CZ, Enge Michael

  • Nedoporučuje obchod

    • termín

    potřebuji nový kotel hned,
    byl mi nabídnut termín dodání v druhé polovině roku 2023
    (hlavně, že jsou pomeranče a banány....)

    Reakce obchodu TOPENILEVNE.CZ

    Dobrý den, současná situace na trhu kotlů je veřejně známá:

    Příklad: https://denikn.cz/724585/na-trhu-kotlu-na-tuha-paliva-prevysuje-poptavka-nabidku/

    V současné době ani výrobci negarantují dodání námi objednaného zboží za původní ceny. Kotle jsou dnes, jako mnohé další zboží, prodávány formou pořadníků.

    Po naskladnění zboží kontaktujeme zákazníky a vzájemně si odsouhlasíme případnou změnu prodejní ceny. V tuto chvíli může zákazník od objednávky odstoupit, pokud s aktuální cenou zboží nesouhlasí.

    Kotle jsou dnes, jako mnohé další zboží, prodávány formou pořadníků. Za nedostupnost kotlů na trhu může mnoho faktorů: povinnost vyměnit kotle starých emisních tříd, ukončení prodeje dvou silných značek jako Dakon a Viadrus, situace kolem Covid-19, ...

    Aktuálně se nám daří naskladňovat kotle OPOP a skladem jsou běžně kotle Atmos. Slokov bohužel nikde nekoupíte.

    Pokud bude situace v současném světě pokračovat :-( , doporučuji nakoupit banány i pomeranče, protože ani ty nikde nekoupíte.

    Za tým TOPENILEVNE.CZ, Enge Michael

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednal jsem si kotel OPOP H425 Eko s tím,že je dodáván do 3 dní/skladem v centrálním skladu.Druhý den mi volají jestli budu čekat do dubna,že kotle nejsou.Odpověděl jsem,že to ruším,protože jsem si u nich objednal kotel Slokov E27 5.11.2021 a v únoru 2022 mi objednávku zrušili,že je kotlů málo.

    Reakce obchodu TOPENILEVNE.CZ

    Dobrý den, současná situace na trhu kotlů je veřejně známá:

    Příklad: https://denikn.cz/724585/na-trhu-kotlu-na-tuha-paliva-prevysuje-poptavka-nabidku/

    V současné době ani výrobci negarantují dodání námi objednaného zboží za původní ceny. Kotle jsou dnes, jako mnohé další zboží, prodávány formou pořadníků.

    Po naskladnění zboží kontaktujeme zákazníky a vzájemně si odsouhlasíme případnou změnu prodejní ceny. V tuto chvíli může zákazník od objednávky odstoupit, pokud s aktuální cenou zboží nesouhlasí nebo nechce vyčkat na naskladnění zboží.

    V současné době uvádíme dostupnost zboží "Na dotaz" u většiny typů kotlů na tuhá paliva, kromě značky Atmos a vybraných modelů Opop, které se nám daří stále naskladňovat. U Vámi objednaného kotle je uvedena dostupnost "Skladem u dodavatele" a dále je uvedeno: "Produkt je obvykle do 3. dnů u zákazníka. Dostupnost je aktualizována automaticky. Pro ověření 100% dostupnosti nás prosím kontaktujte."

    Obvyklá situace toto bohužel opravdu není a ani výrobce nám není schopen sdělit, jaké množství zboží bude naloženo na kamion, před jeho závozem na naše sklady.

    Za tým TOPENILEVNE.CZ, Enge Michael

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jedna dáma si rozhoduje, že zruší objednávku, protože z nějakého důvopdu neprošla platba, žádal jsem o zálohovou fa, ale prý pozdě

    V dnešní době aby obchod neudělal vše aby prodal, divím se, asi paní není zainteresována, msama si rozhodla a přitom nám to spěchalo

    Reakce obchodu TOPENILEVNE.CZ

    Dobrý den, Vaše objednávka byla vytvořena na portále Heureka.cz, kde jste si zvolil online platbu.

    V našem systému byla objednávka několik dní neuhrazená, telefonní číslo zadané při objednávce nikdo nezvedal a na maily kolegyně nedostala žádnou reakci až do doby, než byla objednávka stornována ze strany Heureky, pro neuhrazení platby.

    Vaše následující žádost o zrušení storna objednávky, byla zamítnuta a byl jste vyzván k vytvoření objednávky nové. Důvodem takového postupu je fakt, že na zboží dnes jsou běžně vedeny pořadníky a zrušením storna objednávka by došlo k narušení expedičního plánu a jiný zákazník, který si zboží objednal po Vás a byl již informován o dodání zboží, by musel čekat i když měl zboží v pořádku uhrazeno.

    Haníte náš obchod, ale chyba byla jednoznačně na Vaší straně.

    Za tým TOPENILEVNE.CZ, Enge Michael

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    před týdnem přijaly objednávku a této doby se neozvaly, při tom zboží měly
    skladem

    Reakce obchodu TOPENILEVNE.CZ

    Dobrý den, zboží bylo v době vytvoření objednávky skladem a samotná objednávka je vedena na osobní odběr. Dle informací z obchodního oddělení Vám kolegyně dokonce volala.

    Vaší recenzi tedy zcela nerozumím. Zákazníky na osobní odběr urgujeme až po delší době, když není zboží ze skladu odebráno.

    Dle posledních informací, jste si zboží nakonec osobně vyzvedl.

    Za tým TOPENILEVNE.CZ, Enge Michael

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    obchod nabízí zboží které nemá skladem, dlouhá dodací lhůta, pokud bude mít objednané zboží, a to již za jinou cenu proti nabídce.

    Reakce obchodu TOPENILEVNE.CZ

    Dobrý den, současná situace na trhu kotlů je veřejně známá:

    Příklad: https://denikn.cz/724585/na-trhu-kotlu-na-tuha-paliva-prevysuje-poptavka-nabidku/

    V současné době ani výrobci negarantují dodání námi objednaného zboží za původní ceny. Kotle jsou dnes, jako mnohé další zboží, prodávány formou pořadníků.

    Po naskladnění zboží kontaktujeme zákazníky a vzájemně si odsouhlasíme případnou změnu prodejní ceny. V tuto chvíli může zákazník od objednávky odstoupit, pokud s aktuální cenou zboží nesouhlasí.

    Kotle jsou dnes, jako mnohé další zboží, prodávány formou pořadníků. Za nedostupnost kotlů na trhu může mnoho faktorů: povinnost vyměnit kotle starých emisních tříd, ukončení prodeje dvou silných značek jako Dakon a Viadrus, situace kolem Covid-19, ...

    Aktuálně se nám daří naskladňovat kotle OPOP a skladem jsou běžně kotle Atmos. Slokov bohužel nikde nekoupíte.

    Dle informací z obchodního oddělení na zboží vyčkáte...

    Za tým TOPENILEVNE.CZ, Enge Michael

  • Nedoporučuje obchod

    • Zboží by měli stáhnout s nabídky, protože není a nebude

    Reakce obchodu TOPENILEVNE.CZ

    Dobrý den, současná situace na trhu kotlů je veřejně známá:

    Příklad: https://denikn.cz/724585/na-trhu-kotlu-na-tuha-paliva-prevysuje-poptavka-nabidku/

    V současné době ani výrobci negarantují dodání námi objednaného zboží za původní ceny. Kotle jsou dnes, jako mnohé další zboží, prodávány formou pořadníků.

    Po naskladnění zboží kontaktujeme zákazníky a vzájemně si odsouhlasíme případnou změnu prodejní ceny. V tuto chvíli může zákazník od objednávky odstoupit, pokud s aktuální cenou zboží nesouhlasí.

    Dle informací z obchodního oddělení na zboží vyčkáte...

    Za tým TOPENILEVNE.CZ, Enge Michael

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • přišla mi jen půlka objednávky a po půl roce se nic neděje,takže nemohu topení instalovat,coš teť v zimně je dost závažný problém!!!!

    Reakce obchodu TOPENILEVNE.CZ

    Dobrý den, Vaše objednávka na mřížku ke konvektoru bylo stornována pro neuhrazení zálohové faktury a na základě Vašeho vyjádření, že na mřížku nechcete čekat měsíc.

    O stornování objednávky Vás informovalo naše obchodní oddělení v říjnu: viz. log z e-mailu.
    ------------------------------------------------------
    From: Iva Urbanová
    Sent: Friday, October 1, 2021 12:34 PM
    To: (*skryto z důvodu GDPR)
    Subject: Potvrzení přijetí objednávky č. (*skryto z důvodu GDPR)

    Dobrý den,
    objednávka byla stornována.
    ------------------------------------------------------

    Za tým TOPENILEVNE.CZ, Enge Michael

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod byl dokončen a zásilka dorazila v dohodnutý termín ale po vybalení bylo hned zjištěno poškození.Prasklý plastový kryt a zdeformovaný obal u zásobníku pro ohřev vody.Vse bylo nahlášeno a zdokumentováno ale reklamační oddělení od té doby nekomunikuje.

    Reakce obchodu TOPENILEVNE.CZ

    Dobrý den, reklamace poškozeného zboží s Vámi řeší naše reklamační oddělení. K dokumentaci Vám chybí poškození obalu při dodání zboží. Není tedy jasné, kde k poškození došlo. Z reklamačního oddělní mám informaci, že reklamace není ukončena.

    Od 23.12.2021 - 6.1.2022 bylo zavřeno z důvodu svátku a inventur (tato informace byla prezentována na stránkách topenilevne.cz).

    Za tým TOPENILEVNE.CZ, Enge Michael

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží bylo dodáno až po telefonické urgenci, prý jsem se někde ztratil

    Reakce obchodu TOPENILEVNE.CZ

    Dobrý den, při zpracování objednávky došlo bohužel k chybě z naší strany. Původně byla expedice zboží označena na náš vlastní závoz, ale následně ji kolega z rozvozu vyřadil, ale neoznačil u Vaší objednávky společnost DPD. Za chybu se Vám omlouváme, ale zboží bylo nakonec v pořádku dodáno.

    V případě, že budete dělat další objednávku (ta musí být zadána na stejnou mailovou adresu jako původní objednávka), odkažte se prosím na tuto recenzi ID: 539807695 v poznámce objednávky.

    Za tým TOPENILEVNE.CZ, Enge Michael

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obchod nabízí zboží, které nemá na skladě a dodací lhůta cca 8-9 měsíc 2022

    Reakce obchodu TOPENILEVNE.CZ

    Dobrý den, současná situace na trhu kotlů je veřejně známá:

    Příklad: https://denikn.cz/724585/na-trhu-kotlu-na-tuha-paliva-prevysuje-poptavka-nabidku/

    V současné době ani výrobci negarantují dodání námi objednaného zboží za původní ceny. Kotle jsou dnes, jako mnohé další zboží, prodávány formou pořadníků.

    Po naskladnění zboží kontaktujeme zákazníky a vzájemně si odsouhlasíme případnou změnu prodejní ceny. V tuto chvíli může zákazník od objednávky odstoupit, pokud s aktuální cenou zboží nesouhlasí.

    Za tým TOPENILEVNE.CZ, Enge Michael

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednali jsme v říjnu kotel slokov variant sl27e cca 37 tisíc obchodník potvrdil objednávku obratem e-mailem. Po 5 týdnech čekání bez nějaké informace kdy objednávka dorazí jsme se e-mailem připomněli a dostali jsme odpověď že bohužel neví kdy objednávku odešlou. Za další 2 týdny přišel e-mail že od 1.12.2021 se mění ceník za kotel na cca 51 tisíc. Když jsme objednávku v říjnu objednali tak byla dostupnost kotle do 14 dnů. Z důvodu neakceptování nového ceníku od 1.12.2021 obchodník objednávku zrušil.

    Reakce obchodu TOPENILEVNE.CZ

    Dobrý den, potvrzení objednávky e-mailem je zcela automatické v každém internetovém obchodě. Nesouhlasím však s tím co píšete dále. Náš obchodník Vás dva dny po vytvoření objednávky e-mailem informoval o stavu Vaší objednávku ve znění:

    -------------------------------------------------------------
    Sent: Monday, November 29, 2021 7:47 AM
    Subject: Potvrzení přijetí objednávky č. ###########

    Dobrý den, v příloze zasílám: Potvrzení přijetí objednávky č. ###########
    Prosím o informaci zda se jedná o obci Tichá u Českého Krumlova.
    kotel není skladem.
    Vaše objednávka je považována pouze za rezervaci bez garance kupní ceny kotle a jste zařazeni do pořadníku, rezervace není závazná.
    Po naskladnění budete kontaktováni ohledně ceny kotle, která se bude odvíjet od aktuálně platného ceníku v den expedice k Vám. Po odsouhlasení ceny domluvíme termín dodání.
    Orientační termín naskladnění cca. srpen / září 2022.

    Prosím o informaci, zda máme Vaší objednávku vést v našem systému, nebo zda chcete stornovat.
    -------------------------------------------------------------

    Dále bych uvedl, že současná situace na trhu kotlů je veřejně známá:

    Příklad: https://denikn.cz/724585/na-trhu-kotlu-na-tuha-paliva-prevysuje-poptavka-nabidku/

    V současné době ani výrobci negarantují dodání námi objednaného zboží za původní ceny. Kotle jsou dnes, jako mnohé další zboží, prodávány formou pořadníků.

    Po naskladnění zboží kontaktujeme zákazníky a vzájemně si odsouhlasíme případnou změnu prodejní ceny. V tuto chvíli může zákazník od objednávky odstoupit, pokud s aktuální cenou zboží nesouhlasí.

    Kotle jsou dnes, jako mnohé další zboží, prodávány formou pořadníků. Za nedostupnost kotlů na trhu může mnoho faktorů: povinnost vyměnit kotle starých emisních tříd, ukončení prodeje dvou silných značek jako Dakon a Viadrus, situace kolem Covid-19, ...

    Aktuálně se nám daří naskladňovat kotle OPOP a skladem jsou běžně kotle Atmos. Slokov bohužel nikde nekoupíte.

    Za tým TOPENILEVNE.CZ, Enge Michael

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zajímavě široký sortiment.
    • Ceny mi přijdou přijatelné.
    • Bohužel svoji konkrétní objednávku nemohu hodnotit kladně - objednal jsem tři dvoumetrové "roury" izolačního materiálu na topení. Objednal jsem je ve třech variantách vnitřního průměru - 18 mm, 28 mm a 32 mm. Jenže namísto 18milimetrové izolace mi byla poslána 22milimetrová (což je další varianta průměru), takže izolace na příslušných trubkách "kloktá".

    Zdůrazňuji, že můj případ může být menšinovým co do chybně dodané šířky izolace, nicméně právě od toho toto hodnocení je - aby kromě pozitivních (bezchybných) dodávek byly zmíněny i ty negativní (ty, kde došlo k chybě), mj. za účelem toho, aby se to příště nestávalo.

    Reakce obchodu TOPENILEVNE.CZ

    Dobrý den, bohužel ne vždy se nám povede všechno na 100%. Za recenzi však i tak děkujeme - vede ke zlepšování našich služeb. Za chybu při vyskladnění se omlouváme.

    Případnou nápravu s Vámi sjedná naše reklamační oddělení: https://www.topenilevne.cz/reklamace/

    Za tým TOPENILEVNE.CZ, Enge Michael

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    dlouhá dodací lhůta

    Reakce obchodu TOPENILEVNE.CZ

    Dobrý den, současná situace na trhu kotlů je veřejně známá:

    Příklad: https://denikn.cz/724585/na-trhu-kotlu-na-tuha-paliva-prevysuje-poptavka-nabidku/

    V současné době ani výrobci negarantují dodání námi objednaného zboží za původní ceny. Kotle jsou dnes, jako mnohé další zboží, prodávány formou pořadníků.

    Po naskladnění zboží kontaktujeme zákazníky a vzájemně si odsouhlasíme případnou změnu prodejní ceny. V tuto chvíli může zákazník od objednávky odstoupit, pokud s aktuální cenou zboží nesouhlasí.

    Za tým TOPENILEVNE.CZ, Enge Michael

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží je jiné než uvádějí na fotce na webu.

    Reakce obchodu TOPENILEVNE.CZ

    Dobrý den, bohužel dodavatel zaslal produkt v novém designu a o této změně nás neinformoval. Nicméně jde o produkt, který plní naprosto stejnou funkci "měří teplotu": Magnetický teploměr KFenergy. Chápu, že jste tedy patrně chtěl přesný design, který jste si vybral a za změnu se omlouváme. Zboží můžete vrátit zpět v rámci odstoupení od kupní smlouvy: https://www.topenilevne.cz/reklamace/

    V případě, že jste dostal úplně jiný produkt a došlo tedy k chybě při vyskladnění zboží, prosím postupujte stejně a zboží reklamujte podle výše uvedeného odkazu.

    Fotografii produktu jsem na eShopu upravil podle poslední dodané verze.

    Za tým TOPENILEVNE.CZ, Enge Michael