Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nutno hradit dopravu za vrácení nevyhovujícího oblečení (90,- Kč)

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den,


    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Máte pravdu, dopravu k nám si zákazník hradí vždy sám (viz. obchodní podmínky), dopravu zpět k zákazníkovi, pokud se jedná o zboží na výměnu, hradíme na oplátku zase my.

    Dlouhodobě se snažíme držet dostupné ceny na většinu našeho sortimentu. V kombinaci takto nastavených služeb jako jsou atraktivní ceny, doprava zdarma nad 2000 Kč, balné v ceně, nemáme momentálně prostor k úhradě poštovného pro vrácení balíku. Pokud nechcete platit za dopravné, nabízí se zde ještě jedna možnost pro bezplatné vrácení zboží prostřednictvím vrácení na jedné z našich prodejen - Columbia Brno, Columbia Olomouc, Intersport Rožnov pod Radhoštěm.

    Sportu Zdar!
    Adéla Horáková
    Manažer zákaznického servisu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • opakovaně doručeno zboží s vadou
    • za vrácení v konečném důsledku ještě zaplatíte
    • na stížnost e-shop nijak neodpověděl

    Objednal jsem si 2x shodný model bot. 2x přišly boty s vadou, kdy se v nich prakticky nedalo chodit. Byly špatně slepené u klenby.

    Při druhém pokusu jsem popsal e-shopu detailně zadokumentované vady přes jejich reklamační systém (nelze se vymluvit, že zprávu nedostali nebo tak něco, zpráva je tam viditelná). Je to už 5 dní a e-shop na zprávu nijak nezareagoval. Očekával bych třeba omluvu, slevový kód nebo alespoň nějakou odpověď. Takže bohužel do třetice již zde objednávat nebudu a e-shop nedoporučuji.

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den,


    děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu.

    V případě zájmu má zákazník 14 denní lhůtu na vrácení. V případech vrácení i výměny, dopravné spojené se zasláním zboží k nám hradí spotřebitel, tedy zákazník (viz obchodní podmínky).

    Obě Vaše objednávky jsem si ověřila, bohužel ani v jednom případě jsme se ještě nedostali ke zpracování, a to z následujících důvodů:

    Podle informací z trasování se k nám zboží z původně vytvořené objednávky vrátilo na náš centrální sklad dne 06.12.2022, tedy před třemi dny. Co se týče druhého balíčku, ten je stále na cestě k nám. Touto cestou bych Vás ráda informovala o tom, že na zpracování výměny či vrácení máme 14 dnů od data přijetí balíčku od Vás na náš centrální sklad. Snažíme se dělat maximum pro to, aby vše proběhlo co možná nejrychleji. Veškerá komunikaci týkající se případů probíhá až v momentě, kdy se dostaneme k rozbalení Vaší zásilky. Na veškeré zprávy našich zákazníků samozřejmě odpovídáme vždy, bohužel v momentálním předvánočním shonu prosíme všechny o trpělivost.

    V prvním založeném případu o vrácení není bohužel z Vaší strany zmínka o výrobní vadě, ve druhém případu jsou informace i fotodokumentace z Vaší strany přiložena. Samozřejmě nás velmi mrzí, že došlo k takovýmto nepříjemnostem. Ihned poté, co se dostane k samotnému zpracování, obuv zkontrolujeme a pokud se zde zmíněné výrobní vady nachází, situaci budeme řešit s našim dodavatelem zboží a Vám dopravné za vrácení účtováno nebude.

    Pro příště určitě doporučím obrátit se na náš zákaznický servis, a to prostřednictvím telefonické komunikace, kde Vám obratem poskytneme veškeré potřebné informace i návrh řešení.

    Budeme se snažit Vás v co možná nejkratším čase kontaktovat, aby situace byla rychle vyřešena k Vaší plné spokojenosti.

    Sportu zdar!
    Adéla Horáková
    Manažer zákaznického servisu

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Obchod může být výhodný pro šťastlivce, kteří ocení při osobním odběru široký sortiment
    • Tristní obchodní podmínky

    Moje chyba, že jsem si pozorněji nepřečetla obchodní podmínky. Třeba by mi trklo, že je extrémně nevýhodné nakoupit zboží za 1999 Kč, zaplatit 49 Kč za poštovné, zboží vrátit a dočkat se vrácení částky 1909 Kč. Shodou okolností jsem vracela jinam přes štítek od Zásilkovny za 54 Kč. Stejnou chybu už neopakuji, protože tohle je z mého pohledu nenažranost obchodu.

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den,


    děkujeme Vám za Vaši recenzi a zpětnou vazbu.

    Při objednání si zboží nad 2 000 Kč je u nás aktuálně doprava zcela zdarma.

    V případě zájmu má zákazník 14 denní lhůtu na vrácení. V případech vrácení i výměny, dopravné spojené se zasláním zboží k nám hradí spotřebitel, tedy zákazník (viz obchodní podmínky).

    Založila jste si u nás případ formou vyplnění online formuláře o vrácení, kde se nabízí i možnosti dopravy. Jednotlivé možnosti jsou zde hezky popsány, jsou zde doplněny veškeré potřebné informace i ceny za jednotlivé služby.

    V případě vrácení zboží prostřednictvím dopravní společnosti Zásilkovna, je nutné zabalené zboží přinést na jakoukoli partnerskou pobočku této dopravní společnosti. Je také zapotřebí vytisknout štítek, který se odesílá prostřednictvím e-mailu. Na této pobočce zákazník nic nehradí. Při vrácení zboží bude částka za dopravu odečtena z vrácené částky. Cena této služby je zpoplatněna částkou 90 Kč (včetně pojištění v případě ztráty).

    Pokud se rozhodnete balíček na adresu odeslat prostřednictvím společnosti Zásilkovna, po své vlastní ose, nikoli přes nás, tato dopravní společnost má cenu nastavenou od 109 Kč (dle standardního ceníku) + pojištění zásilky.

    Sportu zdar!
    Adéla Horáková
    Manažer zákaznického servisu

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Neudávají šířku obuvi tak že mi ty boty jsou k ničemu!!!

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den,


    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Co se týče velikostních tabulek, které jsou k dispozici u jednotlivých produktů, poskytuje nám je přímo daný výrobce. Konkrétně u obuvi se standardně uvádí délka stélky, nikoli její šíře.

    Pokud však jakýkoli zákazník potřebuje doplňující informace týkající se požadovaného produktu, samozřejmě se může kdykoli obrátit na náš zákaznický servis, kde mile rádi požadované informace zjistíme a poskytneme.

    Pokud Vám zboží nevyhovuje, můžete ho ve 14 denní lhůtě úplně vrátit, popřípadě ve 30 denní lhůtě vyměnit za jakékoli jiné zboží.

    Sportu zdar!
    Adéla Horáková
    Manažer zákaznického servisu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dorucuje ceska posta...otresny

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den Waklawe,


    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Celou situaci jsme s Vámi již jednou projednávali na naší zákaznické lince a snažili jsme se ji vyřešit k Vaší plné spokojenosti.

    V košíku jste si zvolil dopravu – nejvýhodnější doprava od Sportovna.cz, která byla zcela zdarma. Je zde uvedena informace o tom, že se jedná o doručení kurýrem na Vaši na adresu.
    Dopravní společnost zde specifikována není, a to právě z důvodu toho, že se nejvýhodnější doprava od nás často mění v závislosti na více faktorech (reference od našich zákazníků, rychlost dodání, komunikace s dopravci apod.).

    Pokud jste chtěl mít jistotu, že Vám balíček nebude doručen dopravní společností Česká pošta, se kterou máte nejspíše špatnou zkušenost, měl jste si při vytvoření objednávky zvolit dopravní společnost jinou, která byla však již zpoplatněna.

    Pevně věřím, že i přes nespokojenost s dopravní společností, budete se zakoupenou obuví naopak maximálně spokojený.

    Sportu zdar!
    Adéla Horáková
    Manažer zákaznického servisu

  • Nemůžu hodnotit zboží, které ještě pořád nepřišlo

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den, Aldo,


    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Stav této objednávky jsem si ověřila. Dne 27.10.2022 jsme od Vás objednávku v pořádku přijali. Jelikož se nám však platba za ni připsala až v odpoledních hodinách a následoval státní svátek a víkend, mohli jsme balíček expedovat až následující pracovní den, a to v pondělí, dne 31.10.2022 v dopoledních hodinách. Obrátili jsme se proto na naší obchodní zástupkyni dané dopravní společnosti s dotazem, z jakého důvodu Vám doposud zásilku nedodali. Sám jste dopravní společnost požádal o změnu doručovací adresy, která má však jiné poštovní směrovací číslo, a proto muselo dojít k přesměrování zásilky.
    Z tohoto důvodu došlo k prodlevě při dodání zboží. Podle posledních informací Vám bude zásilka doručena již během zítřejšího dne.

    Pevně věřím, že budete se zbožím maximálně spokojený.

    Sportu zdar!
    Adéla Horáková
    Manažer zákaznického servisu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den, pane Pavle,
    děkujeme Vám za Vaši recenzi a zpětnou vazbu.

    Prověřila jsem si Vaší objednávku a musíme souhlasit s tím, že Vám objednávka nebyla doručena.

    Naším zákaznickým servisem jste byl kontaktován dne 18.9.2022, že Vámi objednaný produkt má výrobní vadu, která je neslučitelná s odesláním k zákazníkovi. Byl to bohužel poslední kus tohoto produktu. Produkt byl odeslán našemu dodavateli ke skladové reklamaci.
    Odpověděl jste nám, že o produkt máte zájem, že chcete fotografie této vady.
    Následně jsme Vás informovali o skutečnosti, že tento produkt jsme již odeslali dodavateli, a vzhledem k situaci, že se jednalo o poslední kus Vám tedy nemohla být Vaše objednávka doručena.

    Za celý tým Sportovna.cz se vám ještě jednou velice omluvám a věřím, že váš příští nákup bude vyřízen k vaší plné spokojenosti.

    Sportu zdar!
    Vlasta Nikolénová
    Specialista pro zákaznickou péči

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Špatná komunikace. Téměř týden od objednání a zaplacení. A přišlo jen potvrzení a informace že budu informován. Z jiných e-shopů při okamžité platbě on-line by už bylo zboží dávno doručeno.

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den, pane Bezkočko,
    děkujeme Vám za Vaši reakci a zpětnou vazbu.

    Prověřila jsem Vaši objednávku a máte pravdu, stále nebyla zpracována. Bohužel se zde vyskytla technická chyba. Nyní je již produkt na cestě do centrálního skladu. Ihned poté bude Vaše objednávka expedována k Vám i s malou drobností jako omluva za zdržení.

    Ještě jednou se velmi omlouváme za způsobené komplikace. V případě potřeby se neváhejte obrátit na naší zákaznickou linku.

    Sportu zdar!
    Vlasta Nikolénová
    Specialista pro zákaznickou péči

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Komunikace jak s "tatarem", proklientský přístup a obchodní duch je pro Vás pojem naprosto neznámý. ještě, že Vám tato společnost nepatří paní prodejkyně.

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den,


    děkujeme Vám za Vaši recenzi a zpětnou vazbu.

    Průběh zpracování Vaší objednávky jsem si ověřila.

    Objednal jste si relaxační obuv, kterou jsme měli v dané velikosti a dané barevné variantě v posledním páru. Každý produkt, před jeho zabalením a následným odesláním samozřejmě pečlivě kontrolujeme. U tohoto produktu jsme bohužel přišli na výrobní vadu. Zakládáme si na kvalitě a nechceme našim zákazníkům zasílat zboží, které vykazuje jakékoli vady. Z tohoto důvodu jsme Vás samozřejmě ihned kontaktovali prostřednictvím e-mailu s omluvou, že jsme při kontrole přišli na tuto skutečnost a nabídli Vám možnost řešení, buď vrácení částky nazpět v plné výši na Vás účet, anebo si vybrat jiný produkt, který bychom Vám namísto toho původního zaslali. Zvolil jste si podobnou obuv, v jiné barevné variantě, která byla však v ceně vyšší, a proto Vás kolegyně poprosila o doplacení částky a zaslala Vám pokyny k úhradě. Také jste byl informován o tom, že ihned po připsání částky na náš účet budeme zboží neprodleně expedovat. Na to jste se rozhodl celou objednávku kompletně stornovat, tak se i stalo a částka v plné výši byla vrácena nazpět na Váš účet.

    Pokud jsem něco přehlédla nebo kolegyně zanedbaly, kontaktujte naše oddělení nebo přímo mě. Ráda si nechám poradit, jak zlepšit naše služby.

    Sportu zdar!
    Adéla Horáková
    Manažer zákaznického servisu

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlost
    • Přišla jiná barva, budu vracet

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den,


    děkujeme Vám za Vaši reakci a zpětnou vazbu.

    Vaši objednávku jsem si ověřila a máte skutečně pravdu. Fotografie u samotného produktu byla poskytnuta výrobcem z jeho oficiálních webových stránek, nicméně barevná kombinace na fotografii se s realitou mírně liší. Velice se omlouváme. Již jsem zadala pokyn k přefocení produktu a poprosila kolegy, produktové specialisty, aby popis i samotnou fotografii na webu obratem změnili.

    Samozřejmě se neváhejte obrátit na náš zákaznický servis, kde Vám mile rádi poradí, jak lze zboží vrátit popřípadě i vyměnit.

    Jsme velmi rádi, že i přes tuto skutečnost jste byl s rychlým doručením spokojený. Děkujeme!

    Sportu zdar!
    Adéla Horáková
    Manažer zákaznického servisu

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Proč super boty Salomon
    originál Made in Vietnam.

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaši recenzi a zpětnou vazbu.

    Máte pravdu, je velká škoda, že většina velkých výrobců přesunula výrobu do Asie, a to především z důvodu větší dostupnosti pracovní síly, levnějších nákladů na výrobu apod.. Co se však týče obuvi, některé typy zn. Salomon se stále vyrábí v Evropě, konkrétně ve Francii. Tuto skutečnost my, jako prodejci, nejsme bohužel schopni jakkoli ovlivnit. Velice nás mrzí, že právě z tohoto důvodu náš e-shop nedoporučujete.

    Pokud Vám zboží nevyhovuje, samozřejmě jej můžete ve 14 denní lhůtě od data převzetí vrátit, a nebo ve 30 denní lhůtě vyměnit za jakékoli jiné zboží. V tomto případě se neváhejte obrátit na náš zákaznický servis, kde Vám mile rádi poradí, jak na to.

    Sportu zdar!
    Adéla Horáková
    Manažer zákaznického servisu

  • Velikost neodpovídala objednanému zboží!!!!

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den, pane bil,

    děkujeme za recenzi.

    Velice nás mrzí, že vám u objednaných produktů značky Under Armour nevyhovuje velikost. U této značky jsme se nesetkali s problémem, že by produkty dle tabulek velikostí našim zákazníkům neseděly. Příště neváhejte kontaktovat naše zákaznické oddělení, kde by vám s případným výběrem velikosti rádi pomohli. Pokud vám produkty nevyhovují a nesedí, neváhejte využít možnost vrácení ve 14 denní lhůtě od převzetí vaši objednávky, a nebo možnosti výměny, která je ve lhůtě 30 dnů od zakoupení.

    Sportu zdar!
    Veronika Gondeková
    Manažer zákaznického servisu a logistiky

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Kdyby něměli akci na sandály, tak bych u nich nenakoupila, s vrácením nebo s výměnou zboží by byl evidentně hodně velký problém dle restriktivních popisků. Nepůsobí to na kupující moc pozitivně. Navíc jsem dostala úplně jinou barevnou kombinaci než bylo zakoupeno a vyzobrazeno, ale vzhledem k tomu, jak jsem popisovala výše, nemám na to řešit výměnu. Což byl asi i účel.

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den, paní T.L.,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Vaši objednávku jsem si ověřila a překontrolovala foto na webu s reálným vzhledem. Omlouváme se, produkt odpovídá reálnému vzhledu až na poutko, které je modré a v reálné podobě je oranžové. Kolegyně z oddělení zákaznické péče se s vámi spojila a pokoušela se s vámi dohodnout na výměně, vrácení, kdy bychom dopravné za vás uhradili. Rádi bychom vám tuto možnost nabídli, vzhledem k pochybení na naši straně. S případným vrácením, výměnou u nás zákazníci nemívají problém a naopak si chválí naši rychlost a ochotu, proto nerozumíme vašemu omezujícímu pojmenování. Příště prosím neváhejte ihned kontaktovat naše oddělení zákaznické péče, kde bychom tento problém ihned vyřešili k vaši spokojenosti. Předávám informaci o chybě našim produktovým specialistům, aby nedošlo k dalším pochybením při nákupu tohoto produktu.

    Sportu zdar!
    Veronika Gondeková
    Manažer zákaznického servisu a logistiky

    • neobrdžel jsem dárek

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu a recenzi.

    Celou situaci s vaši objednávkou jsem si prověřila na našem oddělení zákaznické péče. Ke své objednávce jste si vybral dárek ve velikosti 36 a následně jste nás telefonicky kontaktoval, že máte zájem pouze o velikost 38. Ta bohužel nešla zvolit již při výběru dárku, protože již není skladem. Kolegům jste zdůraznil, že o jinou velikost zájem nemáte, proto byl dárek ve velikosti 36 z vaši objednávky odstraněn. Potvrzení odebrání dárku vám přišlo také elektronicky.
    Pokud jste se rozmyslel a máte o dárek ve velikosti 36 zájem, kontaktujte naši zákaznickou péči.

    Sportu zdar!
    Veronika Gondeková
    Manažer zákaznického servisu a logistiky

    • Pravá bota přišla nahoře ve spičce poškozená - chybějící-vytržené? šití v délce 1cm; buď je to závada z výroby nebo boty už někdo nosil; tkaničky byly ponavlékané v dírkách od shora až dolů...

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Velice nás mrzí, že obuv vykazuje vadu. Dle toho, co píšete, se jedná o vadu již z výroby, obuv samozřejmě není chozená. U zmíněného produktu jsme se s tímto problémem ještě nesetkali. Zakoupené zboží můžete okamžitě vrátit. Neváhejte se proto obrátit na náš zákaznický servis, kde Vám kolegové mile rádi poradí s postupem při zaslání zboží nazpět k nám.

    Sportu zdar!
    Adéla Horáková
    Manažer zákaznického servisu

    • Zaplaceno předem, týden uplynul a balík nikde

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den, pane Stuchlý,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu.

    Celou situaci s vaši objednávkou jsem si pečlivě ověřila jak u nás, tak u dopravce. Ze dne 1.3. z večerních hodin od vás evidujeme objednávku, kterou jsme následující den odeslali. Jako dopravce jste si zvolil doručení do Balíkovny. Váš balíček se od 3.3. nachází na výdejním místě, které jste si zvolil. O jeho uložení v Balíkovně jste byl informován formou e-mailu. Dne 7.3. vám přišla výzva k vyzvednutí a informace, že se blíží konec úložní doby z důvodu nepřevzetí vaši zásilky. Úložní doba v Balíkovně je standartně 7 kalendářních dní. Balík bude dnes zabalen a zaslán zpět k nám. Ihned po obdržení, nepřevzatý balík zpracujeme a vrátíme vám peníze.

    Příště neváhejte kontaktovat naši zákaznickou linku emailem nebo telefonicky. Kolegyně vám moc rády pomůžou a vše vyřeší k vaší spokojenosti.

    Sportu zdar!
    Veronika Gondeková
    Manažer zákaznického servisu a logistiky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • velikost neodpovídá tabulkám..

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Velice nás mrzí, že vám zboží nesedělo dle našich velikostních tabulek. U zmíněného produktu jsme se ještě nesetkali s tím, že by produkt neodpovídal popisu a velikostem uvedených v tabulce. Pokud vám velikost nevyhovuje, zboží můžete vyměnit do 30 dnů a nebo vrátit do 14 dní od převzetí. Pro jistotu jsme zadali pokyn o kontrolu našim produktovým specialistům.

    Sportu zdar!
    Veronika Gondeková
    Manažer zákaznického servisu a logistiky

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Zásilka nebyla doručena. Uložena někde, kde chtějí 350 kč za vyzvednutí.

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu.

    Celou situaci jsem si ověřila a v našem systému evidujeme, dvě objednávky. U první byl zvolen způsob platby kartou online, která neprošla. Pokud tato situace nastane, zasíláme informace k úhradě bankovním převodem. U první objednávky vám byla zaslána opakovaná výzva pro úhradu, jelikož k platbě nedošlo, objednávku jsme stornovali. V našem systému evidujeme i vaši druhou objednávku, která byla vytvořena ihned po první. Způsob úhrady byl zvolen na dobírku. Tuto objednávku jsme v pořádku expedovali, ale z důvodu nezastižení, vám byla uložená do nejbližšího parcelshopu. Jelikož je objednávka se zvolenou platbou na dobírku, je tedy při vyzvednutí potřeba uhradit výši vaši objednávky, jelikož předem k úhradě nedošlo.

    V případě, že adresát není zastižen, dopravci umisťují balíčky do nejbližšího výdejního místa, v opačném případě by totiž došlo k navrácení odesílateli. Za vyzvednutí si dopravce nic neúčtuje, částku, kterou máte uhradit je ve výši vaši objednávky 3738 Kč.

    Sportu zdar!
    Veronika Gondeková
    Manažer zákaznického servisu a logistiky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    NEDOPORUČUJI !!! - po 5 dnech přišlo, že zboží bylo dodáno jinému zákazníkovi, který údajně zaplatil dříve (přitom jsem platil on-line Visa), že mi bude do 3 dnů vrácena platba, dnes je 4 den a zatím nic nedošlo. Buď se jedná o o špatné informační systémy a nebo spíše o šizení zákazníků. Objednávka přitom byla stornována. Zvažuji další kroky včetně předání ČOI, reklamace u Visa a mé platební banky a další.

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Vážený pane, Pavle,

    děkujeme za vaši recenzi a zpětnou vazbu.

    Objednal jste si blikačku na ruku značky Pro Touch. Při kontrole vašeho zboží jsme zjistili, že je blikačka poškozená a bohužel se jednalo o poslední kus. Ano blikačky, které si zákazníci objednali a zaplatili před vámi jim byly dodány před vámi.

    Kolegyně vás informovala ve čtvrtek 25.11., že nás to velmi mrzí, ale blikačka již není skladem a že vám do následujících 3 pracovních dní vrátíme peníze zpět na kartu. Vzhledem k víkendu, kdy banky nefungují, částku 308 Kč (cena blikačky + dopravy) můžete očekávat dnes nejpozději zítra. Stále v avizovaném termínu.

    Předvánoční období je vždy hektické pro všechny strany. Děláme maximum, aby zdržení z naší strany bylo minimální, ať s expedicí zásilek nebo zpracováním vrácených kusů. Předem děkujeme za trpělivost a že nám občas odpustíte nějakou tu chybičku.

    Celý tým sportovny vám přeje krásné prožití svátků, co nejméně stresu, co nejvíce času stráveného s rodinou a krásný nový rok 2022!

    Sportu zdar!
    Veronika Zapletalová
    Manažer e-shopu