Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    po delším uvažování jsem se rozhodl zboží koupit i s tím, že mi byla nabídnuta sleva 100kč na první nákup. Když jsem se zaregistroval, nakoupil a chtěl uplatnit slevu, tak jsem se dozvěděl, že sleva je platná při nákupu nad 2000kč...což považuji za klamání zákazníka...! takže nemůžu být s obchodem spokojen

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi a zpětnou vazbu.

    Slevu 100 Kč na první nákup nabízíme při prvním nákupu všem novým zákazníkům a je jen na nich, zda ji využijí.
    Vzhledem k tomu, nakolik je uplatňována, zákazníci ji hodnotí velmi pozitivně. Při stanovení částky pro použití jsme vycházeli z průměrné ceny produktů na našem e-shopu, aby ji nakupující mohli uplatnit u většiny produktů.

    Mrzí nás, že slevu, která je pro nás dalším vstřícným krokem k našim zákazníkům, vnímáte negativně.

    Sportu zdar!
    Adéla Horáková
    Manažer zákaznického servisu.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zatím je to moje první objednávka a výhodu zatím jsem nepoznal
    • Dostal jsem něco co jsem si neobjednal

    Všechno od potvrzení objednávky až po dodání bylo standardně v pořádku
    jako u jiných obchodů. Překvapení bylo až po vybalení. Místo hnědých bot
    jsem dostal šedivé. Asi to přežiju. Měl jsem ale chuť si ještě objednat jedny
    a to Merrell Yokota 2 také hnědé, velikost 45 ale mám obavy jak to opět
    může dopadnout.

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaši reakci a zpětnou vazbu.

    Jsme velmi rádi, že samotný průběh zpracování i dodání zboží proběhlo v naprostém pořádku.

    Velice nás mrzí, že fotografie na webu úplně neodpovídají realitě. Odstín kožené obuvi je skutečně jiný než na našich webových stránkách. Již jsem požádala kolegy, produktové specialisty, aby vše dali do pořádku a fotografie zaměnili dle skutečnosti.

    Zboží můžete samozřejmě zaslat k nám k vrácení, a to ve 14 denní lhůtě od data převzetí balíčku od dopravní společnosti. Určitě se neváhejte obrátit na náš zákaznický servis, kde Vám mile poradíme, jakými způsoby je možné zboží vrátit, popřípadě i vyměnit za jakékoli jiné.

    Ještě jednou se velmi omlouváme za způsobené komplikace.

    Sportu zdar!
    Adéla Horáková
    Manažer zákaznického servisu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Chtěl bych vám GRATULOVAT, několik týdnu jsem hledal helmu a nakonec se rozhodl že si pořídím lepší/dražší a made in Italy, ale vyšší cena zrovna u vás nic neznamená , naopak !
    Po rozbalení odpadl kus plastu přilepený asi trusem než lepidlem , a helma na to že má být jak uvádím z té vyšší cenové kategorie vypadá na na provedení dávné made in china,
    Vzhledem k tomu , že jsem si nechal překvapení na den před odjezdem na hory , nemám čas to řešit , ale opět jsem se ujistil, že v CR se nejspíše prodává odpad který by na západním trhu těžko mohl být prodán za tohle CZK, nebo hůře prodejce má marži ze snů...
    Mám samozřejmě vše nafoceno, a zvážím další reklamu firmě KASK , jak jsem se dočetl "špičce mezi helmami"
    navíc označení 58/59 neplatí, je to M58.
    Zdraví Jan NAGY

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den, pane Nagy,  

    děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu a také za zaslání fotodokumentace prostřednictvím e-mailu. 

    Velice nás mrzí, že po rozbalení helmy došlo k odlepení plastové krytky. Při balení se snažíme být vždy maximálně pečliví a každý jednotlivý produkt důkladně a svědomitě kontrolujeme. Pokud je při kontrole zjištěna jakákoli vada výrobku, obratem zákazníka kontaktujeme a společně se dohodneme na vhodném způsobu řešení. Zakládáme si na kvalitě a samozřejmě nechceme nikomu zasílat zboží, které vykazuje jakékoli vady. 

    Celé naše prostory jsou monitorovány kamerovým systémem. Dle záznamu byla Vaše helma pečlivě zkontrolovaná, zabalená a opustila náš sklad v naprostém pořádku. K odlepení tedy muselo dojít až následně, což je nám skutečně opravdu velmi líto. 

    Zboží můžete samozřejmě zaslat k nám k vrácení a my Vám přednostně vrátíme plnou částku nazpět. 

    Dnes budete kontaktován našim oddělením pro zákaznickou péči s návrhem řešení této situace. Ještě jednou se za celý tým Sportovny velmi omlouváme. 

    Sportu zdar!
    Adéla Horáková
    Manažer zákaznického servisu

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Nákup výprodejového zboží-sleva
    • Mizerná komunikace.
    • Peníze poslané předem, bez možnosti dobírky, znamenají po předání dopravci okamžitou ztrátu zájmu o obchod.

    Po ujištění, že zásilka dorazí do manželčiných narozenin, jsem elektrokolo objednal a zaplatil, po té co dopravce přestal komunikovat mailem, nereagoval ani na telefon, a moje zoufalá výprava do depa byla marná, mezitím každodenní urgence na shopu (vyřešíme, předám, atd.),jsem náhodou narazil na soukromý tel. nějakého skladníka z jiného depa, kterému velice děkuji. Ten mi prozradil, že všichni zákazníci (prodejci), byli informováni, že dopravce má přes svátky odstávku, a sehnal číslo na člověka s kterým už jsem situaci dořešil, přestože narozeniny jsem o 5 dní nestihl. Takže stran obchodníka pouze kecy ve stylu "já tam zkusím napsat,(zavolat), to víte ti dopravci...,a co po nás potřebujete, to my už neovlivníme", a v okamžiku kdy položíte telefon nejste.. Jeden to přehazuje na druhého, ten zas zpátky, občas si s vámi někdo pokecá, že to on ne.., v součtu je ale důležité, že víc jak 40k je někde.., kolo stojí kdesi ve skladu, a vy se k němu další týden nedostanete. Opět důkaz, že kulturou byznysu stále patříme někam mezi Turecko a Arménii..

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den,


    děkujeme za Vaši recenzi a zpětnou vazbu.

    Jsme velmi rádi, že jste byl s výší slevy na zakoupené zboží tak spokojený.

    Vaši objednávku jsem si prověřila a máte skutečně pravdu, doručení trvalo mnohem déle, než jsme uváděli, a to převážně kvůli vánočním svátkům a také, odstávce dopravní společnosti.

    Vzhledem k povánočnímu shonu si tuto skutečnost neuvědomila ani má kolegyně na zákaznické lince, která dopravce s prosbou o urgenci doručení na Vaši adresu samozřejmě obratem kontaktovala.

    Na naší komunikaci se zákazníkem si velmi zakládáme, vždy se jim snažíme vyjít vstříc a udělat pro jejich spokojenost maximum. Velice nás proto tato situace mrzí a za celý tým Sportovny se tímto omlouváme.

    U Vámi objednaného zboží – v takovéto hodnotě, bohužel nelze nastavit platbu při převzetí. Dopravní společnosti jsou schopné „pojistit“ zásilku pouze do určité hodnoty. V tomto případě výše zásilky tuto hodnotu převyšovala, a proto je nezbytné objednávku hradit předem, a to formou bankovního převodu, popřípadě kartou online.

    Ještě jednou se velmi omlouváme za způsobené komplikace, a i přesto věříme, že jste s elektrokolem spokojený nejen Vy, ale i Vaše žena. Přejeme mnoho šťastných kilometrů a pevné zdraví v novém roce 2023.

    Sportu zdar!
    Adéla Horáková
    Manažer zákaznického servisu

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zbozi bylo doruceno pozdeji nez je slibovano na e-shopu, vraceni zbozi je zpoplatneno, nefunguje formular na vraceni zbozi.

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu.

    Vaši objednávku jsem si ověřila, dne 12. 12. 2022 jsme ji v poledních hodinách obdrželi, expedovali jsme ji dne 14. 12. 2022.

    Vzhledem k vyššímu počtu objednávek v tomto předvánočním shonu se bohužel objednávku nepodařilo expedovat ihned na druhý den, jak tomu u nás bývá zvykem. Snažili jsme se, co to jen jde, abychom objednávky odeslali v co možná nejkratším čase. Za prodlevu se tímto ještě jednou omlouváme.

    Zásilka byla Vámi vyzvednuta dne 15. 12. 2022 v požadovaném výdejním místě. Podle e-mailu, který jste nám psala s prosbou o urgenci, jste zboží potřebovala doručit nejpozději do pátku 16.12.2022, což jsme splnili.

    Máte pravdu, dopravu k nám si zákazník hradí vždy sám (viz. obchodní podmínky), dopravu zpět k zákazníkovi, pokud se jedná o zboží na výměnu, hradíme na oplátku zase my. Co se týče online formuláře, prozatím jsme s aplikací neměli jakoukoli potíž. Pokud se Vám nedaří založit případ ohledně vrácení, nabízí se zde možnost si ho vytisknout, popřípadě se kdykoli neváhejte obrátit na náš zákaznický servis, kde Vám mile rádi poradíme a pomůžeme.

    Za celý tým Sportovny Vám přejeme klidné prožití vánočních svátků a mnoho štěstí, zdraví a úspěchů v novém roce.

    Sportu zdar!
    Adéla Horáková
    Manažer zákaznického servisu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nutno hradit dopravu za vrácení nevyhovujícího oblečení (90,- Kč)

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den,


    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Máte pravdu, dopravu k nám si zákazník hradí vždy sám (viz. obchodní podmínky), dopravu zpět k zákazníkovi, pokud se jedná o zboží na výměnu, hradíme na oplátku zase my.

    Dlouhodobě se snažíme držet dostupné ceny na většinu našeho sortimentu. V kombinaci takto nastavených služeb jako jsou atraktivní ceny, doprava zdarma nad 2000 Kč, balné v ceně, nemáme momentálně prostor k úhradě poštovného pro vrácení balíku. Pokud nechcete platit za dopravné, nabízí se zde ještě jedna možnost pro bezplatné vrácení zboží prostřednictvím vrácení na jedné z našich prodejen - Columbia Brno, Columbia Olomouc, Intersport Rožnov pod Radhoštěm.

    Sportu Zdar!
    Adéla Horáková
    Manažer zákaznického servisu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • opakovaně doručeno zboží s vadou
    • za vrácení v konečném důsledku ještě zaplatíte
    • na stížnost e-shop nijak neodpověděl

    Objednal jsem si 2x shodný model bot. 2x přišly boty s vadou, kdy se v nich prakticky nedalo chodit. Byly špatně slepené u klenby.

    Při druhém pokusu jsem popsal e-shopu detailně zadokumentované vady přes jejich reklamační systém (nelze se vymluvit, že zprávu nedostali nebo tak něco, zpráva je tam viditelná). Je to už 5 dní a e-shop na zprávu nijak nezareagoval. Očekával bych třeba omluvu, slevový kód nebo alespoň nějakou odpověď. Takže bohužel do třetice již zde objednávat nebudu a e-shop nedoporučuji.

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den,


    děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu.

    V případě zájmu má zákazník 14 denní lhůtu na vrácení. V případech vrácení i výměny, dopravné spojené se zasláním zboží k nám hradí spotřebitel, tedy zákazník (viz obchodní podmínky).

    Obě Vaše objednávky jsem si ověřila, bohužel ani v jednom případě jsme se ještě nedostali ke zpracování, a to z následujících důvodů:

    Podle informací z trasování se k nám zboží z původně vytvořené objednávky vrátilo na náš centrální sklad dne 06.12.2022, tedy před třemi dny. Co se týče druhého balíčku, ten je stále na cestě k nám. Touto cestou bych Vás ráda informovala o tom, že na zpracování výměny či vrácení máme 14 dnů od data přijetí balíčku od Vás na náš centrální sklad. Snažíme se dělat maximum pro to, aby vše proběhlo co možná nejrychleji. Veškerá komunikaci týkající se případů probíhá až v momentě, kdy se dostaneme k rozbalení Vaší zásilky. Na veškeré zprávy našich zákazníků samozřejmě odpovídáme vždy, bohužel v momentálním předvánočním shonu prosíme všechny o trpělivost.

    V prvním založeném případu o vrácení není bohužel z Vaší strany zmínka o výrobní vadě, ve druhém případu jsou informace i fotodokumentace z Vaší strany přiložena. Samozřejmě nás velmi mrzí, že došlo k takovýmto nepříjemnostem. Ihned poté, co se dostane k samotnému zpracování, obuv zkontrolujeme a pokud se zde zmíněné výrobní vady nachází, situaci budeme řešit s našim dodavatelem zboží a Vám dopravné za vrácení účtováno nebude.

    Pro příště určitě doporučím obrátit se na náš zákaznický servis, a to prostřednictvím telefonické komunikace, kde Vám obratem poskytneme veškeré potřebné informace i návrh řešení.

    Budeme se snažit Vás v co možná nejkratším čase kontaktovat, aby situace byla rychle vyřešena k Vaší plné spokojenosti.

    Sportu zdar!
    Adéla Horáková
    Manažer zákaznického servisu

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Obchod může být výhodný pro šťastlivce, kteří ocení při osobním odběru široký sortiment
    • Tristní obchodní podmínky

    Moje chyba, že jsem si pozorněji nepřečetla obchodní podmínky. Třeba by mi trklo, že je extrémně nevýhodné nakoupit zboží za 1999 Kč, zaplatit 49 Kč za poštovné, zboží vrátit a dočkat se vrácení částky 1909 Kč. Shodou okolností jsem vracela jinam přes štítek od Zásilkovny za 54 Kč. Stejnou chybu už neopakuji, protože tohle je z mého pohledu nenažranost obchodu.

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den,


    děkujeme Vám za Vaši recenzi a zpětnou vazbu.

    Při objednání si zboží nad 2 000 Kč je u nás aktuálně doprava zcela zdarma.

    V případě zájmu má zákazník 14 denní lhůtu na vrácení. V případech vrácení i výměny, dopravné spojené se zasláním zboží k nám hradí spotřebitel, tedy zákazník (viz obchodní podmínky).

    Založila jste si u nás případ formou vyplnění online formuláře o vrácení, kde se nabízí i možnosti dopravy. Jednotlivé možnosti jsou zde hezky popsány, jsou zde doplněny veškeré potřebné informace i ceny za jednotlivé služby.

    V případě vrácení zboží prostřednictvím dopravní společnosti Zásilkovna, je nutné zabalené zboží přinést na jakoukoli partnerskou pobočku této dopravní společnosti. Je také zapotřebí vytisknout štítek, který se odesílá prostřednictvím e-mailu. Na této pobočce zákazník nic nehradí. Při vrácení zboží bude částka za dopravu odečtena z vrácené částky. Cena této služby je zpoplatněna částkou 90 Kč (včetně pojištění v případě ztráty).

    Pokud se rozhodnete balíček na adresu odeslat prostřednictvím společnosti Zásilkovna, po své vlastní ose, nikoli přes nás, tato dopravní společnost má cenu nastavenou od 109 Kč (dle standardního ceníku) + pojištění zásilky.

    Sportu zdar!
    Adéla Horáková
    Manažer zákaznického servisu

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Neudávají šířku obuvi tak že mi ty boty jsou k ničemu!!!

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den,


    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Co se týče velikostních tabulek, které jsou k dispozici u jednotlivých produktů, poskytuje nám je přímo daný výrobce. Konkrétně u obuvi se standardně uvádí délka stélky, nikoli její šíře.

    Pokud však jakýkoli zákazník potřebuje doplňující informace týkající se požadovaného produktu, samozřejmě se může kdykoli obrátit na náš zákaznický servis, kde mile rádi požadované informace zjistíme a poskytneme.

    Pokud Vám zboží nevyhovuje, můžete ho ve 14 denní lhůtě úplně vrátit, popřípadě ve 30 denní lhůtě vyměnit za jakékoli jiné zboží.

    Sportu zdar!
    Adéla Horáková
    Manažer zákaznického servisu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dorucuje ceska posta...otresny

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den Waklawe,


    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Celou situaci jsme s Vámi již jednou projednávali na naší zákaznické lince a snažili jsme se ji vyřešit k Vaší plné spokojenosti.

    V košíku jste si zvolil dopravu – nejvýhodnější doprava od Sportovna.cz, která byla zcela zdarma. Je zde uvedena informace o tom, že se jedná o doručení kurýrem na Vaši na adresu.
    Dopravní společnost zde specifikována není, a to právě z důvodu toho, že se nejvýhodnější doprava od nás často mění v závislosti na více faktorech (reference od našich zákazníků, rychlost dodání, komunikace s dopravci apod.).

    Pokud jste chtěl mít jistotu, že Vám balíček nebude doručen dopravní společností Česká pošta, se kterou máte nejspíše špatnou zkušenost, měl jste si při vytvoření objednávky zvolit dopravní společnost jinou, která byla však již zpoplatněna.

    Pevně věřím, že i přes nespokojenost s dopravní společností, budete se zakoupenou obuví naopak maximálně spokojený.

    Sportu zdar!
    Adéla Horáková
    Manažer zákaznického servisu

  • Nemůžu hodnotit zboží, které ještě pořád nepřišlo

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den, Aldo,


    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Stav této objednávky jsem si ověřila. Dne 27.10.2022 jsme od Vás objednávku v pořádku přijali. Jelikož se nám však platba za ni připsala až v odpoledních hodinách a následoval státní svátek a víkend, mohli jsme balíček expedovat až následující pracovní den, a to v pondělí, dne 31.10.2022 v dopoledních hodinách. Obrátili jsme se proto na naší obchodní zástupkyni dané dopravní společnosti s dotazem, z jakého důvodu Vám doposud zásilku nedodali. Sám jste dopravní společnost požádal o změnu doručovací adresy, která má však jiné poštovní směrovací číslo, a proto muselo dojít k přesměrování zásilky.
    Z tohoto důvodu došlo k prodlevě při dodání zboží. Podle posledních informací Vám bude zásilka doručena již během zítřejšího dne.

    Pevně věřím, že budete se zbožím maximálně spokojený.

    Sportu zdar!
    Adéla Horáková
    Manažer zákaznického servisu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den, pane Pavle,
    děkujeme Vám za Vaši recenzi a zpětnou vazbu.

    Prověřila jsem si Vaší objednávku a musíme souhlasit s tím, že Vám objednávka nebyla doručena.

    Naším zákaznickým servisem jste byl kontaktován dne 18.9.2022, že Vámi objednaný produkt má výrobní vadu, která je neslučitelná s odesláním k zákazníkovi. Byl to bohužel poslední kus tohoto produktu. Produkt byl odeslán našemu dodavateli ke skladové reklamaci.
    Odpověděl jste nám, že o produkt máte zájem, že chcete fotografie této vady.
    Následně jsme Vás informovali o skutečnosti, že tento produkt jsme již odeslali dodavateli, a vzhledem k situaci, že se jednalo o poslední kus Vám tedy nemohla být Vaše objednávka doručena.

    Za celý tým Sportovna.cz se vám ještě jednou velice omluvám a věřím, že váš příští nákup bude vyřízen k vaší plné spokojenosti.

    Sportu zdar!
    Vlasta Nikolénová
    Specialista pro zákaznickou péči

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Špatná komunikace. Téměř týden od objednání a zaplacení. A přišlo jen potvrzení a informace že budu informován. Z jiných e-shopů při okamžité platbě on-line by už bylo zboží dávno doručeno.

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den, pane Bezkočko,
    děkujeme Vám za Vaši reakci a zpětnou vazbu.

    Prověřila jsem Vaši objednávku a máte pravdu, stále nebyla zpracována. Bohužel se zde vyskytla technická chyba. Nyní je již produkt na cestě do centrálního skladu. Ihned poté bude Vaše objednávka expedována k Vám i s malou drobností jako omluva za zdržení.

    Ještě jednou se velmi omlouváme za způsobené komplikace. V případě potřeby se neváhejte obrátit na naší zákaznickou linku.

    Sportu zdar!
    Vlasta Nikolénová
    Specialista pro zákaznickou péči

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Komunikace jak s "tatarem", proklientský přístup a obchodní duch je pro Vás pojem naprosto neznámý. ještě, že Vám tato společnost nepatří paní prodejkyně.

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den,


    děkujeme Vám za Vaši recenzi a zpětnou vazbu.

    Průběh zpracování Vaší objednávky jsem si ověřila.

    Objednal jste si relaxační obuv, kterou jsme měli v dané velikosti a dané barevné variantě v posledním páru. Každý produkt, před jeho zabalením a následným odesláním samozřejmě pečlivě kontrolujeme. U tohoto produktu jsme bohužel přišli na výrobní vadu. Zakládáme si na kvalitě a nechceme našim zákazníkům zasílat zboží, které vykazuje jakékoli vady. Z tohoto důvodu jsme Vás samozřejmě ihned kontaktovali prostřednictvím e-mailu s omluvou, že jsme při kontrole přišli na tuto skutečnost a nabídli Vám možnost řešení, buď vrácení částky nazpět v plné výši na Vás účet, anebo si vybrat jiný produkt, který bychom Vám namísto toho původního zaslali. Zvolil jste si podobnou obuv, v jiné barevné variantě, která byla však v ceně vyšší, a proto Vás kolegyně poprosila o doplacení částky a zaslala Vám pokyny k úhradě. Také jste byl informován o tom, že ihned po připsání částky na náš účet budeme zboží neprodleně expedovat. Na to jste se rozhodl celou objednávku kompletně stornovat, tak se i stalo a částka v plné výši byla vrácena nazpět na Váš účet.

    Pokud jsem něco přehlédla nebo kolegyně zanedbaly, kontaktujte naše oddělení nebo přímo mě. Ráda si nechám poradit, jak zlepšit naše služby.

    Sportu zdar!
    Adéla Horáková
    Manažer zákaznického servisu

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlost
    • Přišla jiná barva, budu vracet

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den,


    děkujeme Vám za Vaši reakci a zpětnou vazbu.

    Vaši objednávku jsem si ověřila a máte skutečně pravdu. Fotografie u samotného produktu byla poskytnuta výrobcem z jeho oficiálních webových stránek, nicméně barevná kombinace na fotografii se s realitou mírně liší. Velice se omlouváme. Již jsem zadala pokyn k přefocení produktu a poprosila kolegy, produktové specialisty, aby popis i samotnou fotografii na webu obratem změnili.

    Samozřejmě se neváhejte obrátit na náš zákaznický servis, kde Vám mile rádi poradí, jak lze zboží vrátit popřípadě i vyměnit.

    Jsme velmi rádi, že i přes tuto skutečnost jste byl s rychlým doručením spokojený. Děkujeme!

    Sportu zdar!
    Adéla Horáková
    Manažer zákaznického servisu

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Proč super boty Salomon
    originál Made in Vietnam.

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaši recenzi a zpětnou vazbu.

    Máte pravdu, je velká škoda, že většina velkých výrobců přesunula výrobu do Asie, a to především z důvodu větší dostupnosti pracovní síly, levnějších nákladů na výrobu apod.. Co se však týče obuvi, některé typy zn. Salomon se stále vyrábí v Evropě, konkrétně ve Francii. Tuto skutečnost my, jako prodejci, nejsme bohužel schopni jakkoli ovlivnit. Velice nás mrzí, že právě z tohoto důvodu náš e-shop nedoporučujete.

    Pokud Vám zboží nevyhovuje, samozřejmě jej můžete ve 14 denní lhůtě od data převzetí vrátit, a nebo ve 30 denní lhůtě vyměnit za jakékoli jiné zboží. V tomto případě se neváhejte obrátit na náš zákaznický servis, kde Vám mile rádi poradí, jak na to.

    Sportu zdar!
    Adéla Horáková
    Manažer zákaznického servisu

  • Velikost neodpovídala objednanému zboží!!!!

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den, pane bil,

    děkujeme za recenzi.

    Velice nás mrzí, že vám u objednaných produktů značky Under Armour nevyhovuje velikost. U této značky jsme se nesetkali s problémem, že by produkty dle tabulek velikostí našim zákazníkům neseděly. Příště neváhejte kontaktovat naše zákaznické oddělení, kde by vám s případným výběrem velikosti rádi pomohli. Pokud vám produkty nevyhovují a nesedí, neváhejte využít možnost vrácení ve 14 denní lhůtě od převzetí vaši objednávky, a nebo možnosti výměny, která je ve lhůtě 30 dnů od zakoupení.

    Sportu zdar!
    Veronika Gondeková
    Manažer zákaznického servisu a logistiky

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Kdyby něměli akci na sandály, tak bych u nich nenakoupila, s vrácením nebo s výměnou zboží by byl evidentně hodně velký problém dle restriktivních popisků. Nepůsobí to na kupující moc pozitivně. Navíc jsem dostala úplně jinou barevnou kombinaci než bylo zakoupeno a vyzobrazeno, ale vzhledem k tomu, jak jsem popisovala výše, nemám na to řešit výměnu. Což byl asi i účel.

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den, paní T.L.,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Vaši objednávku jsem si ověřila a překontrolovala foto na webu s reálným vzhledem. Omlouváme se, produkt odpovídá reálnému vzhledu až na poutko, které je modré a v reálné podobě je oranžové. Kolegyně z oddělení zákaznické péče se s vámi spojila a pokoušela se s vámi dohodnout na výměně, vrácení, kdy bychom dopravné za vás uhradili. Rádi bychom vám tuto možnost nabídli, vzhledem k pochybení na naši straně. S případným vrácením, výměnou u nás zákazníci nemívají problém a naopak si chválí naši rychlost a ochotu, proto nerozumíme vašemu omezujícímu pojmenování. Příště prosím neváhejte ihned kontaktovat naše oddělení zákaznické péče, kde bychom tento problém ihned vyřešili k vaši spokojenosti. Předávám informaci o chybě našim produktovým specialistům, aby nedošlo k dalším pochybením při nákupu tohoto produktu.

    Sportu zdar!
    Veronika Gondeková
    Manažer zákaznického servisu a logistiky

    • neobrdžel jsem dárek

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu a recenzi.

    Celou situaci s vaši objednávkou jsem si prověřila na našem oddělení zákaznické péče. Ke své objednávce jste si vybral dárek ve velikosti 36 a následně jste nás telefonicky kontaktoval, že máte zájem pouze o velikost 38. Ta bohužel nešla zvolit již při výběru dárku, protože již není skladem. Kolegům jste zdůraznil, že o jinou velikost zájem nemáte, proto byl dárek ve velikosti 36 z vaši objednávky odstraněn. Potvrzení odebrání dárku vám přišlo také elektronicky.
    Pokud jste se rozmyslel a máte o dárek ve velikosti 36 zájem, kontaktujte naši zákaznickou péči.

    Sportu zdar!
    Veronika Gondeková
    Manažer zákaznického servisu a logistiky

    • Pravá bota přišla nahoře ve spičce poškozená - chybějící-vytržené? šití v délce 1cm; buď je to závada z výroby nebo boty už někdo nosil; tkaničky byly ponavlékané v dírkách od shora až dolů...

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Velice nás mrzí, že obuv vykazuje vadu. Dle toho, co píšete, se jedná o vadu již z výroby, obuv samozřejmě není chozená. U zmíněného produktu jsme se s tímto problémem ještě nesetkali. Zakoupené zboží můžete okamžitě vrátit. Neváhejte se proto obrátit na náš zákaznický servis, kde Vám kolegové mile rádi poradí s postupem při zaslání zboží nazpět k nám.

    Sportu zdar!
    Adéla Horáková
    Manažer zákaznického servisu