Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Špatné

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den, Tomaši,


    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Vaši objednávku jsem si ověřila. K potvrzení objednávky došlo dne 10.04.2024 a k expedici následně dne 11.04.2024. Dle dat z trasování došlo k vyzvednutí z Vaší strany na zvoleném partnerském místě dne 16.04.2024.

    Jelikož od Vás neevidujeme žádnou písemnou i telefonickou komunikaci, ani založený případ ohledně případného vrácení či výměny zboží, Vašemu hodnocení tedy nerozumíme. Dnes budete kontaktován ze strany zákaznického servisu s dotazem, co bylo z naší strany v nepořádku a pokud skutečně došlo k jakémukoli problému, budeme se snažit ho vyřešit k Vaší plné spokojenosti

    Krásný den a Sportu zdar!
    Adéla Horáková
    Manažer zákaznického servisu

  • Objednávka došla ale spatne

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatná distribuce zboží, objednané zboží doručili na jiné výdejní místo

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den,


    děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu.

    Vaši objednávku jsem si ověřila.

    Při expedici zboží z externího skladu bohužel došlo k chybnému vychystání a Vaše objednávka byla odeslána na prodejnu Sportovna, která se nachází v OC Campus Square v Brně a nikoli na prodejnu, kterou jste si zvolila, a to Salomon ve Forum Nová Karolina v Ostravě. Tato nastalá skutečnost nás opravdu velmi mrzí.

    Jelikož jste platbu provedla online platební kartou, a zboží tak měla již předem hrazené, pokoušeli jsme se Vás několikrát telefonicky kontaktovat, zdali si nebudete přát zboží zaslat kurýrem přímo na Vaši adresu domů, abyste ho tak měla v co možná nejkratším čase. Jelikož se nám však nepodařilo se s Vámi spojit, objednávku kolegové z prodejny v Brně vychystali a nechali zaslat na původně zvolené výdejní místo. O veškerých krocích jsme Vás informovali prostřednictvím e-mailu.

    Celý proces doručení se tedy protáhl o několik dnů, což je nám skutečně velmi líto a ještě jednou se tímto jménem celé Sportovny omlouvám. Jelikož došlo k pochybění na naší straně, zasíláme Vám jako omluvu slevový kupon na další nákup.

    I přes tuto nemilou zkušenost pevně věřím, že budete se zakoupeným zbožím maximálně spokojená a znovu u nás nakoupíte.

    Krásný den a Sportu zdar!
    Adéla Horáková
    Manažer zákaznického servisu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • prodali mi věci a doma jsem je rozbalil včetně bezpečnostních plastových hlásičů proti odcizení. měli to zkontrolovat a odstranit

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den,


    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Vaši objednávku jsem si ověřila. Jedná se o objednávku s osobním vyzvednutí na jedné z našich partnerských prodejen. Zboží jste si na prodejně vyzkoušel a následně i zakoupil. Velmi mě proto mrzí, že při vyzkoušení, ani i při následné kontrole kolegy na prodejně, se bezpečnostní čip neodstranil. Čip byl deaktivován, ale nebyl odstraněn. Při Vašem odchodu nezazněla žádná hlasová signalizace, která se právě při odchodu s ochranným prvkem přes bezpečnostní bránu v prodejně vždy ohlásí. Kdyby se tak stalo, došlo by k okamžitému odstranění zapomenutého prvku.

    Poprosíme Vás se znovu zastavit do naší prodejny, kde Vám čip samozřejmě ihned odstraníme. Zboží můžete rovněž bezplatně zaslat k nám, kde čip lze také odebrat a zboží zaslat nazpět. Dnes budete kontaktován ze strany zákaznického servisu, kde se pokusíme celou situaci, která nás samozřejmě všechny velmi mrzí, dát v co možná nejkratším čase do pořádku.

    Pevně věřím, že nám tuto situaci prominete a kdykoli v budoucnu se k nám opět vrátíte.

    Krásný den a Sportu zdar!
    Adéla Horáková
    Manažer zákaznického servisu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Boty přišli, ale s vadou na patě z vnitřní strany. Na to, že bota stojí přes 3000 kč, bych očekával, že jsou před prodejem zkontrolovány a já v nich můžu hned chodit. Je to vůbec zboží 1. kvality?

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den, Jakube,


    děkujeme Vám za Vaši recenzi a za zpětnou vazbu.

    Vaši objednávku jsem si ověřila. Zakoupil jste si u nás pánskou trekovou obuv Adidas Terrex AX4. Zde se nejedná o žádné druho jakostní zboží, nýbrž o zboží certifikované a zcela nové, jak je uvedeno na našich webových stránkách. Co se týče samotné kontroly objednaných produktů, kolegové ze skladu jsou při samotném balení svědomití a pečliví a pokud při kontrole přijdou na jakoukoli výrobní vadu a nemáme již stejný produkt k dispozici, obratem samozřejmě zákazníka s touto informací kontaktujeme. Pokud však obuv disponuje vadou, která nelze okem rozeznat a přijde na ní až samotný zákazník při vyzkoušení, samozřejmě se na nás může kdykoli obrátit a my uděláme maximum pro to, abychom situaci rychle vyřešili a dali v co možná nejkratším čase do pořádku.

    Až na sepsanou recenzi jsme bohužel informaci o odeslání produktu s vadou do dnešního dne od Vás neobdrželi, a proto jsme ji nemohli řešit. Dnes budete ze strany zákaznického servisu kolegy kontaktován, kdy Vám nabídneme možnosti řešení nastalé situace, která nás skutečně velmi mrzí.

    Pevně věřím, že nakonec budete i přes tuto nemilou zkušenost plně spokojený a kdykoli v budoucnu u nás znovu nakoupíte.

    Krásný den a Sportu zdar!
    Adéla Horáková
    Manažer zákaznického servisu

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Fakt dlouhá dodací doba. A ne není to dopravcem.

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den,


    děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu.

    Vaši objednávku jsem si ověřila. V pořádku jsme ji přijali dne 04.12.2023 v odpoledních hodinách. Dne 06.12.2023 došlo k vychystání a balení, přičemž kolegové při kontrole přišli na skutečnost, že obuv disponuje vadou. Z tohoto důvodu jste byl kontaktován ze strany zákaznického servisu s nabídkou vhodné alternativy za chybějící produkt, jelikož jsme jiný kus už bohužel skladem neměli. Po vzájemné dohodě jste se rozhodl pro jinou obuv, která Vám byla obratem zaslána. Z tohoto důvodu došlo ke zpoždění expedice.

    Zakládáme si na kvalitě a nechceme našim zákazníkům zasílat zboží, které vykazuje jakékoli vady. Proto je za nás určitě lepší pozdržet expedici a čekat na vyjádření, zdali se rozhodnete zvolit si produkt jiný nebo stornovat objednávku.

    Mrzí nás, že došlo k prodlevě při odeslání. Pevně však věříme, že jste se zakoupenou obuví plně spokojen.

    Krásný den a Sportu zdar!
    Adéla Horáková
    Manažer zákaznického servisu

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Rychlost
    • Tf.č.mobilní pro dopravce, jsme příspěvková organizace, nemáme služební mobilní telefony a udávat soukromé tf.č. mi přijde nevhodné. Při zadávání údajů mi to vezme tf.č. pevnou linku a není upozorněno, že by mělo být mobilní tf.č. Tato služba se mi bohužel nelíbí.

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den,


    děkujeme Vám za Vaši recenzi a zpětnou vazbu.

    Těší nás, že jste s rychlostí dodání zboží tak spokojena.

    Co se týče kontaktních údajů, skutečně je zapotřebí vždy uvést číslo mobilního telefonu, nikoli pevnou linku. Některé dopravní společnosti bohužel pevné linky neakceptují, a proto není možné ji do objednávky uvést, jelikož by nemohlo dojít k expedici. Dopravním společnostem slouží toto mobilní číslo pro rychlou komunikaci při doručování balíčku na adresu a také prostřednictvím SMS zasílá unikátní hesla pro vyzvednutí zboží na výdejním místě.

    I přes to věříme, že jste se zbožím maximálně spokojena a budeme se těšit na Váš příští nákup.

    Krásný den a Sportu zdar!
    Adéla Horáková
    Manažer zákaznického servisu

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Špatná komunikace obchodu se zákazníkem, špatné popis údržby zbozí

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den,


    děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu.

    Ověřila jsem si Vaši objednávku. Zakoupil jste si u nás Impregnace Tarrago HighTech Nano Protector. Ještě před zakoupení jste se na nás obrátil s dotazem, zdali je možné impregnaci použít na kůži. Zmíněnou impregnaci je možné použít pro Gore Tex a ostatní High-Tech membrány. Pro všechny druhy kůží, semiš, nubuk, a textilní materiály z oboru HIGH-TECH (jak uvádí výrobce).

    Po naimpregnování Vámi zakoupené kožené obuvi Garmont Nebraska, jste se na nás obrátil znovu s tím, že impregnace zanechala na pogumované části obuvi jakýsi film, kdy došlo ke zbarvení z černé gumové části na šedou. Jelikož jsme se s tímto problémem ještě nikdy nesetkali, obrátili jsme se přímo na výrobce obuvi a také na dodavatele impregnace a vyžádali si jejich oficiální vyjádření. Výrobce nám uvedl, že obuv Garmont typu Nebraska se vyrábí již dlouhá léta ze stejných materiálů a nikdy nic podobného nezaznamenali. Letité zkušenosti s těmito botami tedy jednoznačně dokazují, že jsou pro daný účel plně vyhovující. Dle zaslaných fotografií je zřejmé, že bylo impregnačního prostředku na gumových obsázkách použito zkrátka hodně. Obsázky jsou z vroubkované gumy a impregnace jen zůstala ve vroubcích a tím, jak zaschla v silné vrstvě, je vidět. Určitě to však gumě nijak neškodí. Z tohoto důvodu jsme Vám doporučili gumovou část opravit černým krémem na boty (nejdříve na menší kousek), zda opravdu je výsledek v pořádku. Impregnace je nevhodná na plasty, gumu a jinak citlivé materiály, proto se v případě nástřiku pro příště snažte vyvarovat těmto místům. 

    Nabídli jsme Vám i možnost zaslat zboží k nám k posouzení na reklamaci. Celou věc jsme se snažili vyřešit rychle a k Vaší plné spokojenosti. Z tohoto důvodu nás mrzí, že komunikaci s námi hodnotíte negativně.

    Pevně však věříme, že se obuv nakonec podařilo dát do pořádku a aktuálně Vám plně slouží a jste s ní maximálně spokojený.

    Krásný den a sportu zdar.
    Adéla Horáková
    Manažer zákaznického servisu

  • zatím není co hodnotit zboží zatím nemám

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den,


    děkujeme Vám za Vaši recenzi a za zpětnou vazbu.

    Vaši objednávku jsem si ověřila a máte pravdu. Zboží z Vaší objednávky se stahovalo z externího skladu, náš centrální sklad opustilo v úterý, dne 28.11.2023 a během dnešního dne by mělo být v pořádku připraveno na zvolené prodejně Salomon ve Forum Nová Karolina v Ostravě. Jakmile se tak stane, obdržíte od nás informativní zprávu.

    Denně se snažíme udělat vše pro to, aby všechny objednávky doputovaly k našim zákazníkům v co možná nejkratším čase. V aktuálním předvánočním období jsou však jednotlivé dopravní společnosti vytížené a doba dodání se tak může o něco prodloužit.

    Pevně však věříme, že i přes tuto prodlevu budete se zbožím maximálně spokojený.

    Krásný den a Sportu zdar!
    Adéla Horáková
    Manažer zákaznického

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nechápu že nemůžou dát rovnou Nálepkovou vratku.Když bota nesedí napíšou ti ať si to vytiskneš a pošleš zpátky na svoje náklady apravdu hodně nepříjemný!!!!

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den,


    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Máte pravdu, dopravu k nám si zákazník hradí vždy sám (viz. obchodní podmínky), dopravu zpět k zákazníkovi, pokud se jedná o zboží na výměnu, hradíme na oplátku zase my. Jelikož nabízíme více možností objednání si zpětné dopravy přes nás, je zapotřebí si danou možnost zvolit online přes aplikaci pro vrácení, výměnu či reklamaci - Retino.

    Dlouhodobě se snažíme držet dostupné ceny na většinu našeho sortimentu. V kombinaci takto nastavených služeb jako jsou atraktivní ceny, doprava zdarma nad 2 000 Kč, balné v ceně, nemáme momentálně prostor k úhradě poštovného pro vrácení balíku. Pokud nechcete platit za dopravné, nabízí se zde ještě jedna možnost pro bezplatné vrácení zboží prostřednictvím vrácení na jedné z našich partnerských prodejen. Jedná se o prodejnu Intersport v Rožnově pod Radhoštěm, Columbia Šantovka Olomouc, Columbia Olympia Brno, Sportovna Campus Square Brno a nově i Salomon Forum Nová Karolina Ostrava.

    Krásný den a Sportu zdar!
    Adéla Horáková
    Manažer zákaznického servisu

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Jedna bota je lehce vadná.

    obchod jako každý jiný .. tenisky byly dokončeny rychle. ale jedna teniska má trochu manželství.

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den, Maksyme,


    děkujeme Vám za Vaši reakci a zpětnou vazbu.

    Jsme velmi rádi, že samotný průběh zpracování i dodání zboží proběhlo v naprostém pořádku.

    Velice nás mrzí, že jedna obuv disponuje vadou. Při balení se snažíme být vždy maximálně pečliví a pokud se někdy nějaká vada na produktu objeví, obratem kontaktujeme zákazníka s prosbou o výběr jiného produktu, popřípadě zadáme pokyn pro vrácení částky za chybějící zboží. Nedopatřením se tedy musel zaslat chybný produkt, za což se Vám tímto jménem Sportovny velmi omlouvám.

    Zboží můžete samozřejmě zaslat k nám k vrácení, a to ve 14 denní lhůtě od data převzetí balíčku od dopravní společnosti. Určitě se neváhejte obrátit na náš zákaznický servis, kde Vám mile poradíme, jakými způsoby je možné zboží vrátit, popřípadě i vyměnit za jakékoli jiné.

    Krásný den Sportu zdar!
    Adéla Horáková
    Manažer zákaznického servisu

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Poměrně rychlé dodání.

    Špatně a nedostatečně zabalený produkt.
    Doručena jiná velikost než jsem objednala.

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den, Danito,
    děkujeme Vám za Vaši recenzi a za zpětnou vazbu.

    Velice nás těší, že jste s rychlostí dodání tak spokojena.

    Vaši objednávku jsem si ověřila. Objednala jste si u nás relaxační obuv Salomon, ve velikosti 37 1/3, která Vám byla také zaslána. Jelikož se u nás vše vychystává a balí za pomocí čteček, tuto informaci jsme si mohli ověřit jak v interním systému, tak i na kamerovém záznamu z času balení Vaší objednávky. Váš založený případ vrácení v pořádku evidujeme, zde je však také uvedena informace pouze o tom, že obuv velikostně nesedí, nikoli, že Vám byla zaslán produkt v jiné velikosti.

    Mrzí nás, že nejste spokojena s balením objednávky. Co se týče balení zboží, typy obuvi RX SLIDE a RX BREAK výrobce vkládá do látkových, popřípadě igelitových obalů (nikoli do kartonových krabic, jako je tomu například u turistické, běžecké či trailové obuvi) a při následném balení a výdeji u nás ze skladu se zboží vkládá do plastových obálek. Vše se snažíme vždy zabalit pečlivě, aby nedošlo k případnému poškození při přepravě zboží.

    Ihned po přijetí zboží k nám a následném zpracování Vás budeme neprodleně kontaktovat.

    Krásný den a Sportu zdar!
    Adéla Horáková
    Manažer zákaznického servisu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • drahá dobírka, když zaplatíte předem a obchod vám objednávku zruší, protože údajný poslední kus by špinavý, tak se ani po 7 dnech nedočkáte svých peněz zpět.

    I když slibují věci skladem, tak až po dnech vám ozvou, že něco není v pořádku. A když zaplatíte předem nebo kartou, aby jste nemuseli platit oproti jiným eshopům vysoký poplatek za dobírku, tak i když vám stornují objednávku, tak platbu z karty si ztrhnou! a pak čekáte dlouho na vrácení.

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den,


    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Vaši objednávku jsem si ověřila. Vytvořil jste si u nás objednávku v neděli, dne 02. 07. 2023, a to na pánské triko Columbia, u kterého je na našich webových stránkách zmínka, že se zboží nachází na externím skladu a doba dodání je zde uvedena do 6 pracovních dnů.
    Ihned po přijetí zboží na náš centrální sklad, což bylo v úterý, dne 04.07.2023, si kolegyně všimla, že je triko ušpiněné. Jelikož si zakládáme na kvalitě a nechceme našim zákazníkům zasílat zboží, které vykazuje jakékoli vady, jsme Vás obratem kontaktovali s prosbou, zdali si budete přát vrátit částku za Vaši objednávku nazpět a nebo si zvolíte jiný produkt. Obdrželi jsme od Vás informaci, že jste se rozhodl pro vrácení peněz. Ihned byl zadán pokyn na naše účetní oddělení pro návrat částky, a to v plné výši dne 04. 07. 2023 v odpoledních hodinách. Jelikož však následovaly státní svátky, platba se na Vaši kartu připsala až v pátek, dne 07.07.2023.

    Pevně však věřím, že aktuálně je pro Vás situace již vyřešena.

    Hezký den a Sportu zdar!
    Adéla Horáková
    Manažer zákaznického servisu

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Dosti drahý obchod. S velikostí produktů celkem problém, hlavně obuv, pořád dokola vracíme. Dostala jsem boty jako dárek, celkem problém vyměnit, manžel je koupil dřív, ale dal mi je až k Vánocům a celkem problém-nestihli jsme vrácení zboží bez důvodu. Nakonec jsme se domluvili, dali nám v hodnotě bot dárkový poukaz. Jako takto obchod není špatný, jen jsem měla problém něco vybrat. Boty jsem po třetím pokusu vzdala, prostě neseděly ani jedny.
    Nakonec jsem vybrala až teď v létě, hezké šaty a tričko. Ale celkem dřina. Zase tak skvělé věci tu nemají za ty ceny.
    Komunikace s obchodem velmi dobrá, i doprava, vlastně všechno jinak ok. Nicméně bych obchod nedoporučila a určitě už tady nakupovat nebudu.

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den, Petro,


    děkujeme Vám za Vaši recenzi a za zpětnou vazbu.

    Velice mě mrzí, že pro Vás bylo obtížné zvolit si správnou velikost obuvi. Podle velikostní tabulky uvedené u produktu a správného měření byste se měla dostat na vhodnou velikost. Většině našich zákazníků se dle tabulky opravdu podaří správnou velikost zvolit. Náš zákaznický servis se vždy také snaží zákazníkům vyjít maximálně vstříc a poradit s vhodnou velikostí pro Vás. Jsme samozřejmě i ochotni nechat délku obuvi přeměřit tak, aby se následně nemusela měnit či vracet, nicméně každý z nás má jinak tvarovaná chodidla, jinak vysoký nárt a také jsme každý zvyklí na jiný nadměrek v obuvi (prostor pro chodidlo). Z těchto důvodů se opravdu může stát, že obuv nám zkrátka nesedne a není vhodným typem pro nás.

    Jsme velice rádi, že se Vám nakonec podařilo vybrat si produkty, které se Vám líbí a jste s nimi spokojena.

    Také nás velmi těší, že veškerá komunikace s námi i doručení zboží proběhlo v naprostém pořádku.

    Krásný den a Sportu zdar!
    Adéla Horáková
    Manažer zákaznického servisu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Při vrácení zboží (třeba kvůli malé velikosti) si účtují poštovné i za odeslání zpět
    • Není zde možnost poštovného zdarma
    • Pokud nedohledáte informaci na webu, že nesmíte lepit štítek Zásilkovny přímo na krabici, ale máte ji obalit papírem, pak vám naúčtují dalších 100 Kč za poškození krabice (a přímo v balení nenajdete k vrácení zboží žádné informace)

    Už u Sportovny nenakoupím, platila jsem dvakrát poštovné a ještě "pokutu" za poškození vrácené krabice (jejich web jsem před odesláním dlouho procházela, ale tyto informace jsem na něm nenašla; vzhledem k tomu, jak jsou zásadní, měly být přiloženy v balení).

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi a zpětnou vazbu.


    Vaši objednávku jsem si prověřila a vše proběhlo v pořádku. Do balíčku vždy přikládáme fakturu a letáček s postupem pro vrácení/výměnu/reklamaci. Veškeré informace ohledně nákupu se taky dozvíte na naši webové stránce. Co se týká poštovného, nehradila jste jej 2x, bylo Vám pouze strženo 90 Kč za využití zpětného štítku přes Zásilkovnu. Dopravné směrem k Vám jste od nás měla zdarma, jelikož Vaše objednávka přesahovala hodnotu 2000 Kč. Zpětné odeslání v případě vrácení/výměny/reklamace si zákazník vždy hradí sám.


    Pokud zboží vracíte či měníte, je zapotřebí, aby zboží nejevilo známky použití a bylo v povodím obalu se všemi štítky. Pokud obal polepíte, nebo poškodíte, je Vám účtován poplatek 100 Kč. Vznikají nám takto zbytečné náklady na uvedení zboží do původního stavu.


    Pokud si nebudete jistá jak příště postupovat při nákupu či vrácení, neváhejte se obrátit na náš zákaznický servis. Mile rádi Vám pomůžeme.


    Děkujeme a přejeme krásný den.

    Sportu zdar!
    Jana Danihelová
    Specialista pro zákaznický servis

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neochota vyřešit problém
    • špatné poradenství velikostí
    • prodavačka v obchodě vyměmila boty

    Po předchozím poradenství po telefonu jakou vzít velikost, jsme s manželem dali na rady paní a objednali boty, které byly samožřejmě veliké.
    Udělali jsem si tedy dost velký výlet s dětmi do Olimpie, tam jsem vrátili boty a vybírali ze znovu objednaných, jelikož nám jedno dítě uslo cestou v autě rozdělili jsme se já šla první vrátila boty z první objednávky a vybrala si jedny ze tří objednaných, dvoje nevybrané boty si paní prodavačka dala bokem a vybrané boty na pult, poté šel manžel, který si také vybral, zaplatil oboje boty a jelo se domů. Doma jsem zjistili, že paní prodavačka nevím jak, vyměnila moje boty za jedny z těch nevhodných co byly bokem... i když namarkované byly správné boty, okamžitě jsem volala na prodejnu paní, že si mám pro boty teda dojet, že mi je vymění, když jsme jí vysvětlila situaci, řekla že ji to mrzí a že mi boty na prodejně klidně týden nechají. Což neřešilo 200 km vzdálenost tam a zpět, dvě malé děti, manžel chodící do práce a já bez auta. Volala jsem tedy na infolinku, pak jsem musela vše sepisovat do emailu, aby mi napsali, že boty musím zajet vyměnit... A že mi nemůžou poslat boty z eshopu, které mají skladem a ja jim zpět ty špatné i když jsou původně na prodejnu objednané z eshopu a z prodejny je zase vrací na eshop... manžel si tedy musel vzít dovolenou a zajet vyměnit boty o nákladech na dopravu nemluvím... NIKDY, NIKDY VÍC!

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den, paní Jano,

    děkujeme za Vaši recenzi a zpětnou vazbu.

    Vaši objednávku jsem si ověřila jak na našem zákaznickém servisu, tak i s kolegy na zmíněné prodejně Columbia Olympia Brno.

    Výběr správné velikosti je velmi těžké odhadovat po telefonu, náš zákaznický servis se vždy velmi snaží poradit, jak nejlépe dovede. Čerpáme ze svých vlastních zkušeností, znalostí, z velikostních tabulek od výrobce a také jsme samozřejmě vždy ochotní požadovanou obuv nechat přeměřit tak, abyste měli správné reálné rozměry. Při rozdílné anatomii chodidel se může stát, že daná velikost či tvar boty sedět opravdu nemusí a nejlépe se vybírá správná velikost při samotném vyzkoušení. Také záleží na každém z nás, na jaký nadměrek v obuvi jsme zvyklí. Při výběru turistické obuvi se doporučuje obuv s minimálním nadměrkem 1 cm, u běžeckých 1,5 cm. Někomu však tyto míry nevyhovují a zvolí si obuv dle svého vlastního pocitu.

    Velmi se omlouváme za nedopatření, ke kterému došlo naší vinou. Důvody vedoucí k záměně v tuto chvíli nedokážeme posoudit, nicméně to nás samozřejmě neomlouvá. Velice nás mrzí, že na prodejně došlo k vydání zboží v chybné velikosti.

    Pevně věřím, že situace je pro Vás již vyřešená, obuv Vám aktuálně perfektně sedne a budete s ní maximálně spokojena.

    Hezký den a Sportu zdar!
    Adéla Horáková
    Manažer zákaznického servisu

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • rychlost objednávky
    • dodáno barevně odlišné zboží, než které bylo objednáno

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den,


    děkujeme Vám za Vaši recenzi a zpětnou vazbu.

    Těší nás, že jste s rychlostí vyřízení Vašeho nákupu tak spokojený.

    Vaši objednávku jsem si ověřila a máte pravdu. Zakoupil jste si u nás dětskou cyklo helmu v modročerném provedení a s černým štítem. Bohužel Vám byla dodána helma ve stejném provedení, jako je zobrazeno na webu, nicméně disponovala štítem modrým.
    Fotografie na webu u produktů nám poskytuje přímo výrobce. Jelikož barva štítu neodpovídá skutečnosti, již jsem kontaktovala kolegy, produktové specialisty, aby helmu nechali přefotit a uveřejnili na webové stránky reálné fotografie tohoto produktu.

    Dnes jste nás kontaktoval prostřednictvím Messengeru, kde Vás kolegyně obratem reagovala a aktuálně čekáme na Vaši odpověď, abychom mohli situaci dát do pořádku.

    Zboží Vám můžeme zaměnit za jakékoli jiné, a to ve lhůtě 30 dnů, popřípadě jej samozřejmě můžete ve 14 denní lhůtě vrátit.

    Krásný den a Sportu zdar!
    Adéla Horáková
    Manažer zákaznického servisu

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dobrá široká nabídka
    • Asi nejpomalejší doručení objednávek v celé Evropě

    Zboží skladem jsem objednal 25.4. večer, dnes je 2.5. dopoledne a zboží se ještě nevydalo na cestu. Slíbený termín doručení je 3.5., takže z tohoto pohledu je vše v pořádku. Bohužel taková doba doručení neodpovídá nastavení trhu v rychlosti doručení.
    Obchod má velmi širokou a kvalitní nabídku, ale doručení velmi pomalé. Je na čem pracovat.
    Uvedl jsem že obchod nedoporučuji. Pokud by bylo zboží na jiném shopu, objednám jinde.

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den, Pavle,


    děkujeme Vám za Vaši recenzi a za zpětnou vazbu.

    Těší nás, že jste s širokou nabídkou zboží u nás tak spokojený.

    Vaši objednávku jsem si ověřila a máte naprostou pravdu. Obdrželi jsme ji ve večerních hodinách dne 25.4.2023, ke zpracování tedy došlo ihned následující den. Balíček byl připravený pro dopravce k vyzvednutí v pátek, kurýr však bohužel nemohl více balíků v ten den od nás převzít, a to z kapacitních důvodů. Právě proto dojde k převzetí až během dnešního dne, jelikož následoval víkend a státní svátek, kdy dopravní společnosti bohužel nefungují. Ihned po expedici od nás obdržíte informativní e-mail se sledovacím číslem Vaší zásilky, doručení tedy můžete očekávat zítra. Dopravce Vás bude o termínu a přibližném čase informovat prostřednictvím sms / e-mailu. Informaci o termínů dodáni zboží, které bylo na webu uvedeno, tedy splňujeme.

    Pevně věříme, že nám časovou prodlevu prominete a zboží Vám naopak udělá radost a budete s ním maximálně spokojený.

    Hezký den a sportu zdar!
    Adéla Horáková
    Manažer zákaznického servisu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neskutečně dlouhá doba doručení.. Bez omluvy..špatná komunikace s operátorkou, neochota,vymluvy.. Končim zde s nákupy!!!!

    Bez komentáře!!
    V tomto e-shopu již končím s dalšími nákupy!!

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den, Romane,


    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Vaši objednávku i komunikaci s Vámi jsem si ověřila.

    Vytvořil jste si u nás objednávku dne 21.04.2023, tedy v pátek, která byla hned následující pracovní den, tedy v pondělí 24.04.2023 expedována. Bohužel díky systémové chybě došlo k načtení chybných dat. Z tohoto důvodu nám byl balíček ve středu vrácen od dopravce s tím, že nemohlo dojít k jeho doručení. Obratem Vás proto kontaktovala kolegyně z oddělení pro zákaznickou péči, aby Vám situaci sdělila a také, aby se omluvila za prodlevu s dodáním Vaší objednávky, kterou jsme znovu expedovali následující pracovní den.

    Na Vaše jméno však evidujeme ještě jednu objednávku, také s úhradou na dobírku, kde jste nás telefonicky kontaktoval s prosbou o storno. Jelikož však byla druhá zásilka již předána dopravní společnosti, stornovat ji nebylo již možné. Kolegyně se Vám snažila situaci vysvětlit s tím, že jakmile se balíček vrátí nazpět do našich rukou, dojde ke zpracování a k následnému stornu Vaší objednávky.

    Vaše hodnocení nás proto velice mrzí. Vždy se snažíme všem našim zákazníkům vyjít nanejvýše vstříc a pokud někdy dojde k jakékoli chybě z naší strany, vyřešit situaci k maximální spokojenosti zákazníka.

    Pevně věříme, že doručené zboží Vás však nakonec potěšilo a udělalo radost.

    Hezký den a sportu zdar!
    Adéla Horáková
    Manažer zákaznického servisu