Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno před 6 dny na prodejnu stále nebylo dodáno. Od objednávky zboží nepřišel ani žádný e-mail ohledně postupu vyřizování objednávky. Po 6 dnech přišel akorát e-mail s dotazem na moje hodnocení objednávky... Mým telefonátem na infolince (po 5 dnech od objednávky) mi bylo od paní sděleno, že info o objednávce či objednávka samotná dorazí ještě tentýž den, nejpozději další den ráno. Nestalo se tak..

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den, paní Moniko V.,


    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.

    Omlouváme se za zpoždění při vyřizování Vaší objednávky.

    Prověřili jsme stav Vaší objednávky a dle záznamu telefonního hovoru Vám naše kolegyně ze zákaznické linky sdělila, že objednávka bude doručena na prodejnu k vyzvednutí včera nebo dnes, s čímž jste souhlasila.

    Bohužel došlo k neplánovanému zdržení na straně dopravce, a objednávka bude na prodejnu doručena dnes. Vámi objednané zboží se stahovalo z ostatních prodejen, i proto se prodloužila doba jejího doručení na Vámi vybranou prodejnu.
    Je nám líto, že jste nebyla informována o průběhu vyřizování Vaší objednávky.

    Děkujeme Vám za Vaši trpělivost a ještě jednou se omlouváme za způsobené nepříjemnosti. Pokud máte jakékoliv další dotazy, neváhejte nás kontaktovat na naší zákaznické lince.

    Pevně věříme, že i přes delší dobu dodání budete se zbožím maximálně spokojená.

    Krásný den a Sportu zdar!
    Vlasta Nikolénová
    Specialista pro zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    žádná výhoda a špatné jednání ze strany vedoucích pracujících kteří se starají o zásilky a jejich reklamace !.

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den, pane Triantafyllos,


    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Velmi nás mrzí, že jste měl špatnou zkušenost s našimi službami a jednáním našich pracovníků z oddělení reklamací.
    Rádi bychom zdůraznili, že si velmi vážíme všech našich zákazníků a vždy se snažíme poskytovat co nejlepší služby. Vaše zpětná vazba je pro nás důležitá a pečlivě ji analyzujeme, abychom mohli zlepšovat naše procesy a služby.

    Snažíme se zajistit, aby každý náš zákazník byl spokojený, a proto nás mrzí, že naše služby nesplnily Vaše očekávání. Dovolujeme si také poznamenat, že Vaše předchozí objednávky byly doručeny včas a bez problémů z naší strany, včetně vyřešení vrácení Vaší objednávky.

    Krásný den a Sportu zdar!
    Vlasta Nikolénová
    Specialista pro zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Kladne vyridili reklamaci a poslali nove boty
    • Nove boty vubec nesedi, ac maji stejny kod tak se za ten rok a neco asi nejak zmenil strih nebo vyrobni proces.

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den,


    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Velmi nás mrzí, že nové boty, které jsme Vám zaslali v rámci reklamace, nesplnily Vaše očekávání a zdají se Vám jinak ušité, přestože mají stejný kód a označení modelu.

    V následujících pracovních dnech Vás bude kontaktovat náš tým zákaznické péče, který se s Vámi domluví na nejlepším řešení této situace.

    Krásný den a Sportu zdar!
    Vlasta Nikolénová
    Specialista pro zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vracení zboží!

    Málo zboží na prodejně, to co je na eshopu tam zpravidla vůbec není

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Hezký den, Pájo,


    děkujeme Vám za Vaši recenzi a za zpětnou vazbu.

    Mrzí nás Vaše zkušenost. Na našich prodejnách vystavujeme vždy nejnovější kolekce daného období a oblíbené kousky ve všech možných dostupných velikostech a barevných variantách.

    Z kapacitních důvodu prodejen však není bohužel možné vystavit všechen námi nabízený sortiment. Z tohoto důvodu jsme do našich nabídek a služeb zařadili i možnost vyzvednutí e-shopové objednávky na konkrétní prodejně, a to ještě před jejím uhrazením. Stačí, když si požadované produkty vložíte do košíku a zvolíte si osobní vyzvednutí s platbou až na místě. Jakmile pro vás bude zboží připraveno, obdržíte informativní zprávu. Můžete si ho tak vyzkoušet a až na místě se rozhodnout, zdali si ho zakoupíte či nikoli.

    Můžete také vyzkoušet novou funkci e-shopu, která umožňuje vyfiltrovat zboží skladem na jednotlivých prodejnách. Stačí zakliknout vybranou prodejnu a zobrazí se zboží, které je zde v danou chvíli skladem.
    Případ ohledně vrácení zboží od vás zatím neevidujeme, dnes však bude kontaktován ze strany zákaznického servisu.

    Krásný den a Sportu zdar!
    Adéla Horáková
    Manažer zákaznického servisu

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Koupil jsem i drahý batoh a hned druhý den mi přišel spam - hodnocení na Heureka.
    • Umístění ve sporném Ostravském obchodě Karolina.

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Hezký den, Tome,


    děkujeme Vám za Vaši recenzi a za zpětnou vazbu.

    Velice mě mrzí, že náš obchod nedoporučujete. Po ověření Vaší objednávky jsem zjistila, že vše proběhlo v naprostém pořádku. Objednal jste si u nás běžecký batoh Salomon, jako způsob úhrady jste si zvolil platbu až na místě po vyzkoušení a jako způsob dopravy - osobní vyzvednutí na naší partnerské prodejně Salomon, která se nachází v obchodním centru FORUM NOVÁ KAROLINA v Ostravě. Jelikož vám objednaný batoh však nevyhovoval, ponechal jste ho na prodejně a zakoupil si jiný. Z tohoto důvodu vašemu hodnocení nerozumíme, a proto budete dnes ze strany zákaznického servisu kontaktován s dotazem, co do budoucna můžeme zlepšit či změnit, aby došlo k vaší plné spokojenosti.

    Pokud si příště budete přát nezasílat odkaz pro zanechání recenze zde na Heureka.cz, je zapotřebí si tuto možnost zvolit. Nachází se v posledním kroku košíku před odesláním objednávky.

    I přes to věřím, že jste se zakoupeným produktem spokojený.

    Krásný den a Sportu zdar!
    Adéla Horáková
    Manažer zákaznického servisu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Datum doručení uvádí mezi 16.5-17.5. Dnes je 20.5. a zboží stále nemám. Za mě velké zklamání, zboží na stránkách uvedeno skladem, proto jsem objednavala. Datum objednávky bylo 13.5. a mělo byt jako dárek.

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den, Simono,


    děkujeme Vám za Vaši recenzi a zpětnou vazbu.

    Nastalá situace nás velmi mrzí.

    Co se týče doby dodání, zpravidla doručujeme zboží, které je uvedeno jako skladem a nenachází se na externích skladech nebo u dodavatelů, nejpozději do dvou pracovních dnů. Snažíme se všechny naše objednávky v co možná nejkratším čase zpracovat vychystat a předat dopravní společnosti k rychlému doručení. Co se však týče Vaší objednávky, zde se zboží stahovalo právě z externího skladu. Bohužel se stalo, že došlo k chybnému vychystání, a proto se lhůta dodání prodloužila, což nás opravdu velmi mrzí a za tuto nemilou situaci se Vám znovu ještě jednou velmi omlouváme. Kolegyně ze zákaznické linky Vás v pátek s touto informací kontaktovala. Jako kompenzaci Vám zasíláme dárkový kupon na další nákup.

    Pevně věříme, že i přes delší dobu dodání budete se zbožím maximálně spokojená.

    Krásný den a Sportu zdar!
    Adéla Horáková
    Manažer zákaznického servisu

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Jednoduchý, přehledný výběr produktů
    • Rychlé doručení
    • Přišla mi jiná barevná kombinace bot, než které byly na obrázku. V objednacím kódu se barvy liší pouze číslem za pomlčkou a tudíž z něho nelze poznat, zda je kód správně přiřazen k barvě (což v tomto případě nebylo).
  • Es steht nirgends, dass eine Tschechische Telefonnummer benötigt wird. Braucht man bei Alza auch nicht. Email mit Code und gut ist. Bezahlt aber bis heute nix erhalten

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel hodnotím negativně. Objednal jsem si zboží. Boty přišli v nekvalitním zpracování. Odeslal jsem zpět a Sportovna si naúčtovala reklamační poplatek 100Kč. Tedy poštovné za odeslání zpět a poplatek celkově -200Kč.

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den, Michaeli,


    děkuji Vám za Vaši recenzi a zpětnou vazbu.

    Vaši objednávku a následné vrácení jsem si ověřila.

    Na Vaše jméno evidujeme již uzavřený případ vrácení, kdy jste se rozhodl vrátit celou objednávku. I přes to, že máme v obchodních podmínkách uvedeno, že není možné vrátit zboží sportovní výživy, rozhodli jsme se ho i přes to přijat a vrátit Vám za obuv, ale i za tento produkt peníze. Co se týče vrácené částky, byla Vám refundována v plné výši, pokrácena pouze o 90 Kč za zpětný štítek (dopravné přes sp, Zásilkovna), kterou jste si u nás při založení případu objednal a která se nehradí předem, nýbrž se následně strhává z částky k vrácení.

    Jelikož od Vás neevidujeme žádnou písemnou ani telefonickou komunikaci, neměli jsme o situaci týkající se chybně zaslaného produktu nejmenší tušení. Při kontrole zboží k vrácení jsme žádný problém nezaregistrovali. Dnes budete kontaktován ze strany zákaznického servisu s dotazem, co bylo z naší strany v nepořádku a pokud skutečně došlo k jakémukoli problému, budeme se snažit ho vyřešit k Vaší plné spokojenosti

    Krásný den a Sportu zdar!
    Adéla Horáková
    Manažer zákaznického servisu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsme bohužel neměla možnost z důvodu odjezdu vyzvednout a nesla prodloužit doba uložení a prestoze vím, ze má eshop ze zákona nárok na kompenzaci nevyzvednuté zásilky, tak jsem se s tímto v praxi, a to objednavam hodně nesetkala. Tohle je první eshop, kde mi vystavěli fakturu za nevyzvednutou zásilku se splatnosti 3 dny.

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den,


    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Vaši objednávku jsem si ověřila. Objednala jste s u nás zboží s vybraným způsobem úhrady na dobírku. Jelikož však bohužel nedošlo z Vaší strany k vyzvednutí zásilky, vrátila se po jisté době k nám jako nepřevzatý balíček. V případě, kdy nás zákazník předem informuje, že z vážných důvodů nemohl objednanou zásilku převzít, samozřejmě se s ním dohodneme na neúčtování avizované částky za dopravné, případně se s ním dohodneme o opětovném odeslání zásilky. Jelikož jste se na nás obrátila až po delší době, kdy již došlo ke stornování vrácené objednávky, nebylo možné zásilku znovu odeslat. Současně jsem ověřila i splatnost vystavené faktury, která je zde skutečně 14 dnů, nikoli zmíněné 3 dny.

    Nastalá situace mě velmi mrzí, nicméně jsme postupovali dle našich obchodních podmínek.

    Hezký den a Sportu zdar!
    Adéla Horáková
    Manažer zákaznického servisu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka nebyla doručena a zrušena obchodem. Několik dní nikdo z PPL nereagoval na emaily ohledně zásilky. Čekal jsem marně a ztratil více jak týden času. Nedoporučuji obchod a ani PPL, arogantní jednání. Jsem naštvaný !!!

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den,


    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Vaši e-mailovou adresu jsem si ověřila a zjistila jsem, že na Vaše jméno evidujeme dvě duplicitní objednávky. Jelikož došlo k neuhrazení jedné z nic, po odeslání druhé výzvy na úhradu, došlo k jejímu stornování. Druhou objednávku ze dne 14.04.2024, jsme následující den expedovali a jelikož jste při jejím vytvoření uvedl chybné telefonní číslo (777 777 777), kurýr z dopravní společnosti bohužel neměl možnost se s Vámi spojit ohledně možného času doručení. Z tohoto důvodu byla dne 17.04.2024 Vaše zásilka uložena do partnerského Parcelshopu. Dle posledních dat z trasování došlo před malou chvílí k vyzvednutí zásilky.

    Jelikož od Vás neevidujeme žádnou písemnou ani telefonickou komunikaci, neměli jsme o této situaci nejmenší tušení. Dnes budete kontaktován ze strany zákaznického servisu s dotazem, co bylo z naší strany v nepořádku a pokud skutečně došlo k jakémukoli problému, budeme se snažit ho vyřešit k Vaší plné spokojenosti

    Krásný den a Sportu zdar!
    Adéla Horáková
    Manažer zákaznického servisu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Špatné

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den, Tomaši,


    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Vaši objednávku jsem si ověřila. K potvrzení objednávky došlo dne 10.04.2024 a k expedici následně dne 11.04.2024. Dle dat z trasování došlo k vyzvednutí z Vaší strany na zvoleném partnerském místě dne 16.04.2024.

    Jelikož od Vás neevidujeme žádnou písemnou i telefonickou komunikaci, ani založený případ ohledně případného vrácení či výměny zboží, Vašemu hodnocení tedy nerozumíme. Dnes budete kontaktován ze strany zákaznického servisu s dotazem, co bylo z naší strany v nepořádku a pokud skutečně došlo k jakémukoli problému, budeme se snažit ho vyřešit k Vaší plné spokojenosti

    Krásný den a Sportu zdar!
    Adéla Horáková
    Manažer zákaznického servisu

  • Objednávka došla ale spatne

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatná distribuce zboží, objednané zboží doručili na jiné výdejní místo

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den,


    děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu.

    Vaši objednávku jsem si ověřila.

    Při expedici zboží z externího skladu bohužel došlo k chybnému vychystání a Vaše objednávka byla odeslána na prodejnu Sportovna, která se nachází v OC Campus Square v Brně a nikoli na prodejnu, kterou jste si zvolila, a to Salomon ve Forum Nová Karolina v Ostravě. Tato nastalá skutečnost nás opravdu velmi mrzí.

    Jelikož jste platbu provedla online platební kartou, a zboží tak měla již předem hrazené, pokoušeli jsme se Vás několikrát telefonicky kontaktovat, zdali si nebudete přát zboží zaslat kurýrem přímo na Vaši adresu domů, abyste ho tak měla v co možná nejkratším čase. Jelikož se nám však nepodařilo se s Vámi spojit, objednávku kolegové z prodejny v Brně vychystali a nechali zaslat na původně zvolené výdejní místo. O veškerých krocích jsme Vás informovali prostřednictvím e-mailu.

    Celý proces doručení se tedy protáhl o několik dnů, což je nám skutečně velmi líto a ještě jednou se tímto jménem celé Sportovny omlouvám. Jelikož došlo k pochybění na naší straně, zasíláme Vám jako omluvu slevový kupon na další nákup.

    I přes tuto nemilou zkušenost pevně věřím, že budete se zakoupeným zbožím maximálně spokojená a znovu u nás nakoupíte.

    Krásný den a Sportu zdar!
    Adéla Horáková
    Manažer zákaznického servisu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • prodali mi věci a doma jsem je rozbalil včetně bezpečnostních plastových hlásičů proti odcizení. měli to zkontrolovat a odstranit

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den,


    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Vaši objednávku jsem si ověřila. Jedná se o objednávku s osobním vyzvednutí na jedné z našich partnerských prodejen. Zboží jste si na prodejně vyzkoušel a následně i zakoupil. Velmi mě proto mrzí, že při vyzkoušení, ani i při následné kontrole kolegy na prodejně, se bezpečnostní čip neodstranil. Čip byl deaktivován, ale nebyl odstraněn. Při Vašem odchodu nezazněla žádná hlasová signalizace, která se právě při odchodu s ochranným prvkem přes bezpečnostní bránu v prodejně vždy ohlásí. Kdyby se tak stalo, došlo by k okamžitému odstranění zapomenutého prvku.

    Poprosíme Vás se znovu zastavit do naší prodejny, kde Vám čip samozřejmě ihned odstraníme. Zboží můžete rovněž bezplatně zaslat k nám, kde čip lze také odebrat a zboží zaslat nazpět. Dnes budete kontaktován ze strany zákaznického servisu, kde se pokusíme celou situaci, která nás samozřejmě všechny velmi mrzí, dát v co možná nejkratším čase do pořádku.

    Pevně věřím, že nám tuto situaci prominete a kdykoli v budoucnu se k nám opět vrátíte.

    Krásný den a Sportu zdar!
    Adéla Horáková
    Manažer zákaznického servisu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Boty přišli, ale s vadou na patě z vnitřní strany. Na to, že bota stojí přes 3000 kč, bych očekával, že jsou před prodejem zkontrolovány a já v nich můžu hned chodit. Je to vůbec zboží 1. kvality?

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den, Jakube,


    děkujeme Vám za Vaši recenzi a za zpětnou vazbu.

    Vaši objednávku jsem si ověřila. Zakoupil jste si u nás pánskou trekovou obuv Adidas Terrex AX4. Zde se nejedná o žádné druho jakostní zboží, nýbrž o zboží certifikované a zcela nové, jak je uvedeno na našich webových stránkách. Co se týče samotné kontroly objednaných produktů, kolegové ze skladu jsou při samotném balení svědomití a pečliví a pokud při kontrole přijdou na jakoukoli výrobní vadu a nemáme již stejný produkt k dispozici, obratem samozřejmě zákazníka s touto informací kontaktujeme. Pokud však obuv disponuje vadou, která nelze okem rozeznat a přijde na ní až samotný zákazník při vyzkoušení, samozřejmě se na nás může kdykoli obrátit a my uděláme maximum pro to, abychom situaci rychle vyřešili a dali v co možná nejkratším čase do pořádku.

    Až na sepsanou recenzi jsme bohužel informaci o odeslání produktu s vadou do dnešního dne od Vás neobdrželi, a proto jsme ji nemohli řešit. Dnes budete ze strany zákaznického servisu kolegy kontaktován, kdy Vám nabídneme možnosti řešení nastalé situace, která nás skutečně velmi mrzí.

    Pevně věřím, že nakonec budete i přes tuto nemilou zkušenost plně spokojený a kdykoli v budoucnu u nás znovu nakoupíte.

    Krásný den a Sportu zdar!
    Adéla Horáková
    Manažer zákaznického servisu

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Fakt dlouhá dodací doba. A ne není to dopravcem.

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den,


    děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu.

    Vaši objednávku jsem si ověřila. V pořádku jsme ji přijali dne 04.12.2023 v odpoledních hodinách. Dne 06.12.2023 došlo k vychystání a balení, přičemž kolegové při kontrole přišli na skutečnost, že obuv disponuje vadou. Z tohoto důvodu jste byl kontaktován ze strany zákaznického servisu s nabídkou vhodné alternativy za chybějící produkt, jelikož jsme jiný kus už bohužel skladem neměli. Po vzájemné dohodě jste se rozhodl pro jinou obuv, která Vám byla obratem zaslána. Z tohoto důvodu došlo ke zpoždění expedice.

    Zakládáme si na kvalitě a nechceme našim zákazníkům zasílat zboží, které vykazuje jakékoli vady. Proto je za nás určitě lepší pozdržet expedici a čekat na vyjádření, zdali se rozhodnete zvolit si produkt jiný nebo stornovat objednávku.

    Mrzí nás, že došlo k prodlevě při odeslání. Pevně však věříme, že jste se zakoupenou obuví plně spokojen.

    Krásný den a Sportu zdar!
    Adéla Horáková
    Manažer zákaznického servisu

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Rychlost
    • Tf.č.mobilní pro dopravce, jsme příspěvková organizace, nemáme služební mobilní telefony a udávat soukromé tf.č. mi přijde nevhodné. Při zadávání údajů mi to vezme tf.č. pevnou linku a není upozorněno, že by mělo být mobilní tf.č. Tato služba se mi bohužel nelíbí.

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den,


    děkujeme Vám za Vaši recenzi a zpětnou vazbu.

    Těší nás, že jste s rychlostí dodání zboží tak spokojena.

    Co se týče kontaktních údajů, skutečně je zapotřebí vždy uvést číslo mobilního telefonu, nikoli pevnou linku. Některé dopravní společnosti bohužel pevné linky neakceptují, a proto není možné ji do objednávky uvést, jelikož by nemohlo dojít k expedici. Dopravním společnostem slouží toto mobilní číslo pro rychlou komunikaci při doručování balíčku na adresu a také prostřednictvím SMS zasílá unikátní hesla pro vyzvednutí zboží na výdejním místě.

    I přes to věříme, že jste se zbožím maximálně spokojena a budeme se těšit na Váš příští nákup.

    Krásný den a Sportu zdar!
    Adéla Horáková
    Manažer zákaznického servisu

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Špatná komunikace obchodu se zákazníkem, špatné popis údržby zbozí

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den,


    děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu.

    Ověřila jsem si Vaši objednávku. Zakoupil jste si u nás Impregnace Tarrago HighTech Nano Protector. Ještě před zakoupení jste se na nás obrátil s dotazem, zdali je možné impregnaci použít na kůži. Zmíněnou impregnaci je možné použít pro Gore Tex a ostatní High-Tech membrány. Pro všechny druhy kůží, semiš, nubuk, a textilní materiály z oboru HIGH-TECH (jak uvádí výrobce).

    Po naimpregnování Vámi zakoupené kožené obuvi Garmont Nebraska, jste se na nás obrátil znovu s tím, že impregnace zanechala na pogumované části obuvi jakýsi film, kdy došlo ke zbarvení z černé gumové části na šedou. Jelikož jsme se s tímto problémem ještě nikdy nesetkali, obrátili jsme se přímo na výrobce obuvi a také na dodavatele impregnace a vyžádali si jejich oficiální vyjádření. Výrobce nám uvedl, že obuv Garmont typu Nebraska se vyrábí již dlouhá léta ze stejných materiálů a nikdy nic podobného nezaznamenali. Letité zkušenosti s těmito botami tedy jednoznačně dokazují, že jsou pro daný účel plně vyhovující. Dle zaslaných fotografií je zřejmé, že bylo impregnačního prostředku na gumových obsázkách použito zkrátka hodně. Obsázky jsou z vroubkované gumy a impregnace jen zůstala ve vroubcích a tím, jak zaschla v silné vrstvě, je vidět. Určitě to však gumě nijak neškodí. Z tohoto důvodu jsme Vám doporučili gumovou část opravit černým krémem na boty (nejdříve na menší kousek), zda opravdu je výsledek v pořádku. Impregnace je nevhodná na plasty, gumu a jinak citlivé materiály, proto se v případě nástřiku pro příště snažte vyvarovat těmto místům. 

    Nabídli jsme Vám i možnost zaslat zboží k nám k posouzení na reklamaci. Celou věc jsme se snažili vyřešit rychle a k Vaší plné spokojenosti. Z tohoto důvodu nás mrzí, že komunikaci s námi hodnotíte negativně.

    Pevně však věříme, že se obuv nakonec podařilo dát do pořádku a aktuálně Vám plně slouží a jste s ní maximálně spokojený.

    Krásný den a sportu zdar.
    Adéla Horáková
    Manažer zákaznického servisu

  • zatím není co hodnotit zboží zatím nemám

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den,


    děkujeme Vám za Vaši recenzi a za zpětnou vazbu.

    Vaši objednávku jsem si ověřila a máte pravdu. Zboží z Vaší objednávky se stahovalo z externího skladu, náš centrální sklad opustilo v úterý, dne 28.11.2023 a během dnešního dne by mělo být v pořádku připraveno na zvolené prodejně Salomon ve Forum Nová Karolina v Ostravě. Jakmile se tak stane, obdržíte od nás informativní zprávu.

    Denně se snažíme udělat vše pro to, aby všechny objednávky doputovaly k našim zákazníkům v co možná nejkratším čase. V aktuálním předvánočním období jsou však jednotlivé dopravní společnosti vytížené a doba dodání se tak může o něco prodloužit.

    Pevně však věříme, že i přes tuto prodlevu budete se zbožím maximálně spokojený.

    Krásný den a Sportu zdar!
    Adéla Horáková
    Manažer zákaznického