Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na žádné jsem nepřišel.
    • Doručení jak kdyby to šlo z Marsu ...

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Vážený pane, Jakalo,

    děkuji za vaši recenzi. Poslední dny pro nás byly velmi hektické, stěhovali jsme sklad do větších prostor a přešli jsme na polo-automatický spediční systém. Cílem bylo a je naše služby, vám zákazníkům, zefektivnit, zrychlit, zkvalitnit a eliminovat případné chyby. Jako každá velká změna, tak i tato se neobešla bez počátečních komplikací, které se odrazily v delší dodací lhůtě. Bohužel došlo k zapadnutí pár objednávek a vaše byla jedna z nich.

    Vaše objednávka byla předána dopravci a bude doručena následující pracovní den. Ještě jednou se velmi omlouvám za komplikace a věřím, že se zbožím budete spokojen. Děkuji za pochopení a trpělivost.

    Sportu zdar!
    Veronika Zapletalová
    Manažer e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    • Zatim neni co hodnotit,zbozi jsem obědnal a zaplatil 7.4.,dnes je 16.4 a zatim nic nedorazilo ani mail.☹️

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den,

    děkuji za vaši recenzi. Poslední dny pro nás byly velmi hektické, stěhovali jsme sklad do větších prostor a přešli jsme na polo-automatický spediční systém. Cílem bylo a je naše služby, vám zákazníkům, zefektivnit, zrychlit, zkvalitnit a eliminovat případné chyby. Jako každá velká změna, tak i tato se neobešla bez počátečních komplikací, které se odrazily v delší dodací lhůtě. Bohužel došlo k zapadnutí pár objednávek a vaše byla jedna z nich.

    To ovšem není omluva pro nedostatečnou komunikaci. Následující pracovní den se vám kolegyně spojí a vše s vámi dořeší. Ještě jednou se velmi omlouvám za komplikace a věřím, že se zbožím budete spokojen. Děkuji za pochopení a trpělivost.

    Sportu zdar!
    Veronika Zapletalová
    Manažer e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedostatečná komunikace obchodu
    • Nekonečná dodací lhůta

    Jsou to dva týdny a zásilka mi nebyla doručena. Obchod reaguje až na třetí urgenci o doručení, ale termín stejně nesplní. Zboží jsem hradil předem, proto asi ta laxnost v odeslání...:-(

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den, pane TmsPav,

    děkuji za vaši recenzi. Máte pravdu, vaše objednávky jsme nezvládli. Ve vašem případě to není chyba systému, ani stěhování. Informace o změnách ve vašich objednávkách se nedostaly kam měly a expedice nemohla vaše zboží zabalit a poslat. Toto pochybení budu dále detailně řešit.

    Velmi se omlouvám za celou situaci a nepříjemnosti. Upřímně mě velmi mrzí, že jedno lidské pochybení vrhne špatné světlo na celý tým a firmu. Ale jak se říká, jsme vždycky tak silní, jak silný je náš nejslabší článek.

    Sportu zdar!
    Veronika Zapletalová
    Manažer e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo avizováno k zaplacení on-line, ale měli jsme potvrzenou dobírku.
    Na uvedená tlf čísla se nelze dovolat - není s kým komunikovat. Zboží mělo být doručeno do 3 dnů.
    Jiří Soukup

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den, pane Soukupe,

    děkuji za vaši recenzi. Ve vaši objednávce jste zvolil platbu kartou, proto ta avíza. My čekali na platbu, vy na zboží. Kolegyně ze zákaznického servisu mi sdělily, že jste vše prošli a domluvili jste se na změně platební metody.

    Předpokládám, že zboží je již v pořádku u vás a jste s ním spokojený. Děkuji za trpělivost a ještě jednou se omlouvám za komplikace.

    Sportu zdar!
    Veronika Zapletalová
    Manažer e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Již podruhé od 4.4.2021, kdy mi byla potvrzena objednávka, jsem obdržela vyrozumění, že expedice zboží se odkládá. Zvažuji zrušení objednávky pro neserióznost e shopu. Mgr. Lenka Zachardová

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Vážená paní, Mgr. Zachardová,

    děkuji za vaši recenzi. V těchto dnech stěhujeme sklad do větších prostor a přecházíme na polo-automatický spediční systém. Tím chceme naše služby vám, zákazníkům, zefektivnit, zrychlit, zkvalitnit a eliminovat případné chyby. Jako každá velká změna, tak i tato se neobešla bez počátečních komplikací, které se odrazily v delší dodací lhůtě. Bohužel vaše objednávka byla jedna z nich, proto jsme vás proaktivně informovali o možném zdržení.

    Vaše objednávka bude předána dopravci následující pracovní dny. Děkuji za pochopení a trpělivost. Zároveň se omlouvám za komplikace.

    Sportu zdar!
    Veronika Zapletalová
    Manažer e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Vypadalo to na slušný eshop, ale přišel email, že pořádně neví kdy zboží pošlou, že předělávají systém. Objednávku jsem zrušil

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den,

    děkuji za vaši recenzi. V těchto dnech stěhujeme sklad do větších prostor a přecházíme na polo-automatický spediční systém. Tím chceme naše služby vám, zákazníkům, zefektivnit, zrychlit, zkvalitnit a eliminovat případné chyby. Jako každá velká změna, tak i tato se neobešla bez počátečních komplikaci. Poučili jsme se z minulosti a raději vás proaktivně informujeme o možném zdržení vaší zásilky.

    Sportu zdar!
    Veronika Zapletalová
    Manažer e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Behem 4 dnu poslou dvakrat stejny email, aby vas informovali, ze zbozi nedorazi a ze je to pro vas dobre, protoze tim zkvalitnuji sluzby:)
    • Přejeme krásný den ze Sportovny!
    • Vzhledem k narůstajícímu počtu objednávek na našem e-shopu se postupně rozrůstáme.
    • Z tohoto důvodu jsme byli nuceni předělat naše systémy a i když nás to velice mrzí, Vaše objednávka neodejde dnešním dnem, ale během následujících pracovních dní.
    • Děláme to pro spokojenost našich zákazníků a také proto, aby byl Váš příští nákup u nás bleskurychle vyřízen.
    • Děkujeme za pochopení.
    • Doufáme, že budete s produkty spokojení a sportu zdar!
    • Váš tým Sportovna
    • tento email mi prisel jiz dvakrat:)))

    Zbozi ani po tydnu nemam a nevim, kdy dorazi

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den,

    děkuji za vaši recenzi a zpětnou vazbu. V těchto dnech stěhujeme sklad do větších prostor a přecházíme na polo-automatický spediční systém. Tím chceme naše služby vám, zákazníkům, zefektivnit, zrychlit, zkvalitnit a eliminovat případné chyby. Jako každá velká změna, tak i tato se neobešla bez počátečních komplikaci. Poučili jsme se z minulosti a raději vás proaktivně informujeme, proto tyto maily.

    Vaše objednávka bude expedována hned v pondělí, jako všechny nedořešené objednávky z minulého týdne.

    Předem děkuji za pochopení a trpělivost. Zároveň se omlouvám za komplikace.

    Sportu zdar!
    Veronika Zapletalová
    Manažer e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Druhý den po provedení objednávky mě bylo telefonicky sděleno, že zboží, které bylo skladem vlastně skladem není. Domluvili jsme se tedy na úpravě objednávky a zaslání pouze části, které skladem je. K odeslání objednávky ale nedošlo ani po 10 dnech a 3 urgencích z mé strany. Vždy bylo sděleno, že zboží je připravené a zabalené a bude se odesílat. Po 10 dnech kdy se obchodu objednávka nepodařila odeslat jsem tedy objednávku raději zrušil. Na svých stránkách přitom uvádějí, že zásilka objednána dopoledne bude druhý den doručena.

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den, pane Aldo,

    děkuji za vaši recenzi a zpětnou vazbu. Velmi mě mrzí vaše negativní zkušenost, která je bohužel oprávněná. Došlo k pochybění lidského faktoru i systému (zboží nebylo skladem) a nová změna objednávky se nedostala na správné místo. Celá situace je nepříjemná a neomluvitelná. I tak bych se vám ráda ještě jednou omluvila, jménem svým i celého týmu Sportovny.

    Sportu zdar!
    Veronika Zapletalová
    Manažer e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlé jednání
    • Špatná komunikace

    Po zaplacení dvou ks batohů mi přišel pouze jeden. Po telefonní reklamaci mi slíbili, že druhý batoh ihned odešlou. Po týdnu a druhé reklamaci slíbili, že už je zboží zabaleno a připraveno k odeslání. Zboží jsem doposud neobdržel!!!

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den, pane Zdeňku,

    děkuji za vaši recenzi a zpětnou vazbu. Velmi mě mrzí vaše negativní zkušenost. Máte pravdu, na skladě udělali chybu a poslali vám jen jeden kus. Bohužel se vaše reklamace nedostala rychle na správné místo. Což není omluva. I tak se ještě jednou omlouvám za nepříjemnosti a komplikace s vaší objednávkou.

    Druhý batoh je již na cestě k vám. Věřím, že se zbožím budete spokojený.

    Sportu zdar!
    Veronika Zapletalová
    Manažer e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží přišlo neúplné, bez rezervoáru.

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den,

    děkuji za vaši recenzi. Vámi vybraný batoh je vybaven kapsou na hydrovak, hydrovak není a nebyl součástí balení. Nikde na stránkách není zmíněno, že by byl. Vaše objednávka byla kompletní.

    Sportu zdar!
    Veronika Zapletalová
    Manažer e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku zrušil obchod, žiaden e-mail o zrušení. Dozvedel som sa o tom lebo som kontaktoval kuriéra po troch dní lebo nedoručil balík. Takže 0 hviezdičiek

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den, pane Mišo,

    děkuji za vaši recenzi. Vaši objednávku jsme expedovali následující pracovní den, objednal jste v pátek a v pondělí hned ráno odešla. Od dopravce máme informaci, že jste zásilku odmítl převzít.

    V případě, že dojde ke zrušení zásilky z naší strany, vždy kontaktujeme zákazníka nejprve telefonicky a pokud se nedovoláme, píšeme mail. To ovšem nebyl váš případ.

    Sportu zdar!
    Veronika Zapletalová
    Manažer e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží jsem obratem zaplatila kartou a zatím stále neobdržela.. Až po mojí urgenci, kdy budou objednávku odesílat, zjistili, že je objednávka zaplacená a zboží teprve zajišťovali z externího skladu. Chyba se stane, ale v dnešní době doba dodání delší než týden i přesto, že je zboží skladem, je opravdu dlouho.

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den, Lucie,

    děkuji za vaši recenzi. Ještě jednou se omlouvám jménem svým i celého týmu sportovna.cz za komplikace s vaši objednávkou. Věřím, že zboží jste obdržela a jste s ním spokojená.

    Sportu zdar!
    Veronika Zapletalová
    Manažer e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží bylo doručeno.

    Nelze nijak kontaktovat prodejce. Telefonní linky automaticky ukončují hovor. Zkoušeno několik dní po sobě. Rozhodně se nejedná o přetížení linek, jak již prodejce avizoval v minulosti. Na mail odpověděl nejspíš pouze automat s tím, že budu prodejcem prodejcem brzy kontaktován (nestalo se). Dotazy na velikost bez reakce.

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den, pane Ondro,

    děkuji za recenzi a zpětnou vazbu. Velmi mě mrzí, že se vám nepodařilo se s námi spojit. Vaše dva zmeškané hovory jsme dohledali a omlouvám se za kolegyně, že nevolaly zpátky. Toto je pro nás dobrý podnět k posunutí projektu na zpětné volání. Co se týče emailů, tak zde robota nasazeného nemáme a bohužel žádné jsme od vás nedohledali.

    Ještě jednou se omlouvám i za celá tým sportovna.cz a věřím, že se zbožím jste spokojený.

    Sportu zdar!
    Veronika Zapletalová
    Manažer eshopu

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • V době on-line obchodování nenabízí zdarma dopravu na vrácení zboží (jak to dělají jiní prodejci)

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den,

    děkuji za vaši recenzi. Máte pravdu, dopravu na vrácení zboží nehradíme. Nabízíme zboží za co nejlepší možnou cenu, hradíme dopravu k vám, osobní odběry ani balné zpoplatněné nemáme. Tyto služby nejsou standardem, alespoň ne v oboru sportovního vybavení. V kombinaci takto nastavených služeb - nízké ceny a kdy náklady na doručení hradíme my, bohužel nemáme prostor pro úhradu poštovného zpět.
    Zároveň rozumím, že v dnešní době, kdy není možné jít do obchodu a zkusit si bezplatně zboží, může pro vás představovat komplikace.

    Děkuji za pochopení a sportu zdar!
    Veronika Zapletalová
    Manažer e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    protože každá značka má jiné velikosti, není 43jako 43, kterou normálně mám, jsou mi koupené boty velmi těsné, uvidím jestli je nějak roztáhnu

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den, pane Vaca62,

    Máte pravdu, každá značka šije trošku jinak a i v rámci značek jsou modely, které odlišně sedí. Rozhodně vám nedoporučuji boty nosit a doufat v roztažení. Pokud vám nesedí, využijte možnost výměny až do 30 dní od koupi nebo odstoupení od smlouvy (do 14 dní od nákupu). Pro více informací navštivte náš web a nebo kontaktujte naši zákaznickou linku.

    Sportu zdar!
    Veronika Zapletalová
    Manažer e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    • Podvodníci, nikdy víc

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den,

    prověřila jsem si vaši objednávku. Zajímavý případ. Objednal jste si produkt, ke kterému dáváme tričko zdarma. V podmínkách promo akce si vyhrazujeme právo na změnu barvy případně velikosti. Vy jste si vybral modré L, to už bohužel skladem nebylo, bylo vám nabídnuto modré XL, které jste "slušně" odmítl. Na základě toho vám kolegové našli jiné modré tričko Salomon v požadované velikosti, které vám připravili na výdejní místo dle zvolené přepravy v objednávce. Což bylo opět špatně, chtěl jste zaslat poštou. Zaslali jsme poštou.

    Co dodat... Přeji vám, abyste si tričko i boty užil a byl s produkty spokojený.

    Sportu zdar!
    Veronika Zapletalová
    Manažer e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Rozměr ne sedí :(

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den, pane Víte,

    mrzí mě, že vámi objednaná velikost vám nesedí. Pošlete nám je zpátky a my vám je rádi vyměníme nebo vrátíme peníze.

    Sportu zdar!
    Veronika Zapletalová
    Manažer e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dodáno jiné než objednané zbožím reklamace dosud nevyřízena

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den,

    děkuji za vaši recenzi. Prověřila jsem si vaši objednávku. Dne 21.2. jste si u nás objednal boty Obuv Salomon X ULTRA 3 LTR GTX M - černá/šedá 48 (L40478400) a ty vám byly doručeny. Vaši vratku kolegové zpracovali a bylo v ní uvedeno, že jste chtěl širší model, tedy Obuv Salomon X ULTRA 3 GTX M WIDE (L40659600). Ten ovšem vaše objednávka z 21.2. neobsahovala. Jsou to jiné boty, jiné katalogové číslo. K pochybení u nás nedošlo.

    Následující pracovní den se s vámi kolegyně spojí, aby si ověřili, které boty přesně chcete a vše s vámi dořeší.

    Sportu zdar!
    Veronika Zapletalová
    Manažer e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží inzerované jako skladem nemají

    Objednala jsem si zboží, které bylo označeno "skladem". Po týdnu, kdy jsem se marně dotazovala na stav objednávky, mi objednávku zrušili s tím, že zboží se jim nepodařilo sehnat.

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den,

    děkuji za vaši recenzi a zpětnou vazbu. Upřímně mě mrzí nepříjemnosti, které se objevily u vaší objednávky. Znovu se omlouvám, jménem svým i celého týmu Sportovny, za chybu v komunikaci, kvůli níž jste týden zbytečně čekala. Podle informací ze skladu došlo ke špatnému zápisu v evidenci zboží, které jsme se pro vás přesto snažili zajistit, a je mi líto, že jsme vám obratem nepodali aktuální informace.

    Pevně věřím, že vám nedodávka zboží nezpůsobila velké komplikace a že si běžkařské trasy užijete na plno i teď.

    Sportu zdar!
    Veronika Zapletalová
    Manažer e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Velikost neodpovídala, zboží jsem zaslala zpět, ani po týdnu nevrátili Zboží jsem vrátila, ani po týdnu mi nevrátili peníze

    Velikost neodpovídala, zboží jsem vrátila okamžitě a v originálními balení, pošta potvrdila doručení zpět do obchodu za 4 dny (od doby, kdy bylo zboží doručeno mně), přesto jsem ani do týdne nedostala peníze zpět.

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den, Jano,

    děkuji za vaši recenzi a zpětnou vazbu. Boty jste si objednala 20.1., byly vám doručené do 2 dnů - pátek 22.1. Dle vaši zprávy jste je okamžitě posílala zpátky - víkend + doručení. Boty k nám dorazily v první půlce dalšího týdne. Dle obchodních podmínek a i dle zákona máme na vrácení platby 14 dní. Ve vašem případě stále ještě 7 dní.

    V dnešní době, kdy není možné zboží nakupovat osobně na prodejnách, je mnoho zákazníků jako vy, kterým velikost nesedne. Proto je více vratek. Vratky standardně odbavujeme hned jak přijdou, větší množství může způsobit zdržení, avšak 14 denní lhůtu garantujeme.

    Děkuji za pochopení a trpělivost.

    Sportu zdar!
    Veronika Zapletalová
    Manažer e-shopu