Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Nedoporučuje obchod
- Pre nás to bolo sklamanie. Zaplatili sme za posteľ Pavel v tvare do L so zvýšenou ľavou stranou. Posteľ doručili, ale čelá postele na seba bohužiaľ nepasovali a museli sme posteľ reklamovať. Pri odosielaní objednávky by ju mali zamestnanci dôkladne skontrolovať, aby k takýmto omylom nedochádzalo. Spodné čelo bolo na posteľ so zvýšenou pravou stranou. Ešte čakáme na vybavenie reklamácie. Mohli sme si posteľ radšej kúpiť niekde inde. Nie sme spokojní s touto kúpou.
Reakce obchodu spíme.cz
Dobrý den, paní Čabiňaková,
za tuto chybu se ještě jednou velmi omlouváme. Jde o lidský faktor, u postele se zvýšenou bočnicí se vyrábí obě varianty stran použití a pracovník ve výrobě se spletl a kování namontoval na druhou stranu nožního čela.
Dle naší dohody expresně vyrobíme nové čelo a ještě tento týden Vám ho zašleme na Slovensko, samozřejmě na naše náklady. Doufám, že i přes tuto naší chybu budete s postelí spokojena a ještě jednou přijměte naší omluvu za komplikace.
Za tým spáčů ze Spíme.cz
Novotný Petr -
Nedoporučuje obchod
- asi zruším objednávku pro ABSOLUTNÍ neschopnost dodat zboží,které je skladem....uplynul měsíc...a NIC
Reakce obchodu spíme.cz
Dobrý den, pane Holube,
Omlouváme se, pokud byla doba dodání skladové postele delší, než jste očekával, ale u postele jste zvolil zaslání přepravním boxem, pomocí přepravní společností TOPTRANS. Zaplněnost boxu bývá na podzim vyšší, takže se na přepravní box může několik dnů čekat, ale na to v dodacích podmínkách upozorňujeme.
Informaci o předběžném termínu dodání s Vámi při uzavření objednávky kolegyně konzultovala. 12-tý pracovní den od Vašeho objednání, jsme měli zboží přichystané na odeslání v boxu, mrzí nás, že jste objednávku v den odeslání zrušil i přes to, že byla již přepravena k odeslání (to nás také stojí nemalé náklady). Nicméně máte na to právo a také máte právo napsat negativní recenzi, i když v tomto případě má pro nás trochu "hořké" podání a není zcela založena na pravdě, protože rozhodně "neuplynul měsíc" a informace o délce dodání jsme Vám předali správné.
Za tým spáčů ze spíme.cz
Novotný Petr -
Nedoporučuje obchod
Dopravce přijel, zkasíroval peníze a shodil obě těžké matrace na ulici. Potom odjel s tím, že není donášková služba. Měl možnost zacouvat do dvora, což také odmítl, že by si zničil auto. Jezdí sem jiní dopravci a neničí si auto. Dlouho jsme se s takovou arogancí nesetkali. Ostatní dopravci jsou vstřícní a vždycky mám pro ně nějakou korunu od cesty. Tenhle si nezasloužil ani za dopravu zaplatit. Milan Šiška
P.S. Zboží bylo v pořádku a o to vám asi šlo. Vyměnil bych jen dopravce.Reakce obchodu spíme.cz
Dobrý den, pane Šiško,
velmi se omlouváme za chování přepravní služby, v tomto případě šlo o postel v BOXu, kterou zaváží přepravní společnost TOPTRANS.
I když je to spíše recenze na přepravní společnost, tak od nás přijměte omluvu za chování řidiče. Vaše stížnost na něj byla předána přepravní společnosti. Při doručení je to bohužel o samotném řidiči, který zakázku zaváží, takže nelze vždy paušalizovat, že je celá služba špatná.
Výměna společnosti není možná, pro tuto službu přepravu postele v BOXu nelze ani jiného přepravce zvolit, jiný přepravce toto nenabízí, tak jsme i přes tyto nepříjemnosti rádi, že bylo zboží dodáno v pořádku.
Za tým spáčů ze spíme.cz
Novotný Petr -
Nedoporučuje obchod
- Objednávali jsme postele ve stejné barvě v jaké už máme jinou postel. Postele dorazily ve špatně barvě, ve zvolené je prý nevyrábějí (ale nabízejí na e-shopu). Žádná omluva.
- Při objednání byla psána doprava zdarma, pak volali, že šlo o chybu.
Reakce obchodu spíme.cz
Dobrý den, paní Kurková,
Omlouváme se, ale jde o zcela nový produkt, akční jednolůžkovou postel PAUL, kde byl na začátku od administrátora špatně nastavený barevní odstín bílé. Tuto chybu jsme i díky Vám již opravili. Kolega se Vám omlouval a snažil nabídnout alternativní produkt v požadovaném odstínu, nebo možnost vrácení produktu.
Protože jste se již neozvala, tak věřím, že nakonec postel našla své místo.
Pokud to od kolegy nezaznělo zřetelně, tak se ještě jednou omlouváme a doufáme, že jste s postelí PAUL spokojena.
Doprava zdarma je produktů, které lze zaslat přepravní společností, postel PAUL je sice zabalena v kartónovém obalu, takže původní záměr posílat to přepravní společností byl, ale po poradě s přepravcem jsme se rozhodli, že bude bezpečnější dopravovat zboží ve speciálním boxu, protože nám přepravce nebyl ochoten garantovat přepravení postele bez poškození a ani by nešla uplatnit případná reklamace na poškození přepravou. Jak jsem již poznamenal, šlo o nový produkt, takže tyto skutečnosti jsme bohužel upřesnili až po Vaší objednávce, za tuto skutečnost se Vám také omlouváme.
Za tým spáčů ze Spíme.cz
Petr Novotný -
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Nedoporučuje obchod
- Špatně zabalené zboží, tudíž poškozené.
Reakce obchodu spíme.cz
Dobrý den, paní Pancnerová,
omlouváme se, pokud Vám přišel objednaný lamelový rošt Standard 28 poškozený, ale ve Vámi objednaném rozměru 200x120 trochu hrozí riziko, že obal přepravce pro velký rozměr poškodí. Proto zasíláme informace k převzetí od přepravní služby TOPTRANS, pokud zjistíte poškození, stačí sepsat "výhradu" a zásilka lze reklamovat. Balení používáme stále stejné, které přepravce schválil, jako "bezpečné pro přepravu", takže je to spíš o opatrnosti přepravce. Pokud jste tedy převzala zboží tak, jak doporučujeme, rádi za Vás reklamaci vyřídíme a rošt vyměníme, nebo nabídneme finanční kompenzaci. Ještě jednou přijměte omluvu, ať už byl viníkem kdokoliv a doufejme, že i přes toto poškození budete s produktem spokojena.
Za tým spáčů ze Spíme.cz
Petr Novotný -
Nedoporučuje obchod
Jsem opravdu spokojený s dodávku zboží, se zbožím samotným. Děkuji.
Reakce obchodu spíme.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za moc milou pochvalu, která nás moc těší i doporučení a také za 100% pozitivní recenzi. Jsme opravdu moc rádi, že jste spokojeni, vážíme si toho.
S úctou a s přáním klidného spánku,
Jiří Adamec za eshop spime.cz a výrobce Postelia s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
Co se týče rychlosti komunikace, tam bych to viděl spíše pozitivně.
Co se týče výrobků, tak zatím veliká spokojenost.
Tím pozitiva ale bohužel končí.
Objednal jsem si matraci Visco Quattro s možností měnit tuhost - až 24 kombinací.
Po rozbalení matrace bych čekal, že u ní bude nějaký stručný manuál, jako třeba jak dlouho nechat matraci po rozbalení v klidu, než se může použít a pro mě především manuál na to, jak poskládat jednotlivé vrstvy, abych si mohl vybrat jednu, dvě, tři, čtyři... z těch 24ti variant tuhosti a podle toho poskládal.
Bohužel manuál nepřišel absolutně žádný.
Napsal jsem tedy do firmy email, kde jsem žádal o zaslání tabulky, kde bude zobrazeno všech 24 kombinací a tady nastal problém.
Nejdřív, že to problém není, ale tabulka nikde. Že na webu mají zobrazeno 8 nejběžnějších kombinací. Jenže já si koupil matraci s možností 24ti kombinací, tak bych rád už z principu viděl možnosti, jak všech kombinací docílit.
Tabulku(manuál) se mi podařilo získat asi po dvou dnech a několika emailech.
Jenže po prozkoumání tabulky jsem zjistil, že to absolutně nekoresponduje s tím, co je uvedené na webu v popisu této matrace jako uvedených osm nejpoužívanějších kombinací(podle webu mám nastavenou tuhost na H4, jenže podle kompletní tabulky, kterou mi zaslali H2-H3).
Firmu jsem informoval o této skutečnosti, na kterou mi bylo odpovězeno, že tabulka, kterou mi zaslali, tak je správná a pokud je vada ve vyobrazení na webu, tak se omlouvají.
Nicméně již 14 dní ode mě vědí, že na webu tedy mají naprosto milné informace, ale nic s tím nedělají.
Takže z tohoto nákupu bohužel dobrý pocit nemám.
Z čeho ale dobrý pocit mám je matrace a to je hlavní.Reakce obchodu spíme.cz
Dobrý den, pane Krejčí,
omlouváme se, pokud nebyly informace k dodanému produktu dostatečné, ale manuál o rozbalení matrace a informaci o tom, jak dlouho matraci nechat odpočinout před používáním, jsme Vám zaslali do e-mailu, před odesláním matrace, spolu s fakturou a podmínkami a tyto informace naleznete i u každého produktu, ve videu "rolované balení matrací". U matrace Visco Quattro uvádíme, že má 4 vrstvy, tím pádem matematicky sice vychází, že je až 24 kombinací jak matraci změnit, ale uvádíme k tomu tuto informaci: Unikátní systém čtyř vrstev v sobě nabízí až 24 možných kombinací. Ne všechny kombinace dávají smysl, proto jsme pro Vás vybrali osm nejvíce doporučených kombinací. Tyto funkční kombinace jsou znázorněné u matrace - spime.cz/otocna-matrace-visco-quattro . Na Vaši žádost kolega graficky dodělal více variant, které Vám byly zaslány. Omlouváme se, pokud zaslání variant trvalo déle, ale kolega jej musel pro Vás vytvořit.
Za tým spáčů ze spíme.cz
Novotný Petr -
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 týdny
- kvalita výrobků
- zavádějící informace o dostupnosti - dle webu vše na první pohled skladem, po objednání komunikovaný čas až dvou týdnů na výrobu, ve skutečnosti doško k dodání 23. den po objednání.
zavádějící informace o dostupnosti - dle webu vše na první pohled skladem, po objednání komunikovaný čas až dvou týdnů na výrobu, ve skutečnosti doško k dodání 23. den po objednání.
Reakce obchodu spíme.cz
Dobrý den, pane Beneši,
omlouváme se za délku dodání, ale ihned po přijetí Vaší objednávky Vás kontaktovala kolegyně a vysvětlila, že rošty a matrace máme naskladněny na dvou různých místech, nabízela více variant dodání a nakonec bylo dohodnuto, že Vám to zašleme najednou v dohodnutém termínu, který byl přesně dodržen.
Informace není zavádějící, ve Vašem případě šlo o latexovou matraci v rozměru 200x160, aktuálně máme ve výrobě v Kojetíně skladem 560 ks latexových matrací, které dle objednávky kompletujeme a zasíláme obratem přepravní společností. Roštů aktuálně máme v centrálním skladě v Táboře skladem přes 1.600 Ks. Skladem produkty skutečně jsou, ale ne vždy znamená, že pokud je to skladem, tak to dostanete druhý den.
Bohužel různé místa naskladnění u kombinace matrace a rošty znamenají buď, že rozdělíme objednávku a pošleme každé zvlášť, nebo posíláme kompletní objednávku najednou, ale na zkompletování potřebujeme více času. Zvolil jste, že to chcete zaslat najednou a na delší termín dodání jste byl upozorněn.
Ve Vašem případě se objednávka zpozdila i díky velké vytíženosti, protože aktuálně probíhala promo akce, takže jsme měli velký počet objednávek.
Za délku dodání se tedy ještě jednou velmi omlouváme, ale i tak Vám byla dodána přesně v dohodnutý termín, který Vám kolegyně sdělila hned druhý den po objednání.
Za tým spáčů ze spíme.cz
Novotný Petr -
Nedoporučuje obchod
Po objednání zboží dodatečně požadována záloha v absurdní výši
Reakce obchodu spíme.cz
Dobrý den, pane Uhríne,
Omlouváme se, ale na objednanou komodu (STONE 8 zásuvek, dub) ve Vámi zvolené specifikaci skutečně požadujeme 30% zálohu, protože komoda není skladem, vyráběla by se dle Vámi zvolené specifikace pouze pro Vás. Pokud by jste si ji neodebral, tak by byla velmi malá šance, že takto specifikovanou komodu prodáme jinému zákazníkovi.
Na možnost požadování zálohy upozorňujeme i v obchodních podmínkách, konkrétně v bodu VII./5. "Prodávající může požadovat po kupujícím zálohu ve výši 30-100% z celkové částky objednaného zboží. U běžných rozměrů a odstínů (postele, roštu, matrace atd.) je výše zálohy 30-50% z celkové částky objednaného zboží. U atypových rozměrů a odstínů je výše zálohy 50-100% z celkové částky objednaného zboží. Požadovat zálohu může prodávající i zpětně po přijetí objednávky přes internetový obchod spime.cz"
Mrzí nás, že Vás záloha odradila a objednávku jste stornoval, ale i my musíme mít jistotu, že si objednané zboží, které pro Vás budeme vyrábět, skutečně odeberete.
Děkujeme za pochopení
Za tým spáčů ze Spíme.cz
Novotný Petr -
Nedoporučuje obchod
Arogantní chování.
Reakce obchodu spíme.cz
Dobrý den, paní Fejtková,
velmi se omlouvám, jestli na Vás naše chování působilo arogantně, ale s některými požadavky zákazníka nemůžeme vyhovět. Odmítla jste přepravu TOPTRANS, tak jsme Vám nabídli možnost osobního odběru na prodejně ve městě, kde bydlíte, tato možnost se Vám také nelíbila.
Mrzí nás, že i přes velký počet nabízených řešení, jste objednávku stornovala a velmi nás mrzí i označení, že jsme arogantní, ale samozřejmě je to Váš názor, máte na něj právo a nám nezbývá, než ho přijmout.
S pozdravem Novotný Petr
Spíme.cz -
Nedoporučuje obchod
stálé sliby něco řešit, ale nikdy nic neřeší natož reklamace, stále o ničem nikdo nic neví a pokaždé se vše ztratí, nikdo za nic nemůže a nikdo o ničem neví, pokaždé zavolá někdo jiný a jen neustále musíte opakovat reklamaci, když pošlete foto poškozených věcí tak to začnou jako řešit až do ztracena a pak už se nikdo neozve a neodpoví a to už je poněkolikáté........
Reakce obchodu spíme.cz
Dobrý den, pane Kote,
Velmi nás mrzí, že s námi máte špatnou zkušenost, ale vážíme si opakovaného nákupu. Dle telefonátu se tato recenze týká rok staré reklamaci přepravy, kdy Vám dovezl TOPTRANS poničené rošty. Mrzí nás, že k tomu došlo a také je škoda, že jste si zboží nepřekontroloval při jejím přijetí, protože pak je reklamace přepravy velmi obtížná. Věřte, že jsme pro Vás udělali maximum, ale přepravní společnost reklamaci neuznala.
Doufám, že i přes tuto nemilou zkušenost budete dále věrný našim produktům a ještě jednou se omlouváme za přepravní společnost.
Za tým spáčů ze spíme.cz
Novotný Petr -
Nedoporučuje obchod
- účelové balení
Matrace jsou o pět cm kratší, než je rozměr v objednávce.
Reakce obchodu spíme.cz
Dobrý den, pane Šašvato,
děkujeme za recenzi, omlouváme se, pokud jste naměřil kratší délku, ale to je po rozbalení komprimované matrace běžné, matraci občas trvá několik hodin, než se opět natáhne do správné délky.
Doufáme, že vše bude v pořádku a budete s matrací spokojený.
Za tým spáčů ze spíme.cz
Petr Novotný -
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora.
-
Nedoporučuje obchod
neochota, nezájem, nespolupráce s přepravní firmou,
Reakce obchodu spíme.cz
Dobrý den, pane Abraháme,
Velmi se omlouváme za služby přepravní společnosti TOPTRANS. Chápeme, že jste se službou dodání nespokojený, ale to hodnocení by tedy spíše mělo patřit přepravní společnosti, je nám ale jasné, že tu si jako zákazník nemůžete vybírat, takže ta celková špatná recenze "padá" na naši hlavu.
Ještě jste do telefonu zmínil, že nešlo platit kartou, tuto službu TOPTRANS sice podporuje a nabízí, ale my ji na stránkách ani nemáme uvedenou, tu jste tedy sice slíbenou neměl, ale chápeme, že v dnešní době to je bráno, jako samozřejmost. Naopak výnos jste si zaplatil, tak nás mrzí, že byl dopravce neochotný a musel jste si službu vynesení vyžádat, i když jste na ni měl mít automaticky právo.
Za špatnou zkušenost s přepravou se velmi omlouváme a doufáme, že i přes tyto potíže budete s lamelovými rošty spokojený.
Za tým spáčů ze Spíme.cz
Petr Novotný -
Nedoporučuje obchod
- na zboží,které udavali že je skladem a bude odeslano do 2dnů po objednání stale čekám
Reakce obchodu spíme.cz
Dobrý den, pane Jaroslave,
děkujeme Vám za recenzi a mrzí nás, že nejste zcela spokojen. U Vámi objednané matrace, matracového chrániče a chromového držáku matrace byla rozdílná dostupnost, kterou jste patrně přehlédl. U čelního držáku jsme měli výpadek a aktuálně byla psána dodací lhůta 2 týdny.
I tak bylo přijetí objednávky: 20. 11. 2022 (neděle) a předpokládané dodání: 28.11.2022
Omlouvám se pokud jste na zboží čekal déle, ale vše bylo dodáno dle uvedených dostupností.
S úctou a s přáním klidného spánku,
Jiří Adamec za eshop spime.cz a výrobce Postelia s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
- Ačkoli zboží mají uvedeno skladem, až po objednání a zaplacení se dozvíte, že budete 14 dní čekat.
Reakce obchodu spíme.cz
Dobrý den, pane Přemysle,
děkujeme Vám za recenzi a mrzí nás, že nejste zcela spokojen. Matraci MULTINO skutečně máme skladem, respektive skladem máme zvlášť jádra a potahy(z důvodu velkého počtu nabízených potahů), které po objednávce kompletujeme a zasíláme. Kolegyně z obchodního oddělení vždy volá a nabízí zákazníkům, zda na matraci chvátají, tak matraci zkompletujeme a pošleme skladovou, pokud nechvátají, tak ji zařadíme do výroby a bude dodána do 10 pracovních dnů, to by i Váš případ.
V tomto případě vždy dorazí dotazník od Heureka dříve, než zakoupená matrace, takže chápeme, že na to většina zákazníků reaguje negativně. Dotazník zasílá Heureka.cz, bez možnosti zasahovat do jeho datumu zaslání. U Vás se to ještě zkombinovalo s neproběhlou online platbou, která se měnila na převod, to také trvalo několik dnů, o kterých společnost Heureka nemůže vědět.
Omlouváme se, pokud došlo k nedorozumění a předčasnému zaslání dotazníku spokojenosti, ale matrace byla zaslána dle telefonické dohody. Doufáme, že i přes delší dodání budete s matrací spokojený.
S úctou a s přáním klidného spánku,
Jiří Adamec za eshop spime.cz a výrobce Postelia s.r.o. -
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.