Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod prodává postele bez lamelových roštů. Zákazník není o této skutečnosti dostatečně důrazně informován. Postel bez lamelového roštu je nepoužitelná.
    • Zbytečně drahá doprava.

    Obchod prodává postele bez lamelových roštů. Postel bez lamelového roštu je nepoužitelná. Ano, skutečnost, že lamelový rošt není součástí postele se zákazník má šanci dozvědět, je ale skryta mezi množstvím dalších bezvýznamných informací.

    Reakce obchodu spíme.cz

    Dobrý den, paní Bařinová,

    Omlouváme se, ale u Vámi objednané jednolůžkové postele SANY je v textu jasně uvedeno "Cena postele je bez úložného prostoru, nočních stolků, lamelových roštů a matrací". V tabulce technického popisu je také uvedeno "Včetně roštu: NE".
    Mrzí nás, že jste tuto informaci přehlédla, ale je uvedena dostatečně jak v popisu, tak v technických parametrech.
    Doprava na lamelové rošty je zdarma a rošty jsou skladem, tak jej doporučujeme doobjednat, doručen bude obratem :)

    Za tým spáčů ze Spíme.cz
    Novotný Petr

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Dobré ceny
    • U laťového roštu sice píšou lak, ale téměř žádný tam není, povrch pak není hladký
    • Emailové kontakty na webu nejdou copy/paste, člověk to musí přepisovat ručně, jsou tam vloženy jako obrázek
    • U postelí/nábytku nenabízí možnost laku
    • Přes léto přehnané epidemiologické opatření na provozovně

    Reakce obchodu spíme.cz

    Dobrý den, pane Waclawiku,

    děkujeme za recenzi a pochvalu cen. Jsme opravdu moc rádi, že jste objednal naše výrobky.

    Na roštu je lakovaná pouze část, u které hrozí případné zatrhávání potahu matrace. Ostatní části lakované nejsou, to je z důvodu případného pracování dřeva s vlhkostí lepší.

    Emailová adresa je jako obrázek schválně. Je to velice účinné opatření proti robotům, který procházejí weby a sbírají nejen emailové adresy pro šíření spamu. Děkujeme za pochopení.

    U postelí již nabízíme pouze ekologickou a přírodní povrchovou úpravu olejo-voskem, která je pro dřevo přirozenější, protože lépe pracuje z vlhkostí.

    Omlouváme se, pokud Vám epidemiologické opatření na prodejně nevyhovovalo, ale jsou to Vládní nařízení, které je nutné dodržovat.

    S úctou a s přáním klidného spánku,
    Jiří Adamec za eshop spime.cz a výrobce Postelia s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Cena nočního stolku je opravdu hodně vysoká v porovnání s cenou postele

    Dlouhá dodací lhůta

    Reakce obchodu spíme.cz

    Dobrý den, paní Urbánková,

    děkujeme Vám za recenzi. Mrzí nás, že nejste spokojená i storno Vaší objednávky. Naše výrobní kapacity jsou omezené, ale těší náš velký zájem o naše výrobky. Chápeme některé zákazníky, pro které je dodací doba příliš dlouhá. Je třeba zmínit i dopravu postele, které rozvážíme vlastními vozy a montáž provádějí naši zaměstnanci s dlouholetou praxí. I doprava se musí důkladně naplánovat, aby se vše stihlo a jaksi vše vede k dlouhé dodací době jak píšete. Nabízíme i jiné možnosti, například "přepravní box", ale ten je bez výnosu a montáže.

    Co se nočních stolků týče, je pravda, že cena může působit vyšší, ale je to dáno náročností výroby. U nočních stolků není sice významná spotřeba dřeva, ale vysoká pracnost.

    S úctou a s přáním klidného spánku,
    Jiří Adamec za eshop spime.cz a výrobce Postelia s.r.o.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na internetu máte vedeno, že zboží je skladem, po objednání se dovídám, že je budete teprve objednávat a dodání přichází v úvahu za 3 měsíce.

    Reakce obchodu spíme.cz

    Dobrý den, paní Netopilová,

    Postel jste objednala 30.9., skladem máme postele aktuálně pouze v Táboře, ale i tak byla dne 7.10. (za 5 pracovních dnů) přeskladněna na vyzvednutí do požadované Brněnské prodejny, ale o tom Vás již kolega informoval včerejším e-mailem. Vámi původně objednaná varianta skladem není (ani nebyla uvedena v seznamu skladových postelí) a její dodání by bylo skutečně 3 měsíce, proto Vám byla ihned nabídnuta alternativa, s rychlým dodáním do Brna na pobočku.
    Omlouváme se tedy za společnost Heureka.cz a jejich dotazník o spokojenosti, který je zaslán automaticky přímo společností Heureka.cz do 3 dnů po vytvoření objednávky. Díky nutnosti přeskladnění přišel dotazník dříve, než zboží na pobočku, to dle Vašeho vyjádření vedlo k této negativní recenzi.
    Zároveň se všem zákazníkům omlouváme za aktuální omezený počet skladových postelí, který je způsobený velkým počtem objednávek a nedostatkem dřeva pro výrobu. Skladové zásoby se snažíme neustále doplňovat, jejich seznam naleznete zde: spime.cz/aktuality/_zobraz=postele-skladem

    Za tým spáčů ze spíme.cz
    Novotný Petr

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlouhá dodací lhůta, neinformují o zpoždění dodávky,

    Reakce obchodu spíme.cz

    Dobrý den, pane Maštalíři,

    omlouváme se za posunutí termínu dodání o 4 dny, ale donutila nás k tomu aktuální situace s dostupností dřeva, konkrétně ve Vašem případě dubového. Za délku termínu se samozřejmě také omlouváme, ale za tu Vám již na začátku byla poskytnuta sleva na dopravu, jako kompenzace.
    Informaci bychom Vám rádi předali, ale nelze se Vám dovolat, například dnes jsem Vám od rána volal 5x, ale telefon nezvedáte, ani nezavoláte nazpět.

    Doufám, že budete s naším produktem spokojený i přes delší dodací lhůtu, za kterou se ještě jednou omlouváme.

    Za spíme.cz
    Novotný Petr

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    objednala jsem postel s dodací lhůtou 8-12 týdnů, předpokládané dodání je za 14-15 týdnů...

    Reakce obchodu spíme.cz

    Dobrý den, paní Nedevová,

    děkujeme Vám za objednávku i recenzi.

    Velmi se omlouváme za dlouhý termín dodání, který je ve Vašem případě skutečně 14 týdnů, bohužel za to může velká poptávka po dubové posteli Ontario, která je nyní za akční cenu. Termín dodání se i díky srpnové odstávce výroby vyšplhal na 14 týdnů. Aktuálně pracujeme na zvýšení kapacity, aby byla dodací lhůta opět v rozmezí 8-12 týdnů.

    Pokud na postel spěcháte, doporučujeme vybrat některou z postelí, která je skladem, jejichž seznam naleznete zde: skladove-produkty.postelia.cz

    S úctou a s přáním klidného spánku,
    Jiří Adamec za eshop spime.cz a výrobce Postelia s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Přestože bylo avizováno, že je zásilka připravena k dodání, v den dodávky
    nikdo nepřijel a do dnešního dne na zásilku čekám. Nakonec mi bylo
    přislíbeno po telefonické urgenci, že dodají v pondělí.

    Reakce obchodu spíme.cz

    Dobrý den, paní Janková,

    Omlouváme se za problémy s dodáním objednaného roštu, ale vina je pouze na straně přepravce TOPTRANS.
    Souhlasím s Vámi, že pokud má dojít k posunutí dodání, tak by Vás o tom měl přepravce informovat.
    Bohužel lamelové rošty jsou z pohledů přepravních společností "nadrozměrné" a většina přepravců tyto zásilky nerozváží. Společnost TOPTRANS je z nabízených přepravců nejlepší volbou, ale i oni mají občas "své dny", proto se za přepravce omlouváme, pokud tak neučinil přímo přepravce.
    Dopravné na rošty je zdarma, to ale neznamená, že za ni neplatíme, naopak přeprava je v řádu stokorun, proto by měla být kvalitní a dochvilná.
    Vaší stížnost předáme na vedení společnosti TOPTRANS a budeme doufat, že své služby zlepší.

    Za tým spáčů ze spíme.cz
    Novotný Petr

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dlouhá doba dodání, přestože byly matrace skladem, dodání trvalo 10 dnů.

    Reakce obchodu spíme.cz

    Dobrý den, pane Prokeši,

    omlouváme se, pokud byla dodací lhůta delší, než jste očekával, ale matrace byly dodány 6. pracovní den od jejich uhrazení. Pravdu sice máte v tom, že to bylo celkem 10 dní od objednání, ale platbu za zboží jsme od Vás obdrželi až po 3 dnech.
    V rámci uzavření prodejen se prodej přesunul na internetové obchody, tím jsou přetíženy přepravní společnosti, kteří nestíhají kapacitně zboží vyzvedávat, prosíme tedy o trpělivost při dodání, které vždy nemusí být do 48 hodin od objednání (respektive uhrazení) objednávky.

    Děkujeme za pochopení a doufáme, že i přes "delší" dodací lhůtu budete s matracemi spokojený.

    Za tým spáčů ze Spíme.cz
    Novotný Petr

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Objednal jsem matrace, které byly skladem, a tudíž dle obchodu rovnou k odeslání. Ale bohužel ani po čtrnácti dnech zboží nemám. V dnešní době nákupů po internetu si představuji jiný přístup. Kdybych věděl, že to bude trvat tak dlouho, objednám si je jinde. A toho si je samozřejmě vědom i obchod. Proto za mě nedoporučuji.

    Reakce obchodu spíme.cz

    Dobrý den, pane Bejvle,

    omlouváme se za posunutí termínu dodání, matraci MULTINO pravidelně držíme skladem, ale díky slevové akci byla vyprodána, bohužel vzhledem k nedostatku pěn ji výroba na sklad nemohla znovu doplnit, proto byl aktualizován termín dostupnosti u matrace MULTINO na 2 týdny.
    Ihned po obdržení platby(23.3.2021) jste Vám do e-mailu zaslali informaci, že bude předpokládané datum dodání 30.3.2021. Matrace byla odeslána nakonec 1.4.2021, tedy sedmý den po uhrazení platby za matrace. V den odeslání Vám byl do e-mailu zaslán odkaz pro sledování zásilky.

    Na možné komplikace upozorňujeme v článku: spime.cz/aktuality/_zobraz=zvysovani-cen-surovin-a-nedostatek-pen
    Aktuálně je na trhu nedostatek surovin pro výrobu pěn, způsobený nízkou hladinou rafinace ropy, proto prosíme všechny zákazníky o trpělivost a toleranci.

    Věřím že i přes tyto komplikace budete s matracemi spokojený a třeba si uděláte i čas na recenzi matrace.

    Za tým spáčů ze Spíme.cz
    Novotný Petr

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dlouha doba vyroby nabytku

    Reakce obchodu spíme.cz

    Dobrý den, pane Matisko,
    děkujeme za Vaší objednávku a recenzi, komoda ve Vámi objednané specifikaci není skladem, její dodací lhůta je aktuálně dlouhá, ale na tento fakt upozorňujeme u dostupnosti komody.
    Za délku dodací lhůty se omlouváme a doufáme, že se čekání vyplatí a budete s výrobkem spokojený.

    Za Spíme.cz
    Petr Novotný

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Dlouhá dodací lhůta.

    Reakce obchodu spíme.cz

    Dobrý den paní Stixová,

    děkujeme Vám za recenzi a mrzí nás, že nejste zcela spokojena.
    Vámi objednaný TOPPER HR byl doručen do 9 pracovních dnů! Dodací termín uvádíme 2 týdny, takže bylo nejen splněno, ale i překročeno :-).
    Mrzí nás tedy hodnocení, kde nás nedoporučujete z důvodu dodací lhůty, která byla naopak kratší, než uvádíme u dostupnosti. Bohužel asi se nelze zavděčit všem, ale i přesto přejeme, ať jste s přistýlkovou matrací spokojena.

    S úctou a s přáním klidného spánku,
    Jiří Adamec za eshop spime.cz a výrobce Postelia s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Komunikace výborná (jedná objednávka 3x reklamace), bohužel prodejce vůbec, ale opravdu vůbec nekontroluje kvalitu odeslaného zboží zákazníkům. Zboží baleno pouze v základním provedení které známe z obchodů. Při přepravě první odeslané objednávky došlo k roztrhání základní fólie na roštu na několika místech a prasknutí materiálu o velikosti několika centimetrů. Rošt špinavý o bláta. Reklamace uznána.
    Při odeslání druhého roštu obchodník/přepravce oblepil průhlednou izolepou fólii na několika místech, ale i tak došlo k protržení a zašpinění roštu. Bohužel při rozbalení byla zjištěna výrobní chyba ( na roštu praskliny a použitý nekvalitni materiál). Reklamace uznána.
    Při odeslání třetího roštu došlo ze strany prodejce konečně k řádnému zabalení výrobku. Přepravce rošt doručil a po rozbalení jsem se nestačil divit. Konce roštu opracované dlátem bez povrchové úpravy. Bál bych se na to uložit matraci a děti pro které byl rošt určen.
    Reklamace uznána omluva ze strany prodejce. Vzhledem již k třetí reklamaci přislíbeno vrátit platbu zpět.
    Doporučení pro kupující:
    Požadujte řádné zabalení výrobku (bublinkové provedení,kartón)
    Kontrolu odeslaného výrobky (vyditelné nesrovnalosti materiálu,úbytek materiálu, neopracovaný materiál,neošetřený materiál).

    Reakce obchodu spíme.cz

    Dobrý den, pane Kováči,
    Děkujeme za hodnocení, zakoupený rošt Standard 28 v rozměru 200x120 je originál zabalen pro přepravu v dostatečně silném igelitovém obalu. Pro přepravní společnost je to dostatečné balení a s tím ho přijímá do přepravy, měla by ho tedy bezpečně doručit.
    Omlouváme se, pokud byl rošt doručen s poškozením. Na třetí pokus zvolil skladník extrémní obal, aby k Vám dorazil bez jediného škrábance, bohužel i tak jste si na roštu našel důvod, proč rošt vrátit.
    Omlouváme se, že jste nebyl s roštem spokojený. Vzhledem k vysokým částkám za přepravu Vám rádi vrátíme platbu a raději se obraťte na jiného prodejce.

    S pozdravem Novotný Petr
    Spíme.cz