Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    žádný topper v tomto rozměru jsem nikdy neobjednávala

    Reakce obchodu spíme.cz

    Dobrý den, paní Majerová,
    skutečně tu pod tímto číslem evidujeme objednávku na Topper, asi šlo o něčí žert, nebo o Váš?
    Vzhledem k tomu, že jste mi položila telefon a další hovory jste již nezvedla, tak to asi již nezjistíme.

    Pokud již o zboží nemáte zájem, tak by bylo slušností zrušit objednávku, namísto psaní takovéto recenze.

    Děkujeme za pochopení.
    Za spíme.cz Novotný Petr

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Na strankach info skladem, po objednani info za 14 dni, v termin potvrzeneho dodani zadna reakce. Nedoporucuji!

    Reakce obchodu spíme.cz

    Dobrý den, pane Martínku,
    omlouváme se, pokud jste na objednané zboží čekáte delší dobu, ale díky akci Black Friday byla akční matrace DUET 1+1 vyprodána. U matrace je nyní napsaná dostupnost 2 týdny.
    Termíny dodání se mohou aktuálně prodloužit i díky přetížení dopravců, kteří nejsou schopni zboží doručovat ve standartních termínech, proto se může stát, že nedodrží předběžný termín dodání.
    Doufám, že i přes delší dodací termín budete s matracemi a rošty spokojený.

    S pozdravem Novotný Petr
    spíme.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedorazilo

    Zboží nedorazilo a obchod mi poslal už druhý email abych ohodnotil jak jsem spokojený s nákupem NEJSEM

    Reakce obchodu spíme.cz

    Dobrý den,
    Omlouváme se, pokud Vám přišla žádost o recenzi dříve než zboží, ale děje se tak automaticky a žádost odesílá přímo Heureka.cz.
    Dodací termíny se u přepravních společností díky Covid situaci prodloužili. Aktuálně potřebují delší čas na vyzvednutí a doručení zboží, toto nelze z naší strany ovlivnit. Prosím o trpělivost při dodávání zboží.

    S pozdravem Novotný Petr

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nevědí, že jsem nic neobdržela, že mám objenaný jiný rozměr, ale již podruhé žádají hodnocení

    Reakce obchodu spíme.cz

    Dobrý den,
    Omlouváme se, pokud Vám přišla žádost o recenzi dříve než zboží, ale děje se tak automaticky a žádost odesílá přímo Heureka.cz.
    Dodací termíny se u přepravních společností díky Covid situaci prodloužili. Aktuálně potřebují delší čas na vyzvednutí a doručení zboží, toto nelze z naší strany ovlivnit. Prosím o trpělivost při dodávání zboží.

    S pozdravem Novotný Petr

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Strašná domluva s dopravcem

    Reakce obchodu spíme.cz

    Dobrý den, paní Barboro,
    Omlouváme se, pokud jste nebyla spokojena s dopravcem, ale dohodu s konkrétním kurýrem bohužel ovlivnit nedokážeme.
    Ve Vašem případě byla vybrána doprava zdarma(hrazena námi) přepravcem WeDo. Za 99 Kč lze případně zvolit dopravce DPD. Všichni přepravci jsou aktuálně přetíženi, hlavně díky Covid situaci a uzavření prodejen, proto je třeba mít více trpělivosti.

    Za tým spáčů ze Spíme.cz
    Novotný Petr

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná
    • Obchod mylně informuje zákazníky, že zboží má skladem, avšak ani do jednoho měsíce není schopen doručit zboží na zákazníkem zvolenou prodejnu. Prý se musí podmínky přečíst dokonce. A pokud jste ochotni pro zboží jet sto kilometrů na jinou prodejnu, naúčtují Vám poplatek . Kvůli dohodnutému termínu doručení si musíte vzít v práci minimálně tři dny dovolenou, protože nikdo netuší, kdy zboží doručí. Pokud nejsou schopny vyřizovat objednávky, tak ať nepřijímají zakázky, které nejsou schpni plnit.

    Reakce obchodu spíme.cz

    Dobrý den, pane Richarde,

    Vámi objednaná postel Pavla byla skladem(píši byla, protože jste si jí 1.10.2020 vyzvedl), toto rozhodně mylně neuvádíme, ale je potřeba vždy ověřit, zda je skladem na vyzvednutí na Vámi zvolené prodejně, tuto informaci u postele vždy uvádíme hned pod dostupností, kliknutím no červeně svítící odkaz "zjistit informace o dostupnosti", po vybrání odkazu "skladové postele PAVLA" bylo napsáno, že je skladem na prodejně Plzeň. Vy jste jí chtěl vyzvednout v Praze, bohužel převezení na jinou prodejnu není možné, pouze u postelí z centrálního skladu v Táboře. Na toto upozorňujeme v odkazu "termín dodání", který naleznete v horním menu: https://www.spime.cz/termin-dodani-a-skladove-zasoby
    Objednávka z 20.9.2020 byla přes toto nedorozumění odsouhlasena v pátek 25.9.2020, kdy jste nám potvrdil, že si postel tedy vyzvednete i s rošty v Plzeňské prodejně, na které ale byla skladem pouze postel PAVLA bez roštů. Protože rošty držíme skladem v Táboře, byla třeba zkompletovat objednávku o rošty, které jsme ihned odeslali přepravní společností. Přepravní společnost dodala rošty na pobočku se zpožděním až 1.10.2020, celkem tedy byla postel připravena čtvrtý pracovní den od Vašeho schválení objednávky.
    V pátek 2.10.2020 jsem Vám na základě této recenze volal, říkal jste, že je již vše v pořádku, postel je krásná a jste spokojený. Proto mě mrzí, že tento závěr už v recenzi nedoplníte.

    Závěrem se tedy omlouváme za delší doručení roštů na prodejnu a doufáme, že budete s postelí a rošty i přes toto nedorozumění spokojený.

    Za tým spáčů ze Spíme.cz
    Petr Novotný

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Pěkné postele
    • Dlouhá dodací lhůta
    • Nepřesné údaje na webových stránkách

    Objednala jsem si zboží, na stránkách uvádějí dodací lhůtu 6 týdnů. Teprve po dokončení objednávky mi v telefonátu bylo sděleno že, výrobek přijde až v prosinci, a že se začne vyrábět teprve po zaplacení zálohy. Jenže až po zaplacení zálohy mi přišel e-mail, že je možné, že zboží bude doručeno až za půl roku.

    Reakce obchodu spíme.cz

    Dobrý den, paní Vrzáková,

    mrzí mě, že jste nespokojena s termínem dodání, bohužel letošní rok se nese ve znamení obrovského nárůstu objednávek, které navyšují termíny dodání, ty se nám nedaří udržet na uváděných časových hranicích dodání, konkrétně u Vámi objednaného produktu je uváděno v dostupnosti toto:
    Čas potřebný na výrobu jakéhokoliv provedení postele TRIO do L, které není skladem:
    Běžně 6-8 týdnů / v období září-leden se může čas potřebný na výrobu prodloužit v závislosti na počtu přijatých zakázek.
    Dalším faktorem je i zaplněnost naší přepravy, kterou se aktuálně snažíme posilovat.

    Takže souhlasím, že tam sice zazní Vámi udávaných 6 týdnů(přesněji 6-8 týdnů), ale také je tam informace odkazující na náročné podzimní období. Pokud na postel spěcháte, je lepší vybrat některou ze skladových postelí, jejich seznam naleznete zde: https://skladove-produkty.postelia.cz/

    Vámi objednaná postel bude zavezena 9.12.2020, je to pevný termín, věta, která je v automatické odpovědi, byla asi špatně pochopena.

    Přijměte tedy omluvu za dlouhé dodací termíny a věřte, že se snažíme dělat vše pro to, aby byl termín dodání co nejkratší.

    S pozdravem Novotný Petr
    Spime.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Do zaplacení člověk neví zda je zvolená matrace atyp nebo ne...takže do zaplacení člověk předpokládá že matrace dorazí druhý den

    Reakce obchodu spíme.cz

    Dobrý den, pane Kadleci,

    Vaše objednávka byla v rozměru 200x140, u objednané matrace VISCO KOMFORT DUO udáváme:
    Na sklad pravidelně doplňujeme tato standardní provedení:
    Délka: 200 cm
    Šířka: 80 cm nebo 90 cm
    Výška: 18 cm + výška potahu
    Potah: Aloe Vera neprošitý
    Zip na potahu: DVĚ strany zip do L

    Viz odkaz u dostupnosti "zjistit informace o dostupnosti"

    Omlouváme se, pokud tato informace není dostatečně srozumitelná. Aktuálně pracujeme na tom, aby systém přímo zobrazil skladovost jednotlivé vybrané varianty.
    Aktuálně máme skladem více než 10 ks u všech variant matrací, které uvádíme, že jsou skladem, nově držíme skladem Visco Komfort a Visco Komfort DUO v rozměrech 200x140 a 200x120. V případě, že si nejste jist dostupností, rádi Vám dostupnost potvrdíme telefonicky na infolince 383 136 000.
    Matrace, které nejsou skladem vyrobíme do 9-15 dní. Vámi objednaná atypová matrace byla od úhrady dodána za 7 pracovních dnů.

    Doufám, že i přes toto nedorozumění budete s matrací spokojen.
    Spíme.cz - Novotný Petr

  • Nedoporučuje obchod

    • dlouhá dodací doba

    Reakce obchodu spíme.cz

    Dobrý den, pane Hynouši,

    děkujeme, že jste si udělal čas na recenzi.

    Každá postel má mnoho variant (materiál, rozměr, povrchová úprava, odstín apod.). Postel s rozměrem 210x180 cm se musí vyrobit a není skladem, proto se Vám asi 8 týdnů zdá hodně. Postele rozvážíme naší dopravou i s montáží zdarma. Doprava má svoji logistiku a snažíme se postele rozvážet po ČR v nejkratších možných termínech.

    Pokud na postel chvátáte, tak lze vybrat z postelí, které jsou skladem ihned k odběru. Seznam skladových postelí naleznete pod tímto odkazem: https://skladove-produkty.postelia.cz/?p=26

    Máte jakékoli otázky, jsme Vám k dispozici na info lince +420 383 136 000, nebo pište na email: [email protected]

    S úctou a s přáním klidného spánku,
    Jiří Adamec za spíme.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží, které po celou dobou objednávky bylo označeno jako skladem, nakonec skladem nebylo. Hned další den po uhrazení objednávky, mi z obchodu telefonovali a oznámili, že zboží dostanu za více než 2 týdny. Paní z obchodu mi vysvětlovala, že jsme měli vybrán nestandardní povlak matrace, nicméně pořád, když jsme tuto specifikaci navolili bylo zboží uváděno jako skladem. U jiných obchodů jsem si všiml, že je to řešeno jinak a lépe. Ale peníze mi obratem vrátili a komunikace ze strany obchodu byla velmi dobrá.

    Reakce obchodu spíme.cz

    Dobrý den, pane Plašile,
    Ano, máte pravdu, u produktu svítí "skladem", ale hned pod tím je "zjistit informace o dostupnosti" ve kterých je specifikováno, které varianty jsou skladem, konkrétně u Vámi objednané matrace je napsáno:

    Na sklad pravidelně doplňujeme tato standardní provedení:
    Délka: 200 cm
    Šířka: 80 cm nebo 90 cm
    Výška: 14 cm + výška potahu
    Potah: Aloe Vera neprošitý
    Zip na potahu: DVĚ strany zip do L

    Protože u tohoto výrobku nabízíme celkem přes 2 850 kombinací volitelných parametrů rozměrů, potahů a zipů, tak je v odkazu specifikováno, které varianty jsou skladem. Na skladě máme ve skutečnosti více variant, než uvádíme, ale bohužel tu Vámi zvolenou s prošitým potahem skladem nedržíme(a ani tak neuvádíme).
    Omlouváme se pokud to vyznívá nesrozumitelně. V současné době pracujeme na algoritmu, který by jasně ukázal, které varianty jsou ihned dostupné, aby k tomuto nedorozumění nedocházelo.

    Za tým spáčů ze Spíme.cz - Novotný Petr

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • doručení na prodejnu po zaplacené záloze, trvá již 32dní a stále se nic neděje!!!!!!!!!!!! (matrace 200x90 a 2x rošt 200x90). Hrůza.
    • Špatná komunikace, nekonkrétní termíny dodání.

    Reakce obchodu spíme.cz

    Dobrý den, pane Vyskočile.

    Mrzí nás, že jste nespokojen a velmi se omlouváme za pozdní dodání. Příčinou byla částečně i Vaše pozdní úhrada zálohy, tím se datum výroby matrace i potahu posunul o více než týden. Díky velkému nárůstu objednávek a červnovým svátkům se bohužel termín posunul o další týden. Za tento týdenní posun se Vám velmi omlouváme.

    Jen pro upřesnění šlo o rozměr 200x180(nikoliv 200x90), rozměr 200x90 máme totiž skladem a dodání by bylo ihned.
    Vaše matrace s atypickým rozměrem 200x180 cm se musela vyrobit, včetně objednaného potahu, přesně dle Vaší zakázky.

    Vše o termínech dodání naleznete na našich stránkách:
    https://www.spime.cz/termin-dodani-a-skladove-zasoby

    S úctou a s přáním klidného spánku,
    Jiří Adamec za spíme.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Dnes mělo být zboží doručeno, stále nic. Čekám doma na zboží.... jak ještě dlouho? Žádná zpráva od nich.

    Reakce obchodu spíme.cz

    Dobrý den, paní Marie.

    Omlouváme se Vám, ale 6. 7. 2020 byl státní svátek a včera byly matrace pro Vás odeslány přepravní společností IN TIME. Dnes 8. 7. 2020 by dle mého měly dorazit k Vám a věřím, že tomu tak bude.

    Vaše matrace s atypickým rozměrem 190x85 cm se musely vyrobit včetně objednaných potahů.

    Vše o dopravě i termínech dodání máme na našich stránkách:
    https://www.spime.cz/termin-dodani-a-skladove-zasoby
    https://www.spime.cz/doprava

    Pokud Vám nedorazil některý z emailů, který rozesíláme, tak nás to opravdu moc mrzí. Ze zkušenosti vím, že někdy některé maily "skončí" zákazníkům ve spamu. Máte jakékoli otázky, jsme Vám k dispozici na info lince +420 383 136 000, nebo pište na email: [email protected]

    S úctou a s přáním klidného spánku,
    Vaše spíme.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Píšou že je zboží skladem, pak na něj čekáte i dva týdny..

    Reakce obchodu spíme.cz

    Dobrý den,

    ano máte pravdu u produktu je skutečně uvedeno skladem, omlouváme se, ale Vámi objednaný rozměr 200x140cm skladem nemáme. Jak píšeme u dostupnosti produktu:

    Na sklad pravidelně doplňujeme tato standardní provedení:
    Délka: 200 cm
    Šířka: 80 cm nebo 90 cm
    Výška: 18 cm + výška potahu
    Potah: Aloe Vera neprošitý
    Zip na potahu: DVĚ strany zip do L

    Jiné, než standardní provedení zboží, je jedinečné a je upravováno podle přání kupujícího.

    V tuto chvíli pracujeme na tom, aby se měnila dostupnost přímo u zvoleného volitelného parametru a v případě vybraného rozměru, který není skladem, se tato informace zobrazí u dostupnosti. Do té doby platí, že skladem jsou pouze varianty vypsané pod odkazem "zjistit informace o dostupnosti".

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním klidného spánku, Vaše spíme.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přeprava

    Nemůžu s klidným svědomím doporučit obchod jehož jediná možnost dopravy zboží je přes In-Time

    Reakce obchodu spíme.cz

    Dobrý den,

    zvolila jste si dopravu s výnosem a tu nabízí In-Time za 99 Kč (jde především o výnos). Jinak máme dopravu na rošty i matrace zdarma. Dle mých informací TOPTRANS a DPD službu s výnosem nabízí za 399 Kč. Proto ji v eshopu nenabízíme, ale určitě lze individuálně domluvit. Mj. nabízíme i Individuální rozvoz po ČESKÉ REPUBLICE (zdarma VYNESENÍ a MONTÁŽ), ale ten je určen především pro dopravu celých kompletů, nebo jen postelí.

    Mrzí nás, že nejste spokojena. Děkujeme za podnět k zamyšlení.

    S přáním klidného spánku, Vaše spíme.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dlouhá dodací lhůta.Jedna matrace byla špinavá.Probíhá reklamace.

    Reakce obchodu spíme.cz

    Dobrý den, pane Tomku,
    U latexové matrace MULTIZONE HARD se jedná o doprodej, jádra mohou mít barevné rozdíly, na to je poskytnuta sleva. Nejedná se o špínu, ale zbarvení přírodního latexu, takto nám jádra dodal dodavatel Artilat, proto s ním končíme a vyprodáváme je. Za dodání rozdílných barev jádra se omlouváme, ale v požadovaném rozměru šlo poslední dva kusy.
    V rámci pro-zákaznického přístupu Vám byla nabídnuta sleva, nebo bezplatná výměna za dražší jádro od Latexco.
    Latexová jádra máme skladem, dle objednávky se šijí potahy, dodání objednané matrace včetně potahu je 8-15 dní. Dodání tedy proběhlo dle popsané dostupnosti.
    Vaše Spíme.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dobrá cena za rošt a napsáno zboží skladem
    • 3 dny po objednání a zaplacení mi sdělili, že rošt není skladem a musí se objednat. Dodání za 5 dní.. Ok tak jsem čekal. A za 5 dní mi zboží dopravce Top trans rošt nedoručil, protože se rozbilo auto.. Prostě pech, i když se s Top trans nedivím. Auta vraky..
    • Čekat na zboží 10 dní, když má hlášku ''zboží skladem '' je ostuda.!

    Reakce obchodu spíme.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za pochvalu ceny zboží, vážíme si toho. Co se týče statusu SKLADEM a následné potíže s dopravou ... to je prostě pech, jak sám píšete. Jednalo se o souhru okolností, které by se neměly potkat. Dodatečně se Vám omlouváme a děkujeme za pochopení.

    S přáním klidného spánku,
    Vaše spíme.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.