Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Přehledné stránky
- Nepoužitelné zboží
Koupil jsem si samolepící grip na snowboard. Bohužel při pokusu o přilepení zůstalo lepidlo na kricím papíru. Zejmě propadlá expirační lhůta. Jelikož jsem tento den odjížděl do Alp musel jsem grip koupit až ve Francii.
Reakce obchodu Snowboard Zezula
Dobrý den, gripy používají oboustranou lepící folii 3M - výborně to funguje. Je potřeba ale slepit pouze papírovou kricí vrstvu. V případě že slepíte i mezivrstvu tak bohužel tím grip znehodnotíte. Gripy žádnou expirační dobu nemají.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- cena
- zboží nebylo dle objednavky, jiné boty
-
Nedoporučuje obchod
- V dodání zboží 13dní čekám a zboží nikde.
- Nevím jestli to není chyba přepravce.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Jste vlastne jediny obchod ktery nabizi tento sortiment v brne. Alespon na takoveto urovni. A bohuzel se mi zda ze jste si toho velmi dobre vedomi a tim pafem se nemusite o zakaznikovi prizen snazit.
Nebyla jsem spokojena se servisem na prodejne, tak jsme zbozi objednali, prislo velmi rychle, ale nepouzitelne. Objednala jsem lyzarske bryle. Bylo evidentni, ze zamestnanci jen vzali posledni, vystavene bryle a nezalezelo jim na vadach. Guma byla vyrvana a vsechna vrchni vetrani odlepena. Nastesti penize byly vraceny bez problemu.
-
Nedoporučuje obchod
- dobrý ceny
Zboží bylo objednáno, po týdnu jsem volal, jak to vypadá a světe div se, zboží se ztratilo z krámu, tudíž nedorazilo. Jako kompenzace mi byla nabídnuta 30% sleva, dobrý, ale nebylo z čeho vybírat.
-
Nedoporučuje obchod
- Komunikace
-
Nedoporučuje obchod
- Komunikace obchodu- zboží jsem objednala, popisovali den doručení ppl, ale až následující den po dni doručení mi bylo emailem oznameno, že toto zboží nemají a at si vyberu jiné.
-
Nedoporučuje obchod
V tomto obchodě jsem zakoupil snowboard Burton v hodnotě cca. 14000 Kč, s dodáním propblém nebyl, ovšem po otevření krabice jsem zjistil, že zboží jeví známky mírného opotřebení jako odštíplá vrchní hrana cca 5mm a další vlasové škrábance. Jistě na něm bylo namontováno vázání, i zde jsou vidět mírné stopy opotřebení. Sada šroubů pro montáž vázání byla také otevřená. Dle mého názoru bylo toto zboží minimálně vystaveno nějaký čas na prodejně. U takto drahého sportovního vybavení je to vůči zákazníkovi minimálně nesolidní. Za mě již nikdy!
-
Nedoporučuje obchod
- Reklamace na náklady zákazníka. Tudíž moje objednávka by se dostala na absurdní částku.
-
Nedoporučuje obchod
- Dodací lhůta je tak dlouhá že si člověk může pořádně rozmyslet zda zboži převezme
- existuje
blackcomb.com
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- žadný špatný zaslaný zboží a ještě ani nechtěj zaplatit hned poštovný
- zaměna zboží
špatný , zlatý skateshop.cz
-
Nedoporučuje obchod
- přehlednost, spoustu druhů značek a oblečení...
- Uvádí zboží skladem ,ale přitom není. odpověd za 2 dny?
Reakce obchodu Snowboard Zezula
Objednávka byla vytvořena 14.6.13 ve 20:24, protože jste platil kartou a bylo tam ze strany banky nějaké prověřování (tento proces nemůžeme ovlivnit). Objednávka
se nám zobrazila v systému až 15.6.2013 ve 20:30 (tedy po 24 hodinách). Během této prodlevy se zboží bohužel vyprodalo. Rezervace zboží proběhne až v momentě, kdy je evidence v systému. Zákazník od nás dostal odpověď hned následující den 16.6.2013 dopoledne.
Omlouváme se za nedodání zásilky, ale bohužel některé věci ovlivnit nemůžeme.
Snowboard Zezula -
Nedoporučuje obchod
- Neaktualizace.
Nedoporučuji. Objednala jsem mikinu pro přítele k narozeninam, v objednávce byl jasný termín dodání a po čtyřech dnech mi přišel mail, že není skladem. Narozeniny tím pádem byly bez dárků!
Reakce obchodu Snowboard Zezula
Dobrý den, moc se omlouváme. Bohužel to byla naše chyba. Objednávka nám omylem zapadla do vyřízených. Při kontrole jsme na to přišly, to bylo již ale pozdě.
Snowboard Zezula -
Nedoporučuje obchod
- Množství zboží.
- Přístup zaměstnanců na prodejně.
-
Nedoporučuje obchod
- Ušetříte na nedodaném zboží..
- Neušetříte při telefonátech ohledně dodání zboží
Výběr zboží na e-shopu krásně přehledný s jasně nabízeným počtem kusů kontrétního zboží, které v konečném důsledku neodpovída skutečnosti.
Stále čekám na dořešení mé objednávky č. 82631
1x Boty Burton Ambush black/lime 2012/2013
11,5 (46,5)= 4778Kč
Zboží nedorazilo, kontakt z Vaší strany nebyl žádný, tak jsem se na Vás telefonicky obrátil s dotazem na stav Vámi potvrzené objednávky. Bylo mi řečeno, že boty byly skladem poslední a že se asi prodaly ve Vašem kameném obchodě.. s návrhem, pokud na zboží nespěchám, že prověříte u dodavatele, zda je možné toto zboží doobjednat.. V dalším telefonátu z mé strany cca po dvou dnech mi bylo sdeleno, že se stále tato informace prověřuje a že odpověd dorazí koncem minulého nebo zacátkem tohoto týdne a do teď mě nikdo nekontaktoval.. Dost mě to mrzí, Vás internetový obchod se mi jinak velice zamlouvá a čekal jsem, že jakožto obchodní zastupci firmy Burton budete schopni takovou informaci prověřit poměrně rychleji a bez problemů :(
Předem děkuji za odpověd.
S pozdravem
Martin Ševčík -
Nedoporučuje obchod
- obchod má široký sortiment za dobré ceny,kartičku se slevami pro zákazníky...
- dodací lhuta je 1-2 dny,bohužel pani na objednávku reaguje po 2-3 dnech mailem,že zboží již neni skladem..(objednala jsem si 2krát a 2krát z objednávky něco neměla)..:(
obchod i stránky hodnotím kladně...:))...kdyby pani více a rychleji komunikovala,určitě bych objednávku nerušila a našla si jiný produkt místo toho,co neměli skladem..:(...bohužel jsem nakoupila jinde...
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- Dobre ceny, dobry popis, video u eshopu.
- vzajemna koumikace pracovniku, pripadne prace s jejich systemem.
Objednal jsem si zbozi 27.12. doruceni bylo slibovano do 2dnu pracovnich dnu, tedy nejpozdeji do 31.12.
Kdyz jsem zavolal 2.1. jaky je stav me objednavky, bylo mi oznameno, ze je vse zaplaceno vyfakturovano, ze nic nebrani poslani(taky, ze jo, kdyz jsem platil kartou a penize lezi na uctu temer tyden) a ze tedy zitra budu mit zbozi.
Volam tedy pozitri tedy 4.1. a dostavam stejnou odpoved, zbozi je vyfakturovano a urcite mi bude brzy doruceno.
Na dotaz proc uz nebylo doruceno mi bylo receno, ze mozna neni skladem??(zbozi, ktere jsem zaplatil a koupil online, neni skladem?), tato moznost nebyla mozna, koupil jsem posledni kus 27.12. v 22:00 tedy po zaviracce a 23:00 jsem mel potvrzeni o zaplaceni a expedici v nektratsim moznem terminu. Zbozi okamzite zmizlo z eshopu a predpokladam, ze rano nekdo zajistil na prodejne, aby se neprodalo podruhe nekomu jinemu.
4.1. odpoledne jsem se konecne dozvedel, ze zbozi se naslo a posila se smerem ke mne...duvod proc toto nebylo ucineno do 31.12. mi nebyl sdelen.
Prestoze chapu napor behem vanocnich svatku, nechapu tady tyto pravdepodobne chyby v komunikaci zamestnancu(kdy systemove je vse vyrizeno, ale neni expedovano bez zjevne priciny), ktere degraduji kvalitu jinak kvalitniho obchodu. -
Nedoporučuje obchod
- široký výběr a dobré ceny
- zřejmě nedostatečná kontrola nad skladovými zásobami. Zboží označené skladem ve skutečnosti skladem nebylo.
nikdy nevsázejte na informaci, že je zboží skladem
-
Nedoporučuje obchod
- Asi žádné
- Nemá bankovní účet, v 21. století už to má každý prvňák.
Děs a hrůza. Objednávku jsem musela zadávat 2X ani napodruhé se mi to enpodařilo přes kartu zaplatit a tak zboží raději už ani nechci a objednám ho jinde.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Neinformují o základních platebníc podmínkách. Do emailu mi přišla objednávka bez uvedení čísla konta či některého ze symbolů k platbě. Přišla částka a datum, do kdy mám zaplatit, ale kam???
Nákup v obchodě mi přišel zmatečný.