Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Zadržují dlouho vrácení peněz

    I přes výzvu ať vrátí peníze zpět za zboží, které jsem odeslal argumentují tím, že ze zákona na to mají 14 dní a jak vidím chtějí si to dodržet. Nechápu smysl toho natahovat vrácení peněz. Ve chvíli kdy jsem zjistil, že mi zboží nesedí ihned jsem ho odeslal. Bylo mimo jejich obchod sotva 4 dny a můžou ho zas prodat, ale do vrácení peněz se jim nechce. Údajně účetní posílá peníze pouze jednou týdně. Na to že si hraje tato firma na tak velkou je dle mého tato koncovka obchodu nedostatečná a z principu mě otravuje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Před objednáním zboží telefonicky ověřovaná dostupnost a termín dodání požadovaného zboží - přesto obchod objednávku zrušil, že zboží nenašli ve skladě...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • improvement needed to deal with customers
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Zboží skladem
    • Dorazilo jiné zboží

    Dobrý den,
    objednal jsem brýle na kolo zn. Oakley Radar s černou obroučkou. Platba přes platební kartu. Potvrzující mail byl v pořádku. Zboží dorazilo rychle. Po rozbalení na mne z pouzdra zasvítili svítivě žluté obroučky. Následoval telefonát firmě. Operátorka Katka komunikovala příjemně. Nejprve zjistila, že objednané zboží skladem není a vyměnit jej nelze.
    Požadoval jsem tedy vrácení peněz. Druhý den přijel kurýr a řádně zabalené brýle odvezl.
    Peníze jsem požadoval ihned. Nežádal jsem o reklamaci, ale cítil jsem se podveden (zboží nebylo skladem, jak deklarovali www.stránky a barva skel a obruby byla na krabičce). Myslím si, že spíše než o omyl to firma prostě zkusila.
    Na peníze jsem potom čekal 15 dnů.
    Mgr. Petr Dostál

    Reakce obchodu Snowboard Zezula

    Dobrý den, omlouváme se za naši chybu, u tohoto produktu jsme měli nastavenou chybně fotku. Peníze jsme poslali hned po obdržení zboží.
    Děkujeme za pochopení.
    Snowboard Zezula

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Hrozná kvalita
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží, které obchod psal skladem, vůbec nebylo.
    • Bratr má s obchodem úplně stejnou zkušenost, takže to asi dělají běžně a nekontrolují sí skladové zásoby.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Koupil jsem prilbu na lyze, jelikoz jsem objednaval jiz v minulosti, libi se mi sortiment i nabizene znacky. Bohuzel konkurence tuto nabizela o 1300,- Kc levneji, vim ze je to moje chyba, ale mohl jsem dceri koupit jeste treba rukavice.
    Pouceni pro priste.
    S pozdravem

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží mi přišlo špinavé v roztržené krabici
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • výběr, sortiment
    • skladem i top modelů většiny značek
    • drahé, skoro vždy lze koupit to samé jinde o 20% levněji

    2 rioky starý model brýlý nabízeli za plnou cenu, vzhledem k tomu, že tento model mám rád, tak jsem si je objednal. Na krabičce ale byla uvedená sleva a cena cca o 1000 Kč nižší. ... ale proč to neprodat za plnou když se sezóna blíží, že? děkuji vícekrát zde už ne, až zase uvidím na závodech bannery ZEZULA zvedbne se mi z Vás žaludek

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Termín opět nebyl dodržen

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Zboží, které prodáváte absolutně neodpovídá kvalitě, kterou deklarujete. Zboží bylo zcela viditelně poškozeno, přesto jej zákazníkovi zašlete za plnou cenu.

    Tento obchod rozhodně nedoporučuji!!!!!!!!!!!!!!!
    Kvalita zboží tristní, přístup zaměstnanců při reklamaci, výměně. . . asi jako kvalita zboží. Nějak to nakonec daj, ale musíte hodně tlačit na pilu a domáhat se svých práv.
    Bohužel se nejedná o jediný případ. Poslední 3 nákupy naprostá katastrofa, která končila reklamací, vrácení zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jsem zákazník pana Zezuly již od dob, kdy začínal s prvním obchodem u něj v domě. V pátek jsem si chtěl jen vyzvednout SNB boty pro dceru objednané přes e-shop. Objednané ji nesedly, tak jsme chtěli vybrat jiné. Prodavač, který se absolutně nevyznal v typech, velikostech a už vůbec ne v tom, co mají skladem. Po jeho zpruzeném druhém výletu do skladu, jsme asi po hodině odešli bez bot a s rozhodnutím, že tady už ne...je to o lidech, ale když jsem pozoroval ostatní prodavače, nebylo to o moc lepší.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží bylo uvedeno skladem, ale další den mi napsali, že už není a že mi objednávku ruší. zklamání.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zatím jsem byl vždy spokojen
    • Zboží mi nedorucili a poslali mi dotazník spokojenosti
    • V objednávce jsem se ptal na velikost rukavic, neodpověděli mi…

    Reakce obchodu Snowboard Zezula

    Dobrý den, zboží nám bohužel nedošlo od dodavatele. Jde o ojedinělý případ. Se zákazníkem jsme se spojili a domluvili, ke spokojenosti. Dotazník od Heureky odchází automaticky, nikoliv na základě odeslané objednávky. Ještě jednou se omlouváme za komplikaci.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Jiné obchody dávají k desce grip zdarma.
  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Inzerují zboží které nemají

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlost doručení
    • zboží na fotografiích a ve skutečnosti vypadá jinak
    • u druhého zboží prodejce zaslal jinou barevnou variantu, než jsem si objednal
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Rychlost vyřízení objednávky v pohodě, bohužel vráceni zboží již podle zákona neproběhlo.
    • Z objednávky jsem si nechal pouze část zboží co mi sedí, zbytek jsem obratem vrátil, peníze za zbylé zboží vráceny po delší době a nevracejí náklady na dopravu směrem zpět. Obchodní podmínky nejsou v souladu se zákonem na ochranu spotřebitele a z tohoto důvodu nemohou doporučit.
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží se údajně ztratilo při přepravě, za což nemůžu vinit obchod. Když jsem ale obchod o této situaci informovala s tím, že bych o nákup měla stále zájem, bylo mi slíbeno, že se na věc podívá, nicméně už se mi nikdo neozval.
    Už předtím se mi nelíbilo, že když jsem obchodu psala, že zboží je už několik dní na depu, zda neví, zda nenastala nějaká chyba, bylo mi zodpovězeno jen, že zásilkovna špatně komunikuje. Proto jsem na infolinku zásilkovny zavolala sama a do pár minut se mnou věc začali řešit.
    Celá situace mně naštvala, protože zboží mělo sloužit jako jeden z narozeninových dárků, ale kvůli neschopnosti problém řešit nedorazilo včas.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dobrý den,
    při každé objednávce a případném dotazu na zboží je naprostá neochota a nezájem pracovníku firmy Snowboard Zezula. Zboží objednané v neděli (na stránkách e-shopu 1 kus skladem) a za tři pracovní dny jsem byl informován, že zboží vlastně nemají skladem a mít nebudou. Paní opět neochotná a drzá!