Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemohu posoudit, zboží objednáno, ale zatím nedorazilo a nikdo se neozval. Nevím co si mám myslet.

    Reakce obchodu Snowboard Zezula

    Dobrý den, toto nedorozumění nás mrzí. Produkt měl totiž uvedenou delší dodací dobu, protože byl skladem u dodavatele, a toho jste si nejspíš nevšimla.
    Vaši objednávku jsme dnes odeslali, a navíc jsme zapracovali na srozumitelnějším označování produktů, které máme skladem u dodavatele.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nikdo nereagoval na dotaz po emailu. Trvalo mi 2 dny se dovolat
    • (v uvedené pracovní době). Při konzultaci po telefonu, zaměstnankyně nebyla příliš ochotná zodpovídat dotazy, navíc mluvila nesrozumitelně, po žádosti, zda by mohla mluvit zřetelněji, byla ještě neochotnější. Škoda.

    Býval to dobrý obchod. Většinu svého vybavení mám od nich. Už si příště rozmyslím, zda znovu objednat.

    Reakce obchodu Snowboard Zezula

    Dobrý den,
    s kolegyní jste mluvila už druhý den po vašem emailovém dotazu, který přišel po pracovní době. Odpovědi na otázky jste po telefonu dostala, zboží jste si koupila a věříme, že jste s ním i spokojená.
    Že jste z komunikace neměla dobrý dojem, to nás mrzí, ačkoliv pro tak nízké hodnocení nevidíme důvod.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží přišlo poškozeno

    Reakce obchodu Snowboard Zezula

    Vážený zákazníku, děkujeme za hodnocení, byť věříme, že si zasloužíme lepší. Poškození totiž vzniklo u přepravce a my jsme vám nabídli možnost poškozené zboží vrátit. Té jste nakonec nevyužil, z naší strany ale trvá nabídka slevy na váš příští nákup, kterou můžete přijmout jako omluvu za tuto nepříjemnost.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Zadržují dlouho vrácení peněz

    I přes výzvu ať vrátí peníze zpět za zboží, které jsem odeslal argumentují tím, že ze zákona na to mají 14 dní a jak vidím chtějí si to dodržet. Nechápu smysl toho natahovat vrácení peněz. Ve chvíli kdy jsem zjistil, že mi zboží nesedí ihned jsem ho odeslal. Bylo mimo jejich obchod sotva 4 dny a můžou ho zas prodat, ale do vrácení peněz se jim nechce. Údajně účetní posílá peníze pouze jednou týdně. Na to že si hraje tato firma na tak velkou je dle mého tato koncovka obchodu nedostatečná a z principu mě otravuje.

    Reakce obchodu Snowboard Zezula

    Dobrý den, jak sám píšete, peníze jsme vám včas vrátili. Nic jsme úmyslně neodkládali. Vašemu hodnocení proto nerozumíme, ale vaše špatná zkušenost nás samozřejmě mrzí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Před objednáním zboží telefonicky ověřovaná dostupnost a termín dodání požadovaného zboží - přesto obchod objednávku zrušil, že zboží nenašli ve skladě...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • improvement needed to deal with customers
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Zboží skladem
    • Dorazilo jiné zboží

    Dobrý den,
    objednal jsem brýle na kolo zn. Oakley Radar s černou obroučkou. Platba přes platební kartu. Potvrzující mail byl v pořádku. Zboží dorazilo rychle. Po rozbalení na mne z pouzdra zasvítili svítivě žluté obroučky. Následoval telefonát firmě. Operátorka Katka komunikovala příjemně. Nejprve zjistila, že objednané zboží skladem není a vyměnit jej nelze.
    Požadoval jsem tedy vrácení peněz. Druhý den přijel kurýr a řádně zabalené brýle odvezl.
    Peníze jsem požadoval ihned. Nežádal jsem o reklamaci, ale cítil jsem se podveden (zboží nebylo skladem, jak deklarovali www.stránky a barva skel a obruby byla na krabičce). Myslím si, že spíše než o omyl to firma prostě zkusila.
    Na peníze jsem potom čekal 15 dnů.
    Mgr. Petr Dostál

    Reakce obchodu Snowboard Zezula

    Dobrý den, omlouváme se za naši chybu, u tohoto produktu jsme měli nastavenou chybně fotku. Peníze jsme poslali hned po obdržení zboží.
    Děkujeme za pochopení.
    Snowboard Zezula

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Hrozná kvalita
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží, které obchod psal skladem, vůbec nebylo.
    • Bratr má s obchodem úplně stejnou zkušenost, takže to asi dělají běžně a nekontrolují sí skladové zásoby.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Koupil jsem prilbu na lyze, jelikoz jsem objednaval jiz v minulosti, libi se mi sortiment i nabizene znacky. Bohuzel konkurence tuto nabizela o 1300,- Kc levneji, vim ze je to moje chyba, ale mohl jsem dceri koupit jeste treba rukavice.
    Pouceni pro priste.
    S pozdravem

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží mi přišlo špinavé v roztržené krabici
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • výběr, sortiment
    • skladem i top modelů většiny značek
    • drahé, skoro vždy lze koupit to samé jinde o 20% levněji

    2 rioky starý model brýlý nabízeli za plnou cenu, vzhledem k tomu, že tento model mám rád, tak jsem si je objednal. Na krabičce ale byla uvedená sleva a cena cca o 1000 Kč nižší. ... ale proč to neprodat za plnou když se sezóna blíží, že? děkuji vícekrát zde už ne, až zase uvidím na závodech bannery ZEZULA zvedbne se mi z Vás žaludek

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Termín opět nebyl dodržen

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Zboží, které prodáváte absolutně neodpovídá kvalitě, kterou deklarujete. Zboží bylo zcela viditelně poškozeno, přesto jej zákazníkovi zašlete za plnou cenu.

    Tento obchod rozhodně nedoporučuji!!!!!!!!!!!!!!!
    Kvalita zboží tristní, přístup zaměstnanců při reklamaci, výměně. . . asi jako kvalita zboží. Nějak to nakonec daj, ale musíte hodně tlačit na pilu a domáhat se svých práv.
    Bohužel se nejedná o jediný případ. Poslední 3 nákupy naprostá katastrofa, která končila reklamací, vrácení zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jsem zákazník pana Zezuly již od dob, kdy začínal s prvním obchodem u něj v domě. V pátek jsem si chtěl jen vyzvednout SNB boty pro dceru objednané přes e-shop. Objednané ji nesedly, tak jsme chtěli vybrat jiné. Prodavač, který se absolutně nevyznal v typech, velikostech a už vůbec ne v tom, co mají skladem. Po jeho zpruzeném druhém výletu do skladu, jsme asi po hodině odešli bez bot a s rozhodnutím, že tady už ne...je to o lidech, ale když jsem pozoroval ostatní prodavače, nebylo to o moc lepší.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží bylo uvedeno skladem, ale další den mi napsali, že už není a že mi objednávku ruší. zklamání.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zatím jsem byl vždy spokojen
    • Zboží mi nedorucili a poslali mi dotazník spokojenosti
    • V objednávce jsem se ptal na velikost rukavic, neodpověděli mi…

    Reakce obchodu Snowboard Zezula

    Dobrý den, zboží nám bohužel nedošlo od dodavatele. Jde o ojedinělý případ. Se zákazníkem jsme se spojili a domluvili, ke spokojenosti. Dotazník od Heureky odchází automaticky, nikoliv na základě odeslané objednávky. Ještě jednou se omlouváme za komplikaci.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Jiné obchody dávají k desce grip zdarma.
  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Inzerují zboží které nemají

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlost doručení
    • zboží na fotografiích a ve skutečnosti vypadá jinak
    • u druhého zboží prodejce zaslal jinou barevnou variantu, než jsem si objednal