Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Rychlost vyřízení objednávky v pohodě, bohužel vráceni zboží již podle zákona neproběhlo.
    • Z objednávky jsem si nechal pouze část zboží co mi sedí, zbytek jsem obratem vrátil, peníze za zbylé zboží vráceny po delší době a nevracejí náklady na dopravu směrem zpět. Obchodní podmínky nejsou v souladu se zákonem na ochranu spotřebitele a z tohoto důvodu nemohou doporučit.
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží se údajně ztratilo při přepravě, za což nemůžu vinit obchod. Když jsem ale obchod o této situaci informovala s tím, že bych o nákup měla stále zájem, bylo mi slíbeno, že se na věc podívá, nicméně už se mi nikdo neozval.
    Už předtím se mi nelíbilo, že když jsem obchodu psala, že zboží je už několik dní na depu, zda neví, zda nenastala nějaká chyba, bylo mi zodpovězeno jen, že zásilkovna špatně komunikuje. Proto jsem na infolinku zásilkovny zavolala sama a do pár minut se mnou věc začali řešit.
    Celá situace mně naštvala, protože zboží mělo sloužit jako jeden z narozeninových dárků, ale kvůli neschopnosti problém řešit nedorazilo včas.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dobrý den,
    při každé objednávce a případném dotazu na zboží je naprostá neochota a nezájem pracovníku firmy Snowboard Zezula. Zboží objednané v neděli (na stránkách e-shopu 1 kus skladem) a za tři pracovní dny jsem byl informován, že zboží vlastně nemají skladem a mít nebudou. Paní opět neochotná a drzá!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednal jsem si černý batoh. Foto produktu bylo shodné jako objednávka, ale baton přišel s hnědými přeskami bez jakéhokoliv upozornění. Vrácení nebudu řešit, s jinou barvou přesek se dokážu smířit, ale objednávka se lišila od skutečnosti.
    Kvalita výrobku je super, komunikace a doprava rychlé. Ostatní tedy bez výhrad.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • hezké zboží
    • zbozi prijato ve ctvrtek 4.2.2021, vraceno obratem 5.2.2021., dnes 11.2.2021 i kdyz mam vykazano prijeti baliku na vasi strane pres PPl tak penize na uctu vraceny nemam. Ano, ze zakona je na to cas. Ale mate zbozi, nenosene, vyplnila jsem vsechny nesmysly- nejen formular ale i napis na kopii faktury kde duplicitne musim uvest c.u. kam mate penize poslat a i na balik musim napsat VRACENI - vse jsem udelala. Zbozi jsem jen pohledem zhodnotila, nebylo nosene, ani vyzkousene, obratem vracene. Budu cekat dal. snad mi penize vratite. 30 denni lhuta pomalu ale jiste ubiha. Kazdopadne to, ze s vratkou penez takto cekate me utvrdilo, ze u vas uz nakupovat nechci.

    Maji penize i zbozi. Zbozi nenosene, neposkozene, vracene behem 12 hodin od prijeti. Platbu snad do 30 dni oobdrzim V dnesni dobe bych ji cekala obratem po prijeti zbozi. Ale asi je to bavi. Vytrestat ty, kteri zbozi vrati.

    Reakce obchodu Snowboard Zezula

    Dobrý den, z naší strany probíhá vše v maximální rychlosti a možnostech. Zde je podrobný rozpis celé výměny a vrácení peněz. Bohužel technicky to rychleji nejde. Děkujeme za pochopení. Snowboard Zezula

    - zboží objednáno v sobotu 30.1.2021
    - zboží odesláno 1.2.21
    - zboží doručeno 4.2.21
    - vrácení zboží v pátek 5.2.21 zákaznice odesílá zboží zpět bez udání důvodu
    - k nám doručeno 9.2.21
    - zaslán informační email o doručení zásilky 9.2.21
    - vystaven dobropis 9.2.21
    - zákaznici se nemůžeme dovolat
    - prozatím uběhly 2 dny od doručení zpět
    - peníze za vratky posíláme 1x týdně v pátek
    - ve skutečnosti se tedy zákaznici vrátí peníze třetí den od převzetí vráceného zboží
    - na vrácení peněz, ze zákona máme 14 dnů

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží je nutné vrátit do 14 dní po nákupu - i o Vánocích!

    Zboží, které bylo kupované jako dárek se ukázalo jako dárek nevhodný. Obchod má nedostatečný výběr v kategorii brýle (oakley sutro)- není tedy možné věc vyměnit. Bohužel peníze obchod vrátit nechce, přestože je logické, že když kupujete zboží jako dárek, není možné dodržet 14 denní lhůtu pro vrácení zboží. Smutné. Příště již zde nenakoupím. Jiné obchody nabízejí lhůtu dalekodelší a nejen o Vánocích.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nekontrolují odeslané zboží, já dostal roepenou botu :Do
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Objednavka samotna byla v poradku, ale dodani a komunikace je naprosto tragicka. Po tydnu cekani az na muj dotaz, co se deje mi bylo receno, ze na to nekde zapomneli a zustalo to viset v depu nebo co. Chapu, ze se muze stat chyba, ale nepochopim nulovou komunikaci. Pokud bych se ja neozval, tak nejspis cekam do ted.Cekat na dodani zbozi cca 10 dnu mi prijde dost.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zakoupil jsem diagonálně zkurvenou desku

    Nekupujte desky jestli nechcete vrtule

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Naprosto katastrofálně zabalené zboží

    Reakce obchodu Snowboard Zezula

    Se zákazníkem jsme mluvili a šlo o chybějící jemný papír v krabici který odděluje boty. Za to se samozřejmě omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem velký nákup za velké peníze a nedprazila mi škrabka od bartnu a s ní tam chyběl ještě jeden vosk takže zásadně nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    zbozi zasilajisundane z raminek z kamenneho obchodu a zapominaji sundavat bezpecnostni magnety

    Reakce obchodu Snowboard Zezula

    Zásilky, které jdou přes Zásilkovnu a mají vysokou dobírkovou částku musíme rozdělit na dva balíky kvůli pojištění.
    Zásilkovna nám balíky pojistí jen do výše dobírky 20tis. Jde o ojedinělé případy, kdy zákazník neplatí nic navíc a je od začátku
    Zásilkovnou informován o tom, že mu jdou dva balíky.

    Další věc je, čip. Bohužel se občas stane, že tam čip necháme. Jde o dva tři případy za rok. Pokud se nám zákazník ozve vyřešíme to.

    Omlouváme se za komplikace. SNOWBOARD ZEZULA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží, které jsem objednala mi nebylo doručeno a nakonec mi bylo oznámeno, že zboží bylo prodáno. Nechápu jak muže někdo nabízet prodané zboží.

    Reakce obchodu Snowboard Zezula

    Dobrý den, omlouváme se za problém s objednávkou. Zboží se bohužel prodalo na prodejně ve stejný okamžik, kdy jste poslala objednávku. Toto zatím systémově nejsme schopni 100% ošetřit a opravdu se nám to stává zcela ojediněle.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • 15%sleva na bryle + helma z nových kolekcí potěšila!
    • pozdní doručení, o cca týden( vánoce)(dá se chápet), kdyby stránka zbytečně neslibovala, že mi tutově doručí zásilku do 27.12.......samozdřejmě přišla až po novém roce!
    • žádal sem o moře samolepek v poznámce, že jsem vášnivý sběratel! ...bohužel při objednávce za skoro 5 000,- jsem si moře představoval jinak!.... přišlo jen velmi málo chabých stickerek, malého rozměru, a opakujícího se motivu :(

    :::pozdní doručení, o cca týden( vánoce)(dá se chápet), kdyby stránka zbytečně neslibovala, že mi tutově doručí zásilku do 27.12.......samozdřejmě přišla až po novém roce!
    žádal sem o moře samolepek v poznámce, že jsem vášnivý sběratel! ...bohužel při objednávce za skoro 5 000,- jsem si moře představoval jinak!.... přišlo jen velmi málo chabých stickerek, malého rozměru, a opakujícího se motivu :( :( ! jinak asi pohoda

    Reakce obchodu Snowboard Zezula

    Omlouváme se za komplikaci s dodáním. Bohužel přepravní společnost nestihla během 27.12. doručit, což vzhledem ke svátkům doručení protáhlo. Jedná se bohužel o ojedinělí případ, bohužel není v naší moci ovlivnit přepravní společnosti, zvláště během vánočních svátků. Děkujeme za pochopení.

    sobota 21.12. objednáno
    neděle 22.12. zabaleno
    pondělí 23.12. expedováno
    úterý 24.12. svátek
    středa 25.12. svátek
    čtvrtek 26.12. svátek
    pátek 27.12. pracovní den, přepravní společnost nestihla doručit
    sobota 28.12. víkend
    neděle 29.12. víkend
    pondělí 30.12. doručeno

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Bylo dodáno úplně jiné zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Skateboard přišel s poskrabanou deskou, asi secondhand...
  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Zboží nejde reklamovat po použití... Jak zjistím, že mi nevyhovuje když ho nezkusím?
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Klamava "reklama"
    • Lži
    • Zboží stále nedodaly

    Už je to téměř tři týdny, co jsem si objednala batoh a vak, které byli inzerované jako "skladem". Podle webu měli zboží odeslat do 1-2 dnů od přijetí objednávky. Po 10 dnech jsem psala email, aby mě informovali o stavu objednávky. V odpovědi stálo, že díky selhání lidského faktoru zboží ještě nebylo odeslano a byla mi slíbena náprava, v podobě odeslání zboží tentýž den. K mému překvapení ovšem ale (jak mi bylo o několik dní později emailem, po mé urgenci) opět došlo k selhání lidského faktoru a stále nebyl balík odeslán. Oceňuji snahu zavřít "pusu" slevou, která mi po prvním emailu byla nabídnuta, avšak 5% člověka moc neuspokojí, když si záměrně vybral obchod, který slibuje rychlé dodání. Kdybych chtěla na věci čekat, vybrala bych si jeden z mnoha obchodů, které batoh nabízeli o 200-500,- levněji. V dalším emailu jsem mojí objednávku zrušila, protože jsem a zboží díky odjezdu čekala, v odpovědi stálo, že tedy balík přebírat nemám. Očekávala jsem, že už je tedy na cestě, ale stále nedorazil... Za mě tedy absolutně nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Skladem zobrazené zboží skutečně skladem nebylo. Týden po neúspěšném nákupu stále čekám na vrácení peněz.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Široký výběr
    • Nikdo z obchodu nekomunikoval

    Celkem vyšší ceny, ale to by šlo přehlédnout, kdyby nebylo za těžko odeslat e-mail. Přepravní služba fungovala skvěle, obchod se mohl snažit víc. Nebyl to nákup za tři stovky.