Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- ceny
-
Nedoporučuje obchod
- myslel sem si že máte přesně to co scháním už 3 měsíce(což je červená kšiltovka Billabong flexifit)
- myslel sem si že máte přesně to co scháním už 3 měsíce(což je červená kšiltovka Billabong flexifit) po nedostatečných informacích o výrobku sem si zakoupil klasickou kšiltovku s pitomým plastovým regulátorem vzadu... (to bych blil...z tý kšiltovky...)
obchod je vcelku dobrý, ale u některých produktů chbí podrobnější informace...
-
Nedoporučuje obchod
- Na webovych strankach je zbozi, ktere stejnak neni na sklade!!
Reakce obchodu Snowboard Zezula
Na eshopu nabízíme POUZE zboží které máme skladem. Vše je elektronicky kontrolované a jakmile se zboží objedná či prodá tak zboží automaticky zmizne. V tomto případě šlo o chybu kdy na originální visačce byla velikost L, ale triko bylo ve skutečnosti ve velikosti XL. Tato chyba byla způsobená výrobcem a samozřejmě se může v ojedinělých případech vyskytnout. Za tento problém se omlouváme. Snowboard Zezula
-
Příspěvek byl smazán na žádost zákazníka.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Levné zboží
- Rozhodně se mi nelíbí, že mi peněženka přišla s flekem a uvnitř bylo něco co připomínalo vlasy, mám pocit, že už ji někdo předemnou krátce používal. Vzhledem k poštovnému jsem ji jen vypral a používám.
Nakoupil jsem kvůli nízkým cenám, ale jak se dalo čekat za nižší cenou vždy něco stojí...
-
Nedoporučuje obchod
- Zřejmě zasíláte i zboží druhé jakosti. Objednala jsem si slevněnou peněženku Dakine a přišla s nějakými fleky. Pokud byla ve slevě právě proto, tak neměli byste to tam napsat? Zboží vracet nebudu, ale příště si raději rozmyslím, jestli si u vás ještě něco objednám..
Reakce obchodu Snowboard Zezula
Zboží ve snížené jakosti nezasíláme. Je možné že peněženka byla již z výroby poškozena a při zaslání jsme si toho nevšimli. Prosím o zaslání zpět, obratem Vám pošleme novou, nepoškozenou. Za komplikaci se omlouváme. Děkujem Snowboard Zezula
-
Nedoporučuje obchod
- zadne
- komunikace se zakazniky
- nedoporucuji
nedoporucuji
NE -
Nedoporučuje obchod
- for online byyers from other country(like mine lithuania) to do best advantages and benefits.
- i decided buy goods because in lithuania i cant find like you can offer
- no deficiencies
- until everything is working efficiently
for online byyers from other country(like mine lithuania) to do best advantages and benefits.
yes i will reccomend for my friends -
Nedoporučuje obchod
- Zboží mi přišlo v jiné barvé než bylo na obrázku, kapsa byla roztrhlá...
Doprava rychlá, poslali jste mi zničené zboží...
-
Nedoporučuje obchod
- můj zaměstnavatel zde nakupuje, stránky jsou přehledné
- trochu dražší zboží, jinde se dá sehnat i levněji
doporučuji
-
Nedoporučuje obchod
- Dodávka až domů.
- Na internetu je napsané že zboží je na skladě, a následuje telofonát že zboží již je vyprodané.
Jako jedinný obchod měl daný produkt údajně na skladě.Už kdysi jsem si objednala, a proběhlo to v pořádku.Doporučit, ale jo snad se v tomto zlepší.Proč ne?K vůli tomu že mě nedodávka zboží velice nasštvala.Proč ano?Protože si myslím že tohle jsou maličkosti, a maji velice velký sortiment produktů.
-
Nedoporučuje obchod
- Žádné výhody jsem nezjistil.
- - jeden neví, co dělá druhý
- - zakázky jsou jim úplně jedno
- - pracují tam idioti
- - nejsou schopni zavolat, když mají nejasnost
Zkušenost z mého prvního nákupu:
-------------------------------
1. Obchod jsem si vybral, protože jsem z Brna a rád nakupuji stále ve stejném obchodě, ať již elektronicky nebo osobně. Zboží - lyžařskou přilbu měli navíc ve slevě.
2. Poslal jsem objednávku s požadavkem, aby mi přilbu nezasílali PPL, že si k ní ještě dokoupím další věci přímo v obchodě. (Nechtěl jsem, aby mi ji prodali, než se do obchodu dostanu).
3. Přišla mi odpověď, že osobní odběr není možný, že si ji mám koupit v obchodě.
4. Odepsal jsem, ať mi tedy přilbu zašlou PPL.
5. Po cca 10 dnech, kdy mi zboží nepřišlo a nikdo se mi neozval, jsem volal do obchodu.
6. Řekli mi, že jsem tu měl přilbu nachystanou, ale že už ji prodali a žádné další nemají.
7. Ptal jsem se, proč mi neposlali přilbu PPL, jak jsem žádal. Odpověď prodavače: NEVÍM.
8. Ptal jsem se, proč mi nezavolali, když se rozhodli změnit názor a přilbu mi odložit (telefon byl součástí objednávky). Odpověď prodavače: NEVÍM.
Závěr:
1. Připadal jsem si, že mluvím s idiotem.
2. Přilbu jsem narychlo musel shánět jinde.
3. Panu Zezulovi přeji schopnější zaměstnance.Reakce obchodu Snowboard Zezula
Omlouváme se za vzniklý problém, který vznikl nedorozuměním. Se zákazníkem jsme se již spojili a problém k oboustrané spokojenosti vyřešili. Snowboard Zezula
-
Nedoporučuje obchod
- vadí mi otravne maily a proto si další nákup budu rozmýšlet... vyloženě jsem na to alergický..
Reakce obchodu Snowboard Zezula
Děkujeme za Váš názor. Z odebírání emailů máte možnost se odhlásit. Snowboard Zezula
-
Nedoporučuje obchod
- široká nabídka, zimní slevy
v některých případech nižší ceny, než u výrobce
-
Nedoporučuje obchod
- Žádné.
- 3x objednáno zboží skladem, 3x zboží neměli! Vždy oznámeno 3 až 4 den po objednání!
Ztráta času.
-
Nedoporučuje obchod
ok :-)
-
Nedoporučuje obchod
- Přehlednost e-shopu,dostupnost
- horší komunikace,nejasné chyby v odesílání zásilek
pěkně zpracovaný a přehledný e-shop,horší komunikace s obchodem
-
Nedoporučuje obchod
- přehlednost, velký výběr
- nedostatečně rychlá komunikace
Po 4 dnech mi obchod napsal e- mail, že zboží není na skladě a stronuje objednávku, což je docela prodleva na to, že má být doručeno 3. den od potvrzení.
-
Nedoporučuje obchod
- Vaše chování je podle mého otřesné. Kdysi jsem byl velmi se vším spokojen a hodnotil bych 5 hvězdičky, ale před poslední objednávkou si už příště rozmyslím, jestli ještě nikdy objednám. I přesto, že jsem vám volal dvakrát skrz jednu objednávku a vy jste my slíbili, že mi zavoláte zpátky na mojí objednávku, tak již čekám čtvrtý den a pořád nic.
-
Nedoporučuje obchod
- Myslím si že by mohli aktualizovat počet zboží a vůbec celé stránky,protože když jsem nakupovala něco co jsem chtěla mít do Vánoc nedorazilo to a to jsem den před tím co jsem zboží měla obdržet dobírkou kontaktovala e-shop aby se podíval na mou objednávku a řekli mi že je všechno v pořádku a a den až dva dny na tento telefonát jsem obdržela e-mail že zboží není na skladu a to na stránkach byly napsány 2 ks ..