Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • ceny
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • myslel sem si že máte přesně to co scháním už 3 měsíce(což je červená kšiltovka Billabong flexifit)
    • myslel sem si že máte přesně to co scháním už 3 měsíce(což je červená kšiltovka Billabong flexifit) po nedostatečných informacích o výrobku sem si zakoupil klasickou kšiltovku s pitomým plastovým regulátorem vzadu... (to bych blil...z tý kšiltovky...)

    obchod je vcelku dobrý, ale u některých produktů chbí podrobnější informace...

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Na webovych strankach je zbozi, ktere stejnak neni na sklade!!

    Reakce obchodu Snowboard Zezula

    Na eshopu nabízíme POUZE zboží které máme skladem. Vše je elektronicky kontrolované a jakmile se zboží objedná či prodá tak zboží automaticky zmizne. V tomto případě šlo o chybu kdy na originální visačce byla velikost L, ale triko bylo ve skutečnosti ve velikosti XL. Tato chyba byla způsobená výrobcem a samozřejmě se může v ojedinělých případech vyskytnout. Za tento problém se omlouváme. Snowboard Zezula

  • Příspěvek byl smazán na žádost zákazníka.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Levné zboží
    • Rozhodně se mi nelíbí, že mi peněženka přišla s flekem a uvnitř bylo něco co připomínalo vlasy, mám pocit, že už ji někdo předemnou krátce používal. Vzhledem k poštovnému jsem ji jen vypral a používám.

    Nakoupil jsem kvůli nízkým cenám, ale jak se dalo čekat za nižší cenou vždy něco stojí...

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zřejmě zasíláte i zboží druhé jakosti. Objednala jsem si slevněnou peněženku Dakine a přišla s nějakými fleky. Pokud byla ve slevě právě proto, tak neměli byste to tam napsat? Zboží vracet nebudu, ale příště si raději rozmyslím, jestli si u vás ještě něco objednám..

    Reakce obchodu Snowboard Zezula

    Zboží ve snížené jakosti nezasíláme. Je možné že peněženka byla již z výroby poškozena a při zaslání jsme si toho nevšimli. Prosím o zaslání zpět, obratem Vám pošleme novou, nepoškozenou. Za komplikaci se omlouváme. Děkujem Snowboard Zezula

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zadne
    • komunikace se zakazniky
    • nedoporucuji

    nedoporucuji
    NE

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • for online byyers from other country(like mine lithuania) to do best advantages and benefits.
    • i decided buy goods because in lithuania i cant find like you can offer
    • no deficiencies
    • until everything is working efficiently

    for online byyers from other country(like mine lithuania) to do best advantages and benefits.
    yes i will reccomend for my friends

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Zboží mi přišlo v jiné barvé než bylo na obrázku, kapsa byla roztrhlá...

    Doprava rychlá, poslali jste mi zničené zboží...

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • můj zaměstnavatel zde nakupuje, stránky jsou přehledné
    • trochu dražší zboží, jinde se dá sehnat i levněji

    doporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dodávka až domů.
    • Na internetu je napsané že zboží je na skladě, a následuje telofonát že zboží již je vyprodané.

    Jako jedinný obchod měl daný produkt údajně na skladě.Už kdysi jsem si objednala, a proběhlo to v pořádku.Doporučit, ale jo snad se v tomto zlepší.Proč ne?K vůli tomu že mě nedodávka zboží velice nasštvala.Proč ano?Protože si myslím že tohle jsou maličkosti, a maji velice velký sortiment produktů.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné výhody jsem nezjistil.
    • - jeden neví, co dělá druhý
    • - zakázky jsou jim úplně jedno
    • - pracují tam idioti
    • - nejsou schopni zavolat, když mají nejasnost

    Zkušenost z mého prvního nákupu:
    -------------------------------
    1. Obchod jsem si vybral, protože jsem z Brna a rád nakupuji stále ve stejném obchodě, ať již elektronicky nebo osobně. Zboží - lyžařskou přilbu měli navíc ve slevě.

    2. Poslal jsem objednávku s požadavkem, aby mi přilbu nezasílali PPL, že si k ní ještě dokoupím další věci přímo v obchodě. (Nechtěl jsem, aby mi ji prodali, než se do obchodu dostanu).

    3. Přišla mi odpověď, že osobní odběr není možný, že si ji mám koupit v obchodě.

    4. Odepsal jsem, ať mi tedy přilbu zašlou PPL.

    5. Po cca 10 dnech, kdy mi zboží nepřišlo a nikdo se mi neozval, jsem volal do obchodu.

    6. Řekli mi, že jsem tu měl přilbu nachystanou, ale že už ji prodali a žádné další nemají.

    7. Ptal jsem se, proč mi neposlali přilbu PPL, jak jsem žádal. Odpověď prodavače: NEVÍM.

    8. Ptal jsem se, proč mi nezavolali, když se rozhodli změnit názor a přilbu mi odložit (telefon byl součástí objednávky). Odpověď prodavače: NEVÍM.

    Závěr:
    1. Připadal jsem si, že mluvím s idiotem.
    2. Přilbu jsem narychlo musel shánět jinde.
    3. Panu Zezulovi přeji schopnější zaměstnance.

    Reakce obchodu Snowboard Zezula

    Omlouváme se za vzniklý problém, který vznikl nedorozuměním. Se zákazníkem jsme se již spojili a problém k oboustrané spokojenosti vyřešili. Snowboard Zezula

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • vadí mi otravne maily a proto si další nákup budu rozmýšlet... vyloženě jsem na to alergický..

    Reakce obchodu Snowboard Zezula

    Děkujeme za Váš názor. Z odebírání emailů máte možnost se odhlásit. Snowboard Zezula

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • široká nabídka, zimní slevy

    v některých případech nižší ceny, než u výrobce

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Žádné.
    • 3x objednáno zboží skladem, 3x zboží neměli! Vždy oznámeno 3 až 4 den po objednání!

    Ztráta času.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    ok :-)

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Přehlednost e-shopu,dostupnost
    • horší komunikace,nejasné chyby v odesílání zásilek

    pěkně zpracovaný a přehledný e-shop,horší komunikace s obchodem

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • přehlednost, velký výběr
    • nedostatečně rychlá komunikace

    Po 4 dnech mi obchod napsal e- mail, že zboží není na skladě a stronuje objednávku, což je docela prodleva na to, že má být doručeno 3. den od potvrzení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vaše chování je podle mého otřesné. Kdysi jsem byl velmi se vším spokojen a hodnotil bych 5 hvězdičky, ale před poslední objednávkou si už příště rozmyslím, jestli ještě nikdy objednám. I přesto, že jsem vám volal dvakrát skrz jednu objednávku a vy jste my slíbili, že mi zavoláte zpátky na mojí objednávku, tak již čekám čtvrtý den a pořád nic.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Myslím si že by mohli aktualizovat počet zboží a vůbec celé stránky,protože když jsem nakupovala něco co jsem chtěla mít do Vánoc nedorazilo to a to jsem den před tím co jsem zboží měla obdržet dobírkou kontaktovala e-shop aby se podíval na mou objednávku a řekli mi že je všechno v pořádku a a den až dva dny na tento telefonát jsem obdržela e-mail že zboží není na skladu a to na stránkach byly napsány 2 ks ..