Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • velký sortiment, přehlednost
    • komunikace, dlouhá doba vyřízení objednávky
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • vyhodne sety
    • komunikace se zakaznikem

    kvalitní internetový obchod avšak s nedostatečným komunikačním kanálem ze strany obchodu v případě delšího vyřizování objednávky

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Obědnal jsem si čepici ..a nemeli ji a ani mi nedali vedet ..že ji nemaj a nepřišla!!
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Marně již 14 dní čekám na zboží,snad prý za to může PPL.Prošvihl jsem narozenny dcery(měl to být dárek),zdá se ,že prošvihnu i Vánoce.Zkuste se zamyslet jak to zlepšit.Vím,že za to nemůžete,ale cok PPL zrušit?

    Reakce obchodu Snowboard Zezula

    28.11 objednáno, 29.11 odesláno, 2.12 doručeno.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Když si něco objednám, a je napsané, že to přijde do 2 dnů a já s tím počítám, tak by mohli dát aspoň vědět, že objednávka bude mít zpoždění! A navíc, když si věc objednám 2x, tak mi tak má přijít! A ne, že bych platila 2x poštovné. A zaměstnanci PPL jsou nepříjemní a neochotní!

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nejspíš špatná aktualizace...když jsem objednával zboží, psali že je skladem, přitom bylo už vyprodané.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • nízké ceny, slevy pro studenty a stálé zákazníky
    • délka dodací lhůty
  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • internetový obchod neni včas aktualizován

    průměr

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • dobré ceny, relativní přehlednost ve zboží
    • malá viditelnost na trhu

    vzhledem k tomu, že toto byl můj první nákup a vyskytly se dva docela zásadní problémy (špatné boty, nemyslím tím špatný výběr velikosti, ale dodané boty byla každá jiná a navíc objednávka nebyla odeslána kompletní) by mé hodnocení bylo špatné, nevím zda se toto stalo náhodou nebo podobně,zboží posláno na reklamaci,uvidíme...

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Docela přehledný, dobrá cena
    • Zboží nedorazí

    Objednejte a proste boha, aby vám zboží dodali.

    Reakce obchodu Snowboard Zezula

    Dobrý den, Vaš problém jsem prověřoval. Odpověď z expedice eshopu: zákazník objednal v neděli. Zboží odešlo v úterý. Ve středu mu to doručovali a zjistili že adresa kterou si pán zadal neexistuje.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • přehlednost, rychlost
    • nákupem přes internet si důkladně nemůžete prohlídnout zboží, zakoupil jsem alpine boty na snowboard a na pravé botě byl špatný výlisek.Jelikož další boty u Vás již nebyly, tak jsem se spokojil s touto vadou boty.

    Důkladně si prohlídnou zboží

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    produkt na obrázku se liší od reality - fotka byla maličko zkreslující - zboží vypadlo jinak...

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • Všechno
    • Žadnou nemá

    Tak jednou sem si přes stranku ubědnal batoch a došla mě karta k tomu,tk teď obědnavám věci jen tu..

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • pohodová komunikace, dobrý a hlavně vždy kvalitní zboží,
    • neřekla bych, že má nějaké slabiny

    je zde vždy z čeho vybírat,.... když jsem si zde poprvé kupovala plavky od FOX a nebyla si jistá s velikostí, nechala jsem si poslat dvě velikosti a na poště balíček vyzvedla, zaplatila, doma vyzkoušela,nevyhovujíci velikost poslala zpátky a během pár dní jsem měla peníze vyučované a poslané složenkou zpátky. Fakt rychlé jednání.A ráda ho doporučuji ostatním. (manžel je "Brňák"):)

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Když jsem zjistila, že je dcera ochotna dát za čepici 700,- málem jsem skončila na JIPce

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • Zboží odpovídalo popisu, ceně a bylo neporušené
    • Komunikace se zákazníky při řešení problémů způsobených prodávajícím

    Zboží došlo nepoškozené, ale jiné než jsem si objednal. Po reklamaci mi bylo ihned doručeno správné zboží, ale s tím , že mám
    zboží, které bylo doručeno špatně vrátit zpět. Jelikož jsem zaplatil za doručení dopravu, nechápu proč mám na svoje náklady
    vrátit něco , co jsem si neobjednal. Při vyřizování vráceni mi bylo sděleno, že to bohužel tento obchod neumí řešit a jako náhradu mi pošlou dárek.Takže jsem dostal tričko, které je mi naprosto k ničemu a zaplatil poštovné za vrácení omylem poslané věci.

    Reakce obchodu Snowboard Zezula

    Prosím o přeposlání Vaší objednávky na email [email protected] s komentářem.
    Poštovné si samozřejmě zasloužíte zpět. Tuto logistickou chybu v systému budeme muset odstranit. Omlouvám se za způsobené komplikace. Martin Zezula