Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Doručení v uváděném termínu
    • Bez předchozího upozornění mi poslali hodinky bez řemínku, s pozdejším vysvětlení že řemínek pošlou až bude:D

    Reakce obchodu smartomat.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.
    Omlouváme se za vzniklé komplikace s nedostupným a nedodaným řemínkem.
    Věříme, že je nyní vše v pořádku včetně řemínku, který jsme Vám doposlali.
    Hezký den. Sabina za tým Smartomat.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Byl mi doručen jiný druh zboží, než jsem objednával.

    Reakce obchodu smartomat.cz

    Dobrý den,
    velice se omlouváme za komplikace. Neevidujeme od Vás žádný email. Obraťte se prosím na kolegy na [email protected] a Váš požadavek/problém s Vámi vyřídí k Vaší plné spokojenosti.

    Hezký den. Sabina za tým Smartomat.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obdržela jsem zboží 11.1.2023. Bohužel jsem z důvodu nekompatibility s hodinkami, žádala o výměnu za jiný nabíjecí kabel. Kabel mi sice přišel, ale bohužel opět stejný. Po dohodě po mailu s paní Jandovou ze dne 18.1.2023 jsem balík ( v němž byl již nový nabíjecí kabel) nepřebrala,byl vám vracen zpět. Do dnešního dne mi nepřišla další žádná zpětná vazba, ani peníze za vrácené zboží

    Reakce obchodu smartomat.cz

    Dobrý den,
    velmi se omlouváme za komplikace s objednávkou. Nyní s Vámi požadavek řeší kolegyně k Vaší plné spokojenosti.

    Hezký den. Sabina za tým ARMODD.cz

    • Nekomunikuje

    Obdržela jsem zboží 27.12.2022. Bohužel jsem z důvodu nekompatibility s hodinkami, musel obratem vrátit. Do dnešního dne mi nepřišla žádná zpětná vazba, ani peníze za vrácené zboží

    Reakce obchodu smartomat.cz

    Dobrý den,
    neevidujeme od Vás žádný email. Obraťte se na kolegy na [email protected] a zašlete jim číslo zásilky k dohledání, zda došla v pořádku na naši provozovnu.


    Hezký den. Sabina za tým Smartomat.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Dorazilo jiné zboží než-li bylo objednáno. Bude nutné domluvit se s obchodem a objednané zboží vrátit.

    Reakce obchodu smartomat.cz

    Dobrý den,
    neevidujeme od Vás žádný email. Obraťte se na kolegy na [email protected] a Váš požadavek/problém s Vámi vyřídí.


    Hezký den. Sabina za tým Smartomat.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    přišel jiný kabel

    Reakce obchodu smartomat.cz

    Dobrý den,
    velmi se omlouváme za komplikace s objednávkou. Nyní s Vámi požadavek řeší kolegyně k Vaší plné spokojenosti.

    Hezký den. Sabina za tým ARMODD.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Zboží bylo doručeno v pořádku a rychle
    • Komunikace s obchodem, na maily ani FB nereagují.

    Reakce obchodu smartomat.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za dočasnou časovou prodlevu při vyřizování e-mailů způsobenou povánočním obdobím - tuto informaci najdete na našem webu.
    Děkujeme za pochopení.

    Hezký den. Sabina za tým Smartomat.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Přišlo mi úplně jiné zboží než jsem si objednala.

    Reakce obchodu smartomat.cz

    Dobrý den,
    dle prověření emailů s kolegyní, jste si objednala chybně kabel.
    Kolegyně s Vámi již požadavek řeší k Vaší plné spokojenosti.

    Hezký den. Sabina za tým Smartomat.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabíječka vůbec nefunguje

    Reakce obchodu smartomat.cz

    Dobrý den,
    neevidujeme od Vás žádný email. Obraťte se na kolegy na [email protected] a Váš požadavek/problém s Vámi vyřídí.


    Hezký den. Sabina za tým Smartomat.cz

    • Nepřišla faktura

    Reakce obchodu smartomat.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za recenzi.
    Vaši fakturu obdržíte automaticky poté, co obdržíme platbu za zásilku od přepravce.
    Stále platbu od dopravce neevidujeme, poprosíme Vás tedy o strpení a děkujeme za pochopení.

    Přejeme Vám hezké dny.

    Sabina za tým Smartomat.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Měl jsem problém s hodinkami koupenými před necelými 2 roky. Řemínek mě zpúsobil ekzém. Po 30 dnech u Vás vráceno s vysráženou solí zpět aniž by s tím někdo něco dělal. Na stejných místech kolem víčka narůžovělá sůl. Po 30 dnech jsem si vrácené hodinky jako "bez vady" vzal na ruku a do 3 dnů jsem měl vyrážku zpět. A tak místo toho jsem si objednal hodinky jiné s pryžovým řemínkem a je po ekzému.
    • Obchod jedná se zákazníkem z pozice síly. Určitě by šlo hodinky vyčistit a nechat nabíjet, zda se opravdu závada objeví. 30 dnů, je dost dlouhá doba, aby to bylo odzkoušeno. Já jsem měl hodinky od této společnosti vícekrát a byl jsem s jejich výrobky spokojen, tímto jsem byl nucen přejít k jiné značce. Pokud budete takto pokračovat přijdete o spokojené zákazníky a reklamace se vám jen pohrnou......-)

    Reakce obchodu smartomat.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za recenzi. Dle fotografií byly Vaše hodinky velmi znečištěné a již po záruce. Bohužel není naše povinnost vyčistit Vám hodinky znečištěné z Vaší strany. Veškeré naše produkty jsou vyráběné z kvalitní nerez ocele, která neobsahuje nikl, ani jiné alergenní stříbrné kovy. Reklamaci a stížnost jste nám napsal až v srpnu tohoto roku, prosím tedy o napsání více informací na náš email [email protected], zda se Vám vyrážka udělala až nyní po 2 letech nošení hodinek.

    Přejeme Vám hezké dny.

    Sabina za tým Smartomat.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Rychle dodani

    Reakce obchodu smartomat.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za recenzi.
    Je nám líto, že nejste spokojená se zbožím. Dle emailu, jste si poškodila hodinky při hledání slotu na sim kartu do hodinek. Cenu opravy jsme Vám zaslali emailem a nabídli případně slevu na nové hodinky. Budeme rádi, když nám zašlete zpětnou vazbu do emailu, abychom zjistili s čím přesněji jste nebyla spokojená. Hezký den.

    Sabina za tým Smartomat.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Není vystavena faktura ke zboží!

    Reakce obchodu smartomat.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Avšak faktura je běžně zasílána na e-mail, pokud je platba provedena on-line, přijde Vám faktura ihned, pokud je zboží zasíláno na dobírku, obdržíte fakturu, jakmile nám dorazí platba od přepravce.

    Děkujeme za pochopení a přejeme pěkné dny.
    Lenka za tým Smartomat.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Hodinky stále mazou kroky a furt se odpojuji od aplikace

    Reakce obchodu smartomat.cz

    Dobrý den,

    je nám velice líto, že máte se zbožím potíže. Prosím obraťte se na nás e-mailem, rádi Vám s nastavením pomůžeme.

    Pěkné dny.

    Lenka za tým Smartomat.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zaplatila jsem přes George a obchod mi tvrdí, že žádné peníze jsem neposlala

    Reakce obchodu smartomat.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. Pokud máte jakýkoliv problém s objednávkou prosím obraťte se na nás e-mailem na [email protected], kolegové s Vámi rádi vše vyřeší k Vaší spokojenosti.

    Hezký den za tým Smartomat.cz, Lenka.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Nefunkční!!!Čekám na vrácení peněz.

    Reakce obchodu smartomat.cz

    Dobrý den,

    je nám líto, pokud jste dostal nefunkční produkt. Vše bude jistě brzy vyřízeno k Vaší plné spokojenosti.

    Pěkné dny, Káťa Smartomat.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Produkt, který jsem si vybral je na stránkách seznam.cz masivně propagován,ale kvalita tomu neodpovídá, chytré hodinky ve spojení s aplikací WearPro hotová tragédie

    Reakce obchodu smartomat.cz

    Dobrý den,

    s uvedenými potížemi Vám rádi pomohou kolegové technici v našem týmu. Kontaktujte nás, prosím, na email [email protected]. Rádi Vám pomůžeme k Vaší plné spokojenosti.

    Pěkný den, Káťa Smartomat.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nefunguje

    Reakce obchodu smartomat.cz

    Dobrý den,

    pakliže máte s produktem potíže, kontaktujte nás, prosím, na email [email protected]. Rádi Vám pomůžeme k Vaší plné spokojenosti.

    Pěkný den, tým Smartomat.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nejsem spokojený s obchodem, který nabízí zákazníkům nekvalitní výrobek.

    Reakce obchodu smartomat.cz

    Dobrý den, Jindro,

    pakliže máte s produktem potíže, kontaktujte nás, prosím, na email [email protected]. Rádi Vám pomůžeme k Vaší plné spokojenosti.

    Pěkný den, tým Smartomat.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Hodinky i sluchátka dorazily rychle objednával jsem 2x hodinky 2x sluchátka funkční byly jen jedny hodiny a sluchátka vyřízení reklamace přijde e-mail z přílohy musíte vytisknout papir abyste ho mohli vložit k reklamovanemu zboží zároveň máte přiložit fakturu kterou nemáte protože si necháte doručit zboží dobírkou pak se snažíte získat co nejdříve info jestli stačí číslo objednávky ale firma raději odpovídá na emaily než si povídá.
    Jinak ten jeden pár funguje dobře dle očekávání přes bluetooth bez registrace přes internet teď jen čekám jak se postaví k reklamovanemu zboží

    Reakce obchodu smartomat.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi . Je nám velice líto, že k Vám dorazilo nefunkční zboží. Zašlete tedy produkty dle našich instrukcí k reklamaci. Věříme, že reklamaci vyřídíme co nejrychleji k Vaší spokojenosti.

    Hezký den.
    Lenka za tým Smartomat.cz