Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • cena
    • špatná komunikace, dlouho se čeká na odpověď
    • náramek nefungoval, reklamace vázne

    Reakce obchodu smartomat.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Ze zákona má prodejce na reklamaci lhůtu 30 dní. Vaši reklamaci jsme přijali před 2 dny. Náramek je nutno nejdříve řádně otestovat, proto nebyla reklamace prozatím vyřízena. Prosíme tedy o Vaši trpělivost.

    Pěkné dny, Lenka za tým Smartomat.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obtěžují rádobyprůzkumy.

    Reakce obchodu smartomat.cz

    Dobrý den,

    v tomto případě se jednalo o korektní žádost o recenzi na náš eshop a zakoupený produkt.

    I tak děkujeme za hodnocení a pěkné dny.

    Tým Smartomat.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    objednávka i dodávka v krátkém čase.Bohužel oba náramky nefungují.Zboží jsem musela reklamovat,Češkám na vyřízení .

    Reakce obchodu smartomat.cz

    Dobrý den Blanko,

    je nám velice líto, že Vám náramky nefungují. Občas však může být na vině například vadný adaptér či stačí provést maličkost ke správné funkčnosti, proto se na nás obraťte např. telefonicky či e-mailem, rádi s Vámi tuto záležitost dořešíme.

    Hezký den.
    Lenka za tým Smartomat

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Hodinky došli ale nejdou nabijet a tím pádem je ani nezapnu. Nikdy vice tu nenakoupim....

    Reakce obchodu smartomat.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši reakci. Velice nás mrzí, že zboží, které jste obdržel nefunguje jak má. Prosím ozvěte se nám na e-mail [email protected], rádi s Vámi vyřešíme reklamaci k Vaši spokojenosti.

    Pěkné dny. Lenka za tým Smartomat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • objednávka poslaná 27.1 a dodnes nic. Obj. vyřizovala Březková Lenka

    Reakce obchodu smartomat.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Chyba však nevznikla z naší strany. U objednávky jste si zvolil platební metodu převodem. Platbu jsme od Vás obdrželi dne 2.2.2022 večer a nyní 3.2.2022 je už Vaše objednávka na cestě, jak jste byl informován e-mailem.

    Pěkné dny, Lenka za tým Smartomat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • strašně malinky navod je treba na nej lupa

    Reakce obchodu smartomat.cz

    Dobrý den,

    pokud se Vám zdá velikost písma příliš malá, máme pro Vás řešení. Návody máme samozřejmě k dispozici v elektronické podobě. Stačí, když nám napíše e-mail s číslem objednávky a rádi Vám návod zašleme.

    Pěkný den , Lenka za tým Smartomat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Technické problémy s výrobkem. Není možné se do firmy dovolat. Na e-mail nikdo nereaguje. Firma nereaguje na žádný podnět.

    Reakce obchodu smartomat.cz

    Dobrý den,

    veškeré požadavky emailem jsou vyřizovány postupně. Aktuálně z Vašeho emailu, který uvádíte v objednávce, neeviduji žádný požadavek. Zkuste to tedy, prosím znovu na email [email protected].

    Děkujeme, tým Smartomat.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Zboží sice zasláno hned, ale nekvalitní, na maily odepsali až za týden.

    Reakce obchodu smartomat.cz

    Dobrý den,

    opravdu se Vám omlouváme, že Vám v dob vánočních svátků nikdo neodpověděl. Obvykle řešíme veškeré požadavky do 24 hodin, je-li ale státní svátek, může se odpověď zpozdit.

    Děkujeme za pochopení, tým Smartomat.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Hodinky dorazili ale aplikace na spárování nejde stojí to za hovno jen strata času měla sem si připlatit a bylo by to lepsi

    Reakce obchodu smartomat.cz

    Dobrý den,

    pakliže máte jakékoli problémy s naším produktem či aplikací, obraťte se prosím na kolegy ze zákaznické podpory na email [email protected].

    Děkujeme, tým Smartomat.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nikdo nekomunikuje

    Reakce obchodu smartomat.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. Omlouváme se, za zpoždění v odpovědi. Nyní v novém roce vše doženeme a věřím, že bude vše vyřízeno k Vaší spokojenosti.

    Pěkné dny, tým Smartomat.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Šuviks

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Přijatelná cena rychlé dodání
    • Elegantní hodinky i přes nepřesnost mněření chytrých funkcí sem si je ponechal.
    • Nabízí zboží odpovídající ceně chytréhodinky u kterých je přesný pouze čas.

    Obchod by si mněl své produkti od vírobců ověřit.Jinak pak byť nevědomky lže na svých stránkách o kvalitě či funčnosti výrobku.

    Reakce obchodu smartomat.cz

    Dobrý den,

    pakliže máte potíže s produktem, kontaktujte kolegy na [email protected]. Rádi Vám poradí.

    Pěkné dny, tým Smartomat.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Nedoporučuji. Zboží bylo dle oznámení skoro 14 dní někde na cestě. Až po urgenci dorazilo. Bohužel byl objedná zlatý kovový pásek k hodinkám a dorazil růžový a umělohmotnáý !!! Vracím a jsem dost naštvaná.....

    Reakce obchodu smartomat.cz

    Dobrý den Blanko,

    omlouváme se za chybu odeslaného zboží, kontaktujte kolegy na email [email protected]. Vše s Vámi v pořádku vyřeší.

    Co se týká přepravy - zvolila jste si pobočku záilkovny, která byla přetížena, proto se na doručení muselo čekat delší dobu.

    Pěkné dny, tým Smartomat.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží mi dosud nedorazilo už je to týden a od té doby žádná zpráva nic, přitom píší že zboží max do týdne

    Reakce obchodu smartomat.cz

    Dobrý den,

    Vaši objednávku jsem prověřila - na Vaši žádost byla stornována. Logicky jsme tedy objednávku neodeslali.

    Pěkné dny, tým Smartomat.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nebylo doposud doručeno, obchod mlčí takže ani nevíme jestli nám zboží odeslali

    Reakce obchodu smartomat.cz

    Dobrý den,
    objednávku jsme stornovali na Vaši žádost, kterou jsme obdrželi od Vás emailem ve stejný den kdy jsme objednávku přijali. Z tohoto důvodu tedy objednávka nebyla odeslána. Pokud si přesto přejete objednávku zaslat, napište nám prosím na [email protected]

    Děkujeme,
    SMARTOMAT.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zatím jsem nic neobdržel, nemám zprávy ani o stavu mé zásilky, což je u jiných společností běžné. Spojit se telefonem je nemožné, na mé e-maily zatím nikdo nereagoval.

    Reakce obchodu smartomat.cz

    Dobrý den,
    velice se omlouváme za mírné zdržení. Bohužel došlo k technické chybě na e-shopu kdy se zobrazovalo zboží "Skladem" ačkoliv dodací lhůta byla delší. Velice se za tuto situaci omlouváme. Vaše objednávka bude odeslána nejpozději v průběhu příštího týdne.

    Ještě jednou se za vzniklou situaci upřímně omlouváme. Akce Black Friday bohužel dočasně přetížila kapacity našeho skladu a zákaznické podpory. Již jsme přijali opatření aby se podobná situace znovu neopakovala.

    Děkujeme za pochopení,
    SMARTOMAT.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Hodinky zaplacené 20.11 2021 a zatím nic nepřišlo. Jediný e-mail, že byla přijatá objednávka od té doby nic ( omlouváme se zpozdíme se) nebo něco takového.

    Reakce obchodu smartomat.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. Vámi objednané zboží nebylo skladem již při objednávce - tato skutečnost byla také uvedena u produktu - termín doručení.
    Vaši objednávku nadále evidujeme. Ihned, jak bude zboží skladem, odešleme jej a budeme Vás informovat emailem.

    Pěkný den, Káťa Smartomat.cz

    • velmi těžké nastavení aplikací čas a datum

    JE TO VELMI SLOŽITÉ

    Reakce obchodu smartomat.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. Doporučujeme důkladně přečíst návod a postupovat podle něj krok po kroku.

    Pěkný den, Káťa Smartomat.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • No zboží objednáno,potvrzovací email došel,ale zboží zatím nikde.

    Reakce obchodu smartomat.cz

    Dobrý den,

    Vaše objednávka je doručena již od 22.11.2021. Pokud máte nějaké potíže, kontaktujte nás emailem.

    Děkuji, Káťa Smartomat.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží napomene a špatná velikost

    Reakce obchodu smartomat.cz

    Dobrý den,

    pokud bylo objednáno nesprávné zboží, nejedná se o chybu eshopu. Pokud potřebujete s výběrem pomoci, obraťte se na nás, prosím, emailem na [email protected].

    Děkujeme, za Smartomat.cz, Káťa.