Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zboži dorazilo,baliček neobsahoval zaručni list na zakoupene zboži,nebyla přiložena faktura kterou jsem neobdržel ani na email,na mou žadost o fakturu se mi neobtěžoval nikdo s eshopu ozvat,čekam již 5 dni ,přišti tyden posilam stižnost na ČOI.

    nakupoval jsem zde naposledy.

    Reakce obchodu smartomat.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Vaši fakturu jsme Vám znovu zaslali na e-mail, ta zároveň slouží jako záruční list.

    Hezký den.

    Lenka Smartomat.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Návod je sice v českém jazyce, ale APP-ka hodně mizerná. Každý den musí parovat hodinky. Sledování kroků neodpovídá se skutečností . Porovnávám s krokoměrem v telefonu. Rozdíl 5 až 6 tisíc kroku. Pokud dosáhnu za den 4 tisíce roku slavím úspěch. Přestože jsem ušel usek dle turistického značení 15 km. Za podobně peníze jsem měl obdobné hodinky a ukazovaly bezvadně do té doby než jsem je utopil :-(.

    Reakce obchodu smartomat.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš příspěvek. Pokud hodinky musíte párovat každý den, máte hodinky nejspíš spárované v nastavení Bluetooth v telefonu. Hodinky se však párují v aplikaci. Délku kroku lze také upravit. Pokud se nám ozvete na e-mail, rádi Vám s nastavením hodinek poradíme, tak aby fungovaly správně.

    Hezký den.

    Lenka za tým Smartomat

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • koupil jsem hodinky které nejdou spárovat, nejdou

    Reakce obchodu smartomat.cz

    Dobrý den,

    je nám velice líto, že máte se zbožím potíže a nedaří se Vám spárovat. Prosím ozvěte se nám telefonicky na naši infolinku, rádi Vás navedeme, jak hodinky správně zprovoznit.

    Pěkný den.

    Lenka z týmu Smartomat.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • komunikace dobrá
    • mizerný manuál

    výrobek vůbec nekomunikuje s telefonem a nejdou nastavit
    ani datum, ani čas

    Reakce obchodu smartomat.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš příspěvek. Aby se na hodinkách nastavil aktuální datum a čas, je nutné hodinky správně spárovat se staženou aplikací. Pokud se Vám to nedaří, prosím kontaktujte nás e-mailem či telefonicky, rádi Vám s nastavením pomůžeme.

    Pěkný den.

    Lenka Smartomat.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bylo doručeno úplně jiné zboží než bylo objednáno!

    Reakce obchodu smartomat.cz

    Dobrý den, je nám velice líto, že došlo k záměně zboží. Prosím, ozvěte se nám na e-mail [email protected], rádi s Vámi tuto záležitost dořešíme k Vaší spokojenosti. Děkuji a přeji hezký den. Lenka za tým Smartomat.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Dobrý den takže zásilka přišla v pořádku ale co tam chybí tak je to česky napsáno všichni neumíme řeči protože už jsme starší tak u toho má být český návod už jsem si kupovala spousto věcí přes internet ale vždycky tam byl český návod děkuji Hnilicová

    Reakce obchodu smartomat.cz

    Dobrý den, děkujeme za Váš příspěvek.

    Veškeré naše produkty jsou standartě zasílány s českým návodem. Pokud jste ho neobdržela, velice se omlouváme. Nyní jsem Vám návod k použití zaslala alespoň elektronicky na Váš e-mail.

    Přeji Vám pěkné dny.

    Lenka Smartomat.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Rychlé doručení
    • Viz níže

    Po doručení hodinek jsem se pokusil v souladu s návodem hodinky nabít, což se nepodařilo. Hodinky vůbec na nabíjení nereagovaly a staly se tak zcela nepoužitelné. Postupoval jsem tedy v souladu s reklamačním řádem: (..."nejprve nás prosím kontaktujte na email: [email protected]. Uveďte důvod reklamace, případně popište vadu. Jakmile vám odpovíme, tak neuvedeme-li jinak, zboží pečlivě zabalte (aby nedošlo k jeho poškození cestou) a pošlete Českou poštou na níže uvedenou adresu"...) a obratem tento mail s popisem závady odeslal na uvedenou emailovou adresu. Očekával jsem v RŘ uváděnou odpověď, ta však dosud nepřišla a nepřišlo ani info o přijetí mailu.

    Reakce obchodu smartomat.cz

    Dobrý den, je nám velice líto, že máte se zbožím potíže a nelze ho užívat. Bohužel jsme doposud neobdrželi žádný e-mail o podání reklamace. Kontaktujte nás prosím znovu e-mailem či telefonicky, danou záležitost s Vámi rádi vyřešíme k Vaší spokojenosti. Hezký den Lenka ze Smartomatu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si hodinky Armod ve slevě. Již třetí den od doručení se mi začal rozplývat displej před očima, místo displeje byla mléčná skvrna. Kontaktovala jsem prodejce, přišla mi odpověď, že mám vadu vyfotit.. No, on se displey docela těžko fotí, že? Hodinky se po několika hodinách vzpamatovaly, jenže problém se několikrát opakoval. Poslala jsem na reklamaci, ovšem ta mi nebyla uznaná...Vrátily mi hodinky zpátky s tím, že jsou ok. Nejsou a od začátku nebyly! Zřejmě obchod spoléhá na to, že to člověk nebude posílat pořád dokola, když poštovné vyjde na 150,- Kč. Druhý den po vyzvednutí z reklamace opět úplně mléčný displey a nakonec se ještě začaly vypínat a nešly ani po dobití zapnout. Přišla jsem v životě o víc než o nějakých 1200, ale přístup prodejce mě překvapil, nedoporučuji ani obchod a už vůbec ne jejich zboží!

    Reakce obchodu smartomat.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši reakci. Vaši reklamaci jsme řádně prověřili, avšak vada se dle reklamačního technika neprojevila. Pokud potíže se zbožím přetrvávají, či se hodinky již nedají zapnout, samozřejmě nás kontaktujte s další reklamací.

    Pěkný den, tým Smartomat.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Hodinky nejdou sparovat s telefonem Samsung a 40 , akumulator v hodinkách nevydrží déle než pět až šest hod. A to i když jsou vypnuté.

    Reakce obchodu smartomat.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš názor. Je nám velice líto, že se Vám hodinky nepodařilo spárovat, avšak s tímto typem mobilního telefonu jsou hodinky plně kompatibilní. Pokud tedy máte zájem o správné nastavení hodinek, neváhejte nás kontaktovat emailem na [email protected]. Rádi s Vámi vyřešíme i problém s akumulátorem.

    Pěkný den, tým Smartomat.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Lživé informace na webu k parametrům produktu. Jsem kardiak, a naletěl jsem lživým informacím ohledně měření a odchylek tlaku. MÍSTI MINIMÁLNÍ ODCHYLKY ROZDÍL HORNÍMO MIN 30 A SPODNÍHO 15. JISTĚ UZNÁTE, ŽE PRO KARDIAKA K NIČEMU. NEJVÍCE MNĚ MRZÍ, ŽE JDE O Č E S K Ý OBCHOD.
    • Žádná

    Reakce obchodu smartomat.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. V každém případě musím upřesnit, že hodinky nejsou lékařským zařízením. Pokud máte zdravotní potíže, Váš ošetřující lékař Vám vždy doporučí používat pro kontrolu zařízení lékařské/zdravotnické. Hodinky disponují pouze orientačnímu měření a to samozřejmě za předpokladu správného nastavení a kalibraci.

    Pěkné dny, Káťa Smartomat.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • U chytrych hodinek nebyl vubec zadny navod. Ani v CZ, ale ani DE, ENG. Proste vubec nic.

    Reakce obchodu smartomat.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Návod v českém jazyce je standardně součástí balení. V případě, že nebyl u zboží český návod, kontaktujte nás prosím mailem na [email protected] . Český návod Vám rádi dopošleme v elektronické podobě.

    Pěkný den, Monča Smartomat.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Hodinky ne fungují. Psalajdem, že je chci vrátit. Jak mám postupovat. Bohužel mi nikdo neodpověděl.
    Tak asi dobrý prodejce nejedná.

    Reakce obchodu smartomat.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Bohužel z Vašeho mailu neevidujeme žádný dotaz. Odstoupení od kupní smlouvy je možné uplatnit do 14-ti dnů od převzetí zásilky. Kontaktujte nás prosím na náš mail [email protected], budou Vám zaslány všechny potřebné informace jak uplatnit Odstoupení od kupní smlouvy vč. formuláře.

    Pěkný den, Monča Smartomat.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    prestoze byla objednavka uhrazena včas,tak nedorazila,a misto toho prišel
    email,ve kteremém píší ....provedte platbu na...atd..
    momentalně reším,a bez odpovedi....

    Reakce obchodu smartomat.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Platbu k Vaší objednávce stále neevidujeme, je možné, že jste při platbě neuvedla variabilní symbol, tím by nedošlo ke spárování platby s objednávkou. Email od Vás také žádný neevidujeme. K dořešení věci nás prosím kontaktujte na email [email protected].

    Pěkný den, Monča Smartomat.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží....hodinky jsem dostal, al návod stojí za HOVNO. Je nepřesný a nedokonalý. Vyhodil jsem 1000 kč. Jediný výsledek!!!!!!!! Zkrátka nefungují!!!!!!!! Křáp.

    Reakce obchodu smartomat.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Ač je plná emocí, požádáme Vás o kontakt emailem na [email protected], rádi Vám se správným nastavením poradíme.

    Pěkné dny, tým Smartomat.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Rychlé vyřízení objednávky
    • Byla jsem zklamaná z produktu

    Reakce obchodu smartomat.cz

    Dobrý den, Janie,

    pokud Vám zboží nevyhovuje, kontaktujte nás emailem. V rámci nákupu na eshopu máte právo Odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů.

    Pěkný den, Káťa Smartomat.cz.

  • Prodej proběhl hladce bez závad, ale nemůžu se dopídit spárování s mým mobilním přístrojem a tak spoustu funkcí nejde jako čas datum atd.

    Reakce obchodu smartomat.cz

    Dobrý den,

    pakliže máte potíže s objednaným zbožím, kontaktujte nás na email [email protected]. Rádi Vám se spárováním pomůžeme. Případně doporučujeme postupovat dle přiloženého návodu.

    Pěkný den, Káťa Smartomat.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Výhoda je rychle jednání a dodání hodinek.Nevýhoda je že jako amater a starý člověk nedokážu spárovat chytre hodinky s chytrým mobilem ale za to Vy nemůžete.Telefon mám čtyři roky. A

    Reakce obchodu smartomat.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Nechápeme, proč náš obchod tedy nedoporučujete.

    Kontaktujte nás emailem na [email protected]. Kolegyně Vám rády se spárováním pomohou.

    Pěkné dny, tým Smartomat.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    náramek je pro mne nepoužitelný. Počítá cca 1/4 kroků navíc
    při krátké vzdálenosti.
    Display není vidět, pokud jste na denním světle.

    Reakce obchodu smartomat.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Pokud máte se zbožím potíže, kontaktujte nás, prosím emailem na [email protected]. Rádi Vám s řešením pomůžeme.

    Pěkné dny, tým Smartomat.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • rychlé jednání
    • nedoporučuji zde nakupovat, obchod již po 2 letech nemá příslušenství, takže pokud někde založíte třeba nabíječku, novou neseženete

    nemá příslušenství po 2 letech :-(

    Reakce obchodu smartomat.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi, bohužel není v našich silách držet náhradní díly neomezeně dlouho na skladě. Po dobu 2leté záruky jsme náhradní díly skladem měli. Je nám líto, že nemůžete již produkt zakoupit. Toto zboží již více jak 2 roky neprodáváme a produkt se již ani nevyrábí.

    Pěkné dny, tým Smartomat.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • výrobek je sice hezký ,ale bohužel jak uvádíte výdrž baterie není pět dní ,ale z bídou dva dny

    Reakce obchodu smartomat.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Kapacita baterie je závislá na počtu a častosti využívaných funkcí. Pokud hodinky nepoužíváte, vypněte na telefonu BT a vypněte i samotné hodinky. Kapacitu baterie si tak udržíte déle.

    Pěkný den, Káťa Smartomat.cz.