Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • ochotné, dobré jednání
  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Vše proběhlo ke spokojenosti

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Bezvadná spolupráce, velmi ochotná a vstřícná paní Bendová, která se snažila maximálně vyhovět mým požadavkům s objednáním spotřebičů pro kuchyň v provedení rustikálního stylu.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlý nákup velká spokojenost
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlost vyřízení objednávky a dodání zboží
    • Komunikace, ochota
    • Nejlepší cena a nabídka (sporák AEG)
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Reakce obchodu byla blesková a zcela funkční, když jsem potřebovala poradit ohledně zboží, reagovali rychle a profesionálně.

    Doporučuji obchod, je spolehlivý, rychlý a vstřícný.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Rychlé a vstřícné jednání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Dobrá komunikace, rychlá dodávka.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    v ýborné doručení

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Velká ochota,rychlé jednání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Rychlé doručení, skvělá komunikace s obchodem.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Osobní přístup!

    Perfektní. I když zboží ne jejich vinou nebylo, okamžitě volali, starali se a zboží v pořádku dorazilo, tak jak slíbili. Narozdil od Planeo Elektro, kde byl naprostý propadák s dopravou, tento obchod vřele doporučuji!!!

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Spolehlivý obchod.

    Spokojenost s nákupem i dopravou.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Peníze vrátili za dva dny
    • To, co píší, že mají skladem, tak vůbec nemají
    • Nepovažují za neférové, brát peníze za zboží, které nemají

    Obrovské zklamání. Paní mi řekla, že e-shop nemůže za to, že nemají zboží které prezentují jako zboží skladem a nebudou ho mít ani v řádu týdnů nebo snad i měsíc. I přes mé nazlobení, jsem jim alespoň navrhl, ať dají ke zboží skladem upozornění, ať zákazník nejprve ověří dostupnost zboží nějakým kliknutím či telefonem, aby zbytečně neposlal platbu. Co myslíte, že mi na to paní řekla? "Je pouze na zákazníkovi, jaký způsob platby si vybere... Dostupnost zboží není nikdy jistá" No coment. Půl hvězdy hodnocení dávám za rychle vrácené peníze.

    Reakce obchodu SILVERHOME

    Dobrý den,

    vrátíme se tedy úplně na začátek. Pán si objednal mrazák, u kterého bylo uvedeno skladem a platbu zvolil předem.
    Obratem byl informován (tedy druhý den, jelikož objednal v neděli), že zboží není skladem a kvůli pozastavené výrobě ještě cca měsíc nebude. Peníze mu byly ten den vráceny a to i přes to, že ještě nebyly fyzicky připsány na náš účet, platba byla „na cestě“.

    Pán byl nespokojen, že stav zboží neodpovídá skutečnosti. Vyměnili jsme si několik e-mailů, kde jsme se snažili vysvětlit současný stav výroby a především aktualizaci stavů zboží, která se provádí většinou ručně, přičemž se jedná o tisíce položek, které jsou neustále v pohybu jak u výrobce, tak u prodejce. Další čas si vyžádají aktualizace webů, takže ani při sebevětší snaze, nebude stav nikdy stoprocentně odpovídat realitě. Cožpak se Vám nikdy nestalo, že jdete do supermarketu a zboží není, nebo ho před Vámi někdo vykoupil? Nám se to stává poměrně často. Při normálním fungování výroby zákazník podobné výpadky zboží u prodejce prakticky nepocítí.

    Jelikož jsme si vědomi faktu, že stavy zboží vždy na 100 % neodráží a ani nemohou odrážet skutečnost, snažíme se zákazníka cca do 1-2 hodin informovat v případě, že nejsme schopni objednávku vykrýt, aby u nás nadále neztrácel čas. Samozřejmostí je rychlé vrácení peněz, pokud zákazník zvolil platbu předem. Tato služba samozřejmě nefunguje o víkendu.

    Trváme na tom, že jsme si od pána peníze nevzali, sám zvolil platbu předem a peníze mu byly obratem vráceny. Nabízíme možnost platit zboží až při převzetí. Naši odpověď zde nepíšeme, abychom omlouvali naše „nedostatky“, s tím, že takhle to přeci funguje všude. Jen se snažíme vysvětlit fungování obchodu tak, jak opravdu je.

    Pánovi jsme na závěr naší e-mailové komunikace popřáli, aby našel e-shop, který bude lépe odpovídat jeho potřebám a nadále zde zůstáváme pro naše spokojené zákazníky. Pokud se budete chtít na cokoli zeptat ohledně naší práce, rozhodně nám napište. Budeme se těšit.

    S pozdravem

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Po dobrých zkušenostech s první objednávkou jsem služřeb obchodu využil znovu a opět jsem byl potěšen výběrem, ochotou, cenami i ryhlostí.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    rychlé dodání

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Vlídná a věcná komunikace, blesková reakce - zboží jeden den objednáno
    druhý den doručeno - přes půl republiky :-))

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlost dodání

    I když je takové špatné období, tak velká spokojenost!

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Okamžitá reakce obchodu na mou objednávku
    • V pondělí potvrzena objednávka, zboží doručeno v úterý v poledne
    • Perfektní domluva
    • Obchod určitě doporučuji
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vše proběhlo dobře, spokojenost, doporučuji.