Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Velice rychlá reakce, ochota a možnost promluvit si telefonicky o vlastnostech trouby i dopravě a balení. Obecně jsme velice spokojeni. Doporučuji ostatním !
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Zpětný telefonický kontakt o odeslání zboží. Moc příjemná paní.
-
Doporučuje obchod
- Rychlost, dobrá komunikace že strany obchodu
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
vše rychle
-
Doporučuje obchod
- Rychlé dodání
- Dobrá komunikace
- Rychlé vyrizeni
- Nebylo možné zaplatit kartou při dodávce ikdyž to bylo při objednání slíbeno
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Výborná komunikace, rychlé dodání, velky sortiment zbozi.
Všechny vybrane spotřebiče bylo možno objednat najednou v setu za výhodnější cenu.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
S prodejcem nemám nejmenší problém, ale přepravní služba byla slabšího rázu! Vůbec se neozvali dopředu že doručují zboží, 10 minut dopředu, ale já byl 30 km v práci, nakonec řidič počkal a vše dobré, jinak super
Reakce obchodu SILVERHOME
Dobrý den,
děkujeme za pochvalu e-shopu.
Teď několik slov k přepravě zboží. Přepravu pro nás zajišťuje společnost Toptrans. V momentě, kdy zboží opouští náš sklad, zákazník obdrží e-mail se zprávou, že zboží bylo odesláno. Toptrans standardně doručuje zboží do 24 hodin, pokud nedojde k problémům při přepravě. V den doručení zákazník obdrží od přepravce e-mail nebo SMS, že zboží bude doručováno. Hodina se předem určit nedá. To, že řidič volá těsně před doručením je zcela normální a správné.
Pokud nejste přímo doma a potřebujete, aby řidič zavolal dříve, napište nám to při objednání zboží do poznámky. Můžeme dát k přepravě poznámku např. "Volat hned ráno-nutno si domluvit čas doručení" nebo "Volat hodinu dopředu" atp.
S pozdravem
Silverhome -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Zboží dorazilo v daný den, jen si nejsem jista, zda je to opravdu nové zboží. Krabice byla pomuchlaná, potrhaná a bylo vidět, kde již dříve byla nalepena a odlepena izolepa, tak jen doufám, že zboží bude po instalaci v pořádku fungovat.
Reakce obchodu SILVERHOME
Dobrý den,
zákaznice si může být jistá, že se jedná opravdu o nové a nepoužívané zboží. Použité zboží neprodáváme, maximálně vystavené a na tenhle fakt je zákazník vždy upozorněn. Také není problém dokázat, kdy bylo zboží naskladněno a kdy expedováno k zákazníkovi. V tomto případě se jednalo o dlouhodobě nedostupnou mikrovlnku, které sotva dorazily od výrobce k nám, tak cca do 4 dnů již byly opět vyprodány, takže zde ani nebyl žádný prostor pro použití zboží. Navíc by to bylo z mikrovlnky cítit – to prostě ničím nevyčistíte.
To, že obal není vždy perfektní, se bohužel při přepravě stává. Úkolem přepravního obalu je chránit zboží. Pokud je tedy zboží v pořádku, obal svůj úkol splnil. Zákazník při poškozeném obalu má možnost při převzetí uvést, že zboží od přepravce přejímá s výhradou. V případě, že poté zjistí, že zboží není v pořádku, obrátí se na nás a my už to vyřešíme. Pokud je obal v kritickém stavu a zákazník si není jistý, že zboží bude nepoškozené, může odmítnout převzetí zásilky a o zbytek se již opět postaráme my.
Co se týče odlepené izolepy, má zákaznice pravdu, izolepa byla na krabicích napůl stržená již v momentě, kdy zboží dorazilo ze zahraničí do českého centrálního skladu. Výrobce nás na tento fakt upozornil s tím, že zboží je překontrolované a nepoškozené. Vzhledem k tomu, že situace ve výrobě není „růžová“, tak jsme izolepu neřešili, protože jsme si byli vědomi, že zákazníkovi posíláme zboží, které je na 100 % v pořádku. Pokud by se našel typ zákazníka, kterému by záleželo i na té „zahraniční“ izolepě, sdělte nám to – budeme Vaše přání respektovat.
Škoda, že paní nezavolala, mohli jsme si celou situaci vysvětlit. Spotřebiče fungovat budou, o tom nepochybujeme, akorát, že nám to už asi nikdo nenapíše. A pokud by byl nějaký problém, tak jsme tu pořád my, abychom Vám s tím pomohli.
Volejte, pište, ptejte se a nebojte - nezůstanete v problému sami.
S pozdravem Silverhome -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Velmi rychlé zaslání, dobrá komunikace.
Reakce obchodu SILVERHOME
Velmi děkujeme!
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Rychlost dodání
- Komunikace ze strany eshopu
Reakce obchodu SILVERHOME
Velmi děkujeme!
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- ochota prodejce
- komunikace
- cena
- rychlost dodání
doporučuji
Reakce obchodu SILVERHOME
Velmi děkujeme!
-
Doporučuje obchod
Výborná komunikace a zajištění zboží.
Reakce obchodu SILVERHOME
Velmi děkujeme!
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- dobra komunikace
Reakce obchodu SILVERHOME
Velmi děkujeme!
-
Doporučuje obchod
výborná komunikace ze strany obchodu..
Reakce obchodu SILVERHOME
Děkujeme!
-
Nedoporučuje obchod
Nabízel zboží do tří dnů, které nemněl a nebyl schopen dodat.Takže je to klamavá reklama.
Reakce obchodu SILVERHOME
Dobrý den,
pane Papřok, princip fungování stavu dostupnosti jsme již vysvětlovali dříve viz. recenze níže a stále platí to stejné. Snažíme se alespoň rychle informovat zákazníka a dohodnout se na dalším postupu, pokud nejsme schopni zboží obratem doručit, aby u nás neztrácel čas. Reagujeme cca do 1-2 hodin. Tohle neplatí o víkendu, kdy dopřáváme pracovníkům e-shopu zasloužený klid. Doufáme, že jste alespoň dobře pořídil jinde.
Mějte se hezky, s pozdravem Silverhome -
Doporučuje obchod
- Rychlé dodání,dobrá komunikace
Reakce obchodu SILVERHOME
Děkujeme Vám!
-
Doporučuje obchod
byli jsme spokojeni
Reakce obchodu SILVERHOME
A my jsme taky spokojeni, že Vy jste spokojeni :-)
Děkujeme! -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Dobrá cena za
- Rychlost
Reakce obchodu SILVERHOME
Děkujeme!
-
Doporučuje obchod
- přátelské jednání
- dobrá cena
Reakce obchodu SILVERHOME
Děkujeme!!!
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- superrychlé doručení, informace předem o hodině doručení, příjemná komunikace
Reakce obchodu SILVERHOME
Děkujeme!!!