Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Nemusíte nikam chodit
    • Ale kupujete zajíce v pytli

    Lednice je poškozená , ale zvenku na obale to nebylo znát , zřejmě dostala ránu a praskl plast.

    Reakce obchodu SILVERHOME

    Dobrý den,

    Vaše recenze nás překvapila a taky nás velice mrzí.

    Pokud jste typ zákazníka, který potřebuje zboží vidět, pak pro Vás nebude vhodné nakupovat v žádném e-shopu, ale budete muset volit kamenný obchod.

    Nelze souhlasit s tím, že v e-shopu kupujete „zajíce v pytli“. I my bychom potom museli říkat, že od výrobců nakupujeme
    „zajíce v pytli“, jelikož zboží z výroby přijede v originál obalech a v originál obalech se opět posílá konečnému zákazníkovi. Ani my nevidíme dovnitř, ovšem tento stav má svoje pevná pravidla, jak ve vztahu výrobce-my, tak ve vztahu my-konečný zákazník.

    Pokud jste obdržel spotřebič v nepoškozeném obalu a po rozbalení jste zjistil, že není v pořádku, měl jste se nám okamžitě ozvat. Řešili bychom potom spolu reklamaci-buď výměnu poškozené části, nebo výměnu celého spotřebiče. Jestliže je vada taková, že se spotřebič dá dále používat např. poškrábání boční části, která není vidět, lze se domluvit i na slevě, pokud by Vám to nevadilo. Můžete i výměnu zcela odmítnout, potom Vám vrátíme peníze a poškozený spotřebič vždy odvezeme na vlastní náklady.

    Bohužel jste se nám neozval a v takovém případě nám dáte určitě za pravdu, že nemůžeme řešit to, o čem nevíme.


    S pozdravem Silverhome

  • Opakující se příspěvek byl odstraněn.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nastalo sice pochybeni ze strany obchodu, zbozi ktere melo byt skladem realne skladem nebylo, ale obchod alespon komunikoval a nedelal “ mrtveho brouka”
    • Objednany produkt byl uveden “skladem”, po objednani vsak jsme byli informovani, ze zbozi bude k dispozici do nekolika tydnu a nabidli moznost zruseni objednavky, coz jsem akceptoval

    Reakce obchodu SILVERHOME

    Dobrý den,
    jak jsme již informovali u dřívějších recenzí, dostupnost není na 100 % přesná. Pokud se totiž položka vyprodá, trvá řádově až 20 hodin, než se všude na webech zaktualizuje stav. Takže se může stát, že zákazník objedná položku, která není momentálně skladem a přesto u ní ještě vidí stav „Skladem“.

    V tomto případě opravdu neděláme „mrtvé brouky“, jak to náš zákazník trefně pojmenoval, ale ještě ten den zákazníka informujeme o nedostupnosti zboží a přibližném termínu naskladnění.
    Pokud na spotřebič chvátáte, je dobré si telefonicky ověřit jeho dostupnost. Jsme Vám k dispozici na telefonu 606 192 168.

    S pozdravem Silverhome

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Peníze v pořádku vrátili

    Zboží prý cestou bylo poškozené, na další kus jsem měl čekat.

    Reakce obchodu SILVERHOME

    Dobrý den,
    špatná recenze, taky recenze. Jednak na ni má zákazník plné právo, jednak nám tím dal příležitost vysvětlit, jak se chováme k zásilce, která je již na cestě k zákazníkovi a došlo k havárii vozidla, ve kterém je zboží přepravováno.
    Pokud při přepravě zboží dojde k havárii, veškerý náklad se vrací zpět k nám a zboží v žádném případě již nedoručujeme. A to i přes to, že vypadá zcela nepoškozeně. Vždy se znovu doručuje zcela nový kus. Není v našem zájmu a věříme, že ani v zájmu zákazníka, abychom prodali za každou cenu a dodávali zboží, o kterém si nejsme jisti, že bude zcela v pořádku.
    Zákazník byl informován o havárii zásilky s tím, že další odeslání náhradního zboží si vyžádá opět nějaký ten den navíc. Po dohodě jsme objednávku stornovali a do 2 dnů vrátili peníze.
    Pokud bychom v budoucnu řešili takovýto problém, budeme ho řešit stejně jako nyní. A to bez ohledu na to, jaká recenze z toho vzejde. Jsme přesvědčeni, že je to nejlepší řešení ve prospěch zákazníka a věřte nám, že ani my netoužíme po dodatečných vleklých reklamacích, které by mohli následovat.

    S pozdravem Silverhome

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízel zboží do tří dnů, které nemněl a nebyl schopen dodat.Takže je to klamavá reklama.

    Reakce obchodu SILVERHOME

    Dobrý den,

    pane Papřok, princip fungování stavu dostupnosti jsme již vysvětlovali dříve viz. recenze níže a stále platí to stejné. Snažíme se alespoň rychle informovat zákazníka a dohodnout se na dalším postupu, pokud nejsme schopni zboží obratem doručit, aby u nás neztrácel čas. Reagujeme cca do 1-2 hodin. Tohle neplatí o víkendu, kdy dopřáváme pracovníkům e-shopu zasloužený klid. Doufáme, že jste alespoň dobře pořídil jinde.

    Mějte se hezky, s pozdravem Silverhome

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    They said the dishwasher was in stock. I paid for it and then they said there would be a month delay. I then had to wait for a refund

    Reakce obchodu SILVERHOME

    Dobrý den,

    odpověď na tuto recenzi začneme obecně. Pro ty, kteří ještě nezaznamenali, co se děje ve výrobě a jak covid ovlivnil výrobu – ovlivnil ji velmi. To, že cca 95% spotřebičů bylo dostupné do druhého dne, již rok neplatí. Na spoustu spotřebičů se čeká, nejdelší čekací termín jsme měli cca 4 měsíce. Všem zákazníkům tedy doporučujeme, pokud plánujete nákup spotřebičů, informujte se včas na dostupnost a objednávku neodkládejte.

    Teď ke konkrétní recenzi pana Steva.


    Pane Steve,

    to že je zboží skladem, neznamená, že tu čeká konkrétně na Vás. E-shop je „živá“ věc a neustále do něj plynou objednávky. Pokud je skladem poslední kus, může se lehce stát, že Vás někdo předběhne, což byl i Váš případ. Další myčky jsme bohužel nebyly schopni z důvodu omezené výroby naskladnit dříve než za měsíc. Objednal jste večer v 18 hodin (pracovníci e-shopu pracují do 17. hodiny), druhý den v 9 hodin jste byl informován o stavu Vaší objednávky. Peníze Vám byly vráceny obratem, ačkoli dle obchodních podmínek na to máme 14 dní. Rádi bychom pro Vás udělali více, ale v dané situaci už nebylo co. Ani nás netěší tento stav, se kterým unavení pracovníci e-shopu zápasí již rok, ale nic jiného nám nezbývá.

    Na závěr ještě chceme dodat, že zákazník si u nás může vybrat i platbu na dobírku, kdy zaplatí až při převzetí zboží dopravci. Přepravní služby pro nás zajišťuje firma Toptrans a je možné platit jak v hotovosti, tak i kartou.

    S přáním lepších zítřků
    Silverhome

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Komunikace po telefonu byla dobrá a vstřícná, byli jsme informováni o zpoždění dodávky zboží z výroby z důvodů pandemie Covidu-19. Objednáno 21.1., dodáno nám bylo 8.3. ( hned jak je e-shop dostal z výroby) a s tím jsme počítali.

    Asi 10 dní před dodáním zboží jsem se chtěl e-mailem informovat o možnosti zpětného odvozu použité vestavné el. trouby. Odpověď nepřišla žádná.
    Přepravce pak odmítl vzít zpět použitou el. troubu, údajně je k tomu třeba jakýsi formulář a měli jsme se domluvit s e-shopem.
    Na internetu jsem se dočetl, že ".. poslední prodejce je povinen od svého zákazníka přijmout použitý spotřebič, který je obdobného typu,...".
    Jsme už senioři a likvidace odpadu nám vytváří zbytečné problémy.
    Teď máme doma trouby 3: starou, novou a mě.

    Reakce obchodu SILVERHOME

    Dobrý den,

    pane Dvořák, je nám líto, ale e-mail o možnosti odvozu starého spotřebiče jsme opravdu neobdrželi. Ještě jednou jsme to znovu kontrolovali, abychom zde neuváděli něco, co by byla možná chyba z naší strany. Kdybychom e-mail dostali, určitě bychom odpověděli a svoz spotřebiče provedli, jelikož na tuto službu máte opravdu nárok zdarma. Těsně před odesláním jsme mluvili s Vaší paní a bohužel ani zde jsme o svozu spotřebiče nemluvili. Řidič přepravní služby Vám právem spotřebič odmítnul převzít, jelikož tato služba nebyla sjednána. Pokud byste zavolal v momentě, kdy byl řidič u Vás doma, pořád bychom byli schopni dodatečně tuto službu sjednat.

    S pozdravem


    A to nejlepší nakonec. S panem Dvořákem jsme se spojili a dodatečně zajistili svoz staré trouby. Teď už se v jeho domácnosti nachází pouze jedna trouba :-)
    Tak ať dlouho a dobře slouží !
    Silverhome

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Peníze vrátili za dva dny
    • To, co píší, že mají skladem, tak vůbec nemají
    • Nepovažují za neférové, brát peníze za zboží, které nemají

    Obrovské zklamání. Paní mi řekla, že e-shop nemůže za to, že nemají zboží které prezentují jako zboží skladem a nebudou ho mít ani v řádu týdnů nebo snad i měsíc. I přes mé nazlobení, jsem jim alespoň navrhl, ať dají ke zboží skladem upozornění, ať zákazník nejprve ověří dostupnost zboží nějakým kliknutím či telefonem, aby zbytečně neposlal platbu. Co myslíte, že mi na to paní řekla? "Je pouze na zákazníkovi, jaký způsob platby si vybere... Dostupnost zboží není nikdy jistá" No coment. Půl hvězdy hodnocení dávám za rychle vrácené peníze.

    Reakce obchodu SILVERHOME

    Dobrý den,

    vrátíme se tedy úplně na začátek. Pán si objednal mrazák, u kterého bylo uvedeno skladem a platbu zvolil předem.
    Obratem byl informován (tedy druhý den, jelikož objednal v neděli), že zboží není skladem a kvůli pozastavené výrobě ještě cca měsíc nebude. Peníze mu byly ten den vráceny a to i přes to, že ještě nebyly fyzicky připsány na náš účet, platba byla „na cestě“.

    Pán byl nespokojen, že stav zboží neodpovídá skutečnosti. Vyměnili jsme si několik e-mailů, kde jsme se snažili vysvětlit současný stav výroby a především aktualizaci stavů zboží, která se provádí většinou ručně, přičemž se jedná o tisíce položek, které jsou neustále v pohybu jak u výrobce, tak u prodejce. Další čas si vyžádají aktualizace webů, takže ani při sebevětší snaze, nebude stav nikdy stoprocentně odpovídat realitě. Cožpak se Vám nikdy nestalo, že jdete do supermarketu a zboží není, nebo ho před Vámi někdo vykoupil? Nám se to stává poměrně často. Při normálním fungování výroby zákazník podobné výpadky zboží u prodejce prakticky nepocítí.

    Jelikož jsme si vědomi faktu, že stavy zboží vždy na 100 % neodráží a ani nemohou odrážet skutečnost, snažíme se zákazníka cca do 1-2 hodin informovat v případě, že nejsme schopni objednávku vykrýt, aby u nás nadále neztrácel čas. Samozřejmostí je rychlé vrácení peněz, pokud zákazník zvolil platbu předem. Tato služba samozřejmě nefunguje o víkendu.

    Trváme na tom, že jsme si od pána peníze nevzali, sám zvolil platbu předem a peníze mu byly obratem vráceny. Nabízíme možnost platit zboží až při převzetí. Naši odpověď zde nepíšeme, abychom omlouvali naše „nedostatky“, s tím, že takhle to přeci funguje všude. Jen se snažíme vysvětlit fungování obchodu tak, jak opravdu je.

    Pánovi jsme na závěr naší e-mailové komunikace popřáli, aby našel e-shop, který bude lépe odpovídat jeho potřebám a nadále zde zůstáváme pro naše spokojené zákazníky. Pokud se budete chtít na cokoli zeptat ohledně naší práce, rozhodně nám napište. Budeme se těšit.

    S pozdravem

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízeli k troubě hrnce zdarma.
    • Lživé informace o dostupnosti zboží.
    • Arogantní přístup paní.

    Celkově má obchod lživé informace u produktech o dostupnosti. Objednali jsme jednu troubu, která měla být dle informací skladem, obratem nás kontaktovali, že zboží nám dorazí za měsíc. Proto jsme objednávku zrušili a objednali jinou troubu. Ta přišla do tří dnů. Měly k ní být hrnce zdarma značky AEG. Na jejich webových stránkách měli dokonce jejich fotku a cenu. Na webu AEG jsem si tytéž hrnce našla se stejnou fotografií a cenou. S troubou ovšem došly jiné hrnce a v balení bylo o jeden hrnec víc, než na fotografii. Proto jsem do Silverhome volala s tím, jestli nám neposlali hrnce pro někoho jiného. Paní na mě zvýšila hlas, nepustila mě ke slovu, proto jsem telefon položila. Po chvíli volala majitelka a vše se snažila vysvětlit. Na druhý den měli fotografii na internetu změněnou. Majitelka tvrdila, že mi hrnec navíc přibalili oni jako dárek, ovšem když jsem psala na AEG, tak řekli že sadu a počet hrnců vybírají oni. Proto si dejte pozor, jaké informace od obchodu dostáváte. :)

    Reakce obchodu SILVERHOME

    Vážená paní Rýdlová, mrzí nás vaše negativní reakce, nicméně bychom pár věcí rádi uvedli na pravou míru. Za to, že první objednaná trouba nebyla skladem, se znovu omlouváme. AEG i Electrolux přecházejí na novou kolekci a bohužel stalo, že vaše trouba se přestala vyrábět a sklady se nespárovaly včas. Situaci jsme se však snažili ihned vyřešit a nabídli jsme vám alternativní model. Jako dárek jste od nás obdržela sadu hrnců. To, že jste volala do AEG je sice hezké, ale firma AEG dává sadu hrnců pouze k vybraným setům varné desky, trouby a myčky. My jsme dávali sadu hrnců i k jednotlivým spotřebičům. Je to tedy z naší strany iniciovaná a dotovaná akce a tím pádem nejsme nijak vázáni k tomu, co slibuje AEG. Obdržela jste od nás kvalitní sadu hrnců firmy Kolimax, která dodává nádobí firmě AEG, takže jsme vás nijak nepodvedli (jen na nich nebylo logo AEG, ale nepředpokládám, že to má vliv na funkčnost). To, že jsme do obrázku k akci dopsali "ilustrační obrázek" je pravda, protože jsme netušili, že by někomu mohlo vadit dostat o hrnec navíc.. A co se týče naší komunikace - vzhledem k tomu, že jste paní do telefonu začala nadávat do krav, tak se nedivím, že na vás zvýšila hlas. Toť z naší strany vše, mějte se krásně a doufáme, že u jiných firem budete mít s darovanými věcmi méně starostí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží uváděné "skladem", skladem nebylo.

    Reakce obchodu SILVERHOME

    Pane Jiří, vážíme si vaší energie, kterou vkládáte do našeho eshopu, ale stačí nám napsat tu recenzi jednou. :) Chápeme, že jste rozhořčen (situaci jsme již vysvětlili v recenzi níže), ale nemusíte tu ostatním vytvářet umělý dojem, že každá objednávka je špatná. Přejeme krásné léto a více pozitivní nálady.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Dle web stránek eshopu zboží mělo být skladem. Po objednávce prý jeden kus mají rozbitý a další budou až za měsíc. Věřím, že obchod je slušný a že toto byla ojedinělá negativní příhoda. Ovšem pro mne špatná zkušenost.

    Reakce obchodu SILVERHOME

    Mrzí nás, že jste měl s naším eshopem negativní zkušenost. Rádi bychom vám vyhověli, ale dodavatel nebyl schopen zboží naskladnit dříve a nám se to bohužel opožděně spárovalo, a proto se vám ukázalo, že je boží skladem. Nyní jsme ale na našem eshopu udělali opatření, díky kterým by již k těmto situacím nemělo docházet.