Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Nemusíte nikam chodit
    • Ale kupujete zajíce v pytli

    Lednice je poškozená , ale zvenku na obale to nebylo znát , zřejmě dostala ránu a praskl plast.

    Reakce obchodu SILVERHOME

    Dobrý den,

    Vaše recenze nás překvapila a taky nás velice mrzí.

    Pokud jste typ zákazníka, který potřebuje zboží vidět, pak pro Vás nebude vhodné nakupovat v žádném e-shopu, ale budete muset volit kamenný obchod.

    Nelze souhlasit s tím, že v e-shopu kupujete „zajíce v pytli“. I my bychom potom museli říkat, že od výrobců nakupujeme
    „zajíce v pytli“, jelikož zboží z výroby přijede v originál obalech a v originál obalech se opět posílá konečnému zákazníkovi. Ani my nevidíme dovnitř, ovšem tento stav má svoje pevná pravidla, jak ve vztahu výrobce-my, tak ve vztahu my-konečný zákazník.

    Pokud jste obdržel spotřebič v nepoškozeném obalu a po rozbalení jste zjistil, že není v pořádku, měl jste se nám okamžitě ozvat. Řešili bychom potom spolu reklamaci-buď výměnu poškozené části, nebo výměnu celého spotřebiče. Jestliže je vada taková, že se spotřebič dá dále používat např. poškrábání boční části, která není vidět, lze se domluvit i na slevě, pokud by Vám to nevadilo. Můžete i výměnu zcela odmítnout, potom Vám vrátíme peníze a poškozený spotřebič vždy odvezeme na vlastní náklady.

    Bohužel jste se nám neozval a v takovém případě nám dáte určitě za pravdu, že nemůžeme řešit to, o čem nevíme.


    S pozdravem Silverhome

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Funguje to rychle, to stačí!

    Reakce obchodu SILVERHOME

    Děkujeme!

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Vše bleskově vyřízeno k mojí spokojenosti.

    Reakce obchodu SILVERHOME

    Děkujeme!

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • výborná komunikace i o víkendu. odesláno rychle. Jsem spokojena se vším.

    Reakce obchodu SILVERHOME

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení.

    O víkendu sice nepracujeme, ale pokud jsme v blízkosti telefonu, zvedneme ho. Jinak můžete psát na e-mail [email protected], obvykle v neděli večer již e-maily pročítáme.

    S pozdravem Silverhome

  • Opakující se příspěvek byl odstraněn.

  • Doporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    OK

    Reakce obchodu SILVERHOME

    Děkujeme!

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Výhoda obchodu je rychlé dodání požadovaného zboží

    Reakce obchodu SILVERHOME

    Děkujeme!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nastalo sice pochybeni ze strany obchodu, zbozi ktere melo byt skladem realne skladem nebylo, ale obchod alespon komunikoval a nedelal “ mrtveho brouka”
    • Objednany produkt byl uveden “skladem”, po objednani vsak jsme byli informovani, ze zbozi bude k dispozici do nekolika tydnu a nabidli moznost zruseni objednavky, coz jsem akceptoval

    Reakce obchodu SILVERHOME

    Dobrý den,
    jak jsme již informovali u dřívějších recenzí, dostupnost není na 100 % přesná. Pokud se totiž položka vyprodá, trvá řádově až 20 hodin, než se všude na webech zaktualizuje stav. Takže se může stát, že zákazník objedná položku, která není momentálně skladem a přesto u ní ještě vidí stav „Skladem“.

    V tomto případě opravdu neděláme „mrtvé brouky“, jak to náš zákazník trefně pojmenoval, ale ještě ten den zákazníka informujeme o nedostupnosti zboží a přibližném termínu naskladnění.
    Pokud na spotřebič chvátáte, je dobré si telefonicky ověřit jeho dostupnost. Jsme Vám k dispozici na telefonu 606 192 168.

    S pozdravem Silverhome

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Peníze v pořádku vrátili

    Zboží prý cestou bylo poškozené, na další kus jsem měl čekat.

    Reakce obchodu SILVERHOME

    Dobrý den,
    špatná recenze, taky recenze. Jednak na ni má zákazník plné právo, jednak nám tím dal příležitost vysvětlit, jak se chováme k zásilce, která je již na cestě k zákazníkovi a došlo k havárii vozidla, ve kterém je zboží přepravováno.
    Pokud při přepravě zboží dojde k havárii, veškerý náklad se vrací zpět k nám a zboží v žádném případě již nedoručujeme. A to i přes to, že vypadá zcela nepoškozeně. Vždy se znovu doručuje zcela nový kus. Není v našem zájmu a věříme, že ani v zájmu zákazníka, abychom prodali za každou cenu a dodávali zboží, o kterém si nejsme jisti, že bude zcela v pořádku.
    Zákazník byl informován o havárii zásilky s tím, že další odeslání náhradního zboží si vyžádá opět nějaký ten den navíc. Po dohodě jsme objednávku stornovali a do 2 dnů vrátili peníze.
    Pokud bychom v budoucnu řešili takovýto problém, budeme ho řešit stejně jako nyní. A to bez ohledu na to, jaká recenze z toho vzejde. Jsme přesvědčeni, že je to nejlepší řešení ve prospěch zákazníka a věřte nám, že ani my netoužíme po dodatečných vleklých reklamacích, které by mohli následovat.

    S pozdravem Silverhome

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rycle a splehlivě :-)

    Reakce obchodu SILVERHOME

    Dobrý den,

    velké poděkování všem našim zákazníkům za jejich pochvalné recenze. Vážíme si jich a doufáme, že i nadále budete spokojeni s našimi službami.

    S pozdravem Silverhome

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Něco neskutečného, v neděli jsem objednala, v úterý zboží došlo. Levnější o 2200 Kč než Datart, dopravu jsme platit nemuseli a ještě máme prodlouženou záruku na 5 let za 200 Kč. Tady se Datart může jít zahrabat.
    Děkuji a budu všem doporučovat.

    Reakce obchodu SILVERHOME

    Dobrý den,

    že někdo napíše, že jsme lepší než Datart, tak o tom jsme vždycky jenom snili.
    A díky Vám, paní Němčíková, se nám ten sen splnil. :-)))

    Velmi děkujeme Silverhome

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlost dodání, doprava zdarma

    Doporučuji tohoto obchodníka

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Vše fungovblalo, jak má...tedy spokojennost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Skvělá komunikace,ochota jednat a podrobně vysvětlovat
  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Rychlé dodání, vše v pořádku

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • rychlost dodání
    • dobrá komunikace
    • přepravní společnost TOPTRANS není dobrá volba, obchod by mohl spolupracovat s jinou firmou
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Zboží dorazilo v pořádku a v době komunikované obchodem.
    Oproti ostatním obchodům poskytnuta individuální nabídka s nižší cenou.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Obchod mohu vřele doporučit. Výborná komunikace, nejlepší cena na trhu, a vše za mě domluvily i s přepravcem tak že naprostá spokojenost.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Vyřízení a jednání se zástupcem obchodu bylo je 1, prostě maximální spokojenost
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Rychlost odeslani zboží

    Digestoř jsem objednala v 9 ráno a druhý den v poledne byla doma, to jsem ještě nezažila takovou rychlost. Víc takových obchodů..... jak by to bylo hezký.