Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevědí kde se jim nachází balík, že prý ho PPL nemůže najít.

    Zboží jsem objednal 9.6., velkoryse ho vyexpedovali 11.6. Zboží, které bylo skladem. Sám e-shop vybral nejvhodnějšího dopravce - PPL, který zboží však za 1,5 měsíce nebyl schopný dodat. Nikdo nevěděl, kde se balík nachází. Do dnešního dne 28.7. nebyl e-shop ani schopen vrátit peníze, ačkoliv se jim prý zboží už konečně vrátilo 24.7. Na oslavný dobropis mi napsali splatnost 7.8. Katastrofa co je v ČR možné.

    Reakce obchodu Scorpion-elektro.com

    Vážený zákazníku,
    chápeme Vaše rozčilení, ale dopravce nás neustále ujišťoval, že zásilku řeší a podá nám informace. Ty jsme Vám také předávali. Velmi nás mrzí Vaše negativní zkušenost s naší dopravou, ale není pravda, že jsme něco zdržovali z naší strany. Ihned kdy se nám zboží vrátilo zpět jsme Vám vystavili dobropis, platba zpět byla urychlena odešla do 2 dnů z našeho účtu. Musíte mít již platbu na účtu. Navíc jako kompenzaci jsme Vám poslali poukázku v hodnotě 400 Kč na jakýkoliv nákup. Chápeme Vaše rozčarování, ale pochopte také nás, že pokud největší dopravci v ČR jsou spolehlivý jak jsou, tak s tím nic nenaděláme nežli se můžeme omluvit a nabídnout Vám kompenzaci.
    Z naší strany jsme udělali maximum a jde o velmi vzácný případ takového zpoždění, protože všechny ostatní zásilky zákazníci obdrží do 1-2 dnů.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Jsem spokojený objednávka dorazila bez problémů.

    Reakce obchodu Scorpion-elektro.com

    Děkujeme za nákup. Jsme rádi, že jste s námi spokojeni :)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Při reklamaci nechce obchod uznat důvod, který je naprosto viditelný.
    Velice nás zklamalo jejich chování při reklamaci.

    Reakce obchodu Scorpion-elektro.com

    Vážená paní Zázvorková, máte 14 dní na seznámení se s výrobkem, jestliže nejste spokojena s jeho kvalitou, máte ze zákona právo v této lhůtě odstoupit. Tuto lhůtu jste několikanásobně překročila. Produkt není vadný a svůj účel, ochranu proti slunci plní.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Zeptal se mě na to, jestli opravdu zboží chci i když jsem o poškození věděl a s tím jsem jej objednával
    • Nedostatečná informovanost o zásilce, při platbě předem

    Kromě již uvedeného, na mě působí zabalené zboží jako, když jej již někdo už používal...

    Reakce obchodu Scorpion-elektro.com

    Děkujeme za nákup. Jsme rádi, že jste s námi spokojeni :)

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dobrý den objednal sem si Rudlík z masivní oceli,který sem vyzvedl řádně zabalen.Po rozbalení sem nevěřil vlastním očím. Madla zohejbané a prášková barva samozřejmě v těch místech oloupaná. Věřím,že do tohoto stavu mojí objednávku uvedl dopravce. Jelikož Tel. kontakt uvedený na stránkach Scorpion-elektro neexistuje. Nemohl sem dále řešit poškozený rudlík. Ještě,že jsem zámečník se svářečkou a neobjednal sem si např. nic z Plastu.

    Má první a určitě i poslední zkušenost s tímto obchodem.

    Reakce obchodu Scorpion-elektro.com

    Bohužel kvalitu balení můžeme ovlivnit, ale nikoliv jak s tím zachází dopravce. Spojte se prosím s našimi operátory nebo mailem na stránkách a brzy vše vyřešíme. Děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dorazilo zboží nainstalované obráceně,tudíž nešlo složit a komunikace od nich byla na bodu mrazu.Reklamace byla jasná a chtějí poslat vše zpět. Po doložení fotek je jasné že je vada od dodavatele ale oni ji raději nevidí. Tím komunikace zhasla.

    Reakce obchodu Scorpion-elektro.com

    Dobrý den,

    se zákazníkem komunikovala kolegyně přímo z reklamací. Přišel od ní návrh 3 možností řešení. Ani jedna nebyla pro zákazníka dost dobrá, nejraději by totiž měl doma zboží a podle fotek na kterých bohužel nebylo nic poznat by po nás chtěl zaslat asi i peníze zpět. Bohužel takto to funguje asi u prodejců typu SHEIN a podobně. Nabídli jsme možnost reklamace - zaslání zpět k prověření. Možnost kompenzace formou slevy a nebo formou slevového kuponu na další nákup. Všechny tři možnosti byli smeteny ze stolu. Bohužel si musíme zvyknout na to, že jsou lidi co nechtějí nic řešit , ale jen šířit nepravdu a špinit něčí dobré jméno a obchod.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neumí komunikovat e-mailem
    • špatně koncipovaný formulář prodeje / platby
    • ne vždy originální fotografie zboží

    Reakce obchodu Scorpion-elektro.com

    Dobrý den, objednávka nebyla ani expedována - na požádání operátorky nebyl zákazník schopen nám dodat telefonický kontakt, pro možnost osobního odběru je to nutné - systém nám zde pak odesílá automaticky sms ohledně možnosti vyzvednutí. Zákazník vyhrožoval a nebylo se možné domluvit. Objednávka tedy byla stornována. Nedošlo k jejímu potvrzení ani vyzvednutí natož úhradě. I přesto jsme zákazníka v dobré víře kontaktovali s návrhem řešení, ale na to již ne emailu nereagoval. Mrzí nás to, se všemi vždy jednáme férově a každého jednoho zákazníka si vážíme a snažíme se mu vyhovět. Všechno má své hranice.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Objednané talíře došli rozbité. Pošlu balík zpět.

    Reakce obchodu Scorpion-elektro.com

    Dobrý den, talíře se bohužel rozbily při přepravě, toto uznal i dopravce. Situace se již řeší, spojím se s vámi.
    scorpion elektro

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    objednáno zboží 2 x jedno komlet a druhé beznabíječky.na emailnereaguji telefon pouze robot .

    Reakce obchodu Scorpion-elektro.com

    Budeme Vás kontaktovat. Brzy to vyřešíme

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Jednání ze strany obchodu
    • Vadný produkt

    Zakoupila jsem si digitální fotorámeček který nefungoval (tlačíko na ovladači bylo rozbité a nebylo možné vůbec klikat na nastavení), zboží bylo tímto nefunkční. Eshop mí strhl částku 400 Kč za rozbalení produktu. Ano, zboží jsem rozbalila protože jsem měla v plánu si ho nechat, ale jelikož nefungoval ovladač, ihned jsem ho reklamovala. Jednání ze strany eshopu k zákazníkovi mi nepřijde úplně v pořádku.

    Reakce obchodu Scorpion-elektro.com

    Zákaznice vrátila výrazně poškozený produkt. Vše jsme dořešili po vzájemné domluvě, ale přes ujištění ze strany zákaznice, že nám negativní hodnocení stáhne, tak ani nedodržela slib! Bohužel někteří zákazníci nemají žádnou slušnost a lhát je tak snadné :(.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.