Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlé dodání, pečlivě a kvalitně zabalené zboží.
    • Velmi špatná komunikace. Zboží i přesto, že bylo kvalitně zabalené bylo poškrábané na několika viditelných místech a byl uražený roh dřezu.

    Zboží, které jsem objednala v kategorii A, /což znamenalo, že zboží je nové, jen zkontrolované a přebalené/ bylo velmi perfektně
    zabalené, obal balíku nejevil
    absolutně známky poškození, přesto byl dřez uvnitř poškrábaný na několika místech a byl uražen roh.
    Okamžitě jsem telefonovala na linku, která byla uvedena při potvrzení objednávky v případě, že balík nebyl poškozený, ale zboží poškozeno bylo. Nikde nebylo upozornění, že bych v takovém případě měla pořizovat fotodokumentaci. To bylo uvedeno pouze v případě, že by byl poškozený obal balíku, což nebyl můj případ.
    Paní mi sdělila, že jí musím dodat 3 fotografie poškozeného balíku, protože to musí reklamovat na PPL, že poškodili obal balíku a tím i zboží.
    Nedala si vymluvit, že balík byl dokonale zabalený bez známky poškození. E-mailem mi opět poslala, že se to musí reklamovat u PPL, že je poškozený balík. Přestože v mém případě, kdy obal balíku nebyl poškozený, poslala jsem více jak 3 fotografie poškozeného zboží a výplně, která dokonale zboží chránila.
    Telefon mi již nikdo nezvedal. Odstoupila jsem e-mailem od smlouvy, ale v zápětí mi paní poslala opět stejné sdělení, abych poslala foto původně zabaleného balíku, že pro dřez přijede kurýr, jinak reklamace nebude uznána. Nesouhlasila jsem s reklamací poškození zboží dopravcem, ale paní si stále jela svou a nepřipustila, že zboží poslali poškozené oni sami. Ještě měla tu drzost mi napsat, že moje chování ukazuje na to, že jsem si zboží znehodnotila sama.
    Po týdenním dopisování, kdy už paní měla ode mne 6 dní všechny fotodokumentace, které jsem měla možnost nafotit a stále mi chodily pořád dokola e-maily o zaslání fota obalu balíku, kde jsem pořád dokola vysvětlovala, že balík jsem rozbalila, takže ho již nemohu vyfotit, mi došla trpělivost.
    Hledala jsem pomoc s řešením této situace u ČOI a firmy dTest, která mi velmi ochotně a vstřícně dala rady, co mám dělat. Poradili mi, ať nepřistupuji na jejich reklamace s dopravcem, že to je problém toho, kdo balík posílá a poradili další postup s tím, abych je informovala, jak jednání probíhá.
    Paní na můj e-mail o odstoupení od smlouvy reagovala tak, že pořád po mě chtěla dodat foto jimi zabaleného balíku.
    Připadalo mi, že jen natahuje čas, abych promarnila možnost odstoupit do 14-ti dní od smlouvy.
    V den, kdy jsem se rozhodla zboží poslat zpět, mi opět napsali, že pokud nedodám foto původně zabaleného balíku, nemůže být reklamace uznána.
    Na to jsem již dle rady dTestu nereagovala a balík se zbožím i s dopisem o odstoupení od smlouvy jsem poslala zpět dodavateli i s dodejkou, abych věděla kdy balík i dopis převzali. Druhý den už vše bylo u svého původního majitele.
    Stejný den, kdy převzali balík, mi poslali e-mail, že PPL reklamaci uznala, takže mám štěstí. Dobropisem mi poslali vratku za zboží a 19.den mi na účet přišlo 5799,- Kč.
    Zajímavé je, že se podle dodavatele, zboží přepravou uvnitř poškrábalo, od uraženého rohu v balíku žádný úlomek nebyl, foto původně zabaleného balíku jsem nemohla dodat, protože jsem ho už měla rozbalený a najednou i bez fota balíku byla reklamace PPL uznána a to během několika hodin. Zázrak! Protrénovali mě vydatně a pokud si chcete ušetřit nepříjemnou komunikaci a své nervy, pak se tomuto obchodu vyhněte mílovými kroky.

    Vážený pane,
    také bych Vás ráda oslovila jménem, kterým jste se mi představil, když jste mi telefonoval, ale v podmínkách recenzí ho nemohu použít, protože jste se vyjádřil obecně za internetový obchod. Dovoluji si upozornit na to, že reakci na mou recenzi jste napsal až poté, co jsem odmítla vaši prosbu o smazání výše popsané, mé pravdivé zkušenosti s vašim obchodem.
    Telefonoval jste mi hned ten den, kdy jsem recenzi poslala a omlouval jste se mi s tím, že s paní si to vyřídíte a po tom, co jsem vám řekla, že jsem platila poštovné s balným 500,- Kč, jste mi nabídl úhradu za poštovné a poslal e-mail na který jsem měla poslat č. mého účtu na který mi peníze pošlete.
    Souhlasila jsem, a protože jsem nevěděla jak mám recenzi zrušit, poslal jste mi také e-mailem odkaz na Heureku, čímž jsem si po přečtení vaší reakce, alespoň mohla zjistit, jak mohu ještě dodatečně reagovat na vaši urážlivou, nepravdivou a troufám si říci, mstivou reakci.
    Rozloučili jsme se a vy jste se mi ještě znovu omlouval za komplikace, které jste mi způsobili. Ale pak jsem o tom všem přemýšlela a uvědomila jsem si, že bych se musela sama před sebou stydět, kdybych se nechala uplatit za něco, co je pravda a mohlo by to pomoci jiným lidem. Od toho recenze jsou.
    Zavolala jsem vám, že recenzi nestáhnu, uvedla jsem vám výše jmenovaný důvod a mimo jiné jsem si všimla, že zřejmě takto jednáte se všemi, kteří napíšou nelichotivou, byť pravdivou recenzi, protože máte mnoho stažených recenzí na žádost toho, kdo ji napsal, a to jsem vám také sdělila. V tom případě chápu, že vaše recenze jsou skvělé. Ale ti, kteří recenzi nestáhli, tak z nich uděláte viníky, lháře, lidi, kteří vás chtějí poškodit, jen abyste z toho vyšli čistí.
    Řekla jsem vám, že už je na vás, jak si získáte důvěru svých zákazníků a pevně věřím, že se ze všech sil snažit budete.
    A jak píšete, že jste dopravci museli vyfotit balík, který jsem já, poslala vám, také pečlivě zabalený, nepřipadá vám to jako podvod na dopravce, když jste reklamovali balík dodaný vámi, nám? Nevím, jak ten váš balík hledala PPL na svých záznamech, když jste mi ho poslali v černém obalu a já ten zpětný posílala v průhledném. Ledaže by byl někdo barvoslepý a ještě neuměl číst, protože na mém balíku jsem samozřejmě byla odesílatel já a ne vy, kteří jste reklamaci uplatňovali.
    No, soudě podle vašeho podlého jednání, zřejmě s takovými praktikami nemáte problém. Je mi vás líto.
    Tak vám od teď přeji jen a jen spokojené zákazníky, abyste už nemusel nikdy nikoho prosit o smazání pravdivé, byť nelichotivé recenze, které také k podnikání, žel patří!
    Za vším, co jsem napsala si stojím, proto jsem také uvedla své jméno, nejednám anonymně. A pokud se ostatní e-shopy budou chovat dle regulí, jak to většina z nich praktikuje, budou se moci těšit z mé přízně a za zboží, které si nakoupím se i oni mohou těšit z mých nákupů za nemalé peníze.

    Pište si o mě co chcete, nemíním se již dále vyjadřovat k vašim tézím a výmyslům. Je vidět, že jste jedna firma a máte stejný cíl! Vše hodit na zákazníka nebo dopravce! Ano, po dlouhých peripetiích jste mi peníze za dřez vrátili a k ostatnímu se už nebudu rozepisovat. Je to zbytečné. Nevím, zda je to radost nebo pech pracovat s tak 100% lidmi, jak se prezentuje vaše firma.

    Reakce obchodu Scorpion-elektro.com

    Vážená paní Lenko,
    všechno bylo způsobeno pouze Vaším bezohledný přístupem při řešení poškození dopravou. Nic jiného v tom není. Pokud zákazník doma otevře zásilku, je produkt poškozený a balení nejeví známky poškození, tak je přesně postup dle dopravce jak se musí postupovat. To vše Vám kolegyně popsala v telefonu i písemně a požádala Vás o fotky, které jsou Vaší povinností poskytnout, protože my jako prodejce musíme poskytnout fotodokumentaci dopravci, aby mohl posoudit zda jste si to doma nepoškodili sami! To, že jste to odmítla jste to pouze všechno zkomplikovala a prodloužila. Mohla jste mít obratem peníze zpět.
    Bohužel jsme museli fotodokumentaci udělat za Vás až v době kdy nám přišel produkt od Vás zpět, protože Vy prostě ignorujete postupy, které jsou všude běžné, stejné a prověřené. Proto se to zdrželo. Nemělo nic společného s Vaší komunikací ČOI ani žádný "zázrak", protože nám vždycky dali za pravdu pokud se něco v minulosti u nás řešilo.
    Zákazníci si totiž z 99% pletou svoje práva s bezohledností.
    To, že jsme denně na telefonu i na chatu od 8 do 22 hodin jsme schopni prokázat mnoha kladnými komentáři, ale Vy ne. Je to prostě lež. Kdybychom fungovali, jak zde tvrdíte, tak bychom nikdy neměli recenze jaké máme.
    Takže jsme moc rádi pokud se Vy vyhnete našemu obchodu a prosím za všechny ostatní shopy, vyhýbejte se i všem ostatním shopům, protože je budeš čekat stejně bezohledné a poškozují jednání jako nás, podobný typ zákazníků je "peklo" pro každého prodejce. Děkujeme Vám za zkušenost!

    To, že jsme Vám kolega nabídl poukaz v hodnotě 500 Kč je naše velké plus, protože i když měníte výpovědi jak se Vám hodí, tak přesto jsme byli ochotni jít ještě do větší ztráty, protože lidi jako Vy ničí dlouholetou práci celého naše týmu. Tisíce spokojených zákazníků co se k nám vrací před Vámi mluví za naši práci. Totální a nesmyslné vnucování nám verze, že jsme úmyslně zabalili produkt poškozený a poslali Vám je lživé, nelogické a nesmyslné, když víme co nám to způsobí nákladově.
    Postupovali jsme přesně podle běžného postupu při poškození zásilky a nic špatného jsme neudělali, stejně tak jsme se s Vámi vyrovnali. Veškerou naši ochotu a vstřícnost jste otočila proti nám.
    Pravdu si vykládáte jak se Vám hodí, tak litujeme, že podobní zákazníci nás potkali. Naštěstí jste jen 1,5% ze všech lidí co u nás nakoupili a nebyli s něčím spokojeni.
    Mstivá jste pouze Vy a proto i když jsme ztráty měli pouze my, ještě jsme Vám nabídli poukaz, tak jste nám to ještě pořádně osolila.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Byl objednán produkt v kategorii A. Převzat byl produkt zabalený v obalu, který nebyl dostatečně velký aby se do něj repro vešel. Lesklé časti nebyly kryty ochranou fólií. Na pravém boku byl produkt zaprášen a ve spodní části výstupu z reproduktoru, je lesklý povrch matný. Viditelně byl repro již vybalen y originálního balení a určitou dobu používán.

    Reakce obchodu Scorpion-elektro.com

    Vážený zákazníku, pokud Vám vadí pouze to, že na produktu schází pouze kousek ochranné fólie, když viditelně kupujete na Outletu, což jste si musel jistě přečíst před nákupem, tak to je hodně přehnané negativní hodnocení a absolutně nezasloužené.
    Doufáme, že podobných zákazníků už moc nepotkáme.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží bylo zakoupeno s tím že je poškozeno,byla nějaká sleva,ok. Ale po rozbalení jsem zjistil že poškození nevzniklo přepravou,ale že nějaký jouda zboží zakoupil,nařezal s ním co potřeboval a pak ho poškozené vrátil.

    Reakce obchodu Scorpion-elektro.com

    Vážený zákazníku,
    o poškození jste věděl předem a navíc Vám byla poskytnuta další sleva. Pokud jste nebyl spokojený, tak nás můžete kontaktovat a nikoliv takto poškozovat. Nezasloužíme si to. Kolegové Vás kontaktují a určitě navrhnou řešení.
    Vždy se snažíme, aby zákazníci byli spokojení a vraceli se k nám. Děkujeme

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zklamání

    Dorazil výrobek než byl inzerován.

    Reakce obchodu Scorpion-elektro.com

    Vše jsme pro Vás prověřili a došlo Vám zboží, které jste si objednal. Není důvod k takovému hodnocení. Děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod prodává zboží, které neodpovídá kvalitě ani ceně, prodali nám kočárek, který byl odřený, a řekli, že jsme ho odřeli my sami. Hned jsme ho nafotili a poslali jim fotky, ale i tak svedli vše na nás! Nabídli trapnou slevu, tady už nikdy více!

    Tady už nikdy víc nakupovat nebudu! Neochota a nefér jednání, nikde jsem toto nezažila, i přes naše upozornění na jejich chyby reagovali nepřiměřeně situaci. Místo aby se omluvili, tak se chovali sprostě!

    Reakce obchodu Scorpion-elektro.com

    Vážená paní Leono,
    Vaše recenze je pouze jedna velká snaha se nám pomstít. Koupila jste od nás kočárek v kat.B s drobnými oděrky, na které jste byla ještě před odesláním znovu telefonicky upozorněna naší operátorkou. Vše jste odsouhlasila. Po přijetí jste kočárek použili a nafotili nám ho od bahna s tím, že je odřený, což jste způsobili však sami užíváním. Velmi agresivním jednáním jste se domáhala nesmyslné slevy z hodnoty 1699 Kč už tak snížené tím, že byl v kategorii B!
    I když neoprávněně tak jsme Vám dali další slevu 300 Kč dle dohody a Vy ihned po přijetí se nám ještě takto odvděčíte.
    Je vidět, že svědomí Vám nic neříká, ale bezohlednost a vypočítavost určitě. Už od nás prosím nic nekupujte, jak píšete, protože nepotřebujeme takové zákazníky. Naštěstí jste velmi vzácný úkaz!

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.