Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • 10 %

    Dôrazne neodporúčam kupovať akýkoľvek nábytok zo Sconta.

    Po prvých 20 dňoch od objednávky a telefonickej urgencii som sa dozvedel, že skriňa dorazila na sklad poškodená. O tejto skutočnosti ma nielenže nikto neinformoval, ale dokonca nebol zariadený ani náhradný prevoz. Celé riešenie daného stavu prebiehalo e-mailovou komunikáciou s frekvenciou jednej správy za deň (so zrejme jedinou pani, ktorá pracuje na všetkých podobných prípadoch) a vyznelo ako vymyslený príbeh na zakrytie zabudnutia zaslania/predania danej skrine. Po viacnásobnej telefonickej urgencii bol konečne zadaný nový prevoz, bez akejkoľvek kompenzácie. Veľmi neprofesionálny prístup, nedodržanie niektorých bodov zmluvy bez akejkoľvek reakcie pri upozornení na daný stav. Na budúce nákupy rozhodne zvolím inú spoločnosť, rovnako ako desiatky ďalších ľudí, podľa recenzií z posledného obdobia. Ak je ale obchodná stratégia odradiť každého nového zákazníka, tak ide firma správnym smerom.

  • 10 %

    • Objednala jsem si světle hnědou sedačku a doručili mi šedou. Tak jsem to řešila s reklamačnim oddělením, kde mi bylo sděleno, že mám smůlu, že podle papírů mi byla doručena správná sedačka a ukončili reklamační řízení. Po ostřejším telefonátu mi vyhověli s výměnou, ale dovezli mi zase šedou. Dál raději nekomentuju

    Jestli si chcete ušetřit nervy, tak si nábytek objednejte jinde.

  • 10 %

    Nedoporučuji.
    Objednali jsme pohovku Merida II, s tím, že bude dodána do 10 pracovních dnů. Den před slibovaným doručením jsme se chtěli informovat, zda bude doručena, jak má. Bylo nám řečeno, že pohovku ještě nemají, a ani neví, kdy bude doručena a že termín dodání je pouze orientační. Kdybychom nezavolali, tak ani nikdo nedá vědět, že pohovka nedorazí.
    Za cenu produktu a dopravy neadekvátní jednání.

  • 10 %

    • Pokud nezastihnete telefonát od přepravce, už objednávku neuvidíte

    Bohužel naprosto šílená zkušenost. Ještě jsem opravu nikde nezažila, aby jste vy jako zákazník, který si zaplatí za dopravu, musel být nonstop u telefonu, protože jakmile porpásnete hovor od centrály, která řeší termín dopravy, tak jste defacto v háji. Sice mě přišla sms, že se mi nedovolali a mám zavolat na číslo (603 501 000), ale to je naprosto zbytečná snaha, protože mě to na čísle už 3. den nikdo nebere a to jsem volala už nejmíň 20x v různé denní doby. Takže výsledek je ten, že mi zaplacená objednávka (hodnota 12.000Kč) leží někde na skladě a nemám se k ní jak dostat. Bohužel toto zřejmě dopadne žalobou za nedodržení smluvních podmínek ze strany obchodníka. Samozřejmě zde již v životě nenakoupím.

  • 10 %

    Dne 29. září jsem objednal pohovku Lady růžová, avizována jako "ihned k dodání". Objednávka potvrzena emailem od dodavatele s termínem dodání 4. října. Namísto zboží došel další email s tím, že zboží bude dodáno 9. - 13. 10. V týdnu od 21. 10 jsem se marně snažil dozvědět, kdy pohovka dorazí - na emaily nikdo neodpovídal, telefonní automat stále jen opakoval, že "objednávka je připravena k expedici" a telefony v expedici nikdo nezvedal. Zboží bylo dodáno 27. 10.
    Mé kritické hodnocení ve webu Sconta bylo "předáno administrátorovi k posouzení" a dosud zůstalo bez odpovědi.
    Dovedu pochopit problémy způsobené povodní v ostravské pobočce (nicméně zboží bylo deklarováno "ihned k dodání"), ale takovou míru ignorace v komunikaci se zákazníkem jsem dosud nezaznamenal. JIŽ NIKDY VÍCE SCONTO!!!
    Zdeněk Mišurec

  • 10 %

    • Zboží nakonec nebylo skladem - i když na webu bylo uvedeno, že je.
    • Špatná komunikace ohledně celé situace.
    • Zboží dodáno až po měsíci od objednání - až po mém urgování.

    Zboží, které mělo být skladem, mi bylo doručeno až po měsíci. Velmi špatná (spíše nulová) komunikace ze strany obchodu. Měla jsem obavy, zda mi zboží bude vůbec doručeno. Již bych zde znovu nenakoupila.

  • 30 %

    • Hezký nábytek
    • Milý personál v obchodech
    • Strašný přístup reklamačního oddělení
    • Nezodpovědnost za své chyby
    • Neschopnost
    • Velmi dlouhý proces jednání
    • Netaktnost

    Milý personál v obchodech, ale strašný personál v reklamačním oddělení. Nedodali nám 5 krabic na skříň u chodby, dodali nám 4. Jak dlouho nám tvrdili, že ne, až pak asi po měsíci uznali, že na kamerových záznamech jsou opravdu jen 4 krabice, a že nám tu 5. krabici tedy objednají, a že si pro ni pak máme přijet. Žádná omluva, pomalé odpovědi, nepřívětivý přístup k zákazníkům, celkově nic moc.

  • 10 %

    • Žádné
    • Jednání, zboží není na prodejně vystavené

    Dnes jsem si zakoupila počítačovou židli. Na prodejně ji neměli vystavenou, skladem byla poslední,tak jsem ji vzala. Doma jsem ji hned rozbalila a sestavila. Bohužel vzhledově neodpovídala fotkám,nebyla pohodlná a navíc byla i odřená. Ihned jsem volala na infolinka,kde mi bylo sděleno,že mám smůlu,že je to prostě koupě v kamenné prodejně a že jsem se měla jet podívat do jiné pobočky (120km),abych si židli osobně prohlédla. Tak jsem jela na prodejnu,kde mi vedoucí sdělila,že jsou malá prodejna,tak nemají vše vystavené,ale i věci,které si nemůžete osobně prohlédnout se berou jako kdybyste si je prohlédli, navíc se máte řídit podle fotek,že to je dostačující. Snazila jsem se vysvětlit,že opravdu pohodlnost židle z fotek nezjistím. Prý si mám počkat 30dni na reklamaci a zatím nemám sedět u PC. Jednání arogantní, neschopnost vystavit zboží je problém zákazníka. Zde mě už hodně dlouho neuvidí.

  • 20 %

    • Komunikace po 4 týdnech od zaplacení objednávky neschopnost informovat o datumu dodávky.
    • Celkový přístup
    • Výmluvy na uzavřenou cestu do Ostravy což mi přijde jako úplný výsměch!
    • Nedoporučuji naposledy sem odtud něco objednal.
  • 30 %

    • prodejny jsou v hezkém stavu
    • velmi špatná komunikace
    • lživý a neaktualizující se status objednávky
    • cena dopravy i za menší věci

    Jsem nespokojená, nábytek a zboží je sice normální.
    Ale objednáváme lampu a koš SKLADEM na adresu. Za ocelový koš + lampu, doprava přes 500Kč (šílenost) a ještě je to jen před panelák, takže to jako holka budu tahat do 4. patra. Objednávala jsem 12.9., teď je 24.9. a pořád je zboží v "dopravě". No to musí jet snad z Austrálie ne? :D Pokud by to nasedlo do auta v rámci republiky, tak je to kdekoli odkudkoli během pár hodin. Zákaznický servis je triskní. Před pár dny jsem psala na podporu a vůbec žádná odpověď. Čekala bych aspoň upřímnou aktualizaci objednávek, třeba kdo to jak odbavil, přesunul, zabalil, expedoval, ne lež, že to od první minuty objednávky je v dopravě.
    Obj. 24347083

  • 100 %

    • Mrzí mě že u 90% lidí se objednávka ze Sconta nějak pokazila, ale za mě nemůžu nic vytknout. Zboží jsme objednali přes internet s tím že není skladem, ale že do 10 pracovních dní by mělo zboží dorazit k nám na adresu. Moc milá paní mi po 3 pracovních dnech zavolala s tím že příští čtvrtek zboží dorazí (zboží tedy dorazilo devátý pracovní den). Zároveň jsem se s ní domluvila aby to nechali na vrátnici, protože bohužel jsem byla až do neděle pryč. Všechno mi odsouhlasila zároveň o nahlásila kolik balíků to dohromady bude. V den zavážky mi ještě volal kurýr aby se ujistil kde přesně tedy má zboží nechat a kdo ho bude přebírat. I z vrátnice mi potom volali že balíky (nahlášený počet souhlasil) dorazili v pořádku. Dnes jsme tedy zboží z vrátnice vyzvedli a složili (objednávali jsme postel s úložným prostorem). A taky bez jediného problému. Všechny součástky jsme měli (šroubky, šrouby podložky atd.), nic nechybělo a všechno do sebe krásně zapadlo. Takže za nás 100% spokojenost že všech stran
    • Žadné, vše od objednávky až po doručení a složení proběhlo v naprostém pořádku
  • 10 %

    • Příšerná komunikace
    • Špatná domluva

    Příšerná komunikace vedoucí obchodu v Stodůlkách, přerušuje, nenechá domluvit. Chtěli jsme vyměnit nerozbalenou komodu za menší a dražší v jejich obchodě. Z důvodu stěhování do jiného bytu se nám bohužel zakoupená komoda do nového bytu nevejde, jak jsme původně plánovali. Tuto větu ani nenechala mně domluvit, protože mi hned začala skákat do řeči. Nechtěli jsme vrácení peněz, jen výměnu jejich nové nerozbalené komody za jinou jejich, ale bylo nám to odmítnuto s tím, že lhůta pro vrácení již přesáhla 14 dní. V jiných obchodech je možné provést výměnu i po měsíci (v našim případě jde o 3 týdny), když je k dispozici účtenka a zboží nebylo použito. Tento obchod nedoporučuji, raději kupujte tam kde umněji komunikovat se zákazníky.

  • 80 %

    • Nábytek byl dobře zabalený proti poškození, lišty ve foliích.
    • špatný systém objednávání dopravy
    • zboží, které je skladem nemají
    • otřesný dopravce

    Na pobočce v Brně super jednání, pomohou, doporučí. Nakonec jsme objednali on-line, vše bylo skladem, doručení za 4 týdny, což nám vyhovovalo.
    Po 2 týdnech volali, že nám chtějí doručit nábytek, domluvili jsme se na dovozu, nebyli jsme ještě přestěhovaní. Pak se již nikdo neozval. Když jsme po měsíci volali, kdy přijedou, paní neochotná, arogantní, zapřela, že nám někdy někdo volal. Přepojila nás na jinou pobočku, kde bylo pánem sděleno, že nemají skladem jednu položku (židli) a že musíme počkat dalších 14 dní. Židli jsme z objednávky vyjmuli a čekali již na dopravce. Ten přijel v daném časovém rozmezí. Jednání pana řidiče katastrofa. Připomínky co to máme za dům, proč nemáme upravenou příjezdovou cestu, kdž si bjednáváme nábytek, při nabídnuté radě si chtěl inkasovat dalších 500 Kč. Nakonec vše naházel s pomocníkem do chodby s tím, že když to na někoho spadne není jeho problém. Sconto s dopravcem prý nic nezmůže, dispečink dopravce Rhenus Home delivery telefon nebere. Prostě katastrofa!

  • 90 %

    V poriadku

  • 10 %

    • Výhoda? Někdo by řekl cena, ale k čemu to je, když je pak ten šmejd nepoužitelnej
    • prodávaj předraženej šmejd

    První a poslední zkušenost s timhle kšeftem! Jednoduchá komoda se 4 šuplíkama. Vlastní doprava (cca 300Kč za benzín) při vyzvednutí na prodejně. Nejsem taková svině, abych komukoliv přál něco špatnýho, ale tohle už je i na mě moc a u těch šmejdů, kteří vydělávaj na takovejhle předraženejch s*ačkách bych udělal vyjímku! Návod k sestavení absolutně nepoužitelnej, vytištěnej obrázek ve špatnym rozlišení, kde je většina údajů nečitelná! Seznam spojovacího materiálu neodpovídá skutečnosti! Špatně vyfrézované díry na spojovací kování, takže pak překáží montáži "kolejničky" pro šuplík! (v návodě neni psáno, že si mam koupit frézku a dodělat doma). Zadní stěny šuplíků vůbec nepřipraveny pro spojení (nějakýmu lemplovi ve fabrice se zrovna nechtělo vrtat? - takže opět dodělej doma). Kolejničky pro šuplíky nejsou na bocích přesně, takže šuplíky jsou nakřivo a zasekávají se při vysouvání/zasouvání! (neni to nešikovností toho kdo to skládá, to maj z fabriky blbě předvrtaný dirky pro šroubky). Volam na infolinku, jestli když jim to přivezu zpátky, vrátí mi i peníze za benzín - prej ne, že mam nahlásit online reklamaci a čekat, až mi někdo zavolá, že k nám přijede (pochopitelně se neví kdy tak asi). Nedělam si iluze, že z jinýho kšeftu bude všechno dokonalý, ale s takovymhle šmejdem jsem se zatim nesetkal! Můžu tedy jen doufat, že příště dostanu výrobek od kšeftu, u kterýho neni priorita prodat zákazníkovi předraženej šmejd a při snaze takovej paskvil dostat do fáze, aby se dal používat (i se zapojením svejch kutilskejch dovedností) se při tom o mě nebude pokoušet infarkt. Nechápu, to to jako nikdo nekontroluje? Kdyby v eshopu v popisu výrobku byly popsaný tyhle problémy dopředu, tak ano, moje blbost, že jsem to koupil, ale nic takovýho tam nebylo. Takže sconto-nábytek už ne, tohle stačilo.

  • 100 %

    Chtěla bych pochválit Sconto v Hradci Králové. Vydali nám na skladě špatnou barvu nábytku a i po měsíci a půl, kdy jsme se konečně dostali ke skládání a zjistili jsme to, nebyl problém nábytek vyměnit. Přivezli správný a špatný si odvezli. Takto si představuji fungující obchod, všichni milý a vstřícný. Děkuji

  • 10 %

    • Nekvalitní materiály
    • Šetří na každé blbosti
    • Nesmyslné konstrukce nábytku
    • Špatné balení
    • Často poškozené zboží

    Dvakrát objednán nábytek, dvakrát doručen poškozený. Poprvé jsem neřešil, protože to bylo na vnitřní straně skříně. Podruhé už se jednalo o zlomený šuplík, který je prostě konstrukčně udělaný úplně dementně a to jen proto, aby se ušetřilo doslova pár korun.
    Nulová kompenzace, jen si počkejte několik týdnů na jeden malý šuplík. Hrůza obchod.

  • 10 %

    Říkakl jsem si, že zkusím pro změnu někoho jiného. Jenomže - zákaznický servis, to je profesionální otřes. Když jejich telefonát pro upřesnění doručení nestihnete, zpátky se není možné dovolat. Na sms nereagují. Když zavoláte na jejich infolinku, neví která bije a chovají se neprofesionálně. Skákají vám do řeči a když je upozorníte, že je taky nějaká slušnost nechat domluvit, telefon ukončí. Objednávku jsem zrušil a pořídil tam kde jsem zvyklí. Nedoporuřuji. Jan Kavalír

  • 60 %

    • Rychlost, spolehlivost, dobré ceny.
    • Na čalouněném sedáku jedné ze židlí byla čára lihovým fixem zakrytá nálepkou. Všimla jsem si toho až doma po jejím odlepení.
  • 40 %

    • Známá firma, velký výběr zboží
    • Ceny srovnatelné s konkurencí
    • Sympatický, ale vtíravý (úlisný) personál
    • Špatně značené balíky, kdy 1 výrobek má více balíků
    • Nevalná kvalita výrobků, za 10 let zhoršení, pro mě zklamání
    • Bludiště, jednou se mi tam udělalo nevolno a ani jsem se nemohl dostat rychle ven/toaletu
    • Ceny srovnatelné s konkurencí
    • Matrace bída

    U tohoto obchodu jsme v minulosti kupovali řadu věcí a věděli jsme, že to je taková nižší střední třída, ale kvalita byla akceptovatelná, takže celkem spokojenost. Po cca 10 letech další větší nákup. Kvalita zhoršená, na nábytku se rapidně šetří, např. dekor vnější má uvnitř jiný laciný dekor, takže si objednáte dub, buk apod. a uvnitř najdete ošklivý dekor (a to byla jedna skříň 90x200x55, jejíž původní cena 12 tis. Kč, takže...). Balení také katastrofa, 2 balíky jen ve folii, asi šetří i na kartonu. Označení balíků horor, "milion" různých kódů a teď je spárujte se 4 balíky. Nejde ani snáze spárovat s číslem faktury - na faktuře ani objednávce se neuvádí počet balíků ani jejich označení. Při převzetí tak nelze správnost a úplnost zkontrolovat/překontrolovat! Možná skladník koukne a vidí, ale pro neproškoleného člověka nereálné. Jinak kvalita matrací ve válendách a postelích hrůza (dříve určitě lepší), čalounění také dost špatné a to chtějí za postel třeba 20 tis. Kč. Po vyzkoušení na prodejně jsem zvolil matrace volně prodejné (jiné firmy) na rošt či korpus a vyšlo to na stejnou cenu a kvalita (i kvalita spaní) úplně jinde. Personál vtíravý a hraničí to s praktiky amerického autobazaru, prostě jak scénka ze Simpsonů. Oblbování, máte poslední šanci, dnes je poslední den slevy, poslední kus, výhodná koupě, pojďte já Vám tady dám speciální nabídku, hned Vám to nachystají, když řeknete moje jméno a další bláboly. Když na mě začal pán takto mluvit, a ne jako normální člověk, tak jsem s ním hovor rychle ukončil a šel do dalšího oddělení. Další nábytek už kupuji jinde.