• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • strašně dlouhá dodací lhůta

    portfolio ujde, ale ta komunikace a doba dodání je hrůza

    Reakce obchodu SAVERMAN

    Dobrý den, dodací lhůta našeho shopu je maximálně 5 pracovních dnů. Tuto informaci kromě obchodních podmínek získává zákazník v informačním e-mailu při potvrzení přijetí objednávky.
    Vaše objednávka byla doručena do 4 pracovních dnů a to následným postupem:
    29.3. objednávka
    30.3. - 1.4. velikonoční svátky
    3.4. expedice
    4.4. doručeno (informace Česká pošta)

    S pozdravem
    Saverman.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Prodejna je zapadlá ve starém komunistickém areálu.
    • Ve věcěch mají nepořádek, levá ruka neví co děla pravá.
    • Předražená doprava.

    Moje zkušenost je rozporuplná. Na prodejně, jsem měla možnost nahlédnout do skladu a takový bordel jste ještě neviděli. Věci jsou na sobě chaoticky naházené jedna přes druhou. Bála bych se zde nakoupit něco cenějšího v obavě před poškozením už v obchodě. Prostě hrůza. Přístě budu určitě nakupovat jinde.

    Reakce obchodu SAVERMAN

    Dobrý den,
    určitě jste byla velmi zvědavá na náš sklad, ale bohužel jste nahlédla do míst, kde je odpad na recyklaci. Každý větší sklad by měl mít místo, kam se dává odpad a ten je pravidelně poté odvážen. Kdyby jej neměl, skladníci by museli prázdné krabice přeskakovat a dost by jim to vadilo při práci.
    Rádi Vás pozveme k nám znovu a ukážeme Vám celý sklad, abychom změnili Váš názor.
    Přijít můžete kdykoli, aby jste neměla pocit, že jsme před Vaší návštěvou uklidili:o)
    Dopravu máme myslím na úrovni ostatních internetových obchodů a komunikace je na vysoké úrovni, o čemž se můžete přesvědčit i čtením ostatních recenzí.

    s pozdravem

    Saverman.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Katastrofalni komunikace!

    Tento obchod nikomu nedoporucuju, radeji se podivejte jinde. Usetrite si tim cas a nervy.

    Reakce obchodu SAVERMAN

    Dobrý den,
    na popud této reference jsme prošli průběh zakázky, který byl následující:
    29.3. kolem poledne - vytvoření objednávky
    30.3. - 1.4. Velikonoce
    2.4. zásilka expedována
    4.4. dle výpisu zásilky na stránkách České pošty neúspěšné doručení - oznámení o zásilce
    5.4. je zásilka připravena na poště v blízkosti bydliště - oznámení České pošty o možnosti vyzvednutí - schránka (SMS nebo mail - dle Vámi zadaných kontaktů)
    9.4. informace pobočky pošty - balík je pro Vás stále připraven k vyzvednutí.

    S pozdravem
    Saverman.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • neschopnost
    • lide co tam pracuji

    nenakupovat

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po 10 dnech nebyli schopni dát dohromady celou objednávku (2 položky) bez jakéhokoliv vysvětlení. Na internetový obchod velice netypické.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • má nižší ceny v nakupovaném segmentu
    • obchod na Heuréka uvádí u zboží "skladem" i u výrobků, které nemá skladem
    • 12 po objednání zboží ještě nebylo ani odesláno
    • i přes výraznou žádost "netelefonovat" předávají veškeré informace výhradně telefonicky

    Na Heureku exportují lživé informace o zboží, uvádí "skladem" (dle heureky musí platit, že doba odeslání je ihned, zboží je k odběru ihned), ale myslím tím, že to mají jejich dodavetelé skladem. Pro zboží, které vlastní uvádí ve svém vlastním shopu "na prodejně". Problém je, že klient, který dojde přes srovnávač na konkrétní zboží není informován objektivně.
    Doporučuji nakoupit raději jinde, sám jsem zvědav, zda a kdy zboží dorazí.

    Reakce obchodu SAVERMAN

    Dobrý den,
    omlouváme se za komplikace, které se váží k Vaší objednávce. Je to výjimečná situace. Váže se ke konkrétnímu produktu, který jste si vybral. V momentu Vaší objednávky byl skladem poslední kus. Naše regule velí, že zboží expedujeme až po přijetí platby, pokud si zákazník zvolí platbu převodem. Zmíněný produkt byl však v době přijetí platby vyprodán. O této věci jsme Vás proto telefonicky informovali s odhadem termínu nového naskladnění. Pro takové případy tedy nově připravujeme způsob on-line platby, kdy by už nemělo k podobným dysfunkcím docházet.
    Dovolíme si poznámku k našim skladovým zásobám. Náš e-shop obsahuje na 85.000 produktů a musíme tedy využívat externích skladů. Svoz z těchto skladů je závislý na naší autodopravě a proto na našich webech uvádíme dobu doručení do pěti pracovních dnů.
    Telefonickou komunikaci považujeme za benefit. Samozřejmě není problém respektovat přání zákazníka a naší komunikaci omezit jen na e-mail. Nicméně ve Vašem případě jsme vzhledem k problematickému produktu zvolili cestu telefonickou, abychom mohli zakázku vyřešit jinak, lépe k Vaší spokojenosti.
    Přejeme příjemné velikonoční svátky,
    Váš team Saverman

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • slabá komunikace . při zrušení objednávky ani neodpověděli

    Reakce obchodu SAVERMAN

    Dobrý den,
    v tomto případě je skutečně chyba na naší straně. V následku procesní chyby Vám nebyl odeslán automatický e-mail o stornování zakázky a za to se omlouváme.
    Na komunikaci si dáváme záležet a děláme maximum pro to, aby naši zákazníci byli co nejlépe informováni. Naše služby neustále vylepšujeme.
    Děkujeme za pochopení a přejeme příjemné velikonoční svátky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Co říct. Potvrzená objednávka, zaplaceno a od té doby ani hovno.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Ověřoval jsem si vzhled zboží ještě dotazem přes email a stejně dorazilo zboží jiného vzhledu.

    Špatný přístup.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • našla jsem v obchodě to, co jsem sháněla za přijatelnou cenu.
    • opožděná/nulová komunikace, dlouhá doba dodání, lživé informace o vyřízení objednávky, snaha prodat rozbité zboží!

    Velmi neseriózní jednání obchodu. Objednala jsem si 6 ks láhví s pákovým uzávěrem. Původní způsob dopravy zněl dobírkou (nebydlím v Praze), ovšem následující den jsem změnila na osobní odběr (následující týden jsem z prac. důvodů měla v Pze pobývat). Změna byla potvrzena emailem. O několik dní později jsme se telefonicky dozvěděla, že se jedna láhev při transportu do obchodu rozbila (nic proti, stane se). Do příštího týdne měl být zajištěn náhradní kus. Osobní odběr nebyl u mé objednávky ani nadále veden - opět potvrzena změna na osobní odběr. Následující týden byla zásilka odeslána na dobírku - nepřevzala jsem, nacházela jsem se v Praze. 10. pracovní den od objednávky jsem po urgencích dostala zprávu, že je KOMPLETNÍ objednávka, tj. 6 ks láhví, připravena k vyzvednutí. Z důvodu pracovního vytížení poslední den jela vyzvednout zboží mnou pověřená osoba. Zboží bylo zalepené v krabici. Personál, prý ač nerad (zcela pochopitelně) krabici rozlepil - objevena ona rozbitá láhev. Dle mého jednoznačná snaha o vnucení poškozeného zboží, dělá to dojem, že se ani nesnažili rozbitý kus (ohlášený) vyměnit za nový. Zbytečně jsem ztrácela čas a obtěžovala blízké s prosbou o vyzvednutí. NEDOPORUČUJI.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • V obchodě se dá hodně věcí sehnat.
    • nepošlou to co si objednáte.
    • Problém s výměnou zboží.
    • Nekomunikativnost!

    Dá se tam sehnat dost věcí.
    Já si objednal a nedorazilo to správné zboží,ale na faktuře uvedené bylo,teď nevim co bude dál zboží jsem vrátil a zatím se ani neozvali.
    Obchod určitě nedoporučuji dá se to sehnat i jinde.
    Takový přístup jsem doposud nezažil.

    Reakce obchodu SAVERMAN

    Dobrý den,
    mám informace, že je již vše vyřešeno a že se jednalo skutečně o případ, kdy uvnitř balení bylo jiné zboží než deklarované při prodeji. Nemůžeme otevírat a kontrolovat každý produkt zvlášť, zákazníci by měli pocit, že dostávají rozbalené a možná i použité zboží. Za vzniklou situaci se omlouváme
    děkuji a jsem s pozdravem

    Vít Martinec
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • klame spotřebitele, uvádí skladem produkty, které již vůbec nenabízí

    Nedoporučuji. Eshop je od toho, aby věci v něm uvedené zakládali podklad k uzavření smlouvy prostředkem dálkové komunikace. Pokud vás někdo od počátku klame, pouze plýtvá vaším časem a bere obchod jiným, slušným.

    Reakce obchodu SAVERMAN

    Dobrý den,
    produkty se aktualizují několikrát denně, bohužel se stane, že naši zákazníci položku vykoupí dříve, než se stačí obchod aktualizovat. Naopak se snažíme, aby produkty, které nejsou dostupné, na obchodě "nesvítili"
    Při množství cca 80 000 produktů se bohužel chyba stane a tak se Vám za ni samozřejmě omlouváme.
    Pracujeme neustále na dalších zdokonaleních, které by i tyto velmi občasné chyby odstranily.

    Vít Martinec
    BM Servis CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • levne
    • špatna komunikace se svymi dodavately a pak nekompletni objednavky

    ---

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Urazliva komunikace ze strany ocbhodnika (zena) davalna jevo ze zakazka ji nezajim a ze ma dost jinych zakazek za cely den, nezajimali se reklamaci ze mi nerpsilo potvrzeni a vyzva vyzvednout si objednavku.

    Nedoporucuji. Nema vyznam se dohadovat a plytvat energii s neochotnym ochodnikem a zit v nadeji ze zasilku nakonec nejak zazrakem obdrzite, Cas jsou penize.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Obchod tvrdil,ze mne kontaktoval, ze cast me objednavky neni na skladu,ale nebyla to pravda. Nikdo mi nevolal, zjistil jsem to az na miste.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • přišlo mi jiné zboží
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • jak jeden z mála nabízel plastové sklenice o oběmu 0.3
    • kvantita barva ani oběm sklenic neodpovídal obědnávce

    Objednáno 6 plastových sklenic o oběmu 0.3L ... po telefonické dohodě snížen počet sklenic z původních 6 na 5ks... dorazilo 5 plastových sklenic o oběmu 0,6L z toho jedna měla jinou barvu než ostatní. Po zkontaktování E-mailem s nespokojeností s objednávkou již 4 dny bez odpovědi.
    shrnutí:
    doručeno - včas
    kvantita - ponížena dle dohody
    výrobek - jiný , a ruznobarevný

    obecně nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ilustrační obrázek zboží se neshodoval s dodaným zbožím (nápis na tričku medvěda) - místo I love you more than chocolate (Mám tě radši než čokoládu) mi přišel s nápisem Mám Tě rád...kdyby alespoň to T bylo malé.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nedorazilo veškeré objednané zboží. Před dodáním nebyla redukce položek avizována.

    Obchodníci jednají tak, že vydělají, ale pokud se vyskytne sebemenší problém, nejsou schopni zvednout telefon, ačkoli poté tvrdí opak (kolegyně vám přece volala).