Obchod byl blokován z důvodu zvýšené nespokojenosti zákazníků

Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    spokojenost

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • v nabídce mají zboží které není skladem
  • 10 %

    • Zdánlivě velký sortiment
    • Rychlá komunikace
    • Zdánlivě velký sortiment, ale pravděpodobně mají část zboží od subdodavatelů. Zboží tak může být nedostupné, což se zákazník dozví až třeba po dvou měsících. Z webových stránek nelze poznat, co je reálně skladem a co bude obchod teprve poptávat od subdodavatele.
    • Zboží, které slibovali do 5-7 dní nebyli schopni dodat ani po dvou měsících. Postupně posouvali termín dodání a pak už se neozvali. (Na mé připomenutí však reagovali hned).
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Až na dotaz na stav objednávky mi bylo sděleno, že se datum doručení značně prodlouží. Takové obchody tedy opravdu ne.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nabízí zboží které nemají skladem
    • objednala jsem si 3 položky, po 10 dnech mi napsali že dvě věci nemají a dodání bude trvat přes měsíc, objednávku jsem zrušila
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    2x nákup,dvakrát storno,že zboží není a bude asi za 2 měsíce se slevou 5%. První nákup 2 roky zpět, nabídli mně šortky místo v modré v černé. Do třetice už nic nekoupím.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    O.K. Vše v pořádku

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlost, vždy dokonale zabaleno, obrázky naprosto odpovídají

  • Doporučuje obchod

    Obdržela jsem to co jsem si objednala. Fotky korespondovaly se skutečností.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zatím objednávky nepřišly a ani se nemluvily, trvá téměř tři týdny od objednání.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží u dodavatele, bohužel neplní
    • Zboží které nemají skladem, problém dodat

    Nechtěl jsem čekat, objednal jsem jinde. ..
    Za 2 dny přišlo

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Spolehlivost, rozumí obchodu

    Reakce obchodu Sanasport.cz

    Hezký den,

    vaše recenze nás velice potěšila. Děkujeme za ni a těšíme se na váš další nákup.

    Za Sanasport
    Lubomír

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Nemám nic ,spokojenot

    Reakce obchodu Sanasport.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše pozitivní hodnocení. Je pro nás potěšující, že vše proběhlo jak mělo. :-)

    Za Sanasport
    Lubomír

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše v pořádku.

    Reakce obchodu Sanasport.cz

    Hezký den,

    děkujeme za Vaše kladné hodnocení. Je pro nás potěšení, že vše proběhlo na 100%.

    Za Sanasport
    Lubomír

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na SANASPORTu jsem nakupoval velmi pravidelně a utratil jsem v něm na můj vkus nemalé peníze a nakupoval jsem tam velmi rád. Poslední 2 objednávky, kdy u zboží bylo uvedeno "skladem u dodavatele" a dodací lhůta 6-10 pracovních dní, tak pokaždé 11tý den se mi ozvali, že "pravděpodobně" kompletní dodávku mohu dostat asi o 1,5-2 měsíce později s 5% slevou. Chyba na straně jejich dodavatele. Za mne teda nepředpokládám, že se to dozvěděli v den, kdy jsem měl zboží obdržet. :/ Veškeré zboží, které nedošlo obchod nadále nabízí se stejnými dodacími podmínkami a když jsem napsal email, ve kterém jsem si tak trochu postěžoval, tak bez komentáře mi vracejí peníze. Fakt jsem zklamaný z takového přístupu. Zatím se mi nikdy nic takového nestalo :(

    Reakce obchodu Sanasport.cz

    Dobrý den,

    rádi bychom se Vám upřímně omluvili za zpoždění dodání Vaší objednávky. Velice nás mrzí, že jsme nedokázali splnit Vaše očekávání a způsobili Vám takové nepříjemnosti.
    Abychom situaci co nejrychleji vyřešili, navrhujeme rozdělit Vaši objednávku a zaslat dostupné položky ihned. Zbylé položky bychom Vám doručili v co nejkratším možném termínu, jakmile budou opět na skladě.
    Prosím, dejte nám vědět, zda je pro Vás tento postup přijatelný. Uděláme vše, co je v našich silách, abychom zajistili co nejrychlejší doručení.

    Ještě jednou se omlouváme za způsobené komplikace a děkujeme Vám za pochopení.

    Za Sanasport
    Lubomír

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží nebylo dodáno

    Reakce obchodu Sanasport.cz

    Dobrý den, Mileno,

    rádi bychom se Vám upřímně omluvili za nedodání zboží, které jste si u nás objednala. Velice nás mrzí, že jsme nedokázali splnit Vaše očekávání a způsobit Vám takové nepříjemnosti.

    V současné době intenzivně pracujeme na vyřešení problému a zajištění, aby k podobným situacím nedocházelo v budoucnu. Vaše objednávka je naší prioritou a uděláme vše, co je v našich silách, abychom ji co nejdříve doručili.

    Za Sanasport
    Lubomír

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Vše v pořádku nemám žádné výhrady

    Reakce obchodu Sanasport.cz

    Dobrý den,

    moc děkujeme za recenzi a věříme, že si příště vysloužíme plných 100% !
    Budeme se moc snažit :-)

    Za Sanasport,
    Patrícia

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • - rychlost
    • - příznivé ceny

    Reakce obchodu Sanasport.cz

    Dobrý den, Pavlo,

    děkujeme za recenzi :-)
    Jsme rádi, že vnímáte naše ceny tak pozitivně a že jste měla zboží tak rychle u sebe doma.

    Za Sanasport,
    Patrícia

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Skvělý obchod, skvělá nabídka, skvělé ceny

    Reakce obchodu Sanasport.cz

    Dobrý den,

    moc děkujeme za skvělou recenzi!
    Snad se brzy uvidíme u dalšího nákupu.
    Budeme se těšit!

    Za Sanasport,
    Patrícia

  • Nedoporučuje obchod

    Dříve v pořádku, ale již se třetí objednávkou problém, nekomunikuji a nedodržují termíny.

    Reakce obchodu Sanasport.cz

    Dobrý den, Martine,

    bohužel řešíme situaci s dodavatelem a věříme, že bude dořešena co nejdříve.
    Vždy když se dozvíme nové informace, ihned je interpretujeme zákazníkovi.
    Bohužel to vždy nejsou informace, které by rád slyšel, za co se omlouváme.

    Za Sanasport,
    Patrícia