Obchod byl blokován z důvodu zvýšené nespokojenosti zákazníků

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    Předem zaplacenou objednávku jsem ani po měsíci neobdržela. Před týdnem jsem ji stornovala. Dodnes jsem neobdržela odpověď ani peníze.
    V době objednávky už museli vědět, že objednávku nemohou splnit z důvodu insolvence, přesto mě po urgenci informovali, že se čeká na informace o možnosti naskladnění.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost doruceni
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ani po 4 měsících nebyli schopni dodat objednané zboží. V říjnu jejich nejbližší dny se rotáhli na více než měsíc, a objednané zboží nikde. Jako chápu že mají problém ale dá se vyřešit byl jsem ochoten posečkat ale 4 měsíce je fakt už dost.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Spolehlivý obchod, velký výběr a dobré ceny.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem zboží, které mi nedorazilo, dohodl jsem se tedy na vrácení platby, kterou mi však nezaslali.

  • Nedoporučuje obchod

    Nenakupujte. Nevratili mi penize!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dodání psali 10 dnů, měsíc a stále nedorazila
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dodnes nemám doma

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedoporucuji!! Po zhotoveni obj my bylo nahlaseno doruceni cca 5-10 pracovnich dni. Po uplynuti teto doby se stale nikdo neozyval, pak jsem tedy kontaktovala obchod, a ze pry zjist, jak je na tom externi sklad.. a od te doby zadna odpoved. Obj jsem ted stornovala, jeste , ze jsem neplatila predem.

  • Nedoporučuje obchod

    • Před 17-ti dny zaplaceno zboží, které stále nebylo doručeno. Nikdo se mnou nekomunikuje, nemám žádné informace.
  • Nedoporučuje obchod

    Firma telefonicky nekomunikuje, včera se ozvali emailem, zboží nedodáno, firma odvrátila insolvenci, pokud zvažujete nakup, tak pouze na dobírku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží je avizováno s dodací lhůtou 7-11 pracovních dní. Po více jak 14 dnech jsem začal po objednávce pátrat. 3 dny se snažím dovolat a stále stejná reakce obchodu. ,,Všichni naši kolegové jsou zaneprázdněni a ozveme se vám”. Volal jsem ráno, dopoledne, odpoledne a nic. Zatím nereagovali ani na e-mail. Také poslední objednávka z října 2024 byl problém. Z dodací lhůty 14 dní byla dodací lhůta 6 týdnů.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po měsíci se nikdo neozval, nic nepřišlo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Z komunikace se Sanasport jsem zklamaný a ztratili mě jako zákazníka, přičemž jsem u nich řady let nakupoval. Boty jsem objednal 19.9. a měly být doručeny do 5 - 10 pracovních dní. Za celou tuto dobu nepřišel jediný e-mail, který by mě informoval, kdy budou dodány. Snad 10x jsem volal, ale automat mi vždy řekl, že jsou všichni vytížení a že se mi ozvou. Nikdo se neozval. Na moji e-mailovou urgenci, že mám boty jako dárek jsem také nedostal žádnou odpověď. 4.10 jsem tedy koupil v jiném obchodě jiné boty, abych nějaký dárek měl a do Sanasport napsal, že chci storno. Bez jakékoliv odpovědi a omluvy přišel e-mail, že objednávka byla stornována. Peníze dnes 7.10 na kartě, ze které byl nákup hrazený nemám, tak uvidíme ...

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost dodání, komunikace obchodu.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zaplacené zboží za 20 dnů pořád nedorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • dobré ceny
    • nedostatek komunikace; zpoždění dodávky;
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dřive jsem nakupovala bez problemu, proto jsem znovu objednala. Objednavka udelalna pred 20ti dny, okamzite zaplacena, zbozi nikde, na e-mail ani telefon nereaguji. Jsem zvedava jak to dopadne.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    od objednávky uplynul více jak měsíc ,objednávku mám zaplacenou, ale obchod nereaguje na email ani telefon

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • jediné plus je, že vrátili peníze po stornu objednávky
    • provozovatel je v insolvenci
    • zmatečná komunikace
    • mají velký nepořádek ve vztazích s dodavateli
    • nejsou schopni zjistit, kde je vaše objednávka

    V předchozích letech jsem u nich bezproblémově nakoupila. Letos (2024) se něco pokazilo a skončili v insolvenci. Stále provozují e-shop a nabízejí slevy, přestože mají ve všem zmatek a nevědí, kdy (a jestli vůbec) vám zboží dodají. Musela jsem svou objednávku dvakrát urgovat e-mailem - není možné se jim dovolat na zákaznickou linku. Lhali mi, že už objednávku ten den expedují; na opakovaný dotaz za dva dny sdělili, že vlastně neví, kdy mi zboží přijde.
    Přestože jsem objednávku raději zrušila a dostala od nich potvrzení storna (a vrátili mi peníze - to je asi jediné pozitivum), náhle mi zboží po víkendu poslali. Po těchto nemilých zkušenostech jsem si zboží mezitím sehnala jinde a jejich zásilku nepřevzala. Doufám, že se jim aspoň v pořádku vrátí, když mají ve všem takový zmatek - nerada bych pokračovala v těchto peripetiích. Krajně nedoporučuji si u Sanasportu cokoli objednávat. Konkurence mají na trhu dost, určitě si každý vybere.