Obchod byl blokován z důvodu zvýšené nespokojenosti zákazníků

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Na Sanasportu jsem nakupoval mnohokrát s vždy perfektní, ale nyní mi zboží ani po 10ti nedorazilo a žádná zpráva i předání dopravci a pod.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané zboží nedorazilo, naštěstí jsem nechal placení na dobírku. Musím souhlasit s ostatními zřejmě také poškozenými, obchod nekomunikuje, na emaily nereaguje a telefonní čísla jsou nedostupná. Ale e-shop zřejmě frčí dál, v tuto dobu bych byl s nákupem velmi obezřetný.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží ani po týdnu nedorazilo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží bylo označeno jako skladem a dodnes jsem nic nedostal
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic
    • Už nedoručují objednávky, ale peníze inkasují. Jasné známky bankrotu.

    Sanasport nejspíše zbankrotoval, nedodal objednávku, nechal si peníze a nekomunikuje.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží zaplaceno, zatím nedoručeno, kontaktní telefonní číslo není funkční, na email žádná reakce .... . Naprosto nejhorší eshop.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží nedorazilo, obchod nekomunikuje.

  • Nedoporučuje obchod

    Předem zaplacenou objednávku jsem ani po měsíci neobdržela. Před týdnem jsem ji stornovala. Dodnes jsem neobdržela odpověď ani peníze.
    V době objednávky už museli vědět, že objednávku nemohou splnit z důvodu insolvence, přesto mě po urgenci informovali, že se čeká na informace o možnosti naskladnění.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ani po 4 měsících nebyli schopni dodat objednané zboží. V říjnu jejich nejbližší dny se rotáhli na více než měsíc, a objednané zboží nikde. Jako chápu že mají problém ale dá se vyřešit byl jsem ochoten posečkat ale 4 měsíce je fakt už dost.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem zboží, které mi nedorazilo, dohodl jsem se tedy na vrácení platby, kterou mi však nezaslali.

  • Nedoporučuje obchod

    Nenakupujte. Nevratili mi penize!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dodání psali 10 dnů, měsíc a stále nedorazila
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dodnes nemám doma

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedoporucuji!! Po zhotoveni obj my bylo nahlaseno doruceni cca 5-10 pracovnich dni. Po uplynuti teto doby se stale nikdo neozyval, pak jsem tedy kontaktovala obchod, a ze pry zjist, jak je na tom externi sklad.. a od te doby zadna odpoved. Obj jsem ted stornovala, jeste , ze jsem neplatila predem.

  • Nedoporučuje obchod

    • Před 17-ti dny zaplaceno zboží, které stále nebylo doručeno. Nikdo se mnou nekomunikuje, nemám žádné informace.
  • Nedoporučuje obchod

    Firma telefonicky nekomunikuje, včera se ozvali emailem, zboží nedodáno, firma odvrátila insolvenci, pokud zvažujete nakup, tak pouze na dobírku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží je avizováno s dodací lhůtou 7-11 pracovních dní. Po více jak 14 dnech jsem začal po objednávce pátrat. 3 dny se snažím dovolat a stále stejná reakce obchodu. ,,Všichni naši kolegové jsou zaneprázdněni a ozveme se vám”. Volal jsem ráno, dopoledne, odpoledne a nic. Zatím nereagovali ani na e-mail. Také poslední objednávka z října 2024 byl problém. Z dodací lhůty 14 dní byla dodací lhůta 6 týdnů.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po měsíci se nikdo neozval, nic nepřišlo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Z komunikace se Sanasport jsem zklamaný a ztratili mě jako zákazníka, přičemž jsem u nich řady let nakupoval. Boty jsem objednal 19.9. a měly být doručeny do 5 - 10 pracovních dní. Za celou tuto dobu nepřišel jediný e-mail, který by mě informoval, kdy budou dodány. Snad 10x jsem volal, ale automat mi vždy řekl, že jsou všichni vytížení a že se mi ozvou. Nikdo se neozval. Na moji e-mailovou urgenci, že mám boty jako dárek jsem také nedostal žádnou odpověď. 4.10 jsem tedy koupil v jiném obchodě jiné boty, abych nějaký dárek měl a do Sanasport napsal, že chci storno. Bez jakékoliv odpovědi a omluvy přišel e-mail, že objednávka byla stornována. Peníze dnes 7.10 na kartě, ze které byl nákup hrazený nemám, tak uvidíme ...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zaplacené zboží za 20 dnů pořád nedorazilo.