Obchod byl blokován z důvodu zvýšené nespokojenosti zákazníků

Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží od dodavatele nedodali ani po avizovaných 7-10 dnech. Bez zaslání informace. Je to už podruhé, co jsem uhradil dopředu a doručení mešká.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží mělo být doručeno za 10-15 pracovních dní. Už je to měsíc a zatím nic.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží mělo přijít za 5-10 dní, ale nepřišlo ani déle než po měsíci, v e-shopu mi telefon týden v kuse nikdo nebere (volám dvakrát denně) a na email mi nikdo neodpověděl. ani nevím, jakým způsobem mám získat peníze zpět. zboží byl dárek k narozeninám, takže způsobili zklamání mé dcery. NIKDY NIKDY NIKDY už sanasport. problém se zbožím se může stát, ale ta nekomunikace je fatální.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané zboží jsem od obchodu neobdržel v předpokládané době doručení 7-10 pracovních dni. Obchod ani nekomunikoval stav, jestli zboží bylo předáno do přepravy nebo informaci o posunutí terminu doručení.

    Pokoušel jsem se obchod opakovaně kontaktovat přes infolinku, ale automat mi to vždy zavěsil s odůvodněním, že na mně nemají čas a zavolají mi nazpátek. Nikdy nezavolali.

    Z uvedených důvodu jsem svojí objednávku zrušit. Obchod mi vrátil předem zaplacené peníze.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávka z 30.7. nebyla dodnes dodána.

    Nechápu proč je zboží nabízeno, když pak není dodáno.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedodržená slíbená doba dodání. To není tak hrozné. Horší je nemožnost reklamace. Zboží jsem vracel přesně dle pokynů prodejce. Ten si však zásilku nevyzvedl a nepoužitelné zboží se mi vrátilo zpět, samozřejmě na moje náklady. Komunikace tragická, řešení žádné. Vypadá to, i dle zkušeností ostatních zákazníků, že kdysi spolehlivý a oblíbený obchod je na cestě k likvidaci.

  • 20 %

    • mimořádně špatná komunikace,

    Nelze se dovolat do zákaznického centra. Měli by volat zpět, ale nevolají. Kontakt na kontaktní osobu, který by na stránkách měl být chybí. Zboží, které mají na stránkách e-shopu a neexistuje, si přesto nechají zaplatit, objednávku nedodají, neupozorní na to a ani se neomluví. Při komunikaci mailem se vyvazují ze zodpovědnosti. Tvrdí, že oni nic, to dodavatel. Budí to hodně špatný dojem. Jako by byl obchod už před krachem a pokoušeli se vyrazit z důvěřivých zákazníků alespoň nějaké peníze. Objednávku lze písemně zrušit. Alespoň dnes ráno se mi to podařilo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Lživé informace na eshopu o době dodání zboží
    • Obchodník mě po uplynutí lhůty pro doručení neinformoval, proč zboží nebylo odesláno
    • Telefonní linka pro zákazníky lživě informuje o vytížení operátorů (nedá se dovolat v žádnou denní dobu). Hláška: "Budeme Vás kontaktovat ihned, jakmile to bude možné" je výsměchem zákazníkovi. Žádný kontakt ani po desítkách telefonátů nepřišel!!!
    • Uhrazená objednávka, která měla být doručena za 7-10 prac.dnů, není odeslána ani po 25 dnech (17 PRACOVNÍCH dnů)!!!
    • Po nemožnosti dovolat se na zákaznickou linku odpověděl obchod až na 2. urgenci nedoručení objednávky
    • Obchod mi sdělil, že kvůli potížím s dodavatelem není schopen zaručit PRAVDIVOST ÚDAJŮ NA SVÉM WEBU!!!
    • Ani po 25 dnech od řádného zaplacení obj. obchodník NEVÍ, kdy bude obj. odeslána!!!

    Nedoporučuji. Lživé informace o termínu dodání zboží. Zaplacená obj. není odeslána ani po 25 dnech a obchod neví, kdy bude schopen zboží doručit! Obchod ví, že není schopen zboží dodat, přesto zákazníky nekontaktuje ani neinformuje! Telefonní linka hlásí neustále vytížení, nelze se nikdy dovolat a lživě informuje o tom, že budete kontaktováni obratem zpět. Žádný zpětný kontakt nepřišel ani po desítkách neúspěšných volání!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nemá zpětnou vazbu na dodavatele.
  • 10 %

    Nedoporučuji. Mnoho týdnů nedodaná objednávka, bohužel bez jakékoliv informace ze strany obchodu. Nutno složitě komunikovat mailem (dovolat se téměř nelze), po urgencích objednávka stornována.
    Bohužel opakovaná zkušenost.

  • Nedoporučuje obchod

    Bohužel další nedodává Objednávka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno, zaplaceno a již 17 dní se nic neděje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Stále odkládání , že zboží ještě nedorazlo na sklad,.. tak jsme po třech měsících požádal o zrušení objednávky :-(

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo v deklarovaném termínu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nekomunikuje, nijak nereaguje na zaplacenou objednávku !!! Strašné jednání, zralé na trestní oznámení !!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Trekové sandály Merrell Moab jsem objevil na počátku dubna v nabídce Sanasportu, která se nevyžádané objevovala na monitoru mého počítače. Protože v Brně je "kamenná prodejna", zašel jsem se tam zeptat, jestli náhodou boty nemají. Neměli, ale slíbili mi, že je objednají, v průběhu desíti pracovních dnů by měly do prodejny dojít a až dojdou, dostanu avízo. Protože se nic nedělo, v polovině května jsem se šal zeptat a dozvěděl se, že jsou prý jakési nespecifikované problémy s dodavatelem, ale pracuje se na odstranění. Zkraje června se boty opět objevily na mém monitoru a proto jsem si je objednal v e-shopu (a zaplatil). Protože se nic nedělo, přestože standardní doba dodání se pohybuje obvykle v řádu několika dnů, na konci června jsem se dotázal, kdy mi budou doručeny. Dostal jsem obratem a s omluvami odpověď, že problémy trvají a zboží bude možno zřejmě doručit až počátkem srpna. Dostal jsem na vybranou, jestli budu akceptovat tuto lhůtu, nebo budu žádat vrácení peněz. Vybral jsem si dodání zboží na počátku srpna, protože se mi boty líbí a trekové sandály, které používám, jsou na konci životnosti. Pro objektivitu dodávám, že mi e-shop následně poskytl slevu 5%. Dodnes (7. srpna) mi ale nebylo doručeno avízo k vyzvednutí zboží a na můj včerejší mail s dotazem, v jakém stavu je moje objednávka, e-shop už ani nereagoval.

    Přístup provozovatele e-shopu nabízejícího zboží, které nemá zajištěno, mi připadá jako naprosto katastrofální, a neméně katastrofální je, že na dodání zboží čekám fakticky již čtyři měsíce. Je to o to horší, že jde o sezónní zboží a léto se pozvolna chýlí ke konci.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mi nebylo v uváděné době dodáno (5-10 dnů) a nikdo mě neinformoval o tom, že je na straně obchodu nějaký problém. Veškerá komunikace probíhala pouze reaktivně. Problém je v tom, že obchod nabízí zboží, které nedokáže dodat a následně nekomunikuje. Jediná komunikace ze strany obchodu byla pouze reakce na mé dotazy na stav a vždy bez návrhu řešení nebo dodání jakékoliv hmatatelné informace, pouze obecné výmluvy typu, že děkají, co mohou, ale neví, kdy zboží budou moci dodat. Objednávka v Sanasportu za mě poslední...

  • Nedoporučuje obchod

    • Zboží nepřišlo do 10 pracovních dní a nikdo nevěděl kdy zboží dorazí tak jsem byl nucen objednávku stornovat.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Chodí mi jen od Sanasportu nesmysly v e-mailech a zboží nedošlo. Tady si někdo dělá p...l.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Opakované problémy s dodáním zboží