Obchod byl blokován z důvodu zvýšené nespokojenosti zákazníků

Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    vše ok

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Už po něklikáté jsem měla objednávku a pokaždé zboží nebylo dodáno.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Skladové zásoby se neshodují s tím, co májí u daného zboží, jak na webu, tak i v apce.

    Objednal jsem kopačky Mizuno Elite FG. Doba dodání byla 5-10 pracovních dní. Když se již doba dodání blížila 10 dnu, neváhal jsem a kontaktoval Sanasport prostřednictvím info mailu. Bylo mi řečeno, že zboží bude dodané až v září a byla mi nabídnuta "5% sleva", nic extra, na to, kolik kopačky stojí, což mě odradilo a logicky jsem nechtěl čekat. Btw. Vaše infolinka je totálně k ničemu, po každé mi automat sdělil, že všichni operátoři hovoří a bude mi zavoláno zpět. Co myslíte, že se stalo? Nikdo mi zpět nevolal, ani když jsem na infolinku volal 3x po sobě. Úplně zbytečná služba.

  • 10 %

    • vytáhnou z vás peníze a slíbí nějaký termín
    • Nevrací peníze
    • Nedovoláte se
    • Přes 1měsíc zadržují 3200kč.

    Obchod mě dluží za vrácené zboží v termínu přes 3200kč. Nic neřeší,neodpovídá , je potřeba spojení všech požkozených a podat tresní oznámení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neseriózní jednání. 13 dnů po objednání a zaplacení mi bylo sděleno, že mi zboží může být doručeno v září... Na e-shopu nicméně neustále stejné boty nabízí s dodáním do 5-10 pracovních dnů...

  • 10 %

    • Obchod nekomunikuje, není možné se dovolat, na emaily nikdo neodpoví.
    • Reklamaci nejsou schopni vyřídit v termínu - musíte si sami zjišťovat stav reklamace a pokud to neuděláte, nic se nejspíše nedovíte.
    • Ikdyž si horko těžko zjistíte v jakém stavu je Vaše reklamace, je Vám to k ničemu, jelikož peněz se nedočkáte a nikoho se nedovoláte.

    Reklamovala jsem hodinky a když byl čas termínu, musela jsem se sama dopátrat, jak to s reklamací vypadá - obchod se sám neozval. Na jedinou linku se nedovoláte a na emaily nikdo neodpovídá. Nicméně, když jsem se konečně dočkala vyrozumění, že reklamace je uznaná a peníze mi budou v blízké době vráceny, ani v blízké ani v pozdější době se nic nestalo - kromě toho, že nyní už se nejen nedovolám, ale ani na email již nikdo nereaguje... zvažuji právní cestu a dle recenzí, které čtu, na to obchod od května evidentně kašle.... ani na recenze už nereagují a nesnaží se vylepšit si profil ....

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Rychlé doručení zboží
    • Možnost získat slevu za přihlášení k odběru novinek
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží ani po třech měsících nebylo doručeno, ale obchod jej má stále v nabídce

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • výhoda žádná
    • bot jsem se nedočkala ani po termínu doručení a dostala jsem nový termín na září ,ale to páskové boty asi už nebudu potřebovat ,tady už si nic neobjednám ,divné je jenom to, že boty jsou stále ne e-shopu v nabídce
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Obchod můžu doporučit zboží dorazilo třetí den v pořádku

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlost
    • Cena
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Výběr, ceny, komunikace mailem
    • Doba dodání
    • Komunikace přes telefon, neberou a zpátky nezavolají
    • Nabízejí zboží skladem, ale nemají ho
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Vše dle předpokladů.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na zboží čekám 3 týdny. Žádná komunikace, dělají jako by se nic nedělo.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    vše rychlé a bezproblémové (top)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po 14ti dnech mi napsali ať si ještě měsíc počkám. A nechci letní boty na zimu.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • příjemná komunikace, bohužel zboží nedorazilo v uvedeném termínu a musel jsem objednávku zrušit
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Málo zboží skladem, většina u dodavatele, kde doručení trvá dlouho a pak zboží ani není
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na zboží čekám třetí týden. Prý to je chyba dodavatele. A o termínu jsem se dozvěděl až po mé urgenci.