Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Velký sortiment
Je mi líto, bohužel nemohu obchod doporučit. Dle webových stránek jsem byl milé překvapen, vypadali jako profesionálové, u nedostupné zboží přesná informace o naskladnění. Po objednání zboží, konkrétně motoru, už ale začalo mé počáteční nadšení ovadavat. Bohužel již žádná další informace o stavu objednávky, jestli opravdu bude naskladnění atd... Po me telefonické urgenci, kdy jsem se vždy dovolal až na několikáty pokus, mi bylo řečeno, že nikdo neví, kdy to dorazí. K mému příjemnému překvapení den po udávaném termínu již položka svítila na eshopu skladem. Tak jsem čekal, že bude má čekající objednávka expedována. Dobre, ten den se tak nestalo, chápal jsem, že proces naskladnění může trvat. Následující den po několika pokusech o hovor mi bylo zdeleno, že bude odesláno a před jedenáctou hodinou dopoledne mi byl zaslán email o expedici a předání české poště. Tak si zařídím volný následující den, abych mohl balík převzít. Bohužel v emailu žádné info o cilau balíku, sledování, nic. Ani z pošty mi do druhého dne nepřišlo info o tom, že by balík převzala. Tak tedy v zarizenem volnu následujícího dne opět na několik pokusů volám do shopu a bylo mi řečeno, že asi nestihli balík předchozí den předat, že leží stále na expedici, že může teprve být odeslán. V tomto telefonátu jsem tedy poprosil o storno objednávky, bohužel. V dnešní době, kdy všechny eshopy se snaží vyjít vstříc stále náročnějším zákazníkům, mě to celé nemile překvapilo, snaha žádná. Dále je na webu krásný seznam odborníků eshopu, na které se můžu obrátit. Obrátil jsem se tedy na servisního poradce s mnohaletou zkušenosti s RC (opět problém se dovolat), jak je uvedeno u fotografie, s dotazem, jestli je k nitro motoru uveden i český návod s průběhem zabehu tohoto motoru. Odpověď byla taková, že návod není potřeba, že zabeh není nijak náročný, že stačí nechat běžet první nádrž paliva na volnobeh a pak už běžně jezdit. I to mě celkem vyděsilo a překvapilo. Motor jsem tedy s dalším zbožím objednal u konkurence, kde mi dali dopředu přesný termín odeslání, slíbili český návod i s postupem náročného zabehu motoru, doporučili vše, co je potřeba a umožnili případný online video hovor při zabehu pro technickou pomoc. Tim pádem mám jasno, kde budu nakupovat příště, u RCProfi to bohužel již nebude, protože mi nepřijde zas až tak "profi". Věřím, že to byl jen můj případ a výjimka potvrzující pravidlo a eshop standardně funguje naprosto v pořádku, ale já bohužel důvěru ztratil.
Reakce obchodu RCprofi
Dobrý den, Pavle,
děkujeme za Vaše hodnocení. Mrzí mě Vaše zkušenost s naším obchodem, ale nemohu s Vaším hodnocením souhlasit. Napíšu níže můj názor, jako majitele RCprofi.cz, na celou situaci.
Odeslal jste objednávku, ve které byla jedna položka (motor) se skladovou dostupností "předobjednávka", což bylo přesně uvedeno na e-shopu u daného produktu. U této skladové dostupnosti zobrazujeme předpokládané datum doručení na náš sklad. Jedná se o zboží, které máme na cestě od dodavatelů nebo výrobců. V současné situaci kurýrní společnosti velmi často nestíhají plnit standardní doručovací lhůty, což bohužel nejsme schopní ovlivnit. Momentálně se tedy může stát, že zboží z předobjednávek se může opozdit. Mrzí nás to a omlouváme se za to, ale nejsme schopní s tím vůbec nic udělat. Řešíme denně opožďování zásilek jak od dodavatelů/výrobců k nám do skladu, tak směrem k zákazníkům. Z výše uvedených důvodů Vám kolegové nebyli schopní přesně sdělit, kdy přesně zboží budeme odesílat. Nejednalo se o skladové zboží, jak píšete v hodnocení, což je velmi zásadní rozdíl.
Dále píšete, že jste se k nám nemohl dovolat. Na e-shopu máme v kontaktech uvedených 6 tel. čísel. V současné situaci a obrovskému náporu na e-shopu a jeho podporu se může stát, že se na některé číslo nedovoláte, protože řešíme zákazníka, který se dovolal před Vámi. Myslím, že to je celkem pochopitelná situace. Kdykoliv můžete vytočit další tel. čísla uvedená v kontaktech na e-shopu. Mohu s klidným svědomím sdělit, že na mé tel. číslo, které je na e-shopu v kontaktech přímo uvedené, jste určitě nevolal. Proto poznámku ohledně nedovolání se neberu jako relevantní.
Nevím přesně, co Vám kolega sdělil ohledně záběhu motoru, u této komunikace jsem samozřejmě nebyl, takže ji nemohu přesně hodnotit. Každopádně kolega je velmi zkušený dlouholetý modelář, takže velmi pochybuji, že by Vám poradil něco špatného. K motoru byste samozřejmě obdržel podrobný manuál, kde byste si dále mohl vše nastudovat.
Stojím si tedy za tím, že jsme u Vaší objednávky nijak zásadně nepochybili. Ano, zásilka se opozdila, za což se Vám omlouváme, nicméně opozdila se cca o 2 dny a byla to výjimka způsobená objednávkou zboží v předobjednávce. V současné nelehké době, kdy se situace u přepravců, dodavatelů, výrobců, zaměstnanců mění ze dne na den, bych očekával trochu empatie a porozumění. Vaše hodnocení absolutně nereflektujete momentální situaci. Pro naše zákazníky se snažíme dělat absolutně vše, co je v našich silách, o čemž svědčí naše hodnocení na Heurece v obvyklé výši 97 - 99 %, kdy mezi největší výhody našeho obchodu zákazníci uvádějí rychlost doručení a komunikaci. Snažíme se dělat "první poslední", aby současná situauce co nejméně ovlivnila naše zákazníky a nakonec se dočkáme podobného hodnocení.
Libor Pilař
RCprofi.cz -
Nedoporučuje obchod
Neuplne informace o vybaveni letadla.Jednani po telefonu katastrofalni , zadny cesky manual a nakonec se dovim ze jsem hlupak když potrebuji manual k sestaveni letadla ikdyz jsem zacatecnik.
Reakce obchodu RCprofi
Dobrý den, Martine,
v první řadě musím napsat, že s Vaším hodnocením nesouhlasím. Vybral jste si RC letadlo ve verzi ARF. Tento typ letadla již vyžaduje určité zkušenosti, případně nutnost nastudovat si základní problematiku třeba na internetu v různých fórech. Přesně toto upozornění naleznete u dané kategorie i na našem e-shopu. Pokud jste začátečník s letadly, doporučujeme RTF sety, které vybalíte z balení, nabijete akumulátor a můžete ihned létat.
Celou situaci s Vámi řešil kolega, zkušený letecký modelář, který se Vám snažil vše vysvětlit a poradit Vám se sestavením. Bohužel jste to nechtěl akceptovat. Nakonec jsme Vám nabídli, že nám můžete kdykoliv zavolat, rádi Vám poradíme, pokud se dostanete do slepé uličky. Dále nevím, co bychom pro Vás měli z naší strany ještě více udělat.
Libor Pilař
RCprofi.cz -
Nedoporučuje obchod
Velký pozor na tento obchod. Klidně vám prodají zboží, o kterém vědí, že vám nebude fungovat! Když to zjistíte ještě před zaplacením, tak se vám vysmějou. Avšak nedokážu si představit, jak by to probíhalo potom, co by byl neřešitelný problém zjištěn po zaplacení.
Reakce obchodu RCprofi
Dobrý den, Jiří,
s Vaším hodnocením absolutně nesouhlasím. Snažíme se dělat vše pro to, aby naši zákazníci byli s nákupem u RCprofi.cz spokojení. O to víc nás pak mrzí, když nám dorazí podobné hodnocení.
Takže za prvé je potřeba říct, že jste zboží odeslané na dobírku vůbec nepřevzal. Nechápu, jak můžete hodnotit funkčnost/nefunkčnost zboží, které jste fyzicky vůbec neviděl a do dnešního dne leží na poště a čeká na vyzvednutí. Za druhé jsme Vám odeslali nové a funkční zboží. Za třetí jsme s Vámi vedli e-mailovou komunikaci, kde jsme se Vám snažili vše podstatné vysvětlit. Marně. Za čtvrté nerozumím poznámce o vysmání. Celá e-mailová komunikace byla z naší strany vedená seriózně se snahou vysvětlit Vám danou problematiku. Marně.
Absolutně tedy nerozumím Vašemu jednání ani tomuto hodnocení.
Libor Pilař
RCprofi.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Doručení RC auta bylo rychlé.
- V autíčku hned druhý den, praskla hřídel, pěkná sranda za 3700. Kdyby vydrželo aspoň měsíc neřeknu, ale po 2 nabitich fakt super.
V autíčku hned druhý den, praskla hřídel, pěkná sranda za 3700. Kdyby vydrželo aspoň měsíc neřeknu, ale po 2 nabitích fakt super. Auto jsi vybral syn a akorát zklamání. Do obchodu jsme volali a řekli nám, že reklamace ne.
Reakce obchodu RCprofi
Dobrý den, Veroniko,
mrzí nás nepříjemnosti způsobené prasklým dílem u Vašeho RC auta. Doba použití však není úplně ideálním měřítkem kvality produktu v případě, že se jedná o mechanické poškození způsobené nárazem, tj. chybou pilotáže. Pokud s výkonným autem v plné rychlosti narazíte do obrubníku, tak některý díl může prasknout i při prvním použití. A je relativně jedno, zda je to auto za 3 tisíce nebo 20 tisíc. Výkonná auta nejsou primárně určená pro narážení, protože jejich značná rychlost může při střetu s překážkou znamenat destrukci některých dílů - hlavně předních ramen. Pokud vybíráte model pro dítě, je nutné vybírat spíše pomalejší auta nebo rychlostní model provozovat na volném prostranství bez pevných překážek. V opačném případě může dojít po střetu s pevnou překážkou k defektu.
Máte pravdu, že na mechanické poškození se záruka nevztahuje, nicméně vždy se snažíme našim zákazníkům problémy s jejich modely vyřešit. Můžeme Vám dodat díl za pár desítek korun, případně výměnu provést u nás v našem servise. Stačí nás kontaktovat. Určitě Vás nenecháme s modelem odloženým na skříni. :-)
Libor Pilař
RCprofi.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Rychlost, přehlednost
- bohužel dorazila jiná barva produktu,než byla objednána.
Reakce obchodu RCprofi
Dobrý den, Miroslave,
děkujeme za Vaše hodnocení. Omlouváme se zaslání jiné barvy modelu. Kolegové v expedici se zřejmě přehlédli.
Není to ale nic, co by se nedalo velmi rychle vyřešit. Stačilo napsat e-mail nebo zavolat, omluvili bychom se Vám, připravili novou zásilku, původní bychom od Vás stáhli zpět a do dvou dnů by byla celá záležitost vyřešená a nemusel byste pro to nic udělat. Vše bychom zařídili my. Možná by to bylo i rychlejší než vyplnění recenze na Heurece. :-) Pokud budete mít zájem o výměnu, kontaktujte nás, obratem vše zajistíme.
Libor Pilař
RCprofi.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Mini skate mi došel rozbit
Reakce obchodu RCprofi
Dobrý den, Honzo,
mrzí nás problém s dodávkou. Jaký problém jste u skatu zaznamenal? Napište nám nebo zavolejte, připravíme Vám zpětný štítek pro kurýra a skate Vám vyměníme za nový. Vše vyřešíme tak, abyste měl zboží ve stoprocentním stavu doma co nejdříve.
Libor Pilař
www.RCprofi.cz -
Nedoporučuje obchod
- Auto dorazilo v jiné barvě než bylo objednáno. Na obalu byla vyznačena objednaná barva, auto ale bylo v jiné barvě.
Reakce obchodu RCprofi
Dobrý den, Andreji,
omlouvám se Vám za tento problém. Výrobce zřejmě špatně označil barvu modelu na krabici. Kolegové v expedici vycházeli ze značení krabice a dle toho Vám odeslali model.
Pokud Vám tato barva modelu nevyhovuje, můžete zboží samozřejmě vrátit/vyměnit. Napište nebo zavolejte a pošleme k Vám kurýra, který od Vás vyzvedne původní model a doručí model ve správné barvě.
Libor Pilař
www.RCprofi.cz -
Nedoporučuje obchod
Strasny ausus, auticka nejezdi, vse zapojeno spravne. Lituji koupi.
Reakce obchodu RCprofi
Dobrý den, Peter,
mrzí nás, že nejste s autodráhnou spokojený. Z Vašeho popisu navíc není možné takto na dálku zjistit, kde je problém. Rozhodně se ale nejedná o aušuš. Objednal jste značkovou autodráhu, která je naprosto funkční a spolehlivá. Pokud má autodráha nějaký technický problém, zašlete ji na servis/reklamaci. Servisní technik ji prohlédne a zprovozní, případně opraví nebo vymění za novou, pokud se bude jednat opravdu o technickou závadu.
Libor Pilař
www.RCprofi.cz -
Nedoporučuje obchod
problém jak reklamovat. už dvakrát mi přišlo nefunkční nebo nekompletní zboží
Reakce obchodu RCprofi
Dobrý den, Bohumile,
jaký jste měl problém se zbožím? Prošel jsem všechny naše komunikační systémy (e-maily, telefony, chat) a nikde jsem žádnou informaci o nefunkčnosti Vašeho zboží nenašel. Žádná komunikace z Vaší strany neproběhla. Zároveň na Vaše jméno neevidujeme historicky žádnou reklamaci.
Pokud se u zboží vyskytla nějaká závada, omlouváme se za to, ale stačí zavolat nebo napsat e-mail a obratem problém vyřešíme. Případně na e-shopu najdete podrobně sepsaný postup, jak zboží reklamovat.
https://www.rcprofi.cz/jak-reklamovat.html
Libor Pilař
www.RCprofi.cz -
Nedoporučuje obchod
Po objednání a zaplacení zboží mě obchod informoval o tom, že mou objednávku nemohou vyřídit, jelikož jejich dodavatel zboží již nedodává. Toto bych ještě pochopila, přestože mohli tuto informaci aktualizovat na svých stránkách ještě před objednáním. Avšak po stornování objednávky trvalo celých 10 dní, než mi byly peníze vráceny zpět na účet. Nicméně musím alespoň pochválit za komunikaci (p. Holá), reagovali obratem.
Reakce obchodu RCprofi
Dobrý den, Lucie,
s Vaším hodnocením nemohu souhlasit. Máte pravdu, že došlo k vyprodání zboží a nemohli jsme tak Vaši objednávku vyřídit. Za to se Vám velmi omlouvám a nejedná se o běžnou záležitost. Bohužel v tomto předvánočním čase došlo k chybě v systému, který nám ukazoval 1 kus skladem. Při fyzické kontrole jsme zjistili, že zmíněný 1 kus na skladě již není. Obratem jsme skladovou dostupnost upravili, kontaktovali Vás, omluvili se a domluvili se na zrušení objednávky.
Obratem jsme zadali refundaci Vaší online platby. Platební brána bohužel zpracovávala požadovek na refundaci několik dní, což nejsme schopní ovlivnit. Na každou Vaši zprávu kolegyně Holá obratem reagovala a vysvětlovala Vám situaci. Bohužel ani to Vám nestačilo. Psala jste další zprávy a vyhrožovala negativními recenzemi.
Z naší strany jsme dle mého pohledu udělali vše správně. Za chybu na skladě jsme se několikrát omluvili a platbu zadali obratem k refundaci. Mrzí mě Vaše negativní zkušenost, ale nevím, co bychom měli udělat více. Chyba na skladě může nastat. Jsme přece jenom lidé. :-)
Libor Pilař
www.RCprofi.cz -
Nedoporučuje obchod
Velmi dlouhá expedice
Reakce obchodu RCprofi
Dobrý den, Martine,
děkujeme za Vaše hodnocení. S Vaším názorem však nemohu souhlasit. Vytvořil jste objednávku 4.11. a my jsme ji předali přepravci ihned následující den a to 5.11. Zvolil jste pro přepravu Zásilkovnu, které může trvat až 2 dny, než zásilku doručí na výdejní místo.
Zásilkovna je na našem e-shopu nejlevnější doprava, ale rozhodně není nejrychlejší, na což v popisu přeprav upozorňujeme. Pokud jste na doručení zásilky spěchal, stačilo zvolit některého z kurýrů nebo balík do ruky od České pošty. Do druhého dne od odeslání byste měl zásilku doma.
Libor Pilař
www.RCprofi.cz -
Nedoporučuje obchod
- Neodpovídající parametry výrobku
Uvádí dobu letu dronu 14 minut, létal v průměru 5 minut. Pak sice točil vrtulemi, ale již se nevznesl
Reakce obchodu RCprofi
Dobrý den, Filipe,
servisní technik Váš dron po přijetí prohléhl, provedl diagnostiku a testování. Při diagnostice došlo ke změření napětí akumulátoru, testování nabíjení a byl proveden test letu za účelem změření doby letu. Vše bylo v pořádku, závada se neprojevila. Naměřená doba letu byla přes 13 minut, což je adekvátní čas. Doba letu je závislá na způsobu provozu, okolní teplotě, kvalitě nabíjení a skladování akumulátoru. Proto je tento údaj pouze orientační a není možné ho chápat jako absolutní číslo. Myslím, že jste pouze nenechal akumulátor dostatečně dlouho nabíjet. Proto byla doba letu tak nízká. Zmíněný údaj o době provozu uvádí jak přímo výrobce Syma, tak i všichni ostatní prodejci zmíněného typu v ČR.
Zároveň jste v reklamačním protokolu uvedl, že dron nelze spárovat. Kolega ze servisu provedl test párování minimálně 10x a pokaždé byl párovací proces úspěšný.
Mrzí mě Vaše zkušenost, ale vzhledem ke zjištění servisu s Vaší namítkou nemohu souhlasit. Váš model je naprosto v pořádku a ve 100 % stavu připravený k letu.
Libor Pilař
www.RCprofi.cz -
Nedoporučuje obchod
- zakoupený model avizovaný jako odolný nevydržel pád na travnatou plochu, praskl trup u ocasních ploch a zmizel kousek ovládací strunky výškovky . 1900.-kč v háji za 10 minut. Model se špatně ovládal,nešel seřídit aby letěl rovně. Reklamace na dálku je složitá a nejistá.
Prodávaný model Duet je necitlivý, není ho možné dobře vyvážit a po prvním pádu na tvrdší povrch /polní cesta/ se poškodil tak, že je na vyhození. Praskl polystyrenový trup před ocasními plochami a upadl koncový kousek strunky ovládání výškovky. Nechci tvrdit,že to bylo přícinou pádu, ale během pádu model na nic nereagoval. Po 10 minutách letu ho mohu dát do popelnice. Jsem zvyklý létat s většími modely bez problému,a toto měl být dárek pro 11-tiletého vnuka. Nedostal nic.
Reakce obchodu RCprofi
Dobrý den, Miroslave,
děkujeme za hodnocení. Mrzí mě Vaše zkušenost s modelem. Jedná se o jedno z nejprodávanějších letadel pro začátečníky. Letadlo je velmi spolehlivé a velmi odolné. Bohužel materiály na letadla (EPO, EPP) mají svoje limity a pokud s letadlem v rychlosti narazíte do země, výsledek je celkem jasný. Proto se doporučuje začátečníkům létat nad vyšší travnatou plochou, kde nárazy letadla na zem nejsou tak tvrdé a fatální.
Píšete, že máte zkušenosti s dražšími modely. Je nutné si uvědomit, že Duet je hračka pro začátečníky a děti. Není možné toto letadlo srovnávat s RC modely letadel za vysoké tisíce až desetitisíce. Nicméně naše zkušenosti mluví jasně o tom, že Duet je velmi populární letadlo, které kvalitou a letovými vlastnostmi odpovídá cenové relaci. Naopak si myslím, že je za danou cenu velmi solidní. Ne nadarmo je to jedno z nejprodávanějších letadel v ČR. Zkušenosti naše i našich zákazníků jsou v drtivé většině pozitivní.
Dnes nám od Vás dorazil e-mail s podrobným popisem problému. Pokusíme se celou situaci vyřešit k oboustranné spokojenosti, přestože se jedná o uživatelskou chybu v pilotáži. Nikdo nechce mít rozbitý model na skříni, takže něco určitě vymyslíme. :-)
Libor Pilař
www.RCprofi.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Obdržela jsem zásilku, která neodpovídala popisu objednaného dronu. Poškozený držák na mobil, polepený kryt baterií, a chybějící šroubek pro kryt. Po reklamaci zaslán nový držák mobilu a šroubek, který opět není vhodný pro kryt dronu. Nechtěla jsem realizovat zasílání celého ovladače tam a zpět, což bylo chybou, ale teď už to udělám.
Reakce obchodu RCprofi
Dobrý den, Ludmilo,
děkujeme za hodnocení, i když ne zrovna pozitivní.
V první řadě je třeba upozornit, že jste zakoupila bazarový model. Jeho stav byl popsaný v popisu produktu. Problém nastal s držákem telefonu. Ten Vám opravdu dorazil dle fotek zlomený. S největší pravděpodobností se jednalo o problém při přepravě, za což se Vám omlouvám. Všechny modely v sekci RC bazar prověřujeme a testujeme před zařazením do nabídky.
Kolegyně Vám ihned po oznámení problému nabídla, že Vám připraví zpěnou zásilku, kurýr u Vás vyzvedne model a my ho obratem dáme do pořádku. Tuto variantu jste odmítla. Následně došlo k doposlání držáku a jistícího šroubu, který však není nezbytný a některé verze tohoto dronu ho dokonce vůbec nemají. Předem jsme Vás upozornili, že takto na dálku nedokážeme přesně situaci vyřešit a díly nemusí sedět, jelikož výrobci v různých sériích dronů využívají rozdílné díly (jiné závity, rozložení prvků na vysílači, atd.). Přesto jste nechtěla model poslat zpět k nám a trvala jste na doposlání dílů.
Pokud byste přistoupila na zaslání modelu k nám, obratem bychom ho prověřili, otestovali a dneska byste ho již měla doma. Veškeré náklady na přepravy bychom samořzejmě hradili my a všichni bychom si ušetřili starosti. :-)
Libor Pilař
www.RCprofi.cz -
Nedoporučuje obchod
U dodaného letounu chyběly přední kolečka a český návod nejspíš popisuje dálkové ovládání jiného typu letadla (u ovladače letadla typu Dolphin není žádná anténa).
Reakce obchodu RCprofi
Dobrý den, Roberte,
děkujeme za hodnocení, i když není úplně pozitivní. Zkoušel jsem dohledat nějaké informace ohledně řešení Vašeho problému, ale žádnou komunikaci v našem systému jsem nenašel. Měl jste nám po doručení zboží ihned zavolat, obratem bychom s Vámi celou situaci vyřešili výměnou modelu za jiný kus. Nicméně zkuste se ještě podívat po celém balení. Někdy výrobci části dílů dokáží v krabici opravdu šikovně ukrýt. Zatím se nám ještě nestalo, že by u tohoto typu letadla chyběl podvozek.
Pokud opravdu podvozek v balení nenajdete, kontaktujte nás a domluvíme se na řešení.
https://www.rcprofi.cz/kontakt
Libor Pilař
RCprofi.cz -
Nedoporučuje obchod
- Obchod nabizi to co neni schopen dodat.
Reakce obchodu RCprofi
Dobrý den, Tomáši,
vytvořil jste objednávku srze Heureka košík. Ten funguje ve zkratce tak, že několikrát denně aktualizuje skladové dostupnosti z partnerských e-shopů. Pokud však dojde k tomu, že se produkt u partnera vyprodá (přímo v našem e-shopu RCprofi.cz), v Heureka košíku se to projeví se zpožděním.
V našem e-shopu tedy došlo k doprodání posledního kusu Vámi objednané položky, ale Heureka košík tuto změnu ještě nezaznamenal a neupravil. Proto jste mohl nakoupit zboží v Heureka košíku, které na našem e-shopu RCprofi.cz svítilo v tu chvíli již jako "není skladem". Jedná se o problém Heureky, který nedokážeme ovlivnit.
Děkuji za pochopení a omlouvám se za komplikace, přestože chyba není na naší straně.
Libor Pilař
RCprofi.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Rychlost dodání.
- Traktor po vybalení nefungoval, odeslán na reklamaci a teď se tam není možné dovolat a na email taky nikdo nereaguje.
Reakce obchodu RCprofi
Dobrý den, Pavle,
v první řadě nás mrzí, že model nefungoval.
V druhé řadě musím reagovat na Vaše hodnocení. Model nefungoval, domluvil jste se telefonicky s kolegyní, že model zašlete na reklamaci. To celé jste udělal, model nám dorazil před několika dny, my ho obratem předali extrerními servisu, který servisuje modely této značky. Ihned po přijetí reklamace jsme Vám odeslali e-mail o přijetí a řešení reklamace. V tuto chvíli čekáme na vyjádření a nemáme možnosti jak celý proces urychlit.
S Vaším tvrzením že jste se k nám nemohl dovolat a že nereagujeme na e-maily naprosto nesouhlasím. V kontaktech na e-shopu máme uvedeno 5 telefonních kontaktaktů. Může se stát, že někteří naši pracovníci jsou v období okolo Vánoc vytížení a tak je složitější se k nim dovolat, protože volají prakticky celou pracovní dobu. Proto máme na e-shopu další kontakty, se kterými můžete cokoliv vyřešit. Například na moje telefonní číslo jste určtitě nevolal, jelikož beru všechny telefony a v případě nepřijatých volám zpět.
Mrzí mě Vaše vyjádření za celý náš tým, jelikož se snažíme naše služby neustále zlepšovat, komunikovat se zákazníky jak to jen jde, o čemž svědčí i recenze zde na Heurece. V období okolo Vánoc prodlužujeme směny, jsme online na chatu na e-shopu. Nevím, co bychom měli dělat více, abyste byl spokojený.
Bohužel Vám stačí jeden telefonát, kdy jste se k nám nedovolal a obratem máte o naší firmě takové mínění.
Libor Pilař
RCprofi.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží uvedeno jako skladem - skladem není.
Reakce obchodu RCprofi
Dobrý den, Jakube,
objednal jste zboží, které mělo uvedenou skladovou dostupnost "skladem v e-shopu", se způsobem doručení vyzvednutí osobně na naší prodejně v Chrudimi. Pokud u zboží není uvedeno přímo, že je skladem i na prodejně, tak je toto zboží dostupné pouze pro e-shop. Na prodejnu ho musíme nejprve doručit. Obvykle to trvá 24 - 48 hodin. Na což jste nechtěl čekat a objednávku stornoval.
Mrzí nás, že nejste s nákupem spokojený, nicméně není možné počítat s tím, že na kamenné prodejně máme skladem všechno zboží z naší nabídky. Vzhledem k počtu položek v nabídce e-shopu (20 000 položek) to opravdu bohužel není možné.
Libor Pilař
RCprofi.cz -
Nedoporučuje obchod
- Objednávku jsme zrušili a peníze zatím nedošly zpět. Žádná zpětná vazba.
Reakce obchodu RCprofi
Dobrý den, Jaroslavo,
mohu se zeptat, jakým způsobem jste objednávku zrušila a jakým způsobem jste s námi komunikovala? Vaši objednávku jsme přijali 18.12 s platbou na dobírku (nic jste předem neplatila). Obratem jsme dron 19.12. odeslali na Vaši adresu kurýrem DPD. Od té doby neevidujeme v systému žádnou komunikaci ohledně Vašeho případu. Neobdrželi jsme od Vás žádný e-mail, žádný telefonát.
Pokud chcete zboží vrátit a odstoupit tak od kupní smlouvy, samozřejmě můžete, musíte ale nejprve model zaslat na naši adresu. Následně Vám bude částka vrácena na číslo účtu, které uvedete.
Vašemu hodnocení tedy příliš nerozumím. Zkoušel jsem Vás telefonicky kontaktovat, ale telefon neberete. Zavolejte mi tedy zpět, ať celou situaci vyřešíme, protože Vaše hodnocení je poměrně zmatečné a nezakládá se na pravdě.
Libor Pilař
RCprofi.cz -
Nedoporučuje obchod
- rychlé vyřízení objednávky
2x jsem hlásil,že nejsou přibaleny nožičky ,potřeboval jsem nové a nic.Jen rady že jsou někde přibalené ,nebyla to pravda.
Reakce obchodu RCprofi
Dobrý den, Ivane,
děkujeme za hodnocení našeho obchodu, se kterým bohužel nemohu souhlasit.
Informaci ohledně chybějících přistávacích nohou jste nám napsal na e-mail 27.12. Obratem jsem Vám odpověděl, ať se podíváte zespodu plastového prolisu, kde jsou nohy přilepené. Ano, není to úplně šikovné, ale je to záležitost výrobce, kterou nedokážeme ovlivnit. Odpověděl jste mi, že jste tam nohy nenašel. Tak jsem Vám napsal znovu podrobnější e-mail s návodem, kde máte nohy najít. Tento e-mail jsem odeslal 28.12. odpoledne. Odpověď od Vás mi do dnešního dne nedorazila.
Stává se totiž velmi často, že zákazníky informuji o umístění nohou třeba i 4x. Už se je chystáme odeslat nové a v tom zákazník napíše, že je nakonec našel. Proto jsem Vám napsal podruhé, ať balení zkontrolujete opravdu důkladně.
Pokud nohy nenajdete, samozřejmě Vám zašleme nové, i když se nám to ještě nikdy nestalo. :-) Musíte o tom s námi ale komunikovat. Na e-mail neodpovíte, abychom situaci dořešili, ale na Heureku toto hodnocení napíšete, čemuž moc nerozumím.
Libor Pilař
RCprofi.cz